Postitatud 19. veebruar 20187 a tervist selline probleem et sai pandud peale m52b28 mis on tulnud kunagi e39 pealt siis oli e36 peal ja nüüd sai pandud e30 peale. aga ei tööta ühtlaselt ja kui õhulugeja järgi panna sureb välja aga kohati jääb tööle aga lonkab ja ei lähe üle 5000 pöörde.
19. veebruar 20187 a Ajust on kiiruse signaal puudu, sellepärast ei lähe üle 5k pöörde ja kuskil on korralik õhuleke, arvatavasti seotud karterituulutusega.
20. veebruar 20187 a E30 on kiirusesignaali juhe olemas mootoripistikus, äkki oli sinine kollase triibuga. Kirjutama ei pea midagi.
21. veebruar 20187 a Autor Kui mootori peale sain oli ka immo peal. selle lasin maha võtta aga kas see võib ka mingit rolli mängida? et äkki peabki ajust ka midagi maha veel võtma kuna olen ühendanud neid juhtmeid aga ikka käib väga aeglaselt pöördesse 6000 pöörde lähedal.
21. veebruar 20187 a pead yhendama õiged asjad, kui pöördesse käib sitasti sisi vast tuleks diagnostika sappa panna korra. seotud immoga see asi ei ole. Kui ise hakkama ei saa siis too mulle garaazi teen ära
21. veebruar 20187 a Autor kahjuks ei saa tuua hetkel. auto seisab pukkidel ja ootab värvi minekut. veel proovin ise aga kui siis ka jõud üle ei käi siis peab sinu pakkumisele mõtlema
22. veebruar 20187 a Autor kas võib selle pärast jamada et mul kiirust ei näita? et ei saa signaali kätte. kuna mul kiirus jamas enne mootori vahetust kord näitas kiirust kord mitte.
22. veebruar 20187 a jah ikka võib jamada, kui pistikust ja ajust on omavahel asjad ühendatud, signaal tuleb ikka diffrist.
27. veebruar 20186 a Autor nii pühapäeval sai tehtud autole diagnostika ja polnud ühtegi viga. ainult üks lambda oli läbi muud midagi.
1. mai 20186 a Autor oskab keegi õelda kuidas karteri tuulutuse lahendama peaksin e36 õlivardal on koht kuhu läheb karterituulutuse toru aga mul e34 karter ja selle õlivardal ei ole seda kohta.
4. mai 20186 a Autor selge panen esialgu õlivarda külge aga kui on pakuda m50 sisselaset siis olen ka sellest huvitatud
5. mai 20186 a need ei ole nii kadunud,et ei leiaks, mina leidsin kliendi projektile 3 päevaga. Lihtsalt mõned arvavad,et on leidnud kullatüki ja küsivad 100+ euri ise leiane,t 50.- on selline okei hind.
14. september 20186 a Autor mure nüüd järgmine mootor puterdab ja ei käi üldse ja töötamise ajal läheb sisselaske kollektor viienda silindri juurest kuumaks. kas aeg uut mootorit otsima hakkata või suudab keegi selle käima panna ise enam ei oska midagi teha Muudetud 14. september 20186 a, muutis VÕHIK
16. september 20186 a Nukkvõlli andurit prooviks vahetada, mis nägu küünlad on? ega pole vana bens sees? See "uus" 95 läheb üsna kiiresti hapuks. Mul seisis 3 kuud on see bens oli juba kõlbmatu, 30L 98 sat lahendas mure. Muudetud 16. september 20186 a, muutis TonT
16. september 20186 a Pöördesse ei pruugi minna ka vigase väntvõlli anduri pärast ja üldiselt see ei näita ka viga, eriti kui sul siiski käima läheb kuidagi.
16. september 20186 a Autor sain soovitusi et silindrites surved üle vaadata ja tuli välja et viiendas silindris puudub rõhk. teised olid kõik 13-14 bari.
tervist selline probleem et sai pandud peale m52b28 mis on tulnud kunagi e39 pealt siis oli e36 peal ja nüüd sai pandud e30 peale.
aga ei tööta ühtlaselt ja kui õhulugeja järgi panna sureb välja aga kohati jääb tööle aga lonkab ja ei lähe üle 5000 pöörde.