Sai endale vaadatud esimeseks päris oma autoks E30 kerel olev tumesinine 324TD sedaan. Sobiva kuulutuse leidsin siit samast foorumist peale paarinädalast surfimist erinevatel automüügisaitidel a’la auto24 jne. Kriteeriumid täitis lihtsalt sobivat hinda omades.
Järgi käisin autol Vörus 18.augustil ja samal päeval sai auto ka Tallinna ARKis enda nimele kirjutatud.
Auto pärit 1987 aasta oktoobrist, esimene registreerimine 1988 aasta märtsis, Eestis on aastast 2004. Vöimsust nagu ikka 85kw/210nm, läbisöitu pisut häirivalt palju – u. 370’000km. Vähemalt kütet vötab vähe, praegu olen 650km söitnud ja paagis on veel u.12 liitrit alles.
Autost endast ka rohkem infot:
Lisadest manuaalne katuseluuk, roolivöim, kesklukk ja elektripeeglid. Ees on udutuled ka, aga need on vett täis.
Sisu on helebee¾ ja üllatavalt heas korras. Originaalis oli tal ka PKB, aga selle asemel on praegu lihtsalt tühi auk peegli kohal. Häiriv element on see kole ja suur rool – ehk leiab mingiaeg sinna möne väiksema asenduse.
Mootori kohta on hetkel ehk veel vara midagi öelda, aga turbo on omadega arvatavasti otsakorral, sest ta teeb ikka väga valjut häält juba ning lekib öli. Septembri alguses üritan mootoridiagnostika ära lasta teha, eks siis selgub mis karul köhus on ja saab varuosi otsima hakata. Jama on käiguvahetusel pärast lahutamist esinev jönksutamine – keegi poolvööras ütles midagi hooratta kohta..
Käigukast ja sidur tunduvad korras olema, lahutab teravalt ning köik käigud lähevad probleemivabalt sisse. Mingit liigsuurt lötku pole ma ka tuvastanud.
Kere ja selle kallal tehtud töö on omamoodi ooper –karbid on mädad, kuid ennist lohakalt parandatud, ustel on köigil allääres pisut roostet, roostet leidub pisikeste lappidena ka tuuleklaasi alumises ääres, amordipüstakud/pagass/kapotialune tundusid vördlemisi puhtad. Tiivakoopad on ka vähemalt korra haljaks aetud, lohakalt pahteldatud/lihvitud ja siis sprey värviga üle värvitud.. isegi lakki ei ole peale pandud. Üle terve auto leidub ka pisikesi mölke ja kriime värvis – ühesönaga kere on s**t.
Veermik sai Infomaris tasuta üle kontrollitud ja sealt osati rääkida, et tagumised raamipuksid on läbi, esimene vasak rattalaager on kutu, esimene vasak rooliots on kutu, esimene parem amort ajas öli välja ja vasakpoolne tahaks kah millalgi vahetust. Veljed on ka vist köik köverad ja maanteel auto ikka vibreerib mönuga. Kaasa sain ainult suverehvid - ees on Michelinid ja taga vist Continentalid.
Auto seega üsnagi käest lastud. Minu plaanid näevad ette tehnilise poole korrastamist ja talvel mingi aeg tuleb tal garaa¾is ka hädapärased keretööd ära teha, et asi päris laiali ei pudeneks. Nö tuunima seda ei hakka – pole justkui eriline projektimaterjal niikuinii. Tümmi installi asemel üritan mootori ja veermiku korda saada ning spoilerite raha paigutaks pigem keretöödesse. Üliöpilane nagu ma olen, üritan nii palju kui vöimalik ise ära teha ja esialgu masinat lihtsalt söidus hoida. Eks paistab mis tulevik toob, ma tegelikult suur diislifänn niikuinii ei ole ja M20B25 kölab palju ahvatlevamalt...
Vähemalt on jöulisem ja erksam kui mu söbra vabalthingav 324D.
Möned müügikuulutuses olnud pildid teile vaatamiseks kah:
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Tere kaaskannatajad!
Sai endale vaadatud esimeseks päris oma autoks E30 kerel olev tumesinine 324TD sedaan. Sobiva kuulutuse leidsin siit samast foorumist peale paarinädalast surfimist erinevatel automüügisaitidel a’la auto24 jne. Kriteeriumid täitis lihtsalt sobivat hinda omades.
Järgi käisin autol Vörus 18.augustil ja samal päeval sai auto ka Tallinna ARKis enda nimele kirjutatud.
Auto pärit 1987 aasta oktoobrist, esimene registreerimine 1988 aasta märtsis, Eestis on aastast 2004. Vöimsust nagu ikka 85kw/210nm, läbisöitu pisut häirivalt palju – u. 370’000km. Vähemalt kütet vötab vähe, praegu olen 650km söitnud ja paagis on veel u.12 liitrit alles.
Autost endast ka rohkem infot:
Lisadest manuaalne katuseluuk, roolivöim, kesklukk ja elektripeeglid. Ees on udutuled ka, aga need on vett täis.
Sisu on helebee¾ ja üllatavalt heas korras. Originaalis oli tal ka PKB, aga selle asemel on praegu lihtsalt tühi auk peegli kohal. Häiriv element on see kole ja suur rool – ehk leiab mingiaeg sinna möne väiksema asenduse.
Mootori kohta on hetkel ehk veel vara midagi öelda, aga turbo on omadega arvatavasti otsakorral, sest ta teeb ikka väga valjut häält juba ning lekib öli. Septembri alguses üritan mootoridiagnostika ära lasta teha, eks siis selgub mis karul köhus on ja saab varuosi otsima hakata. Jama on käiguvahetusel pärast lahutamist esinev jönksutamine – keegi poolvööras ütles midagi hooratta kohta..
Käigukast ja sidur tunduvad korras olema, lahutab teravalt ning köik käigud lähevad probleemivabalt sisse. Mingit liigsuurt lötku pole ma ka tuvastanud.
Kere ja selle kallal tehtud töö on omamoodi ooper –karbid on mädad, kuid ennist lohakalt parandatud, ustel on köigil allääres pisut roostet, roostet leidub pisikeste lappidena ka tuuleklaasi alumises ääres, amordipüstakud/pagass/kapotialune tundusid vördlemisi puhtad. Tiivakoopad on ka vähemalt korra haljaks aetud, lohakalt pahteldatud/lihvitud ja siis sprey värviga üle värvitud.. isegi lakki ei ole peale pandud. Üle terve auto leidub ka pisikesi mölke ja kriime värvis – ühesönaga kere on s**t.
Veermik sai Infomaris tasuta üle kontrollitud ja sealt osati rääkida, et tagumised raamipuksid on läbi, esimene vasak rattalaager on kutu, esimene vasak rooliots on kutu, esimene parem amort ajas öli välja ja vasakpoolne tahaks kah millalgi vahetust. Veljed on ka vist köik köverad ja maanteel auto ikka vibreerib mönuga. Kaasa sain ainult suverehvid - ees on Michelinid ja taga vist Continentalid.
Auto seega üsnagi käest lastud. Minu plaanid näevad ette tehnilise poole korrastamist ja talvel mingi aeg tuleb tal garaa¾is ka hädapärased keretööd ära teha, et asi päris laiali ei pudeneks. Nö tuunima seda ei hakka – pole justkui eriline projektimaterjal niikuinii. Tümmi installi asemel üritan mootori ja veermiku korda saada ning spoilerite raha paigutaks pigem keretöödesse. Üliöpilane nagu ma olen, üritan nii palju kui vöimalik ise ära teha ja esialgu masinat lihtsalt söidus hoida. Eks paistab mis tulevik toob, ma tegelikult suur diislifänn niikuinii ei ole ja M20B25 kölab palju ahvatlevamalt...
Vähemalt on jöulisem ja erksam kui mu söbra vabalthingav 324D.
Möned müügikuulutuses olnud pildid teile vaatamiseks kah:
Uued pildid siis kui raatsin ta puhtaks pesta.