Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

Kaspar L

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    29
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Foorumi reputatsioon

0 meeldimist

Kasutajast Kaspar L

  • Tiitel
    Algaja

Hiljutised profiili külastajad

Hiljutiste profiili külastajate paan on keelatud ja ei näidata teistele kasutajatele.

  1. Kaspar L

    324td touring '92 - Speed fighter

    Kas püsikiirushoidja kadumisega koos ei tööta ka tujurikkuja? Aastaid viis tagasi oli sel autol sama mure, hägune mälupilt ütleb, et viga vist oli mingis spidoploki tagant lahti tulnud juhtmes.
  2. Kaspar L

    324td ebanormaalne käitumine.

    Sain diagnostikast auto kätte. Arvuti näitas hoopis pöörete anduri viga. Peale nullimist ja prooviringi oli uuesti viga sees. Anduri takistus on aga õige. Ka on juhtpihusti juhtmed ilma isolatsioonita. Soovitati juhtpihusti korda teha ja kasutada proovimise meetodit: asendada ajud prooviks, korrastada/vahetada juhtpihusti ja kõige lõpus vahetada vändaandur. Hakkan juppe otsima. Kaspar @ nõutu.
  3. Kaspar L

    324td ebanormaalne käitumine.

    Asja teeb nüüd veel keerulisemaks see, et täna hommikul jahedas oli kõik jälle tip-top: tujurikkuja töötas, püsikas töötas, auto sõitis nagu pidi. Õhtul aga, kui auto oli parklas 8h päikese käes praadinud ja sees paras saun, kordus kõik uuesti. Potekat kahtlustasin ise ka natuke. Siit küsimus, kas kellegil ei ole täna (15. juuni 2012) või homme Tallinnas pakkuda töötavat potekat, et proovida, kas asi on selles. Või on kellegil pakkuda mõnest remondimanualist takistuste/pingete väärtusi erinevate gaasipedaali asendite korral? Viimast küll väga ei usu. Igaljuhul, tel on 58 15 05 60. Samas võib krutski ka hoopis mujal olla...
  4. Kaspar L

    324td ebanormaalne käitumine.

    Autoks 324td Touring 1992. Hommikul sõitsin tööle, kõik OK. Õhtul panin kontori eest minema, tundsin, et auto kiirendab imelikult: madalalt gaasi vajutades kakub või jõnksutab kergelt kiirendusel. Peale selle ei tööta tujurikkuja normaalselt (mingil hetkel töötab täiesti suvaliselt, mingil hetkel töötab nii, et kui jalg kergelt gaasil on, on põhjas, ja kui gaasilt ära võtad, on nullis). Ka ei võta auto püsikiirushoidjat taha. Muidu käivitub ja töötab normaalselt, tühikäik on ka OK. Milles võib viga olla? Mida tasuks vaadata enne, kui autoga diagnostikasse pöördun? Ette tänades, Kaspar
  5. Kaspar L

    M: Bbs 15 korralikud

    Kuidas nende piltidega nüüd on?
  6. Kaspar L

    Huvitavad pakkumised müügiplatsidel

    http://www.auto24.ee/used/1012943 Miks keegi ei osta? Ise käisin aasta algul seda Leedus vaatamas. Tol hetkel jäi äri ära, kuna differ oli nii õhtal, et koju ma sellega poleks kuidagi tulnud. Aga nüüd pidavat differ vahetatud olema ja mootorgi hooldust saanud. Kere oli üle keskmise hea, kergeid roosteplekke leidsin eest alt tiivanurgast. Sisu oli nagu keskmine e30 sisu ikka, iste narmedas. Tol momendil oli summuti ka veidi lõrr ja õhulõdvik mootorisse mõrane, mis pani ta tühikäigul veidi raputama. Roolilatt lekkis. Muide, masinal olid kunagi nivooamoridid, süsteem pidi väidetavalt peal olema, amordid ise vahetatud. Aga toorik on hea ja hind on hea, mis see roolilati vahetus siis ära ei ole. Ostaks ise, aga kolmas auto ei hakka rahakotile. Paha oleks ka, kui varuosadeks läheks...
  7. Kaspar L

    BMW 324TD Touring 1992 - Kaspar

    Sõbrad-sõbrad, ärge nüüd tülli minge! Diisel on omapärane, ühtlase käigu ja vägeva momendiga juba 2000 p/min juures. Maanteesõitudeks püsikiirushoidjaga on 324td ideaalne. Tõsi, ökonoomsus on suhteline. Kütust võib ju sortsu vähem minna, hooldus ja remont on sellevõrra kallim ja keerulisem. Ma ostsin diisli proovimise pärast , pole varem kunagi olnud. Tõsi, linnasõiduks hästi suur diiselmootor ei sobi oma väikese uimasuse pärast. Siis unistan bensukast... kuni vile taha tuleb... siis pole aega enam unistada. Lagi on valge, näitab rippumise märke tagant nurkadest. Kas DE sisuga käis must lagi ka kaasas?
  8. Kaspar L

    BMW 324TD Touring 1992 - Kaspar

    Paberipakk on olemas, hammasrihm vahetati 236 292km juures. Hetkel 40tuh sõitnud sellest ajast. Viljarit ei tunne. Üks tuttav ajas temaga äri, jutt jõudis lõpuks punasele BMW-le
  9. Kaspar L

    BMW 324TD Touring 1992 - Kaspar

    Tagavararatas on väga viisakas seisus pudelikork. Borbetid tahaks millaski üldse riiulisse ära tõsta (hea pakkumise korral nõus ka loobuma), seega olen avatud korralike BBS-de pakkumistele. Viljar (omanik enne sind) mainis jah, et üks velg peab veel kuskil rändama Autot on tõesti tublisti määritud ja eks see ole ka põhjus, miks ta üldse säilinud on.
  10. Kaspar L

    BMW 324TD Touring 1992 - Kaspar

    Panen kirja, mis vahepeal juhtunud on ehk rubriigist "teinud palju eimiskit". Suverehvid said alla pandud, mõõduks sai 205/55 R15. Hetkel Borbetitele, kuigi otsin passiivselt ka kriitikat kannatavaid BBS velgi. Selgus, et eelmised omanikud olid miskid flantsid kah velgedele pannud, mis rehvivahetajale parajat peavalu tegid. Õli koos filtriga sai ära vahetatud. Sisse läks Mobili diislitele mõeldud 10W-40 poolsünteetiline. Odo kirjutas siis 267 484. Veepump hakkas esmalt kahisema, siis viuksuma. HCH Motors vahetas pumba ja jahutusvedeliku, suur tänu neile. Kerge pesu + pigieemaldus (jah, talvega oli seda sinna hulgim tekkinud) + vaha (jah, kapott tõmbus roosakaks ). Vahepeal suvatses niisketel hommikutel püsikas streikida, suvalisel hetkel lõi veo tagant ära. Hiljem asi süvenes ja kulmineerus sellega, et spidomeetri nool ennast enam ei liigutanudki. Andurijuhtmete puhastusest täiesti piisas. Tähelepanekuid: 1. Turbo ajab väikest viisi õli välja, määrib õhufiltrit ja sisselaset. Külmkäivitusel saab purtsu sinist kah tagant välja. Ilmselt tahab peagi vahetust. 2. Kahemassiline hooratas annab oma kõrgest east märku mootori seiskamisel kolinaga. Ja kui teravalt kuulata, siis sooja mootoriga on ka kolinat auto alt kuulda, mis sidurivajutusega ära kaob. Saab ehk koos siduriga tulevikus ära teha (lasta teha?). Kalliks läheb, mis muud 3. Autol pole ikka vedrudega ka päris kõik korras, nina hoiab liialt taevasse, tagumik maas. 4. Kõrvalistuja esinurgas on (nüüd) põhjas auk. Suvel keevitan ära. 5. Näidikuploki massiga on probleeme, tahab vahel kerget obadust saada. Esimesel vabamal momendil teen ära. Kütust võtab hetkel ~8.8l/100km kohta (100% linn). Rulli kohta vähe, diisli kohta palju. Kumb võitis?
  11. Kaspar L

    M: Müüdud

    On need sirged ka?
  12. Kaspar L

    BMW 324TD Touring 1992 - Kaspar

    Käin. Parkisin reedel jah veidi nähtavamasse kohta. On küll kõrge, las ta olla
  13. Kuna eelmine 318i Touring () sai oktoobris 2011 ühele Helsingi BMW huvilisele maha müüdud, hakkasin aktiivselt uut otsima. Eesmärgiks oli seekord R6. Poole aasta jooksul sai läbi sõidetud Eesti ja pool Baltikumi, mida ei olnud, oli kriitikat kannatav E30. Proovitud sai kahepooleseid, IS-e, turbodiisleid - kõigil oli mingi suurem häda küljes. Eelmise nädala lõpus aga sai kasutajalt Henri "poolvägisi" 324TD Touring ära toodud. Just täpselt see, mida tahtsin. Masina ajalooga saate tutvuda eelmiste omanike teemas: 2fast http://foorum.bmwclu...465&hilit=2fast Henri Siinkohal tahaksin tänada kõiki eelmisi omanike, et auto eest korralikult hoolt olete kandnud. Proovin jätkata samas vaimus. Mis ta siis on? Colour BRILLANTROT (308) Upholstery ANTHRAZIT STOFF (0269) Prod.date 1992-05-27 Options Code Description (interface) Description (EPC) S169A KATALYSATOR FUER DIESEL DIESEL CATALYST S210A ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS ) S240A LEATHER STEERING WHEEL S314A HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES S320A MODEL DESIGNATION, DELETION S401A SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC S410A WINDOW LIFTS, ELECTRIC AT FRONT S423A FLOOR MATS, VELOUR S428A WARNING TRIANGLE S510A HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM S520A FOGLIGHTS S529A MICRO FILTER S654A BMW BAVARIA C III S681A DACHANTENNE L801A GERMANY VERSION Lisaks on sinna juurde tekkinud püsikiiruse hoidja, peal on alarm, valgustitega sisepeegel, kõrgsageduskõlarid (peeglite juures) ja raadio on asendunud BMW REVERSE RDS-ga (palju sel originaaliga erinevust on, ei tea). Suur ja korralik karterikaitse on ka, mis on meie talves ainult kasuks. Katalüsaator on autol vahel välja võetud. Läbisõitu tänase seisuga 266 666 km, mis on õige. Üldmulje on väga hea: mootor töötab ilusti, vedrustus on haudvaikne ja sisu on eeskujulik. Hästi tore üllatus oli see, et isegi INSPECTION intervall on ära nullitud hoolduse käigus. Selge see, et 20a vanusel autol on pisivigu: 1. Generaatoririhmad kipuvad välja venima/ära kuluma.Vist mingi diislite tüüpteema: . Igaljuhul kakkusin rihma maha ja tundus tõesti, et generaatori rihmaratas on veidi laiaks kulunud. Hetkel peal suurema profiiliga rihm ja sõidab küll. Lähiajal katsuks vahetada rihmaratast, seega võib pakkuda td generaatori rihmaratast. 2. AIRBAGi tuli põleb/vilgub. Nagu vanematest teemadest loen, siis on rool hooletult maha võetud. Nagu ma aru saan, Eestis keegi väga seda tuld ära kustutada ei oska, siis tuleb leppida sellega vist, kuigi ülevaatusel võib probleeme tulla. Pakuti ka, et rool välja vahetada ja pirn laest välja, kuid sel masinal on terve roolisammas airbagi variandi oma ja see poleks nagu õige lähenemine... 3. ABS ei tööta. Tuli ka ei põle, aga seda ma kontrollinud ei ole, kas pirn üldse on sees. Puudust otseselt ei tunne. 4. Tagakojamees ei tööta, st töötab, aga siis kui ise soovib . Kahtlustan luuki minevat juhtmepunti, soojemate ilmade tulekul teen kindlasti süüdlase selgeks ja karistan teda. 5. Üks roostesem koht on tagapõllel. Mujal on asi viisakam, põhja all jäi väga kiirel vaatlusel samuti paar kohakest silma. Loodame, et keevitust ei vaja. Tulede regull ka ilmselt ei tööta, ma polegi proovinud. Ja kui päris perverdiks kätte minna, siis tagaklaasi soojenduse nupul on valgustus kadunud, mootoril on siin-seal tihendiääres õli näha ja laepolster on puhas aga ... "20 aastat vana" . Soojalt käivitub kenasti, paari külma kraadiga käivituse esimesel sekundil raputas veidi, aga see vist käibki diislitel nii. Üldiselt on masinal ka plokisoojendus, seega külma me ei karda. Kõik õlid on uued, sillajupid enamuses ka ülekäidud. Talverehv on põhimõtteliselt tutikas Masteri prott, mis lärmab nagu rattalaager oleks õhtal . Ja jõuangi oma epopöaga siiani, et plaanis oleks velg välja vahetada originaal BBS 15" vastu. Seega ootan esmalt vahetuspakkumisi, siis ka müügipakkumisi korralikele kapslitega 15" BBS-dele. Hea oleks ilma rehvideta. Aga kui me ei leia korralike, sõidame ka suvel praegu all olevate Borbetitega. Originaalsuuruses (205/55 R15) suverehvid tahan küll alla leida. Ja see nagu olekski plaanidest kõik. Madaldust, neegrivelgi, korvistmeid, V8-t, xenoneid ei tule, ärge muretsege! Üldises plaanis on teda hooldada, korras hoida ja sõita. Suvel tahaks vigu likvideerida ja sealjuures ka karbid-luugid (kui võimalik, ka uksed) roostetõrje õliga seest üle käia. Ja noh, nagu punastel autodel ikka... vahatada. Pilte leiate eelmise omaniku teemast, Tallinna linn määris auto nii ära, et kostitan vaid ühe klõpsuga:
  14. Kaspar L

    k:kõrgsurvepump lekib 324d

    Ma ei ole ka diislimees olnud, aga... Külmaga ära esialgu näpi midagi. Vahel kipuvad tihendid külmaga oma elastsuse kaotama, soojema ilmaga elavad jälle. Kui nüüd soojema ilmaga ka lahmab, siis netiotsing andis sellised vastused: http://www.karla.ee/est/hinnakiri/ (allpool pumba tihenditest), http://www.diislikeskus.ee/firma1.html (hinnakirjas on punkt tihendite vahetus, sellele klõpsates avanevad eri autode pumbatööde kalkulatsioonid, lähima näitena on 524td olemas.) Odav ei ole
  15. Kaspar L

    Huvitavad pakkumised müügiplatsidel

    Halli 325i Touringuga käisin sõitmas-katsumas. Esitiivad ja tagaluuk on vahetatud. Sisu on väsinud, istmes auk ja lagi rippus, nagu alati. Mootor kõigutas peale sõidust tulekut pöördeid mõned sekundid-kümme, siis käis ilusti (tühikäigu mootor?). Sõitis ilusti, LSD tundus ka töötavat. Kesklukk ei töötanud, esimesi logariotsi (pidurijahutus kanalid) polnud. Check karjus mingeid vigasid. All on väga ropult keevitatud summuti (katt vahelt ära võetud), minujaoks natuke liiga lärmakas sõita. Sillad tundusid vaiksed, kuigi väga aukudesse ei roninud. Autol on ees jäigad amordid ning madaldus, suurusjärku ei tea, vedrud olid punased. Käsipiduri tross katki. Üldkokkuvõttes vajab veidi tööd, et korda saada, aga loomupärase 325i kohta pole see midagi hullu. Ise hetkel (veel ) ligi ei võtnud, pole lihtsalt aega tegeleda. Ei ole Eestis arvel.
×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus