Kuna selle mootori paigaldus on viimasel ajal üsna popiks saanud ja küsimusi selle paigalduse kohta tekib huvilistel palju...Et mitte risustada enam teiste inimeste autoteemasi antud mootori paigaldusega tekkivate küsimustega, siis tegin eraldi teema selle jaoks, kuhu võiks kõik vajaliku info kokku koondada..
selle mootori paigalduses midagi rasket pole, kuna olen ise selle läbi teinud, siis võin rääkida ka teistele , kuidas tegin ja mida kasutasin.
Neid mootoreid on mitut tüüpi, vanem variant on 160 kw ja uuem variant on 155kw. Vanemat varianti peaks kohtama e23, e24 ja e28 peal, uuemat tüüpi pandi e34 ja e32 peale..
omale sai soetatud e34 pealt pärit 155kw variant, kuna varem oli tegu automaatkastiga, siis sai eraldi ostetud hooratas, sidur ja käigukast.
Mina tõstsin mootori peale koos käigukastiga, käigukasti tala panin kinni (sai vabalt liikuda)
Seejärel hakkasin käppasi valmistama, kuna ühegi mootori käpad ei sobi, pidid sobima alpina käpad, aga neid vaevalt kusagilt leiab..
Mina tulemüürile kallale ei läinud mootori paigaldusel, mootor sai võimalikut taha, vastu tulemüüri, karteri ja roolilati vahele jäi ca 1cm vahe, suuremat ei saa jätta, muidu ei lähe kapott kinni... selle mootori paigaldusel pole vaja sillatala lasta allapoole..
käppade tegemisel võtsin "snitti" www.e30.de lehelt , välja näevad need sellised..
alati saab paremini, käpad ei pea välja nägema sellised, kuidas keegi tahab ja oskab..
mootoripadjad on m20 mootori omad, vahet pole siis kas 320 või 325.
kardaani panin 325e oma, kuna see oli 87a 325e, siis kardaani flants oli juba väiksema auguvahega, m30 kast on aga suurema auguvahega..e30-l on 85a etal suur flants ja ka diislil peaks olema, seega antud kardaan ei aidanud mind hädast välja. Käigukasti otsaflantsi ei saanud omavahel e30 omaga ringi pista, kuna nuut oli teine (oma kasti päritolu ei tea, kas on e28 või e34 pealt)
saigi siis viidud mõlemad treiali juurde ja välja tuli selline..
sellega sai ka kokkuhoidu paar cm, ehk siis lühemaks jäi..
käigukastihoovastik sai samuti ise tehtud parajaks, kas ka mõni hoovastik originaalis sobib, seda ei oska õelda. Ette sobib e28 sama mootori õhuke radikas, juhtmestik on kõigil erinev, minul juhtmestiku kokkusobitamisel eriti www.e30.de lehel olevatest õpetustest abi polnud, kuna see erineb seal näidatust täielikult...
Väljalase tuleb samuti ise teha, omal veel korralik väljalase tegemata, aga sobivam pidi olema e32 esiosa (katalüsaator) ja sinna siis otsa pookida 325 facelift lõpupütt.. Selle saab otsast lõpuni igaüks ise teha oma vajaduste järgi...
Selle mootori paigaldusel mingeid kindlaid reegleid pole, seda on siin foorumis paljud teinud ja kõigil on see isemoodi...
Kindlasti jäi kiiruga palju olulisi nüansse märkimata, aga saab ka edaspidi arutada siin sellest, loodan et sellest on abi!
kogu see teema on põhjalikult ära seletatud ka www.e30.de lehel
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Küsimus
eix22
Kuna selle mootori paigaldus on viimasel ajal üsna popiks saanud ja küsimusi selle paigalduse kohta tekib huvilistel palju...Et mitte risustada enam teiste inimeste autoteemasi antud mootori paigaldusega tekkivate küsimustega, siis tegin eraldi teema selle jaoks, kuhu võiks kõik vajaliku info kokku koondada..
selle mootori paigalduses midagi rasket pole, kuna olen ise selle läbi teinud, siis võin rääkida ka teistele , kuidas tegin ja mida kasutasin.
Neid mootoreid on mitut tüüpi, vanem variant on 160 kw ja uuem variant on 155kw. Vanemat varianti peaks kohtama e23, e24 ja e28 peal, uuemat tüüpi pandi e34 ja e32 peale..
omale sai soetatud e34 pealt pärit 155kw variant, kuna varem oli tegu automaatkastiga, siis sai eraldi ostetud hooratas, sidur ja käigukast.
Mina tõstsin mootori peale koos käigukastiga, käigukasti tala panin kinni (sai vabalt liikuda)
Seejärel hakkasin käppasi valmistama, kuna ühegi mootori käpad ei sobi, pidid sobima alpina käpad, aga neid vaevalt kusagilt leiab..
Mina tulemüürile kallale ei läinud mootori paigaldusel, mootor sai võimalikut taha, vastu tulemüüri, karteri ja roolilati vahele jäi ca 1cm vahe, suuremat ei saa jätta, muidu ei lähe kapott kinni... selle mootori paigaldusel pole vaja sillatala lasta allapoole..
käppade tegemisel võtsin "snitti" www.e30.de lehelt , välja näevad need sellised..
alati saab paremini, käpad ei pea välja nägema sellised, kuidas keegi tahab ja oskab..
mootoripadjad on m20 mootori omad, vahet pole siis kas 320 või 325.
kardaani panin 325e oma, kuna see oli 87a 325e, siis kardaani flants oli juba väiksema auguvahega, m30 kast on aga suurema auguvahega..e30-l on 85a etal suur flants ja ka diislil peaks olema, seega antud kardaan ei aidanud mind hädast välja. Käigukasti otsaflantsi ei saanud omavahel e30 omaga ringi pista, kuna nuut oli teine (oma kasti päritolu ei tea, kas on e28 või e34 pealt)
saigi siis viidud mõlemad treiali juurde ja välja tuli selline..
sellega sai ka kokkuhoidu paar cm, ehk siis lühemaks jäi..
käigukastihoovastik sai samuti ise tehtud parajaks, kas ka mõni hoovastik originaalis sobib, seda ei oska õelda. Ette sobib e28 sama mootori õhuke radikas, juhtmestik on kõigil erinev, minul juhtmestiku kokkusobitamisel eriti www.e30.de lehel olevatest õpetustest abi polnud, kuna see erineb seal näidatust täielikult...
Väljalase tuleb samuti ise teha, omal veel korralik väljalase tegemata, aga sobivam pidi olema e32 esiosa (katalüsaator) ja sinna siis otsa pookida 325 facelift lõpupütt.. Selle saab otsast lõpuni igaüks ise teha oma vajaduste järgi...
Selle mootori paigaldusel mingeid kindlaid reegleid pole, seda on siin foorumis paljud teinud ja kõigil on see isemoodi...
Kindlasti jäi kiiruga palju olulisi nüansse märkimata, aga saab ka edaspidi arutada siin sellest, loodan et sellest on abi!
kogu see teema on põhjalikult ära seletatud ka www.e30.de lehel
Edu teile!
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel
Küsimusele enim vastanud
19
13
9
6
Populaarsed päevad
11. märts
11
5. märts
7
1. apr
6
14. märts
5
Küsimusele enim vastanud
Cb4_323 19 postitust
sass 13 postitust
eix22 9 postitust
Trax 6 postitust
Populaarsed päevad
11. märts 2011
11 postitust
5. märts 2011
7 postitust
1. apr 2012
6 postitust
14. märts 2014
5 postitust
Populaarsed postitused
Margo
Nagu näha, siis mõned Maardu onklid väidavad ka, et 635 on 1,8 karpa peal. Hirmus koht see ARK. Kui ma selle auto ostan ja 45EUR aastas kindlustust maksan, siis olen õige mees, mitte mingi kindlustu
Sellele küsimusele on 83 vastust
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse