Hüppa postitusse
Postitatud
comment_19428

Mõtlesin et teeks siis ajaviiteks siia teema ära ühest enda raharöövlist. Auto sai soetatud suht soodsa hinnaga ja algne plaan oli auto varuosadeks müüa! Tegu siis `89 aasta punast värvi touringuga. Kere oli nii nagu ikka, roostet küllaga, mingi esiotsa pauk on olnud ja see läbinud väga "pornol" moel vahetuse.Peal oli 1.8 mootor, millel karteripõhi puruks, üldse oli auto seisnud pikka aega! Tagumine küljeklaas oli katki, sealt sadas vihma/lund sisse ja seest sisu kopitas ja mädanes. Esiistmed olid räbalad ja erinevat värvi, puudu oli enamus vajaminevaid asju ja katteid, lagi oli alla vajunud, antenn oli lahti ja sealt sadas samuti vihma salongi!

Ees oli pre-face põll ja halli värvi kapott.

Otsustasin auto siiski auto korda teha ja liikuma panna!

Esimese asjana tegin kapoti vahetuse ja panin peale punase kapoti!

Sai siis masin ära lohistatud, teiseks sai küljest võetud tagumine katkise klaasiga uks ja uus klaas pandud, ust pisut "poleeritud" ja tagasi külge. See uks vist ainuke asi,peale kapoti, mis ka 99% roostevaba, kõikjalt mujalt leiab roostet...:D

Karter korda ja õli sisse, ning auto käivitus üsna ruttu, paraku oli selle mootoriga siiski ühel pool, õlirõhutuli põles tühikäigul ja mootor ei käinud õieti.

M20B20...

Suht odava rahaga sai peale pandud e34 pealt pärit m20b20, läks kõigega, koos kasti,summuti ja juhtmestikuga!

mootorile sai pandud ka uus hammasrihm ja rullikud, genekarihm, uued õlid kastis , mootoris ja difris. Kuna ventika sidur oli kinni keevitatud, siis suutsin seda lahti keerates veepumba ära lõhkuda, sai ka see siis välja vahetatud vähe kasutatud veepumba vastu.Summuti Mootr läks peale e30 TD käppade ja patjadega, külge jäi e34 kat, sinna sobis otsa m40 lõpupütt.

käiguhoovastik sai sobivaks tehtud, samuti gardaan sai 5cm lühemaks tehtud, kuna ei leidunud e30 r6 gardaani.

kaasa saadud radikas siiski lekkis vastupidiselt müüja jutule ja sai seegi uus ostetud!

Mootor peal ja töötas

enne uue mootori pealepanekut sai kõrvaldatut hulk muid vigu, pandud uus kojamehehoovastiku süsteem, kõrvaldatud mitmeid elekri vigu, kuna algusel ei töötand peale tagatulede mitte miski!

peal oli tavaline roolilatt, milles oli loks sees , samuti roolikardaanis, needki vahetasin välja..

Esisillas sai tehtud pukside ja ¹arniiride vahetus. peale mootori käimasaamist ja suuremate vigade kõrvaldamist sai sai esiots kokku laotud, uus põll ette ja ülevaatusele!

Ülevaatus olemas sai sellega siis asutud igapäeva sõite tegema, vigu hakkas muudkui juurde tulema, kütusepaak lekkis, differ tegi häält!

sain autoga mitu kuud üsna muretult sõita, kui differ jooksis kokku.

Veermik..

Sai siis jälle võetud ette suurem remont, kogu tagasild alt ära, vahetatud suured sillatalapuksid, uued piduritorud, kütusetorud, pidurivoolikud, kettad, trossid jne. Sai kõrvaldatud suur hulk roostet ja vahetatud jupike tagatiiba ja küljekarpi! Alla läksid ABS variandi õõtsad, mingi aja pärast on vaja ette panna uued püstakud, kuna need ilma ABS`ita ning rattakalded pisut valed (sillastendis sai käidud mingi aeg)

lisad

autol lisad praktiliselt puudusid/puuduvad..

on ainult :

* ees el. aknad (olemas kõik vajalik 4xel.akende paigalduseks)

* külgsuunad :D

* nahksisu sai ostetud

* istmesoojendused (juhtmed ,lülitid veel puudu)

* kella, kuupäeva ja temp. näit

* katuseluugita variant (see on 1 põhjus, miks otsustasin korda teha auto :) )

edasine

jäi veel mainimata, et auto ei ole mingi projektikas, vaid lihtsalt igapäeva kasutuseks mõeldud. Üritan hoida autot enam-vähem korras ja aeg ajalt lisadega täiustada. Põhiline "projekt" ja rahamatmisauto on siiski üks teine touring! (mis rahanappuse tõttu hetkel ei edene eriti :D )

Auto läheb sügisel ülevärvimisse, on juba kokku lepitud, kõik keevitustööd teen ise ära enne ja eemaldan suurema osa rooste. Enne seda panen siis ette alla uued püstakud, kettad, klotsid ja võimuga lati! Imelik küll, aga autol puudus roolivõim, samuti ABS. Peale värvimist läheb peale 320 touringu juhtmestik (k.a. mootori), siis tuleb lakke ka Check control.

kokku on ka lepitud laele uue musta katte paigaldus ja raha taga seisab ka Cruse Control.

nüüd sai pikk ja segane jutt kiiruga, kindlasti ununes palju asju!

algusel:

051520793efde1.jpg.729e950f1068abbc37d766a71f7c050a.jpg

051520799398a6.jpg.a4784072e208a6bfe24750b97355c58c.jpg

0515212396a774.jpg.f1c4a99f6bc8767c932721c6c27449b2.jpg

05152124724b2c.jpg.80dff7d80acdd2f45f325a7113b491b5.jpg

0515212451c130.jpg.4fb75d2ae552dbd4d7103f03a175c54d.jpg

0515215557ac37.jpg.2fbd0bd13b7c174a6a1a1822e806e1b0.jpg

 

kõik vajalik kohe kaasas...:D

0515215674a369.jpg.dc3ea438c9a98912e622f50e46d0ed1b.jpg

uus klaas ees 

051521953a2921.jpg.1ee6d2c26a90e61ab6b8ba4ef52b6b92.jpg

uus mootor.

051521955ecfa8.jpg.ac3a1fb931317fa04217fedf942190aa.jpg

kuu aega remonti ja saigi sõitma...:D

05152280314f2e.jpg.7df60f415166d7e9ee21e7cabeb2f7eb.jpg0515228131f0b0.jpg.9ddbe02e5ebb5d7145983700c8ae82f0.jpg05152283928dd0.jpg.fa4c30cee4c01bb170844cf0cd2dc27b.jpg

 

051523881cddd7.jpg.75894ecd097b3dc9af5175d198dbf29d.jpg0515239054b851.jpg.26a22ef42d6f65eba825de3e9dc25859.jpg

 

Nahksisu.

051524529b2ad4.jpg.0ee0aec0da813f4f35ce2297f0b038dd.jpg

 

051524539d79df.jpg.d886f8ec9d2a307fb67785918331b66e.jpg

tagaosa remont,

051524951c8668.jpg.2b3f49eff93bf037f570e4e099f8332f.jpg05152455995886.jpg.da4d28d41c9baf4da663212fb4bfb95d.jpg051524977fdd87.jpg.88302cb79d297943f0c59fc0f0bcbf88.jpg

05152540182a5d.jpg.888a6123b67bcbc356658bdedb50b2f4.jpg051525405c4524.jpg.4453bc45d8f5f34f18647daa74ce1a6d.jpg

05152541119b8b.jpg.ca1752fd59762626a11efcc9992f619a.jpg

051525687491d9.jpg.dd571679c8724f0440d94c5aeba6ce9d.jpg051525693ca60a.jpg.3ed5568a2d14ebf2287b1bfbdd645b0e.jpg

05152586723e6b.jpg.23d8c3abb732b767b4303d39e7746361.jpg

 

  • Vastuseid 366
  • Vaatamisi 63,1tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Enne aastalõppu üks mõttetu update veel. Aasta viimased kuud olid üsna sõidurohked, vähemalt 150km päevas. Keris üsna kiirelt   400000 ette, mis tähendab lisaks huvitavamale odo näidule (enamasti ju k

  • Viimasest sissekandest möödas umbes 5 pool aastat. Selle ajaga muutunud palju siin foorumis ja ka auto juures. Õigem vast õelda, et auto on ära kulunud/ otsa saanud. Foorumi osas toimunud niisama palj

  • Nii... Allakäik algas siit.   Kährik järvakandis   Teine kährik järvakandis, teiselpool linna   Kits kodukandis     Kährik tõrvas

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_13864
Vesilihv :shock:

Niipalju kui meile koolis maalrist õpetaja rääkis, siis vesilihvist soovitas küll kaarega mööda käia, kuna pidavat kiiremini ussitama hakkama. Loogiliselt võttes ka nii on ju .

Aga muidu paistab, et tuleb tore vagun , edu 8)

Vesilihviga saab väiksema pinnakareduse ja seda kõvasti kiiremini. Praegu ju soojad ilmad ja vesi aurab kiiresti ära.

  • Autor
comment_13863

selle vesilihvi ja üldse maalritööde kohta ei oska kommenteerida.Ma ei tee seda kuskil proffide juures, aga mehed on seda tööd juba kümned aastad teinud ilmselt ja päris võhikud pole. Kuna juba special värvikamber puudub, siis mingi viimasepeal tulemust kindlasti ei saavuta, aga üsna kindel, et palju parem kui kusagil remondikohas. (eeltööde osas just)

Peale vesilihvi võtame kõik kinnikaetud alad uuesti lahti ja katame uuesti.

Värvi kindlasti kohe peale lihvi selga ei aja. Võibolla see rooste jutt kehtib siis kui haljast plekki nii lihvida, antud juhul on mitmekordne krundikiht all.

Las targemad avaldavad arvamust, miks nii halvem on?

Üldiselt on selle auto tegemine nagunii käpa harjutamine, ideaalsema tulemuse saamiseks oleks pidanud esitiivad, esimesed uksed ja tagaluugi roostevabad otsima/ panema. Antud juhul on need lihtsalt roostest puhastatud mehaaniliselt.

comment_13862

Miks kulutada aega ja närve ja sõrmi totakale vesilihvile kui asja saaks palju kiiremini ja mugavamalt aetud 500se paberiga lihvides ning hiljem vibra ja pehme tallaga 600ga üle ? Veel on komme krundi sisse pugeda ning hiljem mullitama hakata. Samas mida karedam on pind seda paremini nakkub värv. Soovitan kindlasti matistada krunt 500se ja 600se paberiga.

<- automaaler ühes suures margiesinduses

  • Autor
comment_13861

no aga milleks siis jälle topelt lihvida? antud juhul oleks see vesilihv viimane lihv. Selle vibraga ei saa igale poole ligi. Krunt on tasaseks lihvitud 240 paberiga, ka sellega andis nühkida, 500 või 600 paberiga ei kujutaks ettegi...lihtsalt üle tõmmates jäi kerge apelsinikoore efekt.

Aga eks üritan selle vesilihvi siis ära jätta.

comment_13860

Ja kui kardad, et 500se paberiga jäädki lihvima siis mida sa veel vesipaberiga teeks ? Üldiselt käib asi nii, et ennem krunti pind ettevalmistada 240se paberiga, siis krunt, ja krunt kas 400-500 või 500-600. Kuhu ligi ei saa, need käega. Muidugi see punane krunt on täiesti vale krunt ka selleks otstarbeks.

  • Autor
comment_13851
Ja kui kardad, et 500se paberiga jäädki lihvima siis mida sa veel vesipaberiga teeks ? Üldiselt käib asi nii, et ennem krunti pind ettevalmistada 240se paberiga, siis krunt, ja krunt kas 400-500 või 500-600. Kuhu ligi ei saa, need käega. Muidugi see punane krunt on täiesti vale krunt ka selleks otstarbeks.

Krunt on siledaks lihvitud juba, sellest pilte pole. Naljaks on lugeda, üks ütleb et maru hea ja teine laidab maha. Üldiselt teeninduse värvitööd/keretööd/avariide taastamine on ikka päris porr olnud.Värv lastakse korralikult peale, aga eeltööd ja pinna puhastus jätab soovida.Ei tea, kuidas teie teete, seega ei pidanud konkreetselt teid silmas. Eks teil ole ka sellised kiired töövõtted,kuna iga päev teete sellist tööd.

Mis sel punasel krundil siis viga on? Mina teen/tegin kõik käsitsi, teil on seal jah kõik aparaadid olemas. Kui ma seda krunti oleks 500-600 paberiga nühkinud, siis nühiks ma siiani seda.Eks see viimane lihv tuleb siis teha nii.

  • Autor
comment_13837
Mis värvi tuleb ?

ikka punane

...mind jääb küll seda teemat vaadates 1 asi painama miks just m20b20 ? mitte nt 23 või 25

tol momendil oli see 2.0 soodsalt käes...nüüd 2.5 peal...kui see mu ootusi ja lootusi ei rahulda, siis viskan kolmepoolese peale, mis on ammu valmis e30 paigaldamiseks (korra juba oli teise kere peal)

Pre-face mootorit ei taha panna (2.3)

comment_13835

Värvi kohta veel küsiks. OK ei tee vesilihvi, aga kui tuleb veebaasil värv....

Ei saa aru, loogikavaba 8)

Kindlasti on asju, mida saab teisiti teha ja paremini.

Kui on kenasti tehtud ja tulemus hea, pole ju vahet.

Kauaks kestma jääb, seda teab vaid tegija ise :D

Jõudu tööle külamees.

  • Autor
comment_13834
Värvi kohta veel küsiks. OK ei tee vesilihvi, aga kui tuleb veebaasil värv....

Ei saa aru, loogikavaba 8)

Kindlasti on asju, mida saab teisiti teha ja paremini.

Kui on kenasti tehtud ja tulemus hea, pole ju vahet.

Kauaks kestma jääb, seda teab vaid tegija ise :D

Jõudu tööle külamees.

ei saa su postitusest aru...

comment_13829

Korralik tükk igaljuhul.

Mõtlesin seda, et kui vesilihvi ei tohi teha....

kuidas siis vesibaasil värve lastakse üldse?

Ei jaga mina seda küll kuidagimoodi välja.

See lihtsalt näitena toodud küsimus.

Enda autol tegin põhja ja tiibasid 5 kuud :D

Usun, et see touring jääb sama kena, kui sul plaanis oli!

comment_13813
Vesivärv lastakse krundi peale ju :D vesilihvi puhul on see asi, et metallini ei laseks ja kui kohe vaja värvida siis paratamatult jääb kuhugi prakku mingi tilk vett mis siis värvimise käigus rõõmsalt keset värvitud pinda hüppab.

Vesivärv on vastik mürk ja kaifi tast kah korralikku ei saa.

Vennad lihvivad plekki siis või :lol:

Joppvõimatt kas ma olen loll või olen ma koguaeg valesti teinud :D

Haljale metallile ei soovitata ka ju värvida...ega ju?

Kuule Kabi, mõni neist nõuandjatest kunagi püstoli käeshõidmiseni on üldse jõudnud. Saan aru, et olen võhik, aga tüübid räägivad vesilihvist haljale metallile. Kullasepad...mitte maalrid (Y).

Edu!

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_13631

Enne pole eriti mõtet kõvatada, kui auto valmis...Loodan ikka jaanipäeval juba ringi uhada. Hetkeseisuga veel luuk, stanged, peeglid ja muud jubinad täitsa tegemata. Hea tulemuse saamiseks peaks auto 2000 paberiga üle käima ja siis väike poleer, aga hetkel jääb see ära.

Valmis ei saa sellised e30 tüüpi autod mitte kunagi igatahes... :D

0698941317d8c4.jpg.edcbc83102d25407a544f76f7e9cfa3f.jpg

 

0698941415954e.jpg.18589402ccac0bfcc2e9c2bf54c758fe.jpg

 

06989413506193.jpg.887643c73773fe80e7d6dbf36c8bcbc3.jpg

 

0698961796a8db.jpg.b96842ec45aee88c905cd03bb5556ae7.jpg

Uus nupp

0698961819f788.jpg.62daaa0e303e0141210c775c00c30a8f.jpg

 

 

 

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.