Hüppa postitusse
Postitatud
comment_19894

Tere kaasfoorumlased,

on aeg teha ka enda hiljuti soetatud autost teema, et saaksid ka minu mured lahendatud ning autost jääks alles väike remondipäevik. Lisaks teretulnud kõik soovitused ja ettepanekud.

Ostetud sai ta päikesepaistelisel 23-ndal aprillil Jõhvist. Tegu on 1.6 liitrise M40 mootoriga BMW-ga. Värvuseks Alpinweiss II. Nunnu ja väle :P

Varustuse poolest hiilgav pole, peegleid liigutab elekter, katuseluuk on manuaalne. Vähemalt päike saab tuppa! Aga ka varustuse osas plaanis aega mööda uuendusi teha. Lisaks vajab ta varsti keretöid värvi uuendamise osas, on ka paar roostetäpikest. Plaanis on ta esialgu korda teha ning hiljem näitab ainult aeg, mis temast saab. Küll aga usun, et minu kätte jääb ta pikemaks ajaks.

ALPINWEISS II (218)

ANTHRAZIT STOFF (0274)

270 WIDER TYRES

350 HEAT PROTECTIVE GLASS, GREEN, ALL AROUND

400 SLIDING SUNROOF, MANUAL

428 WARNING TRIANGLE

510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM

556 EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY

652 BMW BAVARIA C II

680 MANUAL AERIAL

801 GERMANY VERSION

Mõned pildid hetkeseisust

33k3slv.jpg

2r3jl9w.jpg

2n0j76x.jpg

Päikest soovides,

Indrek

  • Vastuseid 254
  • Vaatamisi 42,1tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

  • 5 kuud hiljem...
  • Autor
comment_40903

Pole ammu siia midagi kirjutanud, auto terve talve seisnud ja siiani pole katuse alt välja ajanud. Esimene start üle pika aja oli suhteliselt meeldiv, akuklemmid külge ja läks ilusti käima. Nii palju kui viitsisin nokitseda, vahetasin tagumiste tulede tihendid ära kuna üks pool ajas vett sisse pesulas käies. UM-is tk hind 22 koma midagi eur, mäletasin, et vahepeal olid kallimad ja siis ei raatsinud osta, praegused tihendid sain Eixilt ja probleem igatahes lahendatud.

Plaanis veel vähe paremad amordid ja vedrud alla panna, selleks oli vaja 51mm püstakuid, kaasa sain veel 325 stabilisaatori, mis on siis veidi jämedam kui tavaline. Need käivad liivapritsist läbi ja lähevad siis pulbervärvimisse ning uued puksid külge. Vaja oleks veel ka tagumist stabilisaatorit.

bbb.jpg

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_42514

Nädalavahetusel õnnestus veidi askeldada jälle. Peale proovisõitu ühe teise kolmekümnega sai maha võetud tollelt M42 1,8IS 103kW ja siis enda omale peale pandud. Mootorist: 1992a M42B18, millel 3a tagasi vahetatud kogu keti süsteem, lisaks mõni aeg tagasi ketipinguti ja klapisääre tihendid, taastatud genekas. Sain kogu komplekti st aju, käigukasti, juhtmestiku ning täispikkuses väljalaske, lisaks korralikum kardaan ning roolilatt koos korralike rooliotstega. Väljalaskesüsteem koosneb ümber tehtud 318 katist ning Simons lõpupütist. Lisaks olemas veel Simonsi resonaator, mis tuleb tulevikus külge panna.

Kindluse mõttes sai vahetatud sidur, kuigi vana polnudki lahti võttes nii halb, aga uus asi ikka uus

Lisaks uued mootoripadjad ja summuti kinnitused

IMGP4658.JPG

Mootorivahetus oli seekord teistpidi st kui enamjaolt tõstetakse mootor mootoriruumist välja siis lasime mõlemad mootorid auto alt koos sillatalaga alla ja uus läks samapidi ka sisse.

Õnneks olid olemas kõik vajalikud asjad sellise vahetuse teostamiseks st tõstuk ja mootoritõstuk :)

Kuna sillatala tuli lahti võtta st päästa ka püstakud amordikannude küljest tuli järgmine päev teha ka sillastend, seekord popis 3D stendis

IMGP4738.JPG

IMGP4752.JPG

Tjahh hetke seisuga sõidurõõmu pea poole rohkem :D

Ehk tuleb varsti ka mõni fotosüüdistus kapoti alt, teha veel on paar asja, plaanis karter ära vahetada ja ülemine kaan üle vaadata, uus õhulõdvik ning gaasitross tulemas ning õhukopsiku kinnitus vaja ümber teha ning nipet-näpet veel...

  • Autor
comment_42541

Vahepeal nägi auto välja selline :D siin veel M40ga

06052012642.jpg

Mida tahtsin oli see

fe.jpg

Kuna sidurikorvi lekkis õli või vähemalt me silmadyno järgi arvasime seda, läksid vahetusse väntvõlli simmer ja käigukastil tagumine ja eesmine simmer. Vana simmer välja, kõik puhtaks ja uus simmer peale koos silikoonmäärdega. Kast sai alt puhtaks tehtud ja siiani pole sealt midagi välja tulnud seega vast õnnestus lekke peatamine :)

vana vs uus

05052012631.jpg

05052012633.jpg

05052012637.jpg

Hetkel küll seal mingi õrn kahin, variant kas jäi mingi kaitseplekk kuskile või mis muud seal olla võiks? Vajab ehk sissesõitmist

Lisaks veel teab ehk keegi, millist diffrit vaja oleks, et pöörded maanteel nii kõrged poleks või see on normaalne kui 100-110ga on kuskil 2500-3000?

comment_42550

Lisada võiks veel niipalju, et mootorite maraton kestis pea 15 tundi jutti :P... IS maha, siduri vahetus, simmerite vahetus, m40 maha, IS peale, ja siis veel järgmine päev sillastend + nipetnäpet lihvimine...

Nädalavahetus oli äärmiselt huvitav ja kogemusterohke.

Parimat

Mehis.

  • Autor
comment_42774

Eelkõige tahaks mootori ka ilusti puhtaks saada, aga ei ole veel välja mõelnud millega või kuidas neid detaile täpselt puhastada s.h sisselaske kolle, õhulugeja, gaasitrossi mehhanism jne Kui kellelgi on soovitusi selle kohapealt, siis võib lahkelt jagada. Würth cleaner on päris heade puhastusomadustega aine, aga kas sellega igat asja ka hea puhastada on ei tea.

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_43965

Kuna üle pika aja pole midagi juhtunud siis nagu juhuse tahtel purunes eile karter. Sõidu ajal jäi teel märkamatuks kivi või asfaldi tükk, mis oli piisavalt suur, et auk sisse teha karterile. Homseks peaks saama hinnapakkumise siis saab ka juba Kommunaalametiga edasi suhelda.

Hetkel anti lootust, et esimene vastus võib tulla kuu aja pärast :(

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_45776

Seal jah. Suhtlus veel käib seega vahelduseks mõni eelnevalt tehtud pilt (kliki pildile)

478423_428162443869707_1666581859_o.jpg

7199032668_762a227c9b_b.jpg

Lisaks vahepeal tellitud uus kapotiamort, mis ammu puudu olnud ja ketipinguti kork, vana oli miskine keevitatud aretis.

Nüüd olemas ka orig. lip tagaluugile... jäänud ainult paigalduse küsimus, auke ei tahaks eriti teha :rolleyes:

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_47521

It's alive.

Sai siis lõpuks tööle auto, vähe turtsus aga peale natukest aega töötas juba ilusti. Aku täiesti kutu vaja nüüd sellega midagi ette võtta, suht tutikas ka veel teine :mellow: Teise auto pealt tööle ei hakanud

Edasi: starter ja sidur kontrollida, mõned kaanepoldid tuleb uuesti keermestada, tagurdustuled ei tööta, esimene rehv katki/tühi ei tea, homme töökotta ja siis pessu.

Karteri eest tänu Siimule ja õli ning varuosade eest Interfaceile.

Läks isegi hästi ja pool hinnapakkumisest maksti kinni ja sai selle töö ilusti ära teha.

comment_47522

Lip-i paigalduseks soovitaks mingit korralikku 3M kahepoolset läbipaistvat teipi. Omal sellega Editioni karbilaiendid ja numbrimärgid küljes ja kui enne paigaldust pinnad puhtaks teha ja sooja ilmaga toimetada (ise lasin veel kaugelt gaasipõleti leegiga teibi peale kaitsekile eemaldamist pisut "nätskeks") võtab korralikult kinni. Ma sain seda kraami Amservist, võib küsida ka suvalisest keretöödega tegelevast töökojast. Nemad paigaldavad sellega tavaliselt uuemate masinate tüüblivabu iluliiste ja ostavad näiteks Würthist või kust iganes 50m rullide kaupa.

Veljed on küll väga šefid, ma pole live's selliseid korralikena näinudki, alati oksüdeerunud või ülevärvitud. Sedasi on aga tõsine vanakooli bling ikka :respect:

  • Autor
comment_47711

Veidi juttu veel.

Seekord sai õli vahetatud vähe paksema vastu, õliks Liqui Moly 10W40 + Knecht filter. Leho juures siis tehti järgnev: ketipinguti kork läks vahetusse, vana oli keevitatud aretis, tagurdustuled, KKK poldid 4tk uuesti keermestatud, starteri tihvt puhastatud ja starter uuesti paika sätitud ja "veider kahin/sirin", mida arvasin tulevat uuest sidurist on tegelikult kulunud käigukast. Tegelikult on mul garaasis olemas täitsa üks teine kast, aga leidsime, et pole hetkel tarvis seda vahetada.

  • Autor
comment_48324

Sai vahetatud täna genekarihm, vana oli juba ära lendamas. 1025mm on mõõt sellele mootorile, kui kellelgi sellest infost ehk kasu kunagi. Lisaks külge krutitud detail nr. 3 earth strap for hood, selle sai UMist ilusa ja läikiva, paljudel näinud, et on katki või mõne niidiotsaga veel keskelt koos, kas midagi sellest ka kasu edaspidi ei oska öelda, aga mõeldud ta sinna ju siiski oli

OTA1N19w.png

042.JPG

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.