Hüppa postitusse

John325

Foorumikasutaja
  • Postitusi

    114
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Kõik, mis John325 postitas

  1. müüdud. küsige veel varuosi. ketastega tagasild, 2.5e mootor jne
  2. Nikon D40. + 18-55mm nikkori objektiiv. auto ja toalaadija. 4gb mälukaart. uv filter, cpl- filter. Et sooviks videokaamera vastu vahetada kuna liikuv pilt pakub rohkem huvi. Pakkumised posti.
  3. 87a. 320i tegu millele sai peale visatud 2.5 126kw mootor. Lisadest on 4.10 LSD, El aknad, nahksisu, M tech II rool. Vahetamist vajab survelaager, ja vb mõni amort ka. Stanged on koopiad plastikust. Ja värviks on poolmatt must. Täpsemini lakitud matt.Veljed on värskelt sirgestatud( keevitatud ei ole ja ei vaja ka). Veljeservad on ilusaks treitud. Ja uuesti värvitud, lakitud. Kõik neli velge on 9tolli laiad. ja ees on 7mm flansid. Üleskirjutus auto ehitamisest: Muu info ja pildid: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1074947&rhash=7d80 Lisainfo +37253028705
  4. Kasutasin otsingut kuid ei leidnud midagi. Küsimus siis selles kas 9" istub e30 alla ilma flantsita? Mäletamist mööda nagu oli vaja flantse. Kui see vastab tõele siis kui suuri flantse on vaja ja kas ainult ette? Ees on suured püstakud.
  5. Ei mäletaks küll. Kuid sellegipoolest tänud info eest, õhtupoole kontrollin üle.
  6. Salongi puhur töötab ainult siis kui juhtida kaitsme peale vool otse akult või K7 releed kokku vajutades. K7 releele tuleb ainult 1 klemmi peale vool. Kust viga otsida?
  7. Olen googeldanid nii palju et sain teada et nendest 1 juhe (roheline) on start signaali juhe kus pidi alguses väike pinge olema et tööle panna "main relay"-sealt edasi küttepumbarelee- ja muu edasine mis paneks aju tööle. Probleem on selles et ma ei oska seda rohelist juhet kuhugi panna. Motronic1.0 pidi start signaali andma sellele rohelisele juhtmele läbi pardakompuuteri või läbi selle relee, täpselt ei mäleta. Jama on selles et mul ei ole seda pardakomput kuna mul on motronic 1.3juhtmestikuga auto olnud ja ilma komputa. Järgnevas foorumis nr6. postituses väidab keegi et "The DME start signal and coil power are on the same circuit" http://www.r3vlimited.com/board/showthread.php?t=138601 Kas ma saan õieti aru et see üks kolmest juhtmest peaks olema süütepooli "+" ühel "rajal". Oma kesiste teadmistega ei julge kohe 12v teadmatusse kohta lasta, ehk keegi annaks veel sõna ja enda arvamuse enne kui midagi läbi kärsatan.
  8. Nimelt On kamm juhtmestikus, Ei ole sädet ja Benapumba releeni ei jõua vool. Kas keegi tuleks ja aitaks käima saada rullika. Võin ise tuua ja viia sind:) Hea soe garaaz, tööriistad olemas jne. Häädemeeste vallas, Pärnumaal. Helista kui tahad aidata 53 028 705 Foorumis ma kahjuks ei viibi, seega ärge palun sõnumeid jätke lootes et neid näen. PS! Tasu garanteeritud:)
  9. John325

    M:tuuningut

    My bad. Siis oli see white spirit või lakibensiin mis ilusti maha lööb laki, sealjuures tuld kahjustamata.
  10. John325

    M:tuuningut

    Sina vb tõesti pole neid tooninud, aga eelmine omanik vöis nad ju ise toonida! Vala nitrolahustit peale, ja vaata mis juhtub
  11. Odavamalt tõesti ei leidnud kuskilt nii suurt survet taluvaid kõvasi SK tihendeid.Ja liikuda on vaja neid tavalisi Sk tihendeid mis survet ei talu müüakse muidugi ala 1kr tükk,kuid neeed lähevad kuuga seal tagurpidi. Vähemalt on korras ja kahju pole!
  12. leket pole ja toimib paremini! tänud kunotile!
  13. õnneks sain 3 tihendit eraldi tellida autopoest mille maksumus kokku läks 370.- Ühestki laagri ja tihenditega tegelevast kauplusest või laost oli võimatu saada sellist ,kuna nad peavad taluma suurt rõhku.
  14. nii,mõlemad kolvivarre tihendid on käes. 26.35.7 on tihendid jagaja võlli alumisel tihendil mingeid numbreid peal ei olnud.
  15. Iga asja täpset nimetust ma tõesti ei tea.ja varem sellist asja lahti võtnud pole,lihtsalt oletasin. Positiivne on see et kunot mulle asja selgemaks on teinud. Võtsin lati korpusest välja, kundepoolse lati kolvivarre tihendiga polnud raskusi(too on veel alles pehme ja istub ilusti tihkelt varre peal). Varre läbimõõt, kus on tihendi pind on 26mm,ja mõõda kuidas tahad sain ikka välimise tihendi pinna 35,3mm. Juhipoole tihend,mis arvatavasti suurt leket tegi,on raske kätte saada, ei kujuta ettegi kas seal on sama tihend mis teisel pool? Kunot ehk jagab näpunäiteid ja vaatab kas tal on sellised tihendeid.
  16. tõenäoliselt Hirmsat leket põhjustas töösilindris asuva võlli alumine Simmerlink,mingit mõõtu peal polnud,aga tundub et on standartne mõõt. "kunot" räägi lähemalt sellest ZF koodist,Kaalun ka neid valgeid rõngaid osta mis töösilindris on(mitte ei tule õige nimetus meelde)
  17. Alustada tuleks vist sellest et jutt käib Võimuga Latist. Juhipoolsest otsast hakkas roolilatil kõva leke(mitte ei tilkunud vaid õli lausa voolas). Olen kuulnud et e36 latil on olemas mingisugune tihendite/tihendi remontkomplekt või midagi taolist. Kas ka e30 midagi sellist olemas on või oskab keegi öelda kus mis asi täpselt läbi on.
  18. John325

    Smoke suunatuled

    Toonkilega oled proovinud smoukida?
  19. John325

    Lae värvimine

    polstrite/interjööri värv on müügil kuskil sprays mingi 60eeku purk vms,sellega pidi täita hea jääma olen kuulnud,aga mitu purki pidi lakke minema et tulemus hea jääks.
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus