Hüppa postitusse
Postitatud
comment_22957

Tervist!

Mõtlesin, et panen enda auto kah kirja, masinaks E30 kerega bmw, aastast 1987.

Ajaloost niipalju, et Eestisse jõudis masin aastal 1994. Liikles muretult, kuni masinal olevat purunenud hammasrihm, ja klapid pähe jooksid. Seejärel olevat masin oma aastakese nukralt seisnud ja abistavat kätt oodanud. Ja ükskord see õnn tuligi, mil masin sai uue hammasrihma, tihendid, veepumba jpm. Pärast nende juppide vahetus liikles masin 6 kuud muretult, kuna sai ta endale soetatud. Masinast niipalju, et kere on suht räbal, tagantkoopad seest, põhi kohati, poritiivaplekid jne roostes või täiesti läbi. Samuti tuleb ka paigaldada uus tagapaneel.

http://www.zone.ee/ressuxx/e30%202.0i/ Pildid siis kui ta endale soetasin.

Hetkel sai siis masin pulkadeks kakutud ja keretöödega alustatud. Midagi ulmeltist ei tule, vaid kena värv, velg, toonklaas ja muud nipet näppet. Lähiajal ka pilte juttu tegemistest.

Lugupidamisega!

  • Vastuseid 178
  • Vaatamisi 36tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

comment_19346

Twiitrid käivadki sinna ka orig. helisüsteemi puhul (vabandan, kui juba teadsid ja niisama targutan). Ise mõtlesin vähe klaasvaiku/riiet kasutada ja need ise valmis vorpida, kuna saksa/inglise ebays võivad nende hinnad küündida 50€'ni.

  • Autor
comment_19309

Täna siis tegelesin stangedega,tagumise stange jaoks puurisin originaal stange küljest külgmised kinnitused lahti panin kinnitused kere külge ilusti,trippidega tõmbasin läbi pagasniku tuulutuse ava veel vastu stange raami,stange otsad pidin veel pitskruvidega kere vastu tõmbama kuna see läti värk ikka sirge ei ole nagu me kõik teame:Dja lasin makrot vahele,nüüd on klaasriiet vaja et kinnitused korralikult stange külge kinnitada.

Esimese stangega oli plaanis pm samalaadi mõte ees,aga selgus et stange ei mahtunud stangealusele raamile äragi.

Ühele tulele tegin ristid ka valmis,aga klaasi ei ole veel ette plaan liimida,sest plaan on valged rõngad tuledesse panna vb.

Jupike esipõllest on kah järgi ehituse käigust.

p6204705.jpg

p6204707.jpg

p6204702.jpg

p6204703.jpg

p6204709q.jpg

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_19099

17x7J Tagumised rehvid:225/45 esimesed:215/45.Jube maastur on nüüd küll,kõva madaldust tahab alla,aga mida.Keegi võiks lahti seletada mis madaldust need värvused tähendavad ja miks ette rohkem pannakse madaldust,taguots vajub ju raskemini?kerge segadus:D.

Ühesõnaga soovitage mis madaldust panna.

Kui keegi viitsib võiks VT teha.

p7054780.jpg

p7054792.jpg

p7054775.jpg

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_18642
tohoh... seda on tore vaadata kohe... istmed sobisid kenasti ?

said enamvähem puhtaks ka nagu näha :)

suurema pasa pesin maha küll kuid neid väikseid ruute päris kõike puhtaks ei jõudnud nokkida.Kunde iste oli mingi räige löögi vist saanud siinile-no mitte kuidagi ei tahtnud istuda algul ja nagu vanad istmed ikka natuke ära vajunud paar niiti paarist kohast kulunud ka.Kui mul kuskil poes hea nõel ja niit silma jääb siis parandan need kohad ära pesen istmed veel korralikult üle ja nahahooldusvahendiga ära hooldada.Neid raame ja tugesi vaatan natuke kaugemas tulevikus kriitilisema pilguga kuna hetkel on palju rohkem primaarseid asju mis vajavad tegemist et tänavale saada:)

  • Autor
comment_18612

Tagatulede kontrollploki parandasin täna ära-plaadi liimisin ajutiselt kuumaliimiga kinni seejärel tagasin ühenduse uuesti plaadi peal juba enne tinutatud juhtmetega , peale seda pm lasin terve trükiplaadi kuumaliimiga üle niiskuse/tugevuse tagamiseks,plastikust karp oli nii ribadeks et seda ei andnud parandada. :x

Niisiis ajutiselt on mekaiveriga pealt mässitud nagu väike beebi :lol:

Niikaua ikka vastu peab et TÜV saaks tehtud.

Avastasin ka et numbrimärgi tuled ei põle enam,kaitsmed ja pirnid olid korras,ja rohkem ei jõudnud süveneda sest kohvimasinat veel mul garaazi¹ pole, ja unemati oli juba külas.

  • Autor
comment_18558

Numbrituledel olid + juhtmed põlenud millegipärast,mõlemale jootsin uue plussi tagatulede gabariidi pistikutest,sai hea, klemmid ka uued.

Pagassi said polstrid matid ja muu vajalik,el akna lülitid omal kohal,käigukanginahk,maki ümber olev plastik konsool sai tervega asnedatud,klapivahed õiged,tühikäik 500 pealt 900 peale tõstetud,tagatuledele tihendid uued.

Halb uudis on see et mootori esimene külg on täiesti õlimärg ülevaltpoolt kuskilt tuleb igatahes,ise kahtlustasin nookurvarda otsatihendeid,kuna kuskil saadaval kohe polnud proovisin spets silikooniga asja natuke parandada,silmatorkavalt asi ei paranenud.aga uued tuleb tellida.

Ise arvan veel et jagaja taga SK tihend läbi?

Roolivõim tuleb ka ära õhutada,kuidas see täpselt aga käis???

Homme kui aega saan teen stangedele viimase lihvi veel ja värvin/lakin üle,sumbuti ka korralikult üles kinnitada homme.

Nüüd mõtlen juba seda kuidas lakki tahumistelt tuledelt maha saada ilma et plastikut matistaks kange lahustiga või üldse kuidagi rikuks.

Ja esimesed suunas-no need ei kõlba kuskile mustale autole.Kas pleksiklaasist uued teha ja toonkilega üle või oranzid tuled kilega üle.Või teab keegi hoopis kust saab kähku smoke klaasid?

:twisted:

tagatulede kohta võiks keegi kindlasti nõu anda mõtlen kas üleni punaseks ka võib? või lasta läbipaistva lakiga üle lihtsalt et värskem välja näeks?

Ahjaa,ARKis käisin ka,kirjutasin auto enda nimele,värvimuutus passi,duplikaatnumbrid tellisin ka kuna need praegused on ikka väga rõvedad.

Tuleva nädala sees kui jõuan käin ülevaatusel ka ära.

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.