Hüppa postitusse
Postitatud
comment_43581

Nüüd siis ametlikult E30 ridades tagasi. Päris kaua otsisin ja jahtisin FL cabriot. Küll oli võimalus leedust osta, küll külastas mõte saksamaa reisist. Vahepael oleks äärepealt ostnud Kerti (m20b20) cabriot, kuid lõplikult kokkulepele me ei saanud :P (tegelt auto on ju PFL, mis mulle üldse ei meeldi) Talvel ma loobusin, kuna polnud eriti aega otsida.

Seda autot käisin eile vaatasin, täna oli juba minu nimel. Autost siis lähemalt:


Mootor autol on päris hea. Tiksu pole, minek ka hea. Käike vahetab korralikult. Istmesoojendused töötavad, soun system tundub et töötab ka, pole eriti süvenenud sellesse, eks varsti uurin lähemalt. Vahetamist tahab diffri puks, esi kondid.
Plaanid autole siis suured. See suvi vist midagi erilist ei toimu, aga sügisel talvel läheb vist suureks tegemiseks. Hetkel ei hakka kirjeldama mis plaanis, vaatame mis saab. Esimene pilt siis nende velgedega millega autot ostsin. Kohe õhtul kruttisin teised veljed alla ja jäi päris hea minu arust. Auto on madal ka, ring siniseid vedrusi, ja nende velgedega veits riivab tagakoobast.


S210A ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS )
S240A LEDERLENKRAD
S300A ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH
S354A GRUENKEIL-FRONTSCHEIBE
S375A STOFFVERDECK ELEKT.MECH.SCHWAR
S380A HARDTOP-VORBEREITUNG
S423A FUSSMATTEN IN VELOURS
S428A WARNDREIECK
S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER
S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT
S556A AUSSENTEMPERATURANZEIGE
S660* BMW BAVARIA REVERSE RDS
S675A BMW SOUND SYSTEM
S682A RADIOANTENNE AUTOMATISCH
L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG

WP_000337-vi.jpgWP_000339-vi.jpgWP_000340-vi.jpgWP_000342-vi.jpgWP_000344-vi.jpgWP_000350-vi.jpgWP_000351-vi.jpgWP_000347-vi.jpg

Muudetud , muutis Leks

  • Vastuseid 264
  • Vaatamisi 29,1tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Aeg lendab, kogu vaba aja istun garaazis ja tegelen autoga. Tehtud niipalju, et mootori juhtmestik paigas, EWS omal kohal, väljalase tehtud, el ventikas ühendatud, muud asjad põhja all tehtud. Auto kä

  • 1 asi millest ma tundsin puudust sõites rullikaga - korralik käetugi. Ammu oli ostetud e36 oma, kuid kätte võtsin ennast alles nüüd. Tänu sellele videole. Natukene tegin omamoodi kaaa,,

  • Läksin moega kaasa ja lisasin paar KW juurde  ärge munadega pihta loopige  

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • 1 kuu hiljem...
  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_78213

Viimased 2 nädalat tegelen ettevalmistustega talveunest ärkamiseks. 

Kiskusin lati seibideks ja siis panin kokku tagasi, tellisin 2 lati rem. komplekti ja vahetasin rooli pumba vähe korralikuma vastu.

Samamoodi tellisin uue lõdviku ja õhu toru. Vanad olid ikka räbalad.

Hetkel Mt 1 taga tiib ja IS lisa värvimises. Plaanis järgmise nädala lõpuks ülevaatusele sõita ja siis Haapsalu.

Mõned pildid tegemistest.

 

rl1-vi.jpg
rl2-vi.jpg
rl-vi.jpg
pilt1-vi.jpg
pilt2-vi.jpg
 
  • 3 kuud hiljem...
  • 3 kuud hiljem...
  • Autor
comment_86766

Vahepeal juhtus nii, et auto sai puhtaks pestud ja ajatud garaazi

 

22_11_2014_JPG2297-vi.jpg

 

kus hakkas toimuma see 

 

IMG_2301-vi.jpg

IMG_2322-vi.jpg

 

et istutada vahele see mootor (b28), mis läbis koraliku puhastuse ja  peaaegu kõikide tihendite vahetuse

 

IMG_1828-vi.jpg

IMG_1998-vi.jpg

 

 

Eks näis mis sellest välja tuleb. Aega peaks nagu olema järgmise hooajani. 

Muudetud , muutis Leks

  • Autor
comment_86785

Eiei, ei hakka midagi modima, b28 stockis niigi hea võimas mootor tava kulgemiseks. Ei ehita driftikat, ringraia ega muud kähkusõidu autot. Cabrio siiski :)


Astume sama jalga,jõudu :-)

Tarvis, kaugel sinu tegemine on ? 

Muidu sama mootor ? 

  • Autor
comment_86957

Augud klapivad, ainuke mida tegin - puurisin suuremaks  tulemüüri. Orig augud olid pea 9mm auk, tegin 10mm. Võimul on kinnituseks  2 polti ja 2 tihvti - tihvtid olid 9mm 

Varda auk ja pedaali auk on 5 mm nihkes, aga seda saab parandada lihtsalt - kas võimule paar paksemat seibi vahele, või puurida läbi uus auk kahvlis. 

Muudetud , muutis Leks

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_88748

Sai siis tellitud veidi polüretaani, tänud lähevad Edsonile (altant varuosad, 4car.ee) kes ajas tagsilla komplekti kokku  (silla puksid, õõtsad, stabikas, stabika vardad, diffri puks) 

Hetkel käib kampaani enne võimsuse kasvamist "tagasild korda"  ja koos tagasillaga lähevad taastamiseks ja vahetamiseks ka pidurisadulad, vasktorud, piduri voolikud ja muu pudi padi

 

Sillatala ja õõtsad sai puhastatud, krunditud ja värvitud. Peale harja pesu polnud pea ühtegi roostetäpi, aga süda ei olnud rahul ja lasin vajalikud kohad traatharjaga puhtaks ja värv selga.

 

IMG_2608-vi.jpg
IMG_2604-vi.jpg
IMG_2610-vi.jpg
IMG_2612-vi.jpg

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.