- Vastuseid 176
- Vaatamisi 22,7tuh
- Loodud
- Viimane vastus
Populaarsed päevad
Kõige populaarsemad postitused
-
Oooo, avastasin foorumi jälle. Kus see jutt siin pooleli jäi. Mingi pidurite jama oli. Noh, enam ei ole, läks ise ajapikku korda (sellist asja võiks rohkem juhtuda). Nagu juba enamus pilt
-
Eile oli siis SEE PÄEV, kus Martin mu auto valmis sai. Vurasin kohe Tartusse! Masin aeti garaažist välja ja no amps vajus ikka lahti küll. Olen tulemusega väga rahul.
-
Nunii, aku + kaabli peab veel tegema, siis kapotialune valmis.
Tere,
Teen siis ka teema oma kapuutsikast. Pärast on hea ülevaade ja saab ehk nõu ka
Autost:
BMW 318i Convertible. Facelift. Mootoriks 1.8. Sain teiseks omanikuks eestis 08.04.2009 aastal.
Värviks on DIAMANTSCHWARZ METALLIC
Tehasest tuli ta välja nii: ABS; Leather Steering Wheel; Central Locking with Antitheft; Door Mirror / Driver's Lock Heated; Deleted Model Lettering; Softtop Black; Floor Mats Velours; Warning Triangle and First Aid Kit; Headlight Aim Control; Outdoor Temperature Indicator; Radio Bavaria C III; Rear Bench Seat in Fabric; Cassette Holder; M Sports Suspension.
Proovin nüüd meenutada kuidas asi alguse sai
Esimesel päeval kui ma ta ostsin:
Ja kohe garaaži:
Rool on MOMO toodang ning alguses oli selline nagu pildil (Värvisin keskosa mustaks)
Tehtud/vahetatud sai veel:
1. Termostaat
2. Roolil kaotatud kriginad
3. Keskkonsooli kruvid
4. Käsipidur pingutatud
5. Piduriklotsi andur
6. Nullitud service intervall
7. Paigaldatud roolialune kate
8. Tulede regull
9. Koonusfilter asendatud originaal korpuse ja filtriga
10. Uued küünlad
11. Ukse sulgumis andur korras
12. Rool must
13. Kässari klotsid
14. Rootor ja jagaja kaas
15. Mootori hammasrihm koos rullikutega
16. Originaal käigukangi nupp
17. Käigukangi kott
18. Veepump
19. Sillaregull
20. Õlivahetus (castrol 5w30)
Kuna veljed ei kannatanud kriitikat siis sain laenuks Wabbiti käest Azevid:
Niisiis..oli vaha uut numbrialust:
Vahepeal sain Valerkalt mingisugused rohelised madaldusvedrud. Ei tea täpselt kui palju seal seda madaldust oli kuid imestan, et karterit sodiks ei sõitnud ning peagi andsid amordid otsad. Ostsin amordid Daqqerilt ja uued vedrud (vedrudega oli selline lugu, et ma totu ei teadnud siis veel et r4 ja r6 vedrud on erinevad. Ostsin r6 verdud -60 kuid need on ilmselgelt liiga kõrged. Tagumised punased müüsin maha).
Vahepeal tagastasin Wabbitile veljed ja panin ajutiselt odavalt kätte tulnud BBS RM
Tiidult sain kollased tuled:
Tegin ära katusehoolduse ja siis läks cabrio talveunne! Ise sõitsin bussiga
Einarilt uued veljed:
Pilt sisust ka:
Summuti oli ostes kohutav rakett:
Sain Reinolt viisakama:
Pikendan siis listi mis vahepeal tehtud sai:
21. UM numbrialused
22. Õlivahetus (castrol 5w30)
23. Tahavaate peegel
24. Tagaamordi tugipuksid
25. Uksepiiraja
26. Kojamehed
27. Sidur vahetatud
28. Käigukasti õli
29. Käigukasti hoovastiku simmekas
30. Pidurivedelik terves süsteemis
31. Originaal tulekustuti
32. Udutuled (kollased)
33. Esi stabika kondid
34. Summuti
35. Veepumba ja geneka rihmad
36. Esituled (kollased)
37. Udutulede relee
38. Õlivahetus 2011 kevad (õlifiltri tihend jäi vana) (5w40)
39. Õlifilter
40. Service nullitud
41. Udutulede lüliti paigaldatud
42. Udutuled ühendatud
43. Käsipidur pingutatud 2011
44. Esituled käsitsi regullitud 2011
Ja välja nägi ta siis selline:
Penu poleeris randid ka ära:
Muudetud , muutis Airi L