Ideid sain kõvasti., Tänud GTA. Õlivarda tihedust ei tulnud endal pähe kontrollidagi ja katsetasin samamoodi ja tulemuseks oli see, et tühikäik paranes jälle grammi võrra. Õlikorgi tihend on ka parasjagu kivistunud seega ilmselt ka sealt lekib veidi.. Vahetan ka selle välja. Õhulõdvik on õnneks korras. Siibri ja kolle vaheline tihend peaks pidama, kuna sinna tegin tihendimaterjalist ise vähe parema ja uuema tihendi ja katsin mõlemad pooled ka õhukese silikoni kihiga.
Ajapiku tundub, et suurem osa hädasid mis tühikäiku on mõjutanud on siiski terve hunnik imeväikeseid lekkeid.
Tekkis uus küsimus.. Kuskil aasta tagasi kontrollisin kütuserõhku.. Mälu järgi oli tühikäigul rõhk 2,5 bar, kui vaakumvoolik oli regulaatoril küljes, ilma oli 3 bar.
Mõõtsin paar päeva tagasi uuesti, kuna lambda signaali monitoorides oli selgelt näha, et gaasi andes tõmbas segu lahjaks + on mul ka kütusepump juba 2 aastat häält teinud. Tulemuseks sain tühikäigul 2,1-2,2 bar kui vaakumvoolik oli rõhuregulaatoril küljes, ilma õnnestus näha rõhku kuni 2,7 bar.
Kuna digikat käepärast polnud sai telefoniga kiirelt 2 videot tehtud. Kvaliteet ei kannata kriitikat aga on näha, kuidas gaasitades kütuse rõhk seikleb ringi mitte ei püsi paigal nagu peaks.
Proovisin ka teist rõhuregulaatorit kuid tulemus oli sama.
Kirjanduse järgi peaks rõhk olema võrdlemisi stabiilne 2,5 bar juures. Kas tegu võib olla kütusepumba väsimisega ? Kuna kütuse rühuregulaatori töö sõltub otseselt mootori vaakumist, siis milline peaks olema kütuse rõhk ilma vaakumvoolikuta ?