Hüppa postitusse
Postitatud
comment_19894

Tere kaasfoorumlased,

on aeg teha ka enda hiljuti soetatud autost teema, et saaksid ka minu mured lahendatud ning autost jääks alles väike remondipäevik. Lisaks teretulnud kõik soovitused ja ettepanekud.

Ostetud sai ta päikesepaistelisel 23-ndal aprillil Jõhvist. Tegu on 1.6 liitrise M40 mootoriga BMW-ga. Värvuseks Alpinweiss II. Nunnu ja väle :P

Varustuse poolest hiilgav pole, peegleid liigutab elekter, katuseluuk on manuaalne. Vähemalt päike saab tuppa! Aga ka varustuse osas plaanis aega mööda uuendusi teha. Lisaks vajab ta varsti keretöid värvi uuendamise osas, on ka paar roostetäpikest. Plaanis on ta esialgu korda teha ning hiljem näitab ainult aeg, mis temast saab. Küll aga usun, et minu kätte jääb ta pikemaks ajaks.

ALPINWEISS II (218)

ANTHRAZIT STOFF (0274)

270 WIDER TYRES

350 HEAT PROTECTIVE GLASS, GREEN, ALL AROUND

400 SLIDING SUNROOF, MANUAL

428 WARNING TRIANGLE

510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM

556 EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY

652 BMW BAVARIA C II

680 MANUAL AERIAL

801 GERMANY VERSION

Mõned pildid hetkeseisust

33k3slv.jpg

2r3jl9w.jpg

2n0j76x.jpg

Päikest soovides,

Indrek

  • Vastuseid 254
  • Vaatamisi 42,1tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_19891

Pajatan siis natuke elust ja olust, mis kuu aja jooksul juhtunud kokkuvõtvalt Eesti BMW Klubi foorumist ümber kirjutades

Peale ostu tuli teha loomulikult sõit Tallinnasse ja peale esimest tankimist ei läinud enam auto tööle, põhjuseks lõtv massijuhe, mis kinnitatud sedaviisi

6se41t.jpg

Umbes 1-2 nädala jooksul oli veel juhtunud ca 3 korda, et auto käima ei lähe, järgnevad olid põhjustajad:

Kunagi peale pandud immo, millest ei olnud vist isegi eelmine omanik teadlik, küünlajuhtmed ja küünlad (nüüdseks vahetatud), valesti ühendatud küünlajuhtmete andur (vahetatud).

Lisaks olen ära vahetanud sisselaskekollektori tihendid, kinni keeranud mitmeid lahtiseid lõdvikuid, puhastanud seest-väljast, interiööri valgustust korrastanud jms nipet-näpet.

Indrek

  • Autor
comment_19866

Tõesti keretööd ei ole just kiita, kuid midagi kriitilist ka ei ole. Blokkdiffrit mainiti ka müügikuulutuses ja mujal, kuid täiesti süvenenud ma sellesse ei ole.

Sain ma ta õnneks natukene odavamalt kui müügis oli ning ütleme nii, et see E30 saab veel tulevikus päikesepaistelisi päevi näha :wink: E30-d on väärt taastamist!

Üks sisupilt ka

2z9a9e8.jpg

Indrek

  • Autor
comment_19836

Oskab keegi ehk seletada mulle, miks ta vahepeal äkilisemalt kiirendades mul vahele jätab. Minuarust just teise käiguga. Kui teise käigu sisse panen ja siduri vabastan ning gaasi vajutan siis korraks kaob jõud ära ja äkitselt on see tagasi ka. Aga seda just äkilisel kiirendusel :roll:

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_19651

Täna sai tegeletud natuke auto kallal. Nimelt majanduslanguse tõttu tuli talverehvidel naelad välja kiskuda :D , lisaks sai sirgeks tehtud pagasiluuk mis seisis seal jube vildakalt.

Järgmine nädal tuleb tagasillapukside vahetus ning plaanis on ka esi- ja tagatulede toonimine. Muu toimib ok-lt.

  • Autor
comment_19532

Eile sai auto endale lõpuks ka tahhomeetri. Ei mõista mina, miks peaks spidomeetri kõrval see kell üldse olema kui aega näitab ka kompuuter või kellel analoogkell.

Üks küsimus ka, peale auto mootori seiskamist tuleb kuskilt tagant mingi kahtlane hääl, bensupump vms? Umbes 3 sekundit kestab ja siis jääb vait. Aga täna juhtus paar korda, kus ta häälitses kauem ja ennem tasa ei jäänud kui uuesti süüte sisse panin.

  • Autor
comment_19491

Nagu arvata võis siis iga vahetatud/juurde lisatud asjaga auto puhul tekib ka probleeme. Nimelt mul hetkelise bensiinikulu seier ei tööta? Ega mind eriti see seier tegelikult ei huvita aga, kui uue kelladebloki külge olin pannud siis toimis kõik. Kas seal aitab ehk mingi klemmide puhastus või oskab keegi mulle selle kohta öelda midagi?

Ja homseks on aeg kinni pandud puksidevahetuseks Carmastersis.

  • Autor
comment_19472

Võimalik, eks ma vaatan selle millalgi üle.

Täna vahetati siis Carmastersis tagasillatalapuksid ära ja nii muuseas tuvastati järgmised vead: vahetamist vajavad kasti otsa simmerid, kasti padjad, kastivahe muhv, vasak esiratta laager, suur karteripõhja tihend ja mootoriruumist õhulõdvik.

  • Autor
comment_19399

Ükspäev driftisin linnas ja siis läks käest ära

sv2elg.jpg

11vlmpd.jpg

9vk3l2.jpg

2hdptsk.jpg

Ok, tegelikult suutis keegi mulle öösel sisse tagurdada... leidub ka selliseid. Niipalju kui tean siis selliste asjade jaoks on näiteks www.molk.ee, aga kui keegi teab, siis võib mulle mõnda kohta veel soovitada, kus annaks seda mõlki eemaldada.

  • Autor
comment_19396

Imestasin isegi tükk aega, kuidas see võimalik on, sest olin üsnagi lähedale teisele autole parkinud ja tema pepu jäi mulle nagu ette. Ja ikka keegi suutis kuidagi end täpselt mulle otsa pigistada. Ja veel sama süüdimatult ka lahkuda. Aga, mis teha.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_19163

Jah see nö helkurriba on tõesti ilus. Kui ta kunagi peaks mulle näppu sattuma siis miks ka mitte.

Mario, ma nüüd ei saanud täpselt aru, mis sa teada tahad? Jah seal pildil on neerud ja need neli rõngast käivad tulede ümber :wink: Tulede raamid on ka värvitud aga neid pildile ei pannud.

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.