Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

ridari2ssa

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    33
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    2

ridari2ssa võitis päeva viimati 2. juuli 2013

ridari2ssa sai oma postitustele enim meeldimisi!

Foorumi reputatsioon

4 meeldimist

Kasutajast ridari2ssa

  • Tiitel
    Mininokk

Hiljutised profiili külastajad

Hiljutiste profiili külastajate paan on keelatud ja ei näidata teistele kasutajatele.

  1. ridari2ssa

    BMW 316i (2,7i) '90 - Jürgen

    See aasta sai juba kevadel sõitma hakata
  2. ridari2ssa

    BMW 316i (2,7i) '90 - Jürgen

    Pilt eelmise mootori veast Sai otsustatud, et ehitab tavalise 2.5 vahele kuid autole vast see ei meeldinud ja sai saatuse tahtel soetatud 2,8 väntvõll ja 2.0 kepsud. Plokikaane jõudsin kokku laduda kuid jällegi jäi uus nukkvõll ette, Schricki 282/272 vms kui ma ei eksi. Panime siis uue kaane selega kokku. Väntvõll käis lihvis, kepsud lihvisin 0.1 grammi täpsusega kaalu, remont mõõdus saaled ja kõik uued tihendid, pokikaane poldid ja simmerid. Ehk saab selle nädalaga kokku ja järgmine nädalavahetus Valga poole sisse sõitma.
  3. ridari2ssa

    325e 2.7i kupee 1987 - oo7

    ...
  4. ridari2ssa

    316i kupee '89 - eix22

    Kõige kangem on terosoni hermetsi püss, saad vastavalt otsikule lasta vorsti ja pritsida ka. http://www.google.ee/search?hl=et&q=teroson&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.45512109,d.d2k&biw=1280&bih=699&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=Pe5yUditF8uS0QX7yoC4Dg#imgrc=ZEIEaLinEvrLdM%3A%3B_h5vAagwhCy8AM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.trptruckandtrailerparts.com%252Fimages%252FTRPProducts%252FLarge%252Ftrp_f0883816.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.trptruckandtrailerparts.com%252FTRPCatalogueProductList.php%253FHigh_Level%253D3%2526Category_Id%253D-20911843%3B600%3B360 Kere keevitamisel tunnen kaasa
  5. ridari2ssa

    BMW 316i (2,7i) '90 - Jürgen

    Juhtus selline asi, et sain mootorist eelmine nv jagu, Kellelgi mingeid huvitavaid variante pakkuda või koguni mootorit anku aga teada. Praegu pakub huvi m30.
  6. ridari2ssa

    BMW 316i (2,7i) '90 - Jürgen

    Sain täna maki kätte, armatuuri sisse lükates on päris inetult paistes teine. Heli vähemalt OK.
  7. ridari2ssa

    BMW 316i (2,7i) '90 - Jürgen

    Raske jalaga oled
  8. ridari2ssa

    BMW 316i (2,7i) '90 - Jürgen

    Paneks taha uued amordid, mis muutuks, auto läheks stabiilsemaks suuremal kiirusel. Tahaks vahel ka nt 3. inimese ka peale võtta aga ikkagi ei saaks, nagu eix ütles siis vedru hoiab autot üleval mitte amort. Kui vaadata uute amortide hindasi ja vaadata coiloveri komplekti hinda siis pigem ikka kalduks terve ringi välja vahetamisele. 195/45 rehvi kohta ei oska öelda midagi, ma arvan see hakkaks ka vb vastu käima, kulumis jäljed umbes poole rehvi külje peal. Teine asi see kuidas siukest rehvi peale vägistada. Selle lamavast mendist ülesõiduga oli nii, et veeresin esimestega üle ja siis kiirendasin sutsu, ehk siis suur hoog u 5-10 km/h max. siis käis vastu, tühjaks laskmisega nagu ikka, eks algul juhtub seda kõikide autodega mis uue omaniku leiavad. Esimeseks kütte kuluks sain 10,8. See on praeguste sõitude juures minu arvates päris OK, eks näis mis järgmise nädala lõpu tankimine näitab.
  9. ridari2ssa

    BMW 316i (2,7i) '90 - Jürgen

    Sain juba ka mingid puksid, hetkel coile osta ei jaksa, ehk kunagi hiljem, proovin puksidega mis värk on. Kui keegi JOMi coile proovind on võiks teada anda. Need päris taskukohased.
  10. ridari2ssa

    BMW 316i (2,7i) '90 - Jürgen

    Tekkis suur probleem, ikkagi käivad need krdi rehvid koopasse. Mis teha? Velgi kitsamaks pole mõtet keevitada ja uusi velgi esialgu veel ei vaataks. Mingeid pukse vedrude vahele ei saaks panna, et jäigemaks läheks?
  11. ridari2ssa

    BMW 316i (2,7i) '90 - Jürgen

    Nii, nüüd on ülevaatus ka tehtud. Üks udukas on tõesti tuhmim, enne ei põlenud üldse. Puhastasin kontakte ja hakkas kuidagi tööle, juhe ka natukene vigastatud. Velgede kohta nii palju, et need sellises seisus järgmist kevadet selle auto all küll ei näe, kas värvin üle või müün maha. Hetkel las olla, makk vaja osta ja muid asju teha. Auto on tagant kuidagi liiga kõrge küll, tiiva ääri sai sutsu sisse poole painutatud küll, aga seda enne värvimist kruntimist ja kõike muud. Nii et roostet sealt lähiajal oodata ei tuleks. Täna proovisin korra lisa ette, krt see teeb ikka sutsu liiga madalaks aga homme peaks selle siiski külge panema ja küünlad ka ära vahetama. Mingi aeg kui ilus ilm üritan puhtaks küürida ja valmis autost ka pilte teha.
  12. ridari2ssa

    BMW 316i (2,7i) '90 - Jürgen

    Lõpuks hakkab looma üks udukas kuidagi kehvalt põleb makki veel vaja
  13. ridari2ssa

    BMW 316i (2,7i) '90 - Jürgen

    Kruttides ei mõika midagi aga tagant järgi mõeldes jäi see korra kanna alla küll. Kuidagi otse ühendada ei saa täis võimsusel v midagi?
  14. ridari2ssa

    BMW 316i (2,7i) '90 - Jürgen

    Niisiis, auto pm kokku laotud, sain Eixi käest väikse kompu ja muud nodi. Sai paika pandud ja töötab. Peaks Eixi kaupa kiitma ka, isegi kruvid oli kaasa pannud seisukord on ka väga hea, ainult sutsu erinevalt kulumisest teist tooni(ehk võrdselt puhastades saab sarnaseks). Mingi jama on salongis taustvalgustusega, ükski lamp ei põle. kaitse korras ja edasi matsu ei jaga. Armatuuri ja värgiga möllamise käigus lõhkusin juhtme ära või hui teab.
  15. ridari2ssa

    BMW 316i (2,7i) '90 - Jürgen

    Pole nagu eriti probleeme olnud, ainult siis kui valgele pigmendile liitri kohta jube vähe teisi komponente läheb, nt 0,7g musta vms. Samast purgist võttes jääb erinev küll kui korralikult läbi ei sega, seda korra juhtunud punasega. Eks see pinnaka värvimine ole üldse siuke aegunud teema ja rohkem veokitele ja muudele pillidele millel ilu pole tähtis.
×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus