Hüppa postitusse
Postitatud
comment_39328

Tervist!

Kuna olen nüüd rullika omanik, siis teen ka teema autost.
Varem pole kunagi autot omanud niiet avastamisrõõmu on sellega ilmselt palju :)

Sai soetatud kupee kerega musta värvi 320.
Mootor: M50B25 Vanos
Manuaal
Lisasi peaegu polegi. Katuseluuk ja M-Tech II rool on ainukesed mainimisväärt asjad.
Põllelisa on ka, mille kohta ei oskagi hetkel seisukohta võtta. Mõne nurga alt meeldib, mõne nurga alt mitte.
All on ka 15" kärjed.
Kere on selle aasta kohta päris heas korras. Vaatasin täna tõstuki peal siit ja sealt ja roostet ei leidnud kuskilt.
Muret teeb natuke värv. Müüja oli masinat eelnevalt poleerinud ja mõnes kohas liialt palju poleerinud nii, et lakk maas. Põhimõtteliselt tuleks terve masin uuesti üle lakkida.
Küünlad vaja vahetada kuna puterdab vahepeal. Tagasilla puksid vaja vahetada ja veljed tasakaalustada.
Rohkem vigu töökojas hetkel ei leitud.
Pikk jutt, s**t jutt. Üks pilt ka juurde,milline välja näeb.
Mõned pildid.
IMGP2181.JPG
IMGP2182.JPG
IMGP2185.JPG
IMGP2177.JPG
IMGP2173.JPG

Muudetud , muutis RaidoM

  • Vastuseid 384
  • Vaatamisi 42,8tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Veljed puhastatud, kapslid värvitud, embleemid küljes. Uued kettad-klotsid ka küljes.  Tulemus:   Üks rehv tuli juba välja vahetada, sest muna oli üleval ja vibra oli sees 90 peal. Ega

  • Kevadega 6500km sõidetud. Tundub, et see aasta tuleb ls rekord. Remontima pole pidanud, ainult kütust kallanud ja pilte teinud.      

  • Auto nüüd kokku pandud. Sõber keevitas summutile sukad külge ja täna kallasid mõned vedelikud sisse ja keerasin võtit. Turtsatas käima õnneks. Roolivõim siiski jäi kergelt undama. Õli on küll pii

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_50648

tore. Tellisin 22.sept UK ebayst uduka raami, millel oleks see krdi kinnitus küljes. Kuulutuses oli pildi peal täitsa olemas ja nüüd kui kätte sain,siis seda kõige tähtsamat jublakat ei olegi.

Kirjutasin kurja kirja neile, et tahan seda juppi ka,mis kuulutuses oli. Udukad jäävad jälle installimata.

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_52429

Nii. Uduka raami asi on korras. Saadeti uus raam koos kinnitusega.

Vahepeal ainult sõitnud.

Uurisin ka palju maksaks velgede korrastamine. Kuid 300-400e on nende velgede kohta suht palju kuna veljed ise pole pooltki seda väärt. Hakkasin ise mässama kuna nv-l joomas ei käi ja midagi peab ju tegema.

IMGP2882.JPG

IMGP2884.JPG

Hetkel selline.

Kuni P240-ga olen lihvinud. 320,400,600,800 veel ees

IMGP2901.JPG

IMGP2902.JPG

IMGP2906.JPG

IMGP2908.JPG

  • Autor
comment_52440

Tõsta külg üles võta vana ratas eest siis pane lihvi vajav sinna alla masin käima ja saab kiiremini :D

jah, vaatasin neid õpetusi juutuubist kuid ilm on nagu ta on. Ei taha väga vihma käes teha ja sõbra tõstukit ei taha ka kinni hoida.

Otsisin muidu mingit treipinki kuhu saaks velje panna aga siiani pole leidnud.

Plaanis poleerida.

Tulemus peaks selline tulema.

IMAG0300.jpg

Muudetud , muutis RaidoM

comment_52445

ma poleerisin ka ühed kärjed ära ja kuuajapärast olid need juba koledad. kivitäkked ja kriimud jäävad alumiinijumile väga kergesti peale. vb mingi lakk aitaks aga kas seegi alukülge tahab jääda. lõpuks läksin ikka poodi värvijärgi

  • Autor
comment_52449

ma poleerisin ka ühed kärjed ära ja kuuajapärast olid need juba koledad. kivitäkked ja kriimud jäävad alumiinijumile väga kergesti peale. vb mingi lakk aitaks aga kas seegi alukülge tahab jääda. lõpuks läksin ikka poodi värvijärgi

Jah, kõige lõpuks tuleb lakk peale. Kuid üldiselt peab vist iga 6 kuu tagant veljed üle käima kuna pidavat koledaks minema.

Ja alati saab asjad üle värvida kui "peegel" ikka nädalatega kaob.

comment_52477

Ma olen kasutanud Alu Glanz tuubipastat näiteks - leidub igas korralikuma valikuga autopoes. Poleerida on lihtne "pastapulkade" (pakis pruun ja sinine pulk, käiad seda otse poleerkettale ja siis lähed velje peale) ja poleerkettaga (selline riidekaltsu moodi asi mis trelli otsa läheb :D ) Seletada ei oska paremini aga tööriistamarketist sain need vahendid. Laia ranti ja äärekivikahjustusi on parem töödelda kui velg treipingis on, aga sellise veljega nagu sul saab eelmainitud vahenditega vast hakkama.

comment_52496

3M pasta metalli poleerimiseks ning hilisem töötlus Bombsaway vahaga (peale autopesu ntx)

On olemas ka lakk poleeritud pinnale, kuid siis ei jää velg nii palju läikima kui ilma lakita, korralikult poleeritud velg.

Muudetud , muutis lynx

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_54699

Lumes sai piisavalt driftitud kuid see auto lõhkumine viskas üle ja lammutasin ta natuke laiali,et mõned asjad ära parandada.

Juba mitu kuud on jahutusvedelik lekkinud ja aeg-ajalt kallasin seda peale. Õnneks midagi puruks ei olnud, lihtsalt ühe lõdviku klamber oli kinni keeramata. Lõdviku teises otsas,mis läks salongiventikasse, oli klamber hoopis puudu. Sellest ka jahutusvedeliku imbumine põrandamatti.

Klapikambrikaanele teen ka värskenduse ja ülejäänud plastikud said ka parema väljanägemise.

Pühapäeval tellisin ebayst mõned nahad - käigukangi nahk ja käigukangi koti nahk ja täna olid kohal.

Uus-vana

IMGP2363.JPG

Käigukangi kott,mis on päris kole tegelikult. Läikiv nahk. Kes soovib, ostku ära.

IMGP2364.JPG

Nupu nahk paistis algul väga väike välja ja tundus,et see nupu ümber küll ei lähe, kuid käe ja näpitsatega sikutades kuidagi tuli.

IMGP2368.JPG

 

Lõpuks jäi selline. Ühe koha suutsin näpitsatega ära rikkuda kuid üldiselt talus see nahk väga hästi sikutamist. IMGP2375.JPG

IMGP2379.JPG

IMGP2380.JPG

Selline raibe oli vana nahk

IMGP2378.JPG

 

Muudetud , muutis RaidoM

  • Autor
comment_54762

Ausaltöeldes ei uurinudki, kas Eestis keegi neid teeb.

Lõin ebay lahti, "gear knob leather" otsingusse ja ostsin ära. 3,89 naela maksis.

Paistab väga lihtne asi olevat. Peaks meelde tuletama algklasside õmblustunnid ja ühe valmis pusima :D

comment_54780

Kas uus nupp kasulikum ei tule, kui möllata vanaga, mille tulemus ikka uueväärne pole hiljem? Pean just silmas seda et enamus kasutatud nuppudel lisaks lõhkisel või kulunud pealispinnale ka sisemised kinnitused katki. Vähemalt minukätte sattunud autodel see nii ja vaevalt enamus autodel need originaalnupudki niisama nende aftermarket nuppude vastu vahetatud :)

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_55252

Ma ei arvanud,et see päev nii kiirelt tuleb kui ma masina müüki panen.

Igatahes müügis ta on kuna teadmata ajaks välismaale minek.

Müügis kuni auto24 kuulutus läbi saab.

Hind on kõrge kuid las olla. Hoiab eemale romuärikad ja niisama ringi paugutajad.

foorumlastele hind 200euri soodsam.

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=336976&rhash=271d

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_55882

Eelmisel nv avastasin, et sidur täitsa töss. Pedaal oli ülikerge.

Kaasfoorumlane soovitas auto alla vaadata ja seal oligi õliloik. Töösilinder kutu. Või vähemalt tihendid kutud. EI hakanud remondikomplekti ostma kuna hinnavahe uue töösilindriga oli väike.

Ehk saab sõbra abil see homme vahetatud.

Pildil E36 töösilinder kuna E36 kast all.

IMGP2969.JPG

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_56335

Töösilinder sai eelmine nv vahetatud. Õhutamine võttis küll 4/5 sellest töö ajast aga tehtud sai.

Ei tea, kas see on kokkusattumus kuid nüüd läheb 5-s käik tunduvalt paremini sisse kui varem. Varem pidi mitu korda proovima ja asendit otsima kui käik sisse läks.

Teine käik läheb külmast peast sama halvasti sisse nagu varemgi. Ilmselt sünkro viga.

 

Eile sain kätte el.katuseluugi komplekti,mida täna hooga paigaldama hakkasin kuid mõistus sai poole pealt otsa.

Esiteks: manuaalse luugi ja el.luugi see must alusplekk on erinevad. El. omal on suurem nö jõnks sees ja seda ei saa sinna manuaalse luugi kaablite külge panna kuna lükkab need vastu lage ja ilmselt asi ei töötaks. üritasin ühe õpetuse järgi seda manuaalse luugi alusplekki lõigata nii, et mootor sinna ära mahuks kuid see tundub üsna porno.

Seega oleks vaja abi manuaalse luugi kaablite maha võtul ja el. luugi oma paigaldamisel. Väljas kiskus pimedaks, mõistus sai otsa ja asi jäi pooleli.

Kes on sellise swapiga tegelenud võib nõu anda.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.