Hüppa postitusse

Kaspar L

Foorumikasutaja
  • Postitusi

    29
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Hiljutised profiili külastajad

Hiljutiste profiili külastajate paan on keelatud ja ei näidata teistele kasutajatele.

Kasutaja Kaspar L saavutused

Avastaja

Avastaja (4/14)

  • Esimene postitus
  • Kaasalööja
  • Esimene nädal tehtud
  • Üks kuu hiljem
  • Üks aasta foorumis

Hiljutised märgid

0

Reputatsioon

  1. Kaspar L

    324td ebanormaalne käitumine.

    Sain diagnostikast auto kätte. Arvuti näitas hoopis pöörete anduri viga. Peale nullimist ja prooviringi oli uuesti viga sees. Anduri takistus on aga õige. Ka on juhtpihusti juhtmed ilma isolatsioonita. Soovitati juhtpihusti korda teha ja kasutada proovimise meetodit: asendada ajud prooviks, korrastada/vahetada juhtpihusti ja kõige lõpus vahetada vändaandur. Hakkan juppe otsima. Kaspar @ nõutu.
  2. Kaspar L

    324td ebanormaalne käitumine.

    Asja teeb nüüd veel keerulisemaks see, et täna hommikul jahedas oli kõik jälle tip-top: tujurikkuja töötas, püsikas töötas, auto sõitis nagu pidi. Õhtul aga, kui auto oli parklas 8h päikese käes praadinud ja sees paras saun, kordus kõik uuesti. Potekat kahtlustasin ise ka natuke. Siit küsimus, kas kellegil ei ole täna (15. juuni 2012) või homme Tallinnas pakkuda töötavat potekat, et proovida, kas asi on selles. Või on kellegil pakkuda mõnest remondimanualist takistuste/pingete väärtusi erinevate gaasipedaali asendite korral? Viimast küll väga ei usu. Igaljuhul, tel on 58 15 05 60. Samas võib krutski ka hoopis mujal olla...
  3. Autoks 324td Touring 1992. Hommikul sõitsin tööle, kõik OK. Õhtul panin kontori eest minema, tundsin, et auto kiirendab imelikult: madalalt gaasi vajutades kakub või jõnksutab kergelt kiirendusel. Peale selle ei tööta tujurikkuja normaalselt (mingil hetkel töötab täiesti suvaliselt, mingil hetkel töötab nii, et kui jalg kergelt gaasil on, on põhjas, ja kui gaasilt ära võtad, on nullis). Ka ei võta auto püsikiirushoidjat taha. Muidu käivitub ja töötab normaalselt, tühikäik on ka OK. Milles võib viga olla? Mida tasuks vaadata enne, kui autoga diagnostikasse pöördun? Ette tänades, Kaspar
  4. Kaspar L

    M: Bbs 15 korralikud

    Kuidas nende piltidega nüüd on?
  5. http://www.auto24.ee/used/1012943 Miks keegi ei osta? Ise käisin aasta algul seda Leedus vaatamas. Tol hetkel jäi äri ära, kuna differ oli nii õhtal, et koju ma sellega poleks kuidagi tulnud. Aga nüüd pidavat differ vahetatud olema ja mootorgi hooldust saanud. Kere oli üle keskmise hea, kergeid roosteplekke leidsin eest alt tiivanurgast. Sisu oli nagu keskmine e30 sisu ikka, iste narmedas. Tol momendil oli summuti ka veidi lõrr ja õhulõdvik mootorisse mõrane, mis pani ta tühikäigul veidi raputama. Roolilatt lekkis. Muide, masinal olid kunagi nivooamoridid, süsteem pidi väidetavalt peal olema, amordid ise vahetatud. Aga toorik on hea ja hind on hea, mis see roolilati vahetus siis ära ei ole. Ostaks ise, aga kolmas auto ei hakka rahakotile. Paha oleks ka, kui varuosadeks läheks...
  6. Kaspar L

    k:kõrgsurvepump lekib 324d

    Ma ei ole ka diislimees olnud, aga... Külmaga ära esialgu näpi midagi. Vahel kipuvad tihendid külmaga oma elastsuse kaotama, soojema ilmaga elavad jälle. Kui nüüd soojema ilmaga ka lahmab, siis netiotsing andis sellised vastused: http://www.karla.ee/est/hinnakiri/ (allpool pumba tihenditest), http://www.diislikeskus.ee/firma1.html (hinnakirjas on punkt tihendite vahetus, sellele klõpsates avanevad eri autode pumbatööde kalkulatsioonid, lähima näitena on 524td olemas.) Odav ei ole
  7. Halli 325i Touringuga käisin sõitmas-katsumas. Esitiivad ja tagaluuk on vahetatud. Sisu on väsinud, istmes auk ja lagi rippus, nagu alati. Mootor kõigutas peale sõidust tulekut pöördeid mõned sekundid-kümme, siis käis ilusti (tühikäigu mootor?). Sõitis ilusti, LSD tundus ka töötavat. Kesklukk ei töötanud, esimesi logariotsi (pidurijahutus kanalid) polnud. Check karjus mingeid vigasid. All on väga ropult keevitatud summuti (katt vahelt ära võetud), minujaoks natuke liiga lärmakas sõita. Sillad tundusid vaiksed, kuigi väga aukudesse ei roninud. Autol on ees jäigad amordid ning madaldus, suurusjärku ei tea, vedrud olid punased. Käsipiduri tross katki. Üldkokkuvõttes vajab veidi tööd, et korda saada, aga loomupärase 325i kohta pole see midagi hullu. Ise hetkel (veel ) ligi ei võtnud, pole lihtsalt aega tegeleda. Ei ole Eestis arvel.
  8. Nõukaajal tõstsid mehed autod pukkide peale, et sillaosadel koormust peal ei oleks. Veel jäeti uksed esimesse "klõpsu", et tihendid ära ei sureks.
  9. Paistab, et kuskil pole lahti räägitud, sestap hakkas mind väga huvitama... Teatavasti viimased E30 Touringud said omale peale nn. Design Edition paketi, mis sisaldas omapärase mustriga sportistmeid ja sarnaseid uksepolstreid. Kas keegi teab täpseid tootmisarve ja -kuupäevi? Mida veel DE sisaldas? Kas vastab tõele, et DE saanud autod olid ainult neljasilindrilised bensukad? Mis tehases (tehastes) neid toodeti? Kas kogu DE paketi idee oli viimaste "vanamoodsate" (E36 oli peale tulnud) autode müüginumbrite suurendamine või peitus seal taga midagi sügavamõttelisemat? Selge on igaljuhul see, et roostet need autod koguvad hoopis suurema hoolega, kui vanemad masinad. Ju oli kvaliteet nii käest läinud. Ette tänades, Kaspar
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus