Hüppa postitusse

320i sedaan '83 - Erkki_V

Postitatud

Sai siis mõni aeg tagasi ostetud omale tagasi rullikas ehk siis jutt käib BMW 320i ja 83 aasta masinast 92kw, dokumentide järgi on tegu 316i ja 90 aasta aga see selleks.

Auto nagu auto ikka, vajab tegemist siit ja sealt, küll järjest jõuab lisada.

Tegemist vajavad kohe: aku vahetus, korralikud talvekad alla koos 15 tolliste velgedega, mis alles vanast kolmesest, üles leida tagurpidi käik, mis kadus äkitselt, käigukang käib nagu tallesaba.

Edaspidi siis kavas ära vahetada toonklaas, mis etkel lillaka tooniga ja ei meeldi, välja vahetada kapott, millele tehtud õhuvõtu ava, no ma ei tea, ei kommenteeri, mulle ei meeldi, välja vahetada esimene laiend, mis ka ei ole minu maitse, järele aidata sisu naha peale, tagumine laiend jääb esialgu mulle täitsa meeldib, küljelaienditega ei ole veel otsustanud. Kõige põhilisem mis plaanis: värvida auto korralikult ja mustaks. Veel tegemisel kogu muusikasüsteem, etkel ei ole autos midagi, õnneks enamus vajaminevaid komponente kokku kogutud ajapikku. Suveks vaja soetada miskised asisemad veljed äkki 16 tolli. Plaanid suured vaatab mis saab. Esialgu ei kirjuta muud midagi, aitab küll.

PS! Kommentaarid ja haukumised paluks ära jätta teemal, et issand see laiend ja see laiend ei sobi, ütleme nii, et aeg muudab niimõndagi, kannatust kodanikud

Esiletõstetud vastused

  • Autor

Auto vana omanik "kuri sipsik" kommenteerib ka siin teemas auto ostu-müügi tehingut, kelle hoovipealt ma selle põhimõtteliselt jõuga ära tõin, mehelt paberid näpust ära ja mõne tunni pärast hunnik viiesajaseid peopeale, mina ei keela :D:lol:

Infoks niipalju, et soetasin omale talvepapud lamellrehvide näol ja tegu siis Nokia Hakkapeliitta RSi ja 195/65 R15 näol.

Veel on kokku lepitud, et külastan veebruari viimasel nädalal Truumut, kontrollimaks kõik vajaliku üle, vajadusel reguleerida seda, mida saab või siis leiame midagi mida pakiliselt vaja asendada uue detailiga.

Samuti saatsin eelmise rulli 15" valuveljed sirutamisse (tänud naisele, kes viitsis asju liigutada punktist A punkti B :lol: ).

Ja kokku on ka lepitud samaks nädalaks aeg selleks, et leida ülesse kaduma läinud tagurpidikäik ükskõik millisel moel.

Niiet asja moraal: Ka virtuaalselt läbi neti on võimalik midagi korda saata oma auto heaks :lol::lol:

muide, aasta arvu poolest võiksid sa sellele masinale turvapuuri sisse ehitada ilma ühegi probleemita ja ark'il ei tohiks midagi selle kohta

ütlemist olla 8)

  • Autor

Point ongi selles, et asi on nii: dokumendid on 90 aasta ja 316i aga tegelikult on 83 aasta pre-face kere ja sama aasta 320i mootor :lol:

siis on lood tõesti natuke metsapoole :lol:

vaat et sis nende spoileritega midagi ette võtad(ei saa kuidagimoodi

mainimata neid jätta) :D

mis seisus kere on?

Kui akut tahad siis mul seisab garage all täis laetuna bosch silver 62 amprine korralik aku.Või lähed seda teed, et ostad täiesti uue ?

  • Autor

Kere keevitatud siit sealt ja värvitud kogu krempel miskine pool aastat tagasi aga punane ei ole minu lemmik värv, niiet läheb uuesti ülesilumisse.

Juppide kohta ütleme nii, et niipalju kui saab lähevad sinna peale uued jupid, asjad nagu el. aknad, el. katuseluugisüsteem jne panen kasutatuna.

Olen avatud ka igasugustele huvitavatele jupipakkumistele, niiet need võib teha postkasti, mingisugune kokkulepe tehtud esimeste el. akende süsteemidele, niiet ootame ära päeva kui kodumaale tagasi jõuan.

räägi täpsemalt, mis see aastaarv sinna puutub, kas tohib turvapuur olla või mitte

ei mäleta täpselt aga lugesin midagi sellist ühest foorumist välja, et

auto mis on tehasest väljunud rohkem kui 25 aastat tagasi, võetakse selle

aja eeskirjade järgi. Loogiline, et 25 a või rohkem, masin tänapäevaste

nõuetele ei suuda vastata. Õhtupoole kunagi otsin selle asja ülesse!

tore ,et masin sai endale parema peremehe kes viitsib asja arendada mitte ei tee sellest PÕLLURALLIKAT :twisted:

erki tundub olema lahe säga nii ,et ärge hoitke oma paremaid asju peidus vaid pakkuge neid talle :!:

paistab ,et mehel huvi on :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

ei mäleta täpselt aga lugesin midagi sellist ühest foorumist välja, et

auto mis on tehasest väljunud rohkem kui 25 aastat tagasi, võetakse selle

aja eeskirjade järgi. Loogiline, et 25 a või rohkem, masin tänapäevaste

nõuetele ei suuda vastata. Õhtupoole kunagi otsin selle asja ülesse!

Legaalsuse rubriigis võiks selle kohta teemat arendada :!:

kuidagi tuttav number on su autol. lõpuks jagasin laksu ära.

16021368968.jpg

tegemist õnnetu lõpu leidnud auto passiga :lol:

01756719982662.jpg

  • Autor

Ai ai ai :lol: Oli sul vaja seda näidata :D

Tegelikult see mis oli ennem see oli ennem, see mind palju ei morjenda, ikka juhtub, kui asi näppude vahelt ära läheb :lol:

  • Autor

Kuri sipsik mis jutud teemal Põllurallikas :lol: Sellise hulga viiesajaste eest oleks saanud neid ju lausa hulgi :D Aga jah tuleb tunnistada tõde, et see auto ei ostetud sellel eesmärgil, vaid selleks et teha üks ilus liikuvvahend Eesti teedele juurde ja kas see jääb minu viimaseks seda me veel vaatame, paraku pressib aeg peale, mida mul kohe mitte ei ole, keegi peab ju perele leiva lauale rügama põhjanaabrite juures :lol:

usu olen oma silmaga näinud kuidas palju kallima raha eest ostetud masin on kuu ajaga põllurallikaks muutunud :evil:

lihtselt sellist rahvast on küllaga kes saavad oma raha emme, issi käest ja

seda raha ei osata hinnata.

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor

Nii, esimese postituse juttudest ja lubadustest siis

Vahetatud aku uue vastu 75ah ja 680a

Vahetatud uue vastu lõdvik, mis käib sisselaske ja õhufiltri vahele (UM)

Alla said 15" valud, mis tulid sirutamisest ja sinna peale siis lamellrehv

Soetatud elektriliste esiakende süsteemid, küljes veel ei ole (tänud oja87)

Soetatud elektriline katuseluugisüsteem, küljes veel ei ole (tänud Silwer)

Korrastatud kaduma läinud tagurpidikäik, vahetatud sai käiguvahetuskang (tänud crisp)

Vahepeal ka väike tagasilöök, läbi hakkas laskma ülemine radika lõdvik, õnneks ajutiselt sai asja lahendatud nii, et sentimeeter otsast maha asi tagasi ja pidas, uus tellitud ja ootan (UM)

Veel käidud üle siit sealt, mis oli natukene ligadi logadi, mõningased ühendused, mis ei tahtnud ühendust anda, kuna auto oli seisnud.

Siis käisin Noores Tehnikus ja oma üllatusekski tulin sealt poest ära 2 kilo vaesemana ja mis ma selle eest sain, hmm, hunniku juhtmeid, kaitsmeploki ja kaks akuklemmi ei midagi muud.

Üles sai otsitud ka asjad mis autosse lähevad: vuufer kastiga, kaks võimendit ja esikõlarid

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor

Nokitsesin siis ka auto kalla lõpuks midagi.

Paika läks siis selle lõigatud lõdviku asemele uus UM ist pärit lõdvik.

Pesin ära auto nii seest kui väljast.

Aretasin paika katuseluugi el. mehhanismi, üle jäi siis mehhaaniline vändaga variant koos selle musta konsooliga. Küsimus ka kohe, et mis võiks olla põhjuseks kui luuk raskelt käib. Annad käega abi kaasa ei ole probleemi, ilma kohati tahab mootor ära surra. Siinidesse ja trossile panin määret, see ei ole probleemiks.

Vahetasin tumedaks tuunitud tuled, normaalsete originaalide vastu välja.

mootorit saab timmida kahest kohast, siis läheb kergemaks
Äkki saab selle kuidagi pikemalt lahti rääkida? Mida seal el.kat.luugi mootori juures timmida?
  • 1 kuu hiljem...
  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor

Põhimõtteliselt sain siis nüüd masendusest üle ja masinat siiski maha ei müü ja hakkan edasi nokitsema, eks vaatab kaua ja kuidas saab :)

Pole mõtet müüja muidugi praegu ei osta keegi naguni õige hinnaga ,kõik loodavad odavalt saada.

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.