Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

kommer

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    21
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Foorumi reputatsioon

0 meeldimist

Kasutajast kommer

  • Tiitel
    Algaja

Hiljutised profiili külastajad

Hiljutiste profiili külastajate paan on keelatud ja ei näidata teistele kasutajatele.

  1. Tere, Vaja on M20B25 1,4kW korraliku starterit autolt 86 dets. ja nooremad. Asuda võiks Tartus. Pakkumised koos kontaktiga PM.
  2. kommer

    Sportnukk ja progeaju

    Ja kes Tartu või Lõuna-Eesti kandis suudab Motronic 1.3, sportnuka ja M20B28 koosluse kokku sobitada ? Tühikäigu tõstmine, ajastus jms ?
  3. kommer

    O: M20B25 kolvid

    Soov osta M20B25 kolvid katalüsaatoriga mootorist, Mahle 84V137+ (alt siledad) Parim oleks Tartu v lähiümbrus. Näidiseks: http://www.btcf.fi/forum/attachment.php?attachmentid=115735&d=1383592769 Pildil siis parempoolne. Pakkumised PM.
  4. kommer

    O: M20B25 segusiiber

    O: M20B25 segusiiber. Ostaks M20B25 segusiibri, kus vaakumvõimendisse minevaid otsi on 2. Kataloogi järgi masinatel sünniajaga kuni 89 Jaanuar. (13 54 1 716 065) Näidiseks: http://prussianmotors.com/empower/images/inv_001195.jpg Parim oleks Tartu v lähiümbrus. Pakkumised PM.
  5. Olemas, võib lukku panna.
  6. kommer

    O: M20 uus nookurite võll

    Olemas, võib lukku panna.
  7. Tere Ehk on kellegil seisma jäänud või üle üks uus nookurite võll, Febi 05827 või OEM 11331264533
  8. Tere, Ehk on kellegil masinat, millel on paagisisene kütusepump ja on valmis juhtmestikust jupi ohverdama ? Pakkumised PM
  9. Tere, Soov osta M52B28 ühe vanosega mootorilt(väikeste vasturaskustega) sirge/korralik väntvõll. Eelistatud asukoht võiks olla Tartu või lähiümbrus. Pakkumised PM
  10. Soov osta M20B25 sport nukkvõll Eelistatud asukoht Tartu v. lähiümbrus. Pakkumised PM
  11. kommer

    Mure M20B20 95kw mootoriga

    Sai mõõdetud uuesti ka gaase. CO nüüd ka tühikäigul normis, kõik muu tundub ka toimivat. Ilmselt oli asi ka selles, et auto oli viimase 7 aasta jooksul läbinud alla 100 km. Minu käes nüüd kokku läbitud kahe aasta peale ~ 400 km millest 300 see suvi. Ainus mis mootori poolelt veel kahtlane on, on see, et aeg-ajalt pole madalal pöördel jõudu. Paar väikest kiirendust ja kõik jälle toimib. Jõud tuleb ja kaob. Pole veel sotti saanud milles asi.
  12. kommer

    Mure M20B20 95kw mootoriga

    Segadus tekkis sellest, et kirjanduses soovitatakse kütuse rõhku mõõta ilma töötava mootorita, kuna kui mootor seisab, puudub kollektoris hõrendus ja rõhuregulaator hoiab etteantud survet siis on mõõtetulemuseks 2,5 bar. Ma mõõtsin survet töötava mootoriga ja siis tuleb arvestada kollektoris valitseva alarõhuga. Kui eemaldada rõhuregulaatorilt vaakumvoolik siis püsib rõhk kenasti 2,5 bar peal seega see peaks korras olema.. 2 videot mõõdetud rõhust: Kahjuks Nokia ei suuda lähedalt korraliku videot teha, rõhk kilopaskalites. Kust Su andmed pärinevad ? Ma kunagi kusagil olen mingit numbrit tootlikuse kohta näinud aga enam üles ei leia. Mõõtsin kui suur on kütusekogus mis rõhuregulaatorist tagasi paaki voolab kui auto tühikäigul käib ja tulemuseks 16 sek, 500 ml. Viimase katsena mõõtsin kütuserõhku kui regulaatoril ei olnud küljes vaakumvoolikut ja tegin paar kiirendust nii, et manomeeter oli kapotialt väljas. Näitas kenasti 250 kPa ja kiirendusel ära ei kukkunud. Kokkuvõtteks võiks öelda, et pump tundub korras olevat.
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus