Hüppa postitusse

320i Cabrio '89 - Jann

Postitatud

Bmw 320i Cabrio e30

Väljalaske aasta 1989.

Mootoriks 2.0 R6 95KW

turva- ja ohutusvarustus:

roolivõimendi, kesklukustus (puldiga), signalisatsioon (mahuanduriga)

mugavusvarustus:

4x elektrilised akende tõstukid, elektrilised välispeeglid, 1x peeglid päikesesirmides

sisustus:

nahkpolster, sportistmed, 2x istmesoojendused, nahkkattega rool, sportrool

rehvid ja veljed:

Taga 235/40/17 ja ees 215/40/17 suverehvid, valuveljed (17, Azev Typ A)

muu varustus:

tagaklaasi soojendus, veokonks (teisaldatav), 5x120 poldivalemiga sillad, Coilover Lorenzer, H&R vedrud, "17" AZEV Typ A veljed "8,5" ja "10" laiad, e36 m3 pidurikettad puuritud(315 mm), 4 kolviga brembo supordid, M Teh II Orginaal stange(esimene), tumedad tuled ees("Hella Black") ja Startec tagumised tuled.

Vead:

Iga asjakallal vaja nokkida

Kõrvalistuja poole on matsu saand, plekid nats kõverad (uued olemas) vaja ära vahetada

  • Vastuseid 291
  • Vaatamisi 52,8tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Igastahes ise loodan ,et valguse käes jäi värv siis selline.

  • Vahe flansid 1cm Katus sai ka kreemitataud Pildike pagasist Originaal kõlari katted ka alles, hetkel isetehtud küljes. Roolivõimu voolik hakkas lekkima sai uued tihendid pandud, summuti

Esiletõstetud vastused

  • Autor

Tagasild alt ära ja uue värvi all, vedrupesad ka tugevamad keevitatud.

Sild3.jpg

Sild1.jpg

Põhi ka suht värvitud ja juhtmed isoleeritud, värvimata veel juhipool.

Njaa2.jpg

tagastange ka käes, seda ka nats lõikama kuna ei taha istuda :lol: ja küljelaiendid ka laiemaks tehtud 3.5cm , et küljekarbi ära kataks.

Njaa7.jpg

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor

Tagasild koos nüüd ja all ka, koos difriga ( uus õlid ka diffris)

Koopad ja põhi kõik kivikaitsme ja mastiksiga üle lastud, tagumised kondid ka uued pandud.

Esisild suht alt ära, vaja vahetada rooliotsad ja esimesed kondid ja veel roolilati kaitsekummid, ülejäänud korras.

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor

Auto edeneb aga väääga vaikselt, pole aega ja raha (seda koguaeg vähe) :?:

Picture043.jpg

Muidu kui kellegil huvi siis auto Müüa, Odavalt ma ei anna :wink:

  • Autor
suht palju vaeva nähtud miks maha tahad müüa?

Ega ma otseselt ei taha müüa, aga meel muutuv :?:

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor

Niih asi tuleb ikka käsile võtta, ilmad juba liiga ilusad :?:

Ees uued kondid.

Rooliotsad, nii väline kui sisemine pool sai lühemaks tehtud natuke ,et regullida sildasid saaks.

Tagastange valmis värvimiseks.

Tagumised poldikeermed sai üle tehtud, kuna keermed keerasid polte peese.

Tagu pidurite vask torud uued, vanad läksid pooleks kuna olid vastu pooltelgesid käinud.

Veljed ka värvitud ja rehvid peal, taga 225/45 ja ees 215/40

Picture051.jpg

Picture052.jpg

Tundub et isegi rohkem, lisaks ei panda kunagi kaale erinevatesse kohtadess. Ehk et kaalud peavad ilusti üheskohas järjest olema :wink:

Tundub et isegi rohkem, lisaks ei panda kunagi kaale erinevatesse kohtadess. Ehk et kaalud peavad ilusti üheskohas järjest olema :wink:

Ma ei tahaks vaielda aga põhjenda oma väide..

Ma ei tahaks vaielda aga põhjenda oma väide..

See on sellepärast, et kui laduda kaalud erinevatesse kohtadesse, siis nad kaaluvad üksteise vastu. Kaalu läheb vähem kui nad on õiges kohas ja järjest. Tihti on nii, et vanad kaalud jäetakse külge ja uued kaalud pannakse risti vastu, selle asemel et vana kaal ära võtta ja poole vähem juurde panna... Lisaks ei saa nii täpset tulemust ka.

Aga see tegelikult ei kuulu selle auto teema juurde :?: Ilusad veljed ja rehv ka kenasti peale "venitatud".

Ega jh velg on tõesti ilus..

Krt kevad on käes nüüd tuleb ikka kiiresti liigutama hakata ennast, masinad on ju vaja välja ajada :?: .

Edu ja jaksu sulle Jann.. :wink:

Kõik ilus-kena, aga minu isiklik arvamus on see, et 17 tolline velg on e30le liiga rõhuv. Velg ja auto peaksid kenasti ühte sulama ilma et teine teise taustalt oluliselt välja paistab. Siin tekib olukord, kus auto "istub" üüratutue velgede otsas ja proportsioonid on paigast ära auto laiuse ja velje (rehvi) laiuse suhtes ning velje läbimõõt auto külje kõrguses suhtes. Samuti puudub proportsioon tiivaäärte ja rehvi vahel - rehvid "upuvad" räigelt koopasse.

Toonitan veelkord, et tegemist on minu isikliku arvamusega ning ärge palun näkku lööge :?: .

Aga igatahes jõudu tööle ning loodan, et autot maha ei müüda (tglt oleks hea toorik minu projekti jaoks :) )

Ja veel... On kellelgi mõnda head nõu, kuidas kaitsta sellise rehvilaiusega auto esitiibasid killustiku jms eest? Nagu näha, siis tulevad veljed karbi alumiste äärtega võrreldes pea 10cm väljapoole. Korralikule autole piisab 2km kruusateest ja kiirusest 50km/h et auto ning enda tuju ära rikkuda. Endal on selline probleem tõsiselt päevakorras. Originaalis originaalkarbilaienditele (vist) porikaitmeid ei pakuta. Mingid suvalised iseehitatud latakad ka ei sobi. Poest pole ka sobivat midagi leidnud. Ühesõnaga olen headele soovitustele avatud.

Esimene velg tundub jah liiga väljas olevat,kas lohust läbi sõites rehv vastu ei käi,eriti veel kuskil kurvis ?

Enda suuremal autol ka see mure,et esimesed veljed liiga koopast väljas ja sellise s... suusailmaga sõites on juba mõne kilomeetriga terve külg porine.Pole ka veel viisakat lahendust suutnud leida,et külge puhtana hoida.

  • Autor

To Impsionu: Vanad kaalud katkusin maha, siis läksid alles uued, veljed tahaks nagunii nats sirgendamist ja liivapritsi, et väga head oleks :wink:

Algul panin taha 235/40 rehvid need hakkasid koopase käima, tahtsin panna ette 205/40 ja taha 215/40 aga sain hea hinnaga Toyod taha 225/45 ja ette 215/40.

Auto esiteks nii madal , et ma ei hakka kruusateid sõitma( enne lään ringiga, või võtan teise auto :D ) ja teiseks ta nii jäik ,et midagi ei käi pihta kurvis keerates või august läbi sõites. Muidugi logareid peab kuumapuhuriga sulatama, et natukene teistsugust kuju saada.Küljekaitseks peab miskit välja mõtlema, sinnani hetkel aega on :D

Sisu lääb kas mustaks või valgeks, seda mõtlen alles :?:

Külgede kaitseks miks mitte kasutada alumise karbi lamineerimist ehk värvikaitse kilega katmist. Enamjaolt tehakse seda tagumise koopa juures läbipaistva kleebise lisamisel.

lisainfot: http://www.salinas.ee/index.php?group_id=48&page=77

Olen endalgi tavamõõdu 205/55 R15 sõitmisel juba alumised karbid "liivapritsiga" üle lasknud, ma ei kujuta ette, mis need 17nesed sul veel teevad... :roll:

  • Autor

See kilevärk on jah päris hea mõte, aga eks näha mis saab kui auto valmis sõitma :wink:

Kõik on pro, ainult taha ma paneks põlle krt endal kah puudu ja need taga tuled on kah liiga sellised ruudulised mis teevad tagaosa natuke imelikuks, aga see ainult minu arvamus ja ilu on ikka vaataja silmades..:?:

Muidu väga sile pill... 8)

Nii palju kui mina aru olen saand siis need pildid mis eelmisel lehel need tehtud mingi enise omaniku poolt. Kuna janni auto veel tegemises.

  • Autor
:?: Need pildid jah eelmise omaniku poolt tehtud, Muidu tuled jäävad kõik samad.
  • Autor

Nüüd autol rattad all ja moto osa natuke ette võtma ,mõned tihendid vahetama ja filtrid. Küljelaiendid kerega üheks viima ikka, muidu jääb suht nõme, kõrvalistuja iste peaks ka mingiaeg valmis saama, uue naha :?:

Picture079.jpg

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.