Hüppa postitusse
Postitatud
comment_37269

Tere,

Teen siis ka teema oma kapuutsikast. Pärast on hea ülevaade ja saab ehk nõu ka :ipb-smile:

Autost:

BMW 318i Convertible. Facelift. Mootoriks 1.8. Sain teiseks omanikuks eestis 08.04.2009 aastal.

Värviks on DIAMANTSCHWARZ METALLIC

Tehasest tuli ta välja nii: ABS; Leather Steering Wheel; Central Locking with Antitheft; Door Mirror / Driver's Lock Heated; Deleted Model Lettering; Softtop Black; Floor Mats Velours; Warning Triangle and First Aid Kit; Headlight Aim Control; Outdoor Temperature Indicator; Radio Bavaria C III; Rear Bench Seat in Fabric; Cassette Holder; M Sports Suspension.

Proovin nüüd meenutada kuidas asi alguse sai :ipb-smile:

Esimesel päeval kui ma ta ostsin:

20296125695d6f_l.jpg

Ja kohe garaaži:

20296151b6a5ba_l.jpg

Rool on MOMO toodang ning alguses oli selline nagu pildil (Värvisin keskosa mustaks)20296159eb6c75_l.jpg

Tehtud/vahetatud sai veel:

1. Termostaat

2. Roolil kaotatud kriginad

3. Keskkonsooli kruvid

4. Käsipidur pingutatud

5. Piduriklotsi andur

6. Nullitud service intervall

7. Paigaldatud roolialune kate

8. Tulede regull

9. Koonusfilter asendatud originaal korpuse ja filtriga

10. Uued küünlad

11. Ukse sulgumis andur korras

12. Rool must

13. Kässari klotsid

14. Rootor ja jagaja kaas

15. Mootori hammasrihm koos rullikutega

16. Originaal käigukangi nupp

17. Käigukangi kott

18. Veepump

19. Sillaregull

20. Õlivahetus (castrol 5w30)

Kuna veljed ei kannatanud kriitikat siis sain laenuks Wabbiti käest Azevid:

20296759e63a67_o.jpg

20296761828905_o.jpg

Niisiis..oli vaha uut numbrialust:

202960855a8124_l.jpg

Vahepeal sain Valerkalt mingisugused rohelised madaldusvedrud. Ei tea täpselt kui palju seal seda madaldust oli kuid imestan, et karterit sodiks ei sõitnud ning peagi andsid amordid otsad. Ostsin amordid Daqqerilt ja uued vedrud (vedrudega oli selline lugu, et ma totu ei teadnud siis veel et r4 ja r6 vedrud on erinevad. Ostsin r6 verdud -60 kuid need on ilmselgelt liiga kõrged. Tagumised punased müüsin maha).

20296055a887bb_l.jpg

20296059e45993_l.jpg

Vahepeal tagastasin Wabbitile veljed ja panin ajutiselt odavalt kätte tulnud BBS RM

20296901e9eb55_o.jpg

20226333a277b9_l.jpg

Tiidult sain kollased tuled:

20296163f33b34_l.jpg

Tegin ära katusehoolduse ja siis läks cabrio talveunne! Ise sõitsin bussiga :ipb-smile:

20296903d8174a_l.jpg

Einarilt uued veljed:

202960451f65a0_o.jpg

Pilt sisust ka:

20296363209670_l.jpg

Summuti oli ostes kohutav rakett:

20296345cdffd0_l.jpg

Sain Reinolt viisakama:

20296171a3ba72_l.jpg

20296173b4a079_l.jpg

Pikendan siis listi mis vahepeal tehtud sai:

21. UM numbrialused

22. Õlivahetus (castrol 5w30)

23. Tahavaate peegel

24. Tagaamordi tugipuksid

25. Uksepiiraja

26. Kojamehed

27. Sidur vahetatud

28. Käigukasti õli

29. Käigukasti hoovastiku simmekas

30. Pidurivedelik terves süsteemis

31. Originaal tulekustuti

32. Udutuled (kollased)

33. Esi stabika kondid

34. Summuti

35. Veepumba ja geneka rihmad

36. Esituled (kollased)

37. Udutulede relee

38. Õlivahetus 2011 kevad (õlifiltri tihend jäi vana) (5w40)

39. Õlifilter

40. Service nullitud

41. Udutulede lüliti paigaldatud

42. Udutuled ühendatud

43. Käsipidur pingutatud 2011

44. Esituled käsitsi regullitud 2011

Ja välja nägi ta siis selline:

20296285c74069_l.jpg

202963179d02d7_l.jpg

Penu poleeris randid ka ära:

20296321f6c70a_l.jpg

Muudetud , muutis Airi L

  • Vastuseid 176
  • Vaatamisi 22,6tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Oooo, avastasin foorumi jälle. Kus see jutt siin pooleli jäi. Mingi pidurite jama oli. Noh, enam ei ole, läks ise ajapikku korda (sellist asja võiks rohkem juhtuda).   Nagu juba enamus pilt

  • Eile oli siis SEE PÄEV, kus Martin mu auto valmis sai. Vurasin kohe Tartusse! Masin aeti garaažist välja ja no amps vajus ikka lahti küll. Olen tulemusega väga rahul.       

  • Nunii, aku + kaabli peab veel tegema, siis kapotialune valmis.    

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_108055

Töörahade summa jääb 2000eur ringi. Udukatega on selline asi, et pean juhipoolse laiali lammutama ja vaatama mis viga on, sest see ei tööta. Paar aastat tagasi juba kustus vahepeal ise ära. Võibolla on üdse uusi udutulesid tarvis.

Uut esiklaasi tahaks küll. Kuna ma seda ise vahetada ei oska siis pean ilmselt kuskilt koos paigaldusega selle klaasi murtesema.

Kapoti alla plaanis m50 panna. Ootan hetkel Jõujaama taga, et see mootor ühelt teiselt e30 cabriolt maha võetaks. Väidetavalt jaanipäeva paiku pidi midagi selles osas toimuma hakkama. Natuke nagu kõhe on lasta seda vahetada ka, sest sai ju auto just värvitud, pärast käperdatakse midagi ära siis on jama. Kui keegi sellist swapi enne teinud on (kindlasti on:D) ja endas marukindel, et midagi ära ei rihi siis ootan hinnapakkumist. Endal mul kahjuks garaaži ei ole, et seda vahetada.

  • Autor
comment_108129

Kert, ma arvan et ei hakka seda mootorit teise Eesti otsa vedama, et vahetada saaks. :D  

 

Vahepeal sai pagassi amordid ka ära vahetatud. Originaalis on 150N amordid. Ostsin siis ka sajaviiekümnesed, aga lahti need siiski seda pagassi luuki ei jaksa lükata. Vähemalt jaksavad lahtigi hoida. Vaatan, äkki saab 300N vastu ära vahetada. Ilmselt siis see mtech2 tiib on nii raske, et jääb veits jõudu puudu.

 

Mulle hakkas vahepeal üks strut bar jubedalt meeldima ja tahtsin seda juba suure hurraaga ära tellida. See on mõeldud r6 M20 benuskatele. Pildi järgi vaadates fitib see nibin nabin üle mootori. Ei hakanud igaks juhuks seda veel ostma, pärast ei mahugi selle M50 mootoriga sinna kapotialla. 

 

 

Muudetud , muutis Airi L

  • 3 kuud hiljem...
  • Autor
comment_111198

Kõik muudkui postitavad ja mõtlesin ka vahepeal midagi kirja panna, aga pean tunnistama, et ma pole mitte s***agi teinud.:rolleyes: Aa, esimese stange originaal lisa vahetasin välja IS oma vastu, panin mtech2 rooli ja lasin auto ära poleerida, aaaand that's it.:unsure: Mõne pildi olen ka teinud vahepeal

 

IMG_5214.jpg

 

IMG_5783.jpg

 

IMG_5814.jpg

 

IMG_5822.jpg

 

 

 

 

 

IMG_5860.jpg

IMG_5835.jpg

  • 6 kuud hiljem...
  • Autor
comment_117522

Aeg on nüüd nii kaugel, et nädalavahetusel plaanin auto talveunest üles äratada. Masin on hetkel Põlvas garages ja sai endale uued rehvid alla. Vanadega ei julenud enam pealinna sõitagi. Samuti sai parandust parem välimine rooliots ja tagumised klotsiandurid panid ka errorit ning need on ka nüüd tiptop. Ega ma temaga palju sõita ei saagi kuna tuleval nädalal veeretan masina Est Coast Customsi garaaži kus pannakse peale siis sada-aastat-tagasi-lubatud mootor M50. Peale seda vuran kohe muidugi sillastendi, sest vanadel esiratastel oli sisemine külg täiesti ära söödud. Noo ja siis proovin külge aretada ka uued stanged nii ette kui taha. 

 

Niisiis, kui keegi nädalavahetusel Põlvasse, või kasvõi Tartusse liigub, siis ma hüppaks ka peale :)

 

IMG_5013.jpg

Muudetud , muutis Airi L

  • Autor
comment_117577

No see oleks päris vahva juba muidugi. Uurin seda asja aga esialgu lükkan mootori niisama peale. Tahaks sõita ka vahepeal. 

Selle ümberehituse jaoks on M54b30 juppe tarvis kui ma nüüd ei eksi. Huvitav kui lihtne või raske neid saada on ja mis hinnaklassi need jäävad. No ja muidugi on alati võimalus ka turbotada eks :ph34r:

  • Autor
comment_117943

See läks jah kiirelt. Eile õhtul aeti auto garaazi ja tänaseks on siis uus mootor omal kohal ja pidurivõim vahetatud. Käigukangihoovastik tuleb lühemaks teha ja mootorijuhtmestiku pistik ei sobi kere omaga kokku. Eks neid üllatusi tuleb nagunii veel, mul on vaim valmis juba.

 

Mootoriruumi oleks jah võinud korrastada. Ausaltöeldes ma ei tulnud kohe selle pealegi :ipb-confounded:. Aga pole hullu...

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.