Hüppa postitusse
Postitatud
comment_43581

Nüüd siis ametlikult E30 ridades tagasi. Päris kaua otsisin ja jahtisin FL cabriot. Küll oli võimalus leedust osta, küll külastas mõte saksamaa reisist. Vahepael oleks äärepealt ostnud Kerti (m20b20) cabriot, kuid lõplikult kokkulepele me ei saanud :P (tegelt auto on ju PFL, mis mulle üldse ei meeldi) Talvel ma loobusin, kuna polnud eriti aega otsida.

Seda autot käisin eile vaatasin, täna oli juba minu nimel. Autost siis lähemalt:


Mootor autol on päris hea. Tiksu pole, minek ka hea. Käike vahetab korralikult. Istmesoojendused töötavad, soun system tundub et töötab ka, pole eriti süvenenud sellesse, eks varsti uurin lähemalt. Vahetamist tahab diffri puks, esi kondid.
Plaanid autole siis suured. See suvi vist midagi erilist ei toimu, aga sügisel talvel läheb vist suureks tegemiseks. Hetkel ei hakka kirjeldama mis plaanis, vaatame mis saab. Esimene pilt siis nende velgedega millega autot ostsin. Kohe õhtul kruttisin teised veljed alla ja jäi päris hea minu arust. Auto on madal ka, ring siniseid vedrusi, ja nende velgedega veits riivab tagakoobast.


S210A ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS )
S240A LEDERLENKRAD
S300A ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH
S354A GRUENKEIL-FRONTSCHEIBE
S375A STOFFVERDECK ELEKT.MECH.SCHWAR
S380A HARDTOP-VORBEREITUNG
S423A FUSSMATTEN IN VELOURS
S428A WARNDREIECK
S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER
S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT
S556A AUSSENTEMPERATURANZEIGE
S660* BMW BAVARIA REVERSE RDS
S675A BMW SOUND SYSTEM
S682A RADIOANTENNE AUTOMATISCH
L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG

WP_000337-vi.jpgWP_000339-vi.jpgWP_000340-vi.jpgWP_000342-vi.jpgWP_000344-vi.jpgWP_000350-vi.jpgWP_000351-vi.jpgWP_000347-vi.jpg

Muudetud , muutis Leks

  • Vastuseid 264
  • Vaatamisi 29tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Aeg lendab, kogu vaba aja istun garaazis ja tegelen autoga. Tehtud niipalju, et mootori juhtmestik paigas, EWS omal kohal, väljalase tehtud, el ventikas ühendatud, muud asjad põhja all tehtud. Auto kä

  • 1 asi millest ma tundsin puudust sõites rullikaga - korralik käetugi. Ammu oli ostetud e36 oma, kuid kätte võtsin ennast alles nüüd. Tänu sellele videole. Natukene tegin omamoodi kaaa,,

  • Läksin moega kaasa ja lisasin paar KW juurde  ärge munadega pihta loopige  

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_43585

Hetkel pole järgi jäänud orig maki, ülejäänud lisad toimivad. katus pool elektriline, ehk tagumine sahtli uks läheb nupust lahti ja kinni,

Ise olen ka mõelnud mingisiugusele pleksile, pole veel süvenenud. äkki viitisd uurida ja kirjutada mida ja kust sinu tuttav saab seda.

Ahjaa, veluur matte pole alles enam :)

mtech2 385mm hetkel ei taha, jahin väiksemat varianti siis

Muudetud , muutis Leks

  • Autor
comment_43668

velg jah, 16. ees 7.5' taga 9' kapslid ka olemas, aga kodus garaazis kilekotis. igapäev ei hakka neid kasutama. ainult kokkutulekutel, muidu on küll kahju kui keegi ostsutab neid endale saada.

täna selgus tõde. 2 kesti nende velgedega ja sellise madaldusega sõita ei saa. parem taga koobas vajub rehvi peale ja hõõrub täiega. vaja siis teisi vedrusi sebida. kes oskab soovitada, ise mõtlen et paneks orig. vedrud siis peaks ok olema.

Muudetud , muutis Leks

  • Autor
comment_43793

to A.K:

Katuseta sõidu kohta ütleks nii - see elamus on igati väärt seda raha ja tööd mis veel tulekul. Tagatiiba tahan Mtech 1 saada, eks näis äärmisel juhul taline lip ka sobib. Auto on üllatavalt sile ja saksas kunagi ülevärvitud ja poleeritud. Kapotil juba paar kraapsu tekinud, vasak tiib on mõlkis ja taga koopal rooste. Aga nagu räägitud - plaanid on suured ;)

to oo7:

Siseseid naginaid ei pane tähele hetkel, rohkem häirid rooli kardaani rist, mis päris korralikult loksub. Samuti häirib see madaldus, kuna rehv käib tagakoobaste vastu, täna veits tõstsin taguotsa pannes vedrude vahele paksud kummid, aga see väga ajutine lahendus kuni leian sobivad vedrud. Ees on ka suht madal, 2 korda juba sõitsin karteriga vastu maad.. :( Õli hakkas ka natukene tilkuma. Eks see karter on juba mitu korda keevitatud, tundub et varsti läheb mingi teine korraliikum alla. Aga jah, see harjumuse asi, nüüd sõidan veel ettevaatlikumalt kui varem ja valin teed. Kere jäikus on minu jaoks täitsa ok, sest see pole ringraja auto ja ma sõidan äärmiselt rahulikut.

Täna said vahetatud siis mootori padjad, vanad olid lihtsalt pooleks ja nende vahetus tõstis karterit natukene kõrgemale. Samuti vaatasin üld seisukorda ja kere kohta pole ühtegi paha sõna öelda, kõik on ilus sile ja mastiksi all. Tõsi aga see et veermikut on vaja kõvasti remontida, puskidel ja viledel on lõtkud sees, Ükshaaval ei hakka seda tegama, vaid korraga ja kõike. Vaikselt hakkan tegema nimekirja ja raha koguma :)

Muudetud , muutis Leks

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_44798

Aeg jookseb, auto on kasutusel, seega on mida rääkida.

Vahepeal juhtus nii, et auto hakkas kohapeal seistes puterdama. Gaasi andes suri välja ja nii mitu korda kuni käima üldse ei läinud. Kahtustasin sada asja, netis lugesin välja hirmsaid lugusi sellest kuidas kütuse surve madal, või segu on rikas. Vaatasin lambdad ja oh seda üllatust, seda mul pole. Pistik aku all on, aga andurit ennast pole :D Siis tellisin uue vändaanduri, üritasin seda vahetada, kuid küljes oleva anduri polt nii kinni roostetanud, et ilma kanalita või tõstukita seda lahti ei saanud. Mõtlesin juba kuidas ja millega viin autot garaazi, kui korraks pähe tuli mõte osta 5l kütust. Ja oh seda imet kui peale sissevalamist auto läks ilusti käima ja jäi käima :D

Külge läks ka teine õlivann koos uue tihendiga, ja panin alla ka karteri kaitset, ca 5-6mm paksusest terasest.

samuti vahetasin mootori patju, vanad olid pooleks rebinud ja mootor seisis pm lahti. Värin oli päris hull ikka sees.

Eile siis läksid külge spidorõngad. Spidoplokki ära võtmisel ootas mind meeldiv üllatus. Kõik spidoploki 3 juhet olid originaal plommi all. Ei tea on see haruldane asi või täitsa tavaline, aga mina olin küll üllatunud. Ise nüüd mõtlen et kas tõesti siis 216000 on originaal läbisõit.. Plommidel on ilusti näha BMW logot. Kõik kolm plommi said ilusti läbihammustatud ja riiulisse pandud. Tegin ka veidi pätust, kerisin läbisõidu nullideks ära, kuna meeldib endale nii rohkem. Siis kohe näha palju läbisõitnud, jne

Ja veidi pildimaterjali ka

WP_000449-vi.jpg

WP_000451-vi.jpg

WP_000453-vi.jpg

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.