Nagu ühest romust veel vähe oleks, sai toodud veel üks, mis kümme korda rohkem roostetab ja tehniliselt palju lonkab.
Tegu siis neljaukselise 320i-ga, valmistatud mai 87 ja värv täpselt sama malachitgrün metallic, mis mu 11/86 325e-l. Ka varustus on üllatavalt sarnane. Jah, tundub et mul on rohelisega mingi probleem.
Auto on esmaregistreeritud Eestis 2005, olnud ühel inimesel igapäevasõiduk ja viimane ülevaatus läbitud 2010. Mingi aferist on vahetanud tiivad ja vasaku tagaukse, auto siit-sealt pahteldanud ja üle p***e auto üle värvinud; sain aru, et esimene omanik lasi kuskil kellelgi teha. Õnneks pole midagi keevitatud, kõik algupärased augud on olemas.
Läbi vahendaja, kes auto ostis aga temaga midagi eriti ei teinud, sain siis masina omale. Tegelikult tundis üks noormees huvi selle vastu ja sattus asja uurima minult. Arvasin, et esimeseks autoks on see pea ees tundmatus paigas vette hüppamine. Ütlesin, et ehk on mul endal huvi ja küsisin kontakti. Selle ma ka sain.
Üks kaasfoorumlane toimetas siis pühade eelõhtul masina mulle koju. Vedas, et helistasin õigel ajal õigele inimesele.
Ütlen kohe ära, et esialgu mingit tippklassi vaatemängu ei paku, tahaks auto lihtsalt sõidetavaks saada.
Auto ei käivitunud. Diagnoositud vändaandur ja kui Kaidolt paar tk testimiseks toodud, hüppas auto kohe käima ka.
Kuna pidureid oli napilt (käsipidur oli kõige tõhusam!), käis kõik peale kahe piduritoru auto küljest minema, seejuures ka kütusetorud, mis imekombel veel ei lekkinud. Uued torud said kombineeritud doonorilt saaduist. Esimene parem on siis doonori tagumise peasilindrist tagapiduri regulaatorisse; doonori tagumine sai nipli võrra lühem ja uue nipli ja pressitud otsaga leidis koha uuel autol. Ülejäänud sai taha vasest tehtud ja kogu auto voolikud said uued. Supportid ja klotsid olid enne seismajäämist juba uued; trumlitesse panin kindluse mõttes uued silindrid aga tundus, et oleks võinud ka ülejäänu panna. Klots oli küll värske, kuid trumlid päevi näinud ja soonega. Ahjaa, bensiinifilter läks ka uus. Pumba kinnitused olid muidugi mädanenud ja tarvitusele võeti ajutised meetmed.
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Nagu ühest romust veel vähe oleks, sai toodud veel üks, mis kümme korda rohkem roostetab ja tehniliselt palju lonkab.
Tegu siis neljaukselise 320i-ga, valmistatud mai 87 ja värv täpselt sama malachitgrün metallic, mis mu 11/86 325e-l. Ka varustus on üllatavalt sarnane. Jah, tundub et mul on rohelisega mingi probleem.
Auto on esmaregistreeritud Eestis 2005, olnud ühel inimesel igapäevasõiduk ja viimane ülevaatus läbitud 2010. Mingi aferist on vahetanud tiivad ja vasaku tagaukse, auto siit-sealt pahteldanud ja üle p***e auto üle värvinud; sain aru, et esimene omanik lasi kuskil kellelgi teha. Õnneks pole midagi keevitatud, kõik algupärased augud on olemas.
Läbi vahendaja, kes auto ostis aga temaga midagi eriti ei teinud, sain siis masina omale. Tegelikult tundis üks noormees huvi selle vastu ja sattus asja uurima minult. Arvasin, et esimeseks autoks on see pea ees tundmatus paigas vette hüppamine. Ütlesin, et ehk on mul endal huvi ja küsisin kontakti. Selle ma ka sain.
Üks kaasfoorumlane toimetas siis pühade eelõhtul masina mulle koju. Vedas, et helistasin õigel ajal õigele inimesele.
Ütlen kohe ära, et esialgu mingit tippklassi vaatemängu ei paku, tahaks auto lihtsalt sõidetavaks saada.
Auto ei käivitunud. Diagnoositud vändaandur ja kui Kaidolt paar tk testimiseks toodud, hüppas auto kohe käima ka.
Kuna pidureid oli napilt (käsipidur oli kõige tõhusam!), käis kõik peale kahe piduritoru auto küljest minema, seejuures ka kütusetorud, mis imekombel veel ei lekkinud. Uued torud said kombineeritud doonorilt saaduist. Esimene parem on siis doonori tagumise peasilindrist tagapiduri regulaatorisse; doonori tagumine sai nipli võrra lühem ja uue nipli ja pressitud otsaga leidis koha uuel autol. Ülejäänud sai taha vasest tehtud ja kogu auto voolikud said uued. Supportid ja klotsid olid enne seismajäämist juba uued; trumlitesse panin kindluse mõttes uued silindrid aga tundus, et oleks võinud ka ülejäänu panna. Klots oli küll värske, kuid trumlid päevi näinud ja soonega. Ahjaa, bensiinifilter läks ka uus. Pumba kinnitused olid muidugi mädanenud ja tarvitusele võeti ajutised meetmed.
Jätkub...