Hüppa postitusse
Postitatud
comment_36790

Lõpuks on ta olemas, e30, mitte küll cabrio nagu algul plaanitud, aga siiski rullikas. Sai ostetud täiesti juhuslikult kui vend nägi foorumis teemat callaway müüb autot. Sai natuke mõeldud ja vaatamas käidud. Siis sai kaalutud cabrio plusse ja miinuseid, hinda jne. parem varblane peos, kui tuvi katusel, nii ta mu õuele ilmus.

6sc9zs.jpg

Pilliga on sutsu jamasi ka kaasas nagu ikka, salongi immitses vett aku tagant, ees jalgade juurest nurgad läbi, põhjas paar väikest auku, taga seest koopad ussitand korralikult, mõned värvi kahjustused jne. Igast väikseid asju on veel mida saab paremaks teha. Ülejäänd asju saab callaway teemast lugeda ja vaadata mis ta teind on.

Hetkel on põhi korras, taga koopad saavad ka korda niipea kui UMist jupid saabuvad.

Plaan enne suve on parandada värvi vead, taga tiivad üle värvida kui keevitusega ära rikub, poleerida või lakkida kogu auto, osta m-tec2 väike rool, kangi nupp, tuledega midagi ette võtta, taha uued amordid, rooliotsad vahetada, esi klaas vahetada, kasti liigendi puksid vahetada, sisu kokku panna. Kangi nupp ja rool jäävad vast hiljemaks, muidu läheb eelarve lõhki.

Proovin lisada kunagi pilte ja värki tehtud töödest.

  • Vastuseid 95
  • Vaatamisi 12tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Enam rohkem ei ole võimalik plekkvelge ära pimpida. 

  • Uus "talve" auto

  • ridari2ssa
    ridari2ssa

    Pilt eelmise mootori veast   Sai otsustatud, et ehitab tavalise 2.5 vahele kuid autole vast see ei meeldinud ja sai saatuse tahtel soetatud 2,8 väntvõll ja 2.0 kepsud. Plokikaane jõudsin kokku lad

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_44361

Ratta diameeter tõesti on suur, autol on ees ju 75mm madaldust, rattad koopa äärega tasa (enam madalamaks väga ei kannataks lastagi, ei mõtle siin nüüd selliseid asju, mis keerates vastu käivad jne). Tänu sellele ongi minu auto tagant madalam. (sellel -40mm taga minuteada) Vaja oleks vist madalamaid rehve.

Me olemegi mõelnud, et peaks madalamad ja tunduvalt laiemad rehvid paigaldama, eks peab asja uurima/proovima/mõõtma.

Lisaks pole küljes esimest stangelisa. seetõttu pole eest nii madal. Selle paigaldab peagi ;)

Tuled põlevad siiski ühtemoodi, pilt on küljepealt natuke tehtud s.t imelik jäänud. Ma pole kahjuks pimedas selle autoga sõita saanud, ei oska nähtavust kommenteerida.

Üldiselt näevad kollased tuled minuarust väga head välja, kui need ei põle. Muidu mulle ei meeldi.

Teen miski päev sellest autost vast ise mõned korralikud pildid, kui stanx küljes

  • Autor
comment_44387

Nii, nüüd on ülevaatus ka tehtud. :P

Üks udukas on tõesti tuhmim, enne ei põlenud üldse. Puhastasin kontakte ja hakkas kuidagi tööle, juhe ka natukene vigastatud.

Velgede kohta nii palju, et need sellises seisus järgmist kevadet selle auto all küll ei näe, kas värvin üle või müün maha. Hetkel las olla, makk vaja osta ja muid asju teha.

Auto on tagant kuidagi liiga kõrge küll, tiiva ääri sai sutsu sisse poole painutatud küll, aga seda enne värvimist kruntimist ja kõike muud. Nii et roostet sealt lähiajal oodata ei tuleks.

Täna proovisin korra lisa ette, krt see teeb ikka sutsu liiga madalaks :D aga homme peaks selle siiski külge panema ja küünlad ka ära vahetama. Mingi aeg kui ilus ilm üritan puhtaks küürida ja valmis autost ka pilte teha.

  • Autor
comment_44421

Tekkis suur probleem, ikkagi käivad need krdi rehvid koopasse. Mis teha?

Velgi kitsamaks pole mõtet keevitada ja uusi velgi esialgu veel ei vaataks.

Mingeid pukse vedrude vahele ei saaks panna, et jäigemaks läheks?

Muudetud , muutis ridari2ssa

comment_44427

Aitab madala auto puhul vastav veermikuseadistus ehk jäik vedrustus. Need puksid suht viimase hetke variant, kui muudmoodi tõesti ei saa :rolleyes: . loe: coiloverid, madaldussarjad jne, eelkõige heas korras jäik sild

Aga selge see, et sellise autoga 5kesi ei sõida kui sellest probleem tuleneb

comment_44466

Amort peaks aitama järskude löökide vastu praegu käib kui auto täiesti tühjaks lasta käiguvahetustega koopasse ja lamavatest mentidest suure hooga üle minna siis lööb ka, vaikselt aga mitte.. Sellesmõttes koopasse ei lähe, kui raskus lihtsalt peal on.

Coilovereid annaks keerata ka kõrgemale kui praegu on. Tahaks just teada, kas need kõrgemas asendis ka jäigad on ?

Taga veljed võiks 8 tolli olla oleks täiesti OK kõik, poleks rehv ka niisugune banaan

Praegu ongi selle autoga imelik sõita sest eest ülijäik ja tagant pehme.

Muudetud , muutis oo7

comment_44469

Võib-olla pole vaja viimast võtta ja tühjaks lasta ning suure hooga lamavast politseinikust üle kihutada need on just selleks, et liiklus toimiks vastupidiselt, seda vähem saab nii teha coiloveritega :) Küll aga võin öelda, et auto live's parema väljanägemisega kui piltidel, täna nähtud @ Staap

Kui huvi JOMide vastu siis võin saada need tunduvalt odavamalt kui kodulehel

  • Autor
comment_44556

Paneks taha uued amordid, mis muutuks, auto läheks stabiilsemaks suuremal kiirusel. Tahaks vahel ka nt 3. inimese ka peale võtta aga ikkagi ei saaks, nagu eix ütles siis vedru hoiab autot üleval mitte amort. Kui vaadata uute amortide hindasi ja vaadata coiloveri komplekti hinda siis pigem ikka kalduks terve ringi välja vahetamisele.

195/45 rehvi kohta ei oska öelda midagi, ma arvan see hakkaks ka vb vastu käima, kulumis jäljed umbes poole rehvi külje peal. Teine asi see kuidas siukest rehvi peale vägistada.

Selle lamavast mendist ülesõiduga oli nii, et veeresin esimestega üle ja siis kiirendasin sutsu, ehk siis suur hoog u 5-10 km/h max. siis käis vastu, tühjaks laskmisega nagu ikka, eks algul juhtub seda kõikide autodega mis uue omaniku leiavad. Esimeseks kütte kuluks sain 10,8. See on praeguste sõitude juures minu arvates päris OK, eks näis mis järgmise nädala lõpu tankimine näitab.

  • 2 kuud hiljem...
  • 3 kuud hiljem...
  • 3 nädalat hiljem...
comment_53444

Mismoodi see kolakas on, kui kaalub ainult paar kilo (kas oli see 3 või 7kg) rohkem, kui M50. M30 pakkus huvi, sest üks päris hea selline oli müügis, aga osteti kahjuks ninaeest ära.

Mingi tahmav diisel on viimane asi mis sinna autosse läheb ma arvan, pealegi ei oleks see praegusest mootorist võimsam. Selle raha eest, mis selle sinna peale saab ja pärast remontima peab, arvestades, et selle autoga ei hakata kuskil parklas ainult kõvatamas käimas, saab väga palju bensiini osta (alles kuulsin töökaaslase nuttu, kuida ostsis mingi gaasiklapi 8500 krooni eest... turbo....jne,).

Oleme mõlemad 335-ega sõita proovinud ja see asi toimib seal päris hästi.

Otsingud ja mõtted käivad ja kevadeni aega on.. muidugi pole see üldse kindel, kas M30 sinna tuleb, vb olla midagi praeguse mootori baasil vms, kõik oleneb konkreetselt sellest, mida ja mis seisus saada on.

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.