Hüppa postitusse
Postitatud
comment_128435

Tervist!

 

Nüüdseks juba natuke üle aasta olnud rullika omanik ja mõtlesin lõpuks ka teema teha, et autot teistele tutvustada ja enda tegemistest järge pidada. Tegu siis 316i kupeega, aastast 1987. Kere veab edasi M10B18 karpaga mootor.

2017 aasta juunis ma kuulutuse leidsin ja juba järgmisel päeval sai sellele üle lahe järgi mindud. Auto olnud ainult ühe pere käes, esialgu tütar ostis ta poest uuena ja viimased kümme aastat oli ta siis isa käes, kes sellega talviti õnneks ei sõitnud ja suviti käis enamasti piima järel😃. Mehel oli ikka pisar silmas ,kui andis võtmeid üle ja käskis auto eest kenasti hoolt kanda, mida ma ka teha lubasin. Koju sõites mingeid probleeme autoga ei tekkinud ja pidas kuuma suvepäeva ilusti vastu.

Lisade poolest on ta suhteliselt vaene, nagu r4 ikka.

S311 ELEKTRISCHER BEIFAHRERSPIEGEL

S500A Headlight wipewashIntensive Cleaning

S820 NordlandAusfuehrung

S859A DummySALAPA

S860A Additional Turn Indicator Lamp

 

Pildid kui autoga koju jõudsin.

IMG_1220.JPG

IMG_1221.JPG

 

Esimese asjana saigi autol audiot muudetud. Ette läksid uued kõlarid, kuna vanad olid omadega otsas ja taha arvutikõlarite asemele sai ka pandud ovaalid. Ei näinud mõtet kere lõikuma hakata kõlari magneti suuruse pärast, seega sai tehtud vineerist alus neile alla ja istub nagu valatult😃.

received_1336676693077106.jpeg

IMG_1893.JPG

 

 

  • Vastuseid 66
  • Vaatamisi 5,5tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Suvi on vahepeal läbi saanud ja ehk leiab nüüd pimedal märjal ajal rohkem aega rullika projekti kallal nokkida.   Eelmisest postitusest jätkates, sai auto peale epokrundi matistamist kere li

  • Ostes oli ka juba teada, et mootor mis kapoti vahel on, see sinna kauaks ei jää. Sai pikalt mõeldud, et mis sinna siis ikkagi panna, kuid lõpuks otsustasin vanakooli r6 mootori kasuks, m20b25 126kw. M

  • Hei! Viimasest postitusest juppaega mõõdas ja midagi vahepeal jälle tehtud. Tegelikkuses jäi auto jälle teiste projektide varju natuke liiga pikaks ajaks, aga galeriid vaadates tundub et täitsa hea p

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_131868

Aga kui gaasiga mängida, siis jääb muidu käima? suudab ühtlast pööret ka hoida? 

 

Võibolla oled juba proovinud, aga ükshaaval hakata andureid lahti ühendama, ka lambda. M20 peaks olema suuteline ka ilma anduriteta lonkama. 

 

Ja ega midagi ununenud pole? nt karterituulutuse toru ploki ja sl. vahel.

Muudetud , muutis Max.

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_132431

Nonii, auto nüüdseks juba mõnda aega liiklusesbolnud ja Eestimaa ilusaid ilmasid nautinud.

Mis siis viga oli, et mootor ei käinud korralikult? Sai vahetatud sinine tempi andur, ei muutunud midagi. Veel üht tühikäigu mootorit proovitud, ikka sama jama. Võtsin siis testri kätte ja hakkasin sellega mõõda juhtmestikku käima ja bensupumbani jõudes oli viga tuvastatud: pump sai voolu kõigest 9V. Sai korra otse akult ära ühendatud ja asi töötas nii nagu peab🙂 Sai uus jämedam kaabel ära veetud, kuna eelnev ei andnud piisavalt voolu läbi, ning asi töötab.

Sai veel summuti valmis tehtud. Keskele läksid siis simonsi resokad ja taha b-osa lõpupütt. Muidu on hea, aga hartge kollekas on oma elu suhteliselt ära elanud ja lekib, salongis minna andes lõrinat on, aga elab üle niikaua kui midagi uut sinna lähiajal muretseb. (pilti lähiajal)

 

Esimene tiir oli küll jubevahva, kuid siis hakkas häält tegema survelaager... Esimene mõte oli, et no hakka nüüd jälle kasti maha kiskuma, kuid hääl läks ise ära ja pikemat aega vaikus nüüdseks olnud😃 Igatahes, sai maanteeametisse mindud ja mootorivahetus passi kantud. Mingeid probleeme ei olnud ja edasi läksin üv-le. Seal sai kere kohta kiidusõnu, kuid vigadeks toodigi välja see,et kollektor ajab läbi ja tagurdustuled ei tööta(kokku pannes unusid juhtmed kastile külge panna).

Väheke pildimaterjali ka esimestst pesust ja peale vahatamist, kui autol velg all. Kuna tegu veel originaal värviga, siis iluvigu on palju, kuid mingiaeg ehk tallaga üle käima ja saab väheke paremaks äkki.

IMG_20190524_153856.jpg

IMG_20190524_182721.jpg

IMG_20190530_153017.jpg

IMG_20190602_193841.jpg

 

Samuti sai salong veidi värskendust.

IMG_20180322_141802.jpg

IMG_20190402_164643.jpg

IMG_20181023_164104.jpg

IMG_20190531_125101.jpg

 

Ja vahepeal oli rullikas ka pulmaauto rollis.

IMG_20190531_134315.jpg

 

Praegu on kulgenud mootori sissesõit ilma kõrvaliste riketeta, ca pool sissesõidust tehtud. Madaldusvedrud, mis sai alla ostetud, on ka üllatavalt mugavad ja seni pole nende kohta küll midagi halba õelda. Ega rohek ei oska juttu lisadagi, kindlasti jäi midagi mainimata, mis hetkel meelde ei tulnud. Lisan hiljem ehk veel piltegi juurde ja täiendan juttu. Seniks aga nautige suve😎

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_132607

Nonii, mootorile sissesõit muretult tehtud ja õlivahetus tehtud. Sisse läks siis 10w60, kuna tegu siiski vanakooli motoga ja paljud ka seda soovitasid. Klapid reguleeritud ja lagin tsipa vaiksem. Auto ilusti vastu pidanud tehnilise poole pealt, tee peale pole jätnud ja sõitu segavaid tegureid ka nagu poleks, kuid uus nimekiri on juba tehtud, mis järgmiseks tegemist vajab😀 Eks jah, teada oli, et sügisel plaanitud töid ei teosta ühe talvega kindlasti ära ja on murekohti, mis endale silma riivavad, kuid üldmulje enda meelest täitsa ok.

Egast midagi, proovin Oorele ka kohale tulla ja loodame et auto pikema otsa ilusti vastu peab nagu siiani:)

 

IMG_20190617_203519.jpg

Muudetud , muutis Metsmaa

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_133074

Oorel käidud ja tuju hea. Auto pidas ilusti ca 650km vastu ilma probleemideta. Pärnusse jõudes oli järsku jube bensukas autos, klamber oli voolikut kahjustanud ja sealt nirises vaikselt välja. Sai aga voolikut lühemaks lõigatud ja uus klamber peale ja asi korras jälle😄 Igatahes suur kummardus kõigi korraldajate ja osalejate ees, oli vahva üritus. Näeme uuesti jõrgmisel aastal😎

 

IMG_20190715_141658.jpg

  • 5 kuud hiljem...
  • Autor
comment_135189

Käes vaba pühapäeva õhtu ja mõtlesin, et teen ka oma soiku vajunud teemas uuenduse moodi asja. Auto on seisnud juba päris pikka aega, nö talveunne läks ta juba 26. septembril. Auto sõitis terve suve ja ilma mingisuguste probleemideta. Mõnus suveauto, kuid juba on teada, mida tahaks uueks hooajaks parandada. Enamjaolt oli kasutusel igapäeva autona ja sai mitmed autodega seotud üritused läbi käidud rullikaga. Täpsemalt sai maha sõidetud 6857km.

Mingiaeg suvel proovsin kätt ka poleerimise moodi tööga, sai natuke paremaks ja läikivamaks autot😀

IMG_20190627_121438.jpg

IMG_20190627_142559.jpg

IMG_20190627_152830.jpg

 

Noh nüüd on ta seisnud päris pikalt, kuna hetkel on põhirõhk ja aeg suunatud teise projekti kallale, milleks on e36 kerega rahvaralli sunnitlusega auto.

IMG_20191216_161510_1_.jpg

 

Aga täna võtsin ennast kokku, tõstsin rullikal katte pealt ja mõtlesin, et võtan parempoolse esitiiva küljest ära, kuna see altpoolt üsna nutuses seisus, mingid kõrgemad jõud hoitsid seda asja veel suvel sõites kuidagi koos. Huvitav aga on see, et kas tiivad polegi sellel autol maha käinud? Mõlemad tiivad olid kere küljes kinni kereliimi taolise asjaga ja nägid välja nagu täitsa tehase kätetöö või kuidas? 

Tiib maas, sai hakatud vaatama seda nurka, mis aasta tagasi suvel tehti. Kahtlaselt palju oli ikka kereliimiga mäkerdatud, huvi pärast hakkasin kruvikeerajaga seda sorkima ja oh õudust... Mees kelle kätte ma auto viisin, et teeks siis esimesed nurgad ja pagasnikus mõned augud ära, oli teinud ikka korralikku tööd nagu näha. Plekk oli seestpoolt peale pandud, enamvähem kuju valmis voolitud ja siis umbselt kereliimiga kere külge liimitud. Ei ole haisugi keevitustest, kruntvärvist jne. Eks sai ise loll ka oldud, et tuli nii takus selle asjaga oli ja tegija töödega ja kvaliteediga ennem ei tutvunud. Kahju lihtsalt, et selliseid "keretöid" teostatakse ja klientidest mehel puudust pole🤔 

Eks see natuke motivatsiooni ikka alla tõi ja ei teagi, kas uueks hooajaks saab sõitma või mis teeb, sest plaane oli ju palju. Kindel on aga see, et nüüd proovin ise heade tuttavate abiga teise mehe töö üle teha ja nii nagu peab.

IMG_20191222_175653.jpg

IMG_20191222_161944.jpg

IMG_20191222_165752.jpg

IMG_20191222_162143.jpg

IMG_20191222_165723.jpg

 

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_135814

Nonii, rahvaralli 36l sai suurem töö tehtud ja oli aeg nüüd rullika käes. Tõstsin auto ilusti pakkudele ja pukkidele ja kukkusin siis tagasilda ja paaki alt kiskuma, ise juba mõeldes et okei natuke ehk keevitamist ka ja saab kevadel juba uue värvitud, polü puksidega ketassilla alla panna, mis ilusti nurgas ootab oma aega.itsa teadlik juba Tundub aga, et see jääb enda aega vähe kauemaks ootama ja nii mõnedki muud asjad...

Hakkasin ma siis nokkima juhi pool koopast üht mäda kohta, mille olemasolust ma olin täitsa teadlik juba suvel. Kuna tegu keeruliseosaga, siis keset suve ei hakanud asjaga jändama ja tegin kereliimiga niipaljugi, et vihmaga sõites vett pagasnikusse ei pritsiks. No ja ma siis nokkisin seda täna seal, ning vaatepilt oli minu jaoks kohutav🤬

IMG_20200206_185118.jpg

IMG_20200206_174939.jpg

IMG_20200206_181216.jpg

IMG_20200206_181222.jpg

 

Noh ja lisaks sellele sai sama meistrimehe, kes tegi ka ees nurkadele suurepärase lahenduse, ka tagaotsas tema loomingut nautida.

IMG_20191222_175401_1_.jpg

IMG_20200206_191127.jpg

 

Unustasin üles pildistada, kui olin seest pagasnikust selle mastiksi/kereliimi laadse asja enamvähem ära puhastanud, aga need 3 või 4 auku mis seal olid, on kõik mõne punktiga plekitahvliga kinni punktitud nii, et roostet pole ära lõigatud ja uus plekk pealekattesse pandud. Pildilt näha ka.

Igatahes tegi tuju üsna halvaks, kuid hea asi on see, et karbid tunduvad tugevad ja kundepoolne tagatiib ka ilus. Võiks ju nii jääda ka.

Hetkel mõtlen et mis siis autoga edasi saab. Ise tunnen, et selline keerukas töö käib endal üle jõu ja lihtsam kas kellegil vähe asisemal keevitajal, kellel varem e30ga kogemusi, lasta keevitada või mõni muu lahendus. Ei tea, mõtlema ja arutlema peab. Teada on see, et niipea see auto ei sõida ja kui juba kord asja teha, siis korralikult.

comment_135815

Mina soovitaks ikka korrektse keevitaja juurde viia, kupeed tasub alati endale teha, sest järgmine ei pruugi parem olla. Kui kiiret abi otsid, siis Pärnus leiaks paar tegijat, kes on endal testitud ja olen rahule jäänud, hinnatase mõistlik.  

Muudetud , muutis pocket

comment_135816

Vaatepilt üsna kurb. Soovitan soojalt auto kapitaalselt laiali tõmmata ja kere remonti saata. Meil siin foorumis omad mehed olemas. 😉

Minu auto käis Marguse juures. Jäin tööga rahule. Minu autol oli ainult 1 visuaalselt halb koht, aku kasti juures. Kuid kui auto sai grilli peale ja alt puhtaks siis tuli seda mäda veel välja. 

Kokku kulus auto peale 120+tundi.

Igaljuhul jõudu ja jaksu! 

received_877882429295367.jpeg.2afc84bc52cc2341e687fc060daca598.jpeg

  • Autor
comment_135817

Eks plaan ta täitsa paljaks tõmmata ongi. Piltidelt tundub ka, et Margus teeb väga head tööd ja sinna kätesse usaldaks autot, kuid eks näha ole kas või mis üllatusi rullikal laiali kiskudes veel varuks on. Igatahes jõudu ja jaksu tarvis. 

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_136948

Võtsin ennast uuesti siis kokku ja hakkasin rullikaga taas tegelema. Motivatsiooni hetkel väga pole aga küll selle ka vast leiab. Igatahes auto peaaegu täitsa paljaks roogitud, kuid mõned küsimused siit targematele ka. Kuidas laepolstriga jääb? Plaan lasta teha kunagi vast must lagi, kuid rullikal pole nö laepappi, vaid riie ripub laes, siis kuidas seda paigaldanud olete? Viinud klaasideta kere sadulsepa juurde ja ta pannud asja paika? 

Hetkel suurt juttu ei tee, seda saab varsti kui plekijupid käes ja töö täies hoos. 

Ahjaa, pagassi kunstiteosest pidin ka pildi panema, niiet nautige🙂

IMG_20200428_142253.jpg

IMG_20200428_142240.jpg

IMG_20200428_143303.jpg

IMG_20200428_143313.jpg

  • 1 aasta hiljem...
  • Autor
comment_144799

Tere taas!

 

Pikalt teemas vaikus olnud ja pole põhjust olnud midagi kirjutada ka. Vahepeal oli täielik motivatsiooni ja aja puudus, kuid nüüd enne jõule sai ennast käsile võetud ja asja vaikselt tegema hakatud. 
Varem sai nipetnäpet midagi ikka nokitud vahepeal, kuid nüüd oli mõte et peab keregrilli tegema ja “all in minema”. Mõeldud tehtud. 
Sai keevitatud keregrill ja siis autot vaikselt lammutatud, mootor maha, klaasid eest jne. Mõningaid asju veel vaja maha keerata siis ongi paljas kere.

Hetkel jätsin lae ja küljeklaasid autosse sisse. Miks? Uurisin tuttavalt, et kuidas selle rullika laega siis ikkagi on, et kui ära võtta siis kuidas uus panna. Pidavat väga keeruline olema seda hoiustada kui pole nö doonor katust kuhu lagi seisma panna,riie pidi väidetavalt kokku tõmbama ajapikku ja pärast paika saada ja kortse välja saada pidi suhteliselt piin olema. Seega uuriks siit tarkadelt, et mis ja kuidas tehtud siis asja on. Hetkel klaasid ja lagi ilusti kaetud kilega, et hoida seda keevitussädemete ja mustuse eest.

ED630F37-6DA2-4372-8F89-69CF1B792960.jpeg

38E1134C-412D-4032-9D2B-DB8BE1BB5A1D.jpeg

96258B7A-DA4E-4EC2-8818-AB38367590E1.jpeg

  • 10 kuud hiljem...
  • Autor
comment_149434

Tere taas!

 

Mõtlesin et kirjutan ka veidi mis autoga vahepeal toimunud on.
 

Leidsin kevadel ja suvel aega teiste projektide kõrvalt rullikaga ka tegeleda  


Talvel sai autole grill ehitatud ja ta sinna pandud, siis tasapisi teda veel lahti nokitud. 2021 sai Marguse juurde aeg kirja pandud ja mõtlesin et teen võimalikult palju eeltööd ise ära.

Niisiis saigi see kõige hullem töö suvel ette võetud, põhjamastiksi eemaldamine…

 

Ega polnudki, +25 kraadise kuuma päikse käes sai auto grilliga õue lükatud, maalrikostüüm selga ja maskid ette, ning relaka ja traatharja ketastega tööle asutud.

Eks see ikka paras katsumus oli selle kuumaga kuid võtsin asja rahulikult ja puhastamisele kulus oma jupp aega enne kui soovitud tulemuseni jõudsin.

Töö tegi veel keerulisemaks see et eelnevate omanike poolt on põhja alla pandud erinevaid bituumeneid ja kivikaitseid, mida oli eriti tüütu maha saada🙄BFEA8C71-4F56-4A65-92F1-2E4C6B3B8017.jpeg.a24b1bc5ab291c3b21d56b809fefdd8a.jpeg083F9570-9B4F-4CF1-B87D-EB91878A4361.jpeg.8fa96fded2709652372c578df396b0d0.jpeg

 Lõpuks sai põhi päris hea. Kõik kohad kuhu sai relaka ja muude asjadega ligi sai ilusti puhtaks. Relakal hakkas ka peale seda julma tööd laager häält tegema ja väsimusemärke näitama😃F2BBB0AE-953D-449D-A06B-82EB9790A651.jpeg.61664941e41d92e20597a0c7e1a54b0b.jpeg

 

Põhi puhas jäi auto keretööde aega ootama. Ise samal ajal pidasin plaani ja hakkasin vaikselt erinevaid liste kokku panema igasugu tüüblitest, poltidest, kinnitustest jne.

 

Kusagil sügise kanti andis Margus aga teada et ei saa tegeleda edasi enam keretöödega, kahju. 
Seega pidin kellegi teise otsima. Võtsin ühendust CSG Customsiga Mario Bergiga ja käisin vaatamas pooleli olevaid projekte, et millise käekirjaga mehed siis on. Tegin ValcasGaragesse väikse tellimuse ja ca kuu aja pärast olingi pealinna poole teel autot sinna viimas.

CBE944D2-4836-4DA5-875C-436A0C220A92.jpeg.d548d32c6e920ccc4abc5df90463c7ca.jpeg

 

Peab mainima et kogu CSG Customsi punt on ääretult muhedad ja andekad mehed. Väga mõnus suhtlemine ja iga detaili kohta sai jooksvalt arutatud et mis ja kuidas teha. Pidevalt saadeti pilte ja tehti kokkuvõtteid nädalaga tehtud tööst. 
Mina olen tulemusega super rahul ja kindlasti soovitan kõigile kahe käega seda kohta kui projektikas vajab custom lahendusi või keretöid.

Kõik suuremad kohad said tehtud, kuid 100% mitte, oleks tahtnud kuid rahakott ei jõudnud järgi ja käskis koomale tõmmata. Eks ise tahtsin ka midagi teha ja plaan oligi CSG-s lasta keerukamad kohad ära teha.

Keretöid tegi Olari ja proovin hiljem rohkem pilte lisada🙂8A70C0B6-8FD9-452F-BE18-897B989F7E5B.jpeg.2368ae75449863e678407615d830dd29.jpeg305B15BB-723F-4DB9-AF44-FD280991F86C.jpeg.670dfd00a92a4a122c989cf01e33c13f.jpeg0664F3A0-661E-4BC6-9D06-409B89D0C816.jpeg.7fed26c51012a8222959dae0e8199b26.jpegDA3D8583-C789-4901-84F4-E1BF01E0B618.jpeg.b24471aedb3a986c079d987b37b54e3e.jpeg8DDA7E4E-31EE-49B9-AD3E-8D1A05FB392B.jpeg.6ac280d4122eb6b7434c81c3f7e9f76c.jpeg12D33975-4033-4EC1-A2B0-B57AFB09658B.jpeg.aee98ee313ae24c054d1353084e28662.jpeg33E2391D-340F-4CF1-BC94-7F150E035220.jpeg.ebc65605acd9f34c91d7785d990b100b.jpeg


Auto valmis, tööga rahul, arve makstud, sebisin transpordi pealinnast saarde ja üksõhtu jõudiski auto õnnelikult tagasi koju.

1432014D-27B1-452F-A1E0-DB1477DB8B13.jpeg.d91205cf0d184c1290c1f28da44bf51a.jpeg
 

Jätkub!

comment_149435

Olen jälginud Olari tegemisi instagramis. Peab ütlema, et on ikka mehel kuldsed käed. 👍

 

Rääkides sellest põhja puhastamisest. Oli see kui jube töö ? Mul see kõik ees ja samamoodi on plaan keremehele suurem töö ette ära teha, et tal ka lihtsam. Ehk halastab mu peale päeval, mil arve maksta vaja. :D

 

  • Autor
comment_149436

Eks tunde kulus omajagu. Keeruliseks tegigi see et erinevat mõginat on auto alla pandud ja seda pigi laadset asja annab maha nühkida sealt😃

Proovisin ka esialgu mingi teraga ja fööniga seda maha võtta nagu paljud, aga no kumerusi ei saanud ikka ilusti puhtaks ja relakaga traatharja viis tundus kiirem, küll aga kordades räpasem ja tolmusem töö.

 

Mina muidugi tegin võimalikult puhtaks, et kõik probleemsed kohad välja tuleks ja hiljem kui klaaskuuliga pritsida, siis see protsess läheks ka kiiremini ja kahjustab vähem pinda ehk.

Muudetud , muutis Metsmaa

  • Autor
comment_149438

Jätkan..

 

Auto kodus, sai ta kaubikust tõstuki vahele tõstetud ja keregrillilt tolm pühitud. 
Jätkasin töid sealt kus need pooleli jäid, ehk tagantpoolt.

Tagumised poolraamid olid vedrukandurite alt täiesti läbi mädanenud ja nii ka vedrukandurid ise. Kuna auto tuleb nö true coiloverite peale, siis ei pea oluliseks uusi vedrukandureid osta või neid taastada.

Tagumine tala oli ka mäda ja selle voolis valmis Olari, ise puurisin vana lahti ja vahetasin ära. Lisaks talale endale oli vaja tala alt ka veidi plekki ära vahetada.8BC49717-6F8B-4569-8F20-6D05FB557C88.jpeg.de3dff8ef99ff1bc0490cd540a0b6a62.jpegE3C984C0-2D57-49FC-9177-694FC00673BA.jpeg.4bfb75f13790f2a12c7fd97be3c16e43.jpeg

 

Järgmiseks tuhnisin veidi garaažis ja leidsin typ188 lsd, mis juba ammu aega tagasi sai ostetud ja pritsitud. Autol oli diffri kinnitus ka väga “peenelt” tehtud eelmise omaniku poolt siis otsustasin ka selle loomulikult uue teha. Selleks oli vaja jällegi veidi tagumist tala keevitada ja uue kaane jaoks uued kinnitused teha.

9DF95A62-2171-4466-BA7D-D82D36AB60A6.jpeg.2bcd71b94832e81d5482ad05e848bbcc.jpeg2F71543F-613A-431B-AEAB-F892BECA73AF.jpeg.cc0a49d2edaceace9c49c57871264394.jpegD759EE24-3462-4692-9E1E-87011C0998B1.jpeg.7fefc4d8f0dcaee9e516e4d9860fe90e.jpeg8DB7156C-8F03-4EB0-AFC6-75A749A79CDD.jpeg.0608ccfcca197a523deab8646820f780.jpeg
 

Keevitatud jupid said seest kaetud epokrundiga ja plekk plekiga pinnad Volvo läbikeevitatava värviga.

6B568030-028B-41A2-B41D-A5EB8E9EF5B6.jpeg.298f19d7b374771543a7184888f98e24.jpeg

 

Kinni keevitasin ka kõik tehasest pandud korgid, sest 100% originaalset välimust ma taga ei aja ja ei näe neil mingisugust pointi.

7C421802-280E-4728-AC8D-9AF66D3F1AAF.jpeg.a3db14bc147f086923801311a92d52c0.jpeg

 

Hetkel hakkabki tagapool valmis saama ja eest vaja veel need tulede tagused plekid ära vahetada. Siit ka küsimus, kas keegi teab, ehk saab kuskilt neid plekke aga ilma mingisuguste aukudeta?

2E537847-C5E0-4813-A13C-28ADB762FFF6.jpeg.040d9d9819b965cac11582ffa2857576.jpeg

 

Muudetud , muutis Metsmaa

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.