Hüppa postitusse
Postitatud
comment_129476

Nii. Nagu enamus teavad siis eelmine kere ei kõlba enam sõitmiseks. Veidike sai uuritud kes kus mida pakub. Lõpuks otsustasin, et võtan siiski sedaan kere, aga seekord fl. Suured tänud @kurikristjan nile, kellelt ma kere ära tõin. Kere ületas mu ootuseid, parem kui piltidel paistis. Tegemist sis 88 a kerega, mis on leedu registris veel. Väliselt on värvkate väga hea. Ka seest põhi, pagass ja kapotialune on vaga viisakas.Kerget pindmist roostet leidub, aga sellegi lennutan sealt minema. 

Nyyd tuleb seest asjad välja tõsta(nii palju kui neid on😁) ja traatketas kuumaks ajada. Siis happekrundiga yle ja värv peale uuesti. 

Vana kere pealt pean ka veel tehnika maha kiskuma ja vaatama mida kannatab veel kasutada.

Tegemist on kyll omajagu aga loodan siiski avalaksuks liikuma saada.

IMG_20190113_182011.jpg

IMG_20190113_204738.jpg

  • Vastuseid 93
  • Vaatamisi 6,7tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Young Fanatik
    Young Fanatik

    @ryan ei meeldi väga need m- tech roolid.Aga igayhele oma. ladusin täna pystakud ka lõpuks kokku ära, päris viisakad said teised.

  • Young Fanatik
    Young Fanatik

    Vahepeal sai veidi jälle nokitsetud, salong nyyd koos enamvähem(juhiukse polster puudu). Tagasild sai reguleeritavaks keevitatud, esisild veel maha kruvitud-lähevad pritsi ja pulbervärvi Lisandus

  • Young Fanatik
    Young Fanatik

    Saabusid veel 2 pakki: Uued esiistmed ja kangemad kepsud Nyydsest olen ise pikemal tööreisil ja jääb bemari moneks ajaks tahaplaanile Muidugi sõber vaikselt nokitseb mu rulli kallal, ek

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • 1 aasta hiljem...
  • Autor
comment_139259

Nii, pole siia enam yle aasta midagi lisanud.

Aga see ei tähenda, et rull on maha myydud. Tõsi ta on, et on unarusse jäänud.  Maja ja garaaži ehitus röövivad enamuse vabast ajast ja rahast.

Täna hommikul tuli aga tuhin jälle peale, võtsin treila ja bemmi järgi. Vanapoisi mootor töötas viimati jaanipäeval, aga aku peale, värsket kytust ja masin käis poole pöördega käima. Tehti ikka tehnika toona. Sai siis masina põhjaalune, kapotialune jne ilusasti puhtaks pestud(kruusateed teevad oma töö)Kate peale ja oma ajutisse garaaži parkima. Kahjuks aga kusagilt lekib korralikult vett salongi, tagaistujate jalgealusesse võiks kogred elama lasta, sama lugu ka pagassi vasakpoolse "panipaigaga".  Kõige kehvem üllatus oli aga, et yks neljajalgne näriline leidis pagasnikus omale talvekorteri. Pani osa summutusmatist p***e. Tuleb nyyd korralikult ära pesta see elu seal taga, hais on suhteliselt kole. Niiet kes oma suksud talveunne panevad, aegajalt veenduge, et uusi "rullnokkasid" pole sisse kolinud😂😂

Edasi tahaks mootori taaskord maha kiskuda ja see pukiotsa panna, et komplekteerima hakata seda kangema sisu, tootlikuma küttesüsteemi ja süüteajastusega.

received_705618390392883.jpeg

IMG_20201109_145910.jpg

IMG_20201109_135854.jpg

IMG_20201109_145547.jpg

  • 9 kuud hiljem...
  • Autor
comment_141534

Siin pea terve aasta vaikus olnud, ega midagi väga toimunud ka pole, kuni selle nädala alguseni. Sai toodud siis m10 mootor oma suksule. Plaan ta siiski see aasta arvele võtta ja ylevaatuski peale teha.

Siis saab rahulikult oma m20b25 puki otsas laiali kiskuda. Riiulis ootavad jupid on juba paksu tolmukihi all, ootavad kannatlikult oma aega.

20210823_205446.jpg

received_192764902786328.jpeg

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_141790

Sai siis jõutud lõpuks sinnamaale, kus garaaži põrand oli piisavalt tahenenud ja sai lõpuks masin kuiva ja kindlasse talvekorterisse, kus siis lähitulevikus läheb ehitamiseks. Selgus ka kurb tõsiasi, et salongi lekkinud vesi on põhja seestpoolt uuesti ussitama ajanud... ehk siis tuleb kogu see teekond jälle ette võtta😑

 

20211001_154747.jpg

  • 1 aasta hiljem...
  • Autor
comment_149870

Siin päris pikalt vaikus olnud. Ideid lendab nagu lehti sügistormi ajal.

Loobusin oma m20 turbotamise mõttest, aga...

Käeulatusse sattus hoopis volvo turbomootor. Ega pikalt ei mõelnudki, paadiankur maha ja nyyd tuleb hakata Rootsi rauda peale aretama. Hea oleks kui svenssonid nyyd käigukasti adapteri kah siiapoole saadaks😁

20230214_173322.jpg

20230214_175208.jpg

20230214_175157.jpg

  • Autor
comment_149880

Sai siis täna uus mootor peale tõstetud ja nh... esiveduse risti mootori peale aretamine pikimootoriga tagavedusele on ikka paras kemüüse. Tõenäoliselt tuleb terve karteripõhi ringi teha. Kõige lõbusam on see, et õlifilter ja õlijahuti on karteri külge ehitatud🥴. Mootorit on vaja ca 10-13cm allapoole saada. Mis tähendab sisuliselt, et sillatala on vastu plokki.

Screenshot_20230215-190604_Gallery.jpg

Screenshot_20230215-190555_Gallery.jpg

Screenshot_20230215-190521_Gallery.jpg

Screenshot_20230215-190513_Gallery.jpg

Screenshot_20230215-190506_Gallery.jpg

  • Autor
comment_149886

Sai üleliigne pudi nootori kyljest maha kruvitud ja karter ette võetud.

1/4 karterist eemaldatud ja ikka ei istu nii nagu peaks. Umbes 5 cm veel vaja mootorit allapoole saada. Sisselase ei taha ka originaal e30 pidurivõimuga mahtuda, tuleb kas kollet kärpida v kolida ümber e9x võimule. Siduri kompott tuleb ka kokku aretada

20230216_182703.jpg

20230216_181818.jpg

20230216_175203.jpg

Screenshot_20230216-210412_Gallery.jpg

  • 1 kuu hiljem...

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.