Probleem seisneb selles, et külmalt mootor ei käi ühtaselt ja jätab mõne takti vahele. Tühikäigu pööre küll püsib ühtaselt 600-800 vahel aga häälest on kergelt aru saada et asi ei ole päris õige. Kui temp. seier hakkab keskele jõudma siis seis kergelt paraneb. Lisaks sellele, et tühikäiguga on mingi jama, on mootor madalatel pööretel laisk ja gaasi andes algul uimab ja suuremal pöördel (4000+) oleks kõik nagu ok. Kui järsult gaasi anda, teeb esmalt paar pauku ja siis hakkab pööre üles minema.
Vahetatud on: lambda, küünlad, küünlajuhtmed, jagajakaas, jagaja rootor, aju. Pole proovinud vahetada veel õhulugejat. Õhulugeja mõõtsin ära multimeetriga ja taklistus muutus sujuvalt vastavalt kirjandusest leitud väärtustele. Veel olen kontrollinud ära jahutusvedeliku temp anduri ja õhulugeja temp anduri ja palju muud. Pihustid on käinud stendis mille tulemusena läks üks vahetusse, eile õhtul said ka klapivahed paika. Diagnostika on paar korda näidanud viga, mis ütleb, et kütusesegu on liiga rikas ja rohkem lahjaks reguleerida ei suuda aga see viga pole enam aktiivne. Kogu seniste parenduste tulemusena on kõik siiski liikunud ülesmäge aga päris korda pole veel saanud ja nüüdseks on ideed otsakorral. Ehk oskab keegi pakkuda, mida veel teha võiks ?
Mehhaanilise poole pealt olen mõõtnud ära kütuse surve ja kompresiooni, kus silindrite vaheline erinevus mälu järgi jäi alla 1 bar’i.
Mootor on e28 peal, varustatud e30 ajuga mis peaksid olema interneti andmetel omavahel vahetatavad. Ehk on keegi Tartus nõus õhulugejat proovimiseks laenama?
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Küsimus
kommer
Mure M20B20 95kw mootoriga
Probleem seisneb selles, et külmalt mootor ei käi ühtaselt ja jätab mõne takti vahele. Tühikäigu pööre küll püsib ühtaselt 600-800 vahel aga häälest on kergelt aru saada et asi ei ole päris õige. Kui temp. seier hakkab keskele jõudma siis seis kergelt paraneb. Lisaks sellele, et tühikäiguga on mingi jama, on mootor madalatel pööretel laisk ja gaasi andes algul uimab ja suuremal pöördel (4000+) oleks kõik nagu ok. Kui järsult gaasi anda, teeb esmalt paar pauku ja siis hakkab pööre üles minema.
Vahetatud on: lambda, küünlad, küünlajuhtmed, jagajakaas, jagaja rootor, aju. Pole proovinud vahetada veel õhulugejat. Õhulugeja mõõtsin ära multimeetriga ja taklistus muutus sujuvalt vastavalt kirjandusest leitud väärtustele. Veel olen kontrollinud ära jahutusvedeliku temp anduri ja õhulugeja temp anduri ja palju muud. Pihustid on käinud stendis mille tulemusena läks üks vahetusse, eile õhtul said ka klapivahed paika. Diagnostika on paar korda näidanud viga, mis ütleb, et kütusesegu on liiga rikas ja rohkem lahjaks reguleerida ei suuda aga see viga pole enam aktiivne. Kogu seniste parenduste tulemusena on kõik siiski liikunud ülesmäge aga päris korda pole veel saanud ja nüüdseks on ideed otsakorral. Ehk oskab keegi pakkuda, mida veel teha võiks ?
Mehhaanilise poole pealt olen mõõtnud ära kütuse surve ja kompresiooni, kus silindrite vaheline erinevus mälu järgi jäi alla 1 bar’i.
Mootor on e28 peal, varustatud e30 ajuga mis peaksid olema interneti andmetel omavahel vahetatavad. Ehk on keegi Tartus nõus õhulugejat proovimiseks laenama?
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel
Sellele küsimusele on 10 vastust
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse