Kuna eelmine 318i Touring () sai oktoobris 2011 ühele Helsingi BMW huvilisele maha müüdud, hakkasin aktiivselt uut otsima. Eesmärgiks oli seekord R6.
Poole aasta jooksul sai läbi sõidetud Eesti ja pool Baltikumi, mida ei olnud, oli kriitikat kannatav E30. Proovitud sai kahepooleseid, IS-e, turbodiisleid - kõigil oli mingi suurem häda küljes.
Eelmise nädala lõpus aga sai kasutajalt Henri "poolvägisi" 324TD Touring ära toodud. Just täpselt see, mida tahtsin. Masina ajalooga saate tutvuda eelmiste omanike teemas:
Siinkohal tahaksin tänada kõiki eelmisi omanike, et auto eest korralikult hoolt olete kandnud. Proovin jätkata samas vaimus.
Mis ta siis on?
Colour BRILLANTROT (308)
Upholstery ANTHRAZIT STOFF (0269)
Prod.date 1992-05-27
Options
Code
Description (interface)
Description (EPC)
S169A KATALYSATOR FUER DIESEL DIESEL CATALYST
S210A ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS )
S240A LEATHER STEERING WHEEL
S314A HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES
S320A MODEL DESIGNATION, DELETION
S401A SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC
S410A WINDOW LIFTS, ELECTRIC AT FRONT
S423A FLOOR MATS, VELOUR
S428A WARNING TRIANGLE
S510A HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM
S520A FOGLIGHTS
S529A MICRO FILTER
S654A BMW BAVARIA C III
S681A DACHANTENNE
L801A GERMANY VERSION
Lisaks on sinna juurde tekkinud püsikiiruse hoidja, peal on alarm, valgustitega sisepeegel, kõrgsageduskõlarid (peeglite juures) ja raadio on asendunud BMW REVERSE RDS-ga (palju sel originaaliga erinevust on, ei tea). Suur ja korralik karterikaitse on ka, mis on meie talves ainult kasuks. Katalüsaator on autol vahel välja võetud. Läbisõitu tänase seisuga 266 666 km, mis on õige.
Üldmulje on väga hea: mootor töötab ilusti, vedrustus on haudvaikne ja sisu on eeskujulik. Hästi tore üllatus oli see, et isegi INSPECTION intervall on ära nullitud hoolduse käigus.
Selge see, et 20a vanusel autol on pisivigu:
1. Generaatoririhmad kipuvad välja venima/ära kuluma.Vist mingi diislite tüüpteema: . Igaljuhul kakkusin rihma maha ja tundus tõesti, et generaatori rihmaratas on veidi laiaks kulunud. Hetkel peal suurema profiiliga rihm ja sõidab küll. Lähiajal katsuks vahetada rihmaratast, seega võib pakkuda td generaatori rihmaratast.
2. AIRBAGi tuli põleb/vilgub. Nagu vanematest teemadest loen, siis on rool hooletult maha võetud. Nagu ma aru saan, Eestis keegi väga seda tuld ära kustutada ei oska, siis tuleb leppida sellega vist, kuigi ülevaatusel võib probleeme tulla. Pakuti ka, et rool välja vahetada ja pirn laest välja, kuid sel masinal on terve roolisammas airbagi variandi oma ja see poleks nagu õige lähenemine...
3. ABS ei tööta. Tuli ka ei põle, aga seda ma kontrollinud ei ole, kas pirn üldse on sees. Puudust otseselt ei tunne.
4. Tagakojamees ei tööta, st töötab, aga siis kui ise soovib . Kahtlustan luuki minevat juhtmepunti, soojemate ilmade tulekul teen kindlasti süüdlase selgeks ja karistan teda.
5. Üks roostesem koht on tagapõllel. Mujal on asi viisakam, põhja all jäi väga kiirel vaatlusel samuti paar kohakest silma. Loodame, et keevitust ei vaja.
Tulede regull ka ilmselt ei tööta, ma polegi proovinud. Ja kui päris perverdiks kätte minna, siis tagaklaasi soojenduse nupul on valgustus kadunud, mootoril on siin-seal tihendiääres õli näha ja laepolster on puhas aga ... "20 aastat vana" .
Soojalt käivitub kenasti, paari külma kraadiga käivituse esimesel sekundil raputas veidi, aga see vist käibki diislitel nii. Üldiselt on masinal ka plokisoojendus, seega külma me ei karda. Kõik õlid on uued, sillajupid enamuses ka ülekäidud.
Talverehv on põhimõtteliselt tutikas Masteri prott, mis lärmab nagu rattalaager oleks õhtal . Ja jõuangi oma epopöaga siiani, et plaanis oleks velg välja vahetada originaal BBS 15" vastu. Seega ootan esmalt vahetuspakkumisi, siis ka müügipakkumisi korralikele kapslitega 15" BBS-dele. Hea oleks ilma rehvideta. Aga kui me ei leia korralike, sõidame ka suvel praegu all olevate Borbetitega. Originaalsuuruses (205/55 R15) suverehvid tahan küll alla leida. Ja see nagu olekski plaanidest kõik.
Madaldust, neegrivelgi, korvistmeid, V8-t, xenoneid ei tule, ärge muretsege!
Üldises plaanis on teda hooldada, korras hoida ja sõita. Suvel tahaks vigu likvideerida ja sealjuures ka karbid-luugid (kui võimalik, ka uksed) roostetõrje õliga seest üle käia. Ja noh, nagu punastel autodel ikka... vahatada.
Pilte leiate eelmise omaniku teemast, Tallinna linn määris auto nii ära, et kostitan vaid ühe klõpsuga:
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Kuna eelmine 318i Touring () sai oktoobris 2011 ühele Helsingi BMW huvilisele maha müüdud, hakkasin aktiivselt uut otsima. Eesmärgiks oli seekord R6.
Poole aasta jooksul sai läbi sõidetud Eesti ja pool Baltikumi, mida ei olnud, oli kriitikat kannatav E30. Proovitud sai kahepooleseid, IS-e, turbodiisleid - kõigil oli mingi suurem häda küljes.
Eelmise nädala lõpus aga sai kasutajalt Henri "poolvägisi" 324TD Touring ära toodud. Just täpselt see, mida tahtsin. Masina ajalooga saate tutvuda eelmiste omanike teemas:
2fast http://foorum.bmwclu...465&hilit=2fast
Henri
Siinkohal tahaksin tänada kõiki eelmisi omanike, et auto eest korralikult hoolt olete kandnud. Proovin jätkata samas vaimus.
Mis ta siis on?
Colour BRILLANTROT (308)
Upholstery ANTHRAZIT STOFF (0269)
Prod.date 1992-05-27
Options
Code
Description (interface)
Description (EPC)
S169A KATALYSATOR FUER DIESEL DIESEL CATALYST
S210A ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS )
S240A LEATHER STEERING WHEEL
S314A HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES
S320A MODEL DESIGNATION, DELETION
S401A SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC
S410A WINDOW LIFTS, ELECTRIC AT FRONT
S423A FLOOR MATS, VELOUR
S428A WARNING TRIANGLE
S510A HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM
S520A FOGLIGHTS
S529A MICRO FILTER
S654A BMW BAVARIA C III
S681A DACHANTENNE
L801A GERMANY VERSION
Lisaks on sinna juurde tekkinud püsikiiruse hoidja, peal on alarm, valgustitega sisepeegel, kõrgsageduskõlarid (peeglite juures) ja raadio on asendunud BMW REVERSE RDS-ga (palju sel originaaliga erinevust on, ei tea). Suur ja korralik karterikaitse on ka, mis on meie talves ainult kasuks. Katalüsaator on autol vahel välja võetud. Läbisõitu tänase seisuga 266 666 km, mis on õige.
Üldmulje on väga hea: mootor töötab ilusti, vedrustus on haudvaikne ja sisu on eeskujulik. Hästi tore üllatus oli see, et isegi INSPECTION intervall on ära nullitud hoolduse käigus.
Selge see, et 20a vanusel autol on pisivigu:
1. Generaatoririhmad kipuvad välja venima/ära kuluma.Vist mingi diislite tüüpteema: . Igaljuhul kakkusin rihma maha ja tundus tõesti, et generaatori rihmaratas on veidi laiaks kulunud. Hetkel peal suurema profiiliga rihm ja sõidab küll. Lähiajal katsuks vahetada rihmaratast, seega võib pakkuda td generaatori rihmaratast.
2. AIRBAGi tuli põleb/vilgub. Nagu vanematest teemadest loen, siis on rool hooletult maha võetud. Nagu ma aru saan, Eestis keegi väga seda tuld ära kustutada ei oska, siis tuleb leppida sellega vist, kuigi ülevaatusel võib probleeme tulla. Pakuti ka, et rool välja vahetada ja pirn laest välja, kuid sel masinal on terve roolisammas airbagi variandi oma ja see poleks nagu õige lähenemine...
3. ABS ei tööta. Tuli ka ei põle, aga seda ma kontrollinud ei ole, kas pirn üldse on sees. Puudust otseselt ei tunne.
4. Tagakojamees ei tööta, st töötab, aga siis kui ise soovib
. Kahtlustan luuki minevat juhtmepunti, soojemate ilmade tulekul teen kindlasti süüdlase selgeks ja karistan teda.
5. Üks roostesem koht on tagapõllel. Mujal on asi viisakam, põhja all jäi väga kiirel vaatlusel samuti paar kohakest silma. Loodame, et keevitust ei vaja.
Tulede regull ka ilmselt ei tööta, ma polegi proovinud. Ja kui päris perverdiks kätte minna, siis tagaklaasi soojenduse nupul on valgustus kadunud, mootoril on siin-seal tihendiääres õli näha ja laepolster on puhas aga ... "20 aastat vana"
.
Soojalt käivitub kenasti, paari külma kraadiga käivituse esimesel sekundil raputas veidi, aga see vist käibki diislitel nii. Üldiselt on masinal ka plokisoojendus, seega külma me ei karda. Kõik õlid on uued, sillajupid enamuses ka ülekäidud.
Talverehv on põhimõtteliselt tutikas Masteri prott, mis lärmab nagu rattalaager oleks õhtal
. Ja jõuangi oma epopöaga siiani, et plaanis oleks velg välja vahetada originaal BBS 15" vastu. Seega ootan esmalt vahetuspakkumisi, siis ka müügipakkumisi korralikele kapslitega 15" BBS-dele. Hea oleks ilma rehvideta. Aga kui me ei leia korralike, sõidame ka suvel praegu all olevate Borbetitega. Originaalsuuruses (205/55 R15) suverehvid tahan küll alla leida. Ja see nagu olekski plaanidest kõik.
Madaldust, neegrivelgi, korvistmeid, V8-t, xenoneid ei tule, ärge muretsege!
Üldises plaanis on teda hooldada, korras hoida ja sõita. Suvel tahaks vigu likvideerida ja sealjuures ka karbid-luugid (kui võimalik, ka uksed) roostetõrje õliga seest üle käia. Ja noh, nagu punastel autodel ikka... vahatada.
Pilte leiate eelmise omaniku teemast, Tallinna linn määris auto nii ära, et kostitan vaid ühe klõpsuga:
Muudetud , muutis Kaspar L