Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
  • 0
VÕHIK

Mootor ei lähe üle 5000 pöörde

Küsimus

tervist selline probleem et sai pandud peale m52b28 mis on tulnud kunagi e39 pealt siis oli e36 peal ja nüüd sai pandud e30 peale.

aga ei tööta ühtlaselt ja kui õhulugeja järgi panna sureb välja aga kohati jääb tööle aga lonkab ja ei lähe üle 5000 pöörde.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Sellele küsimusele on 23 vastust

Soovitatud postitused

  • 0

Ajust on kiiruse signaal puudu, sellepärast ei lähe üle 5k pöörde ja kuskil on korralik õhuleke, arvatavasti seotud karterituulutusega.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

E30 on kiirusesignaali juhe olemas mootoripistikus, äkki oli sinine kollase triibuga. Kirjutama ei pea midagi.

  • Meeldib 1

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Kui mootori peale sain oli ka immo peal. selle lasin maha võtta aga kas see võib ka mingit rolli mängida? et äkki peabki ajust ka midagi maha veel võtma kuna olen ühendanud neid juhtmeid aga ikka käib väga aeglaselt pöördesse 6000 pöörde lähedal.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

pead yhendama õiged asjad, kui pöördesse käib sitasti sisi vast tuleks diagnostika sappa panna korra. seotud immoga see asi ei ole. Kui ise hakkama ei saa siis too mulle garaazi teen ära  :)

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

kahjuks ei saa tuua hetkel. auto seisab pukkidel ja ootab värvi minekut. veel proovin ise aga kui siis ka jõud üle ei käi siis peab sinu pakkumisele mõtlema :D

  • Meeldib 1

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

kas võib selle pärast jamada et mul kiirust ei näita? et ei saa signaali kätte.

kuna mul kiirus jamas enne mootori vahetust kord näitas kiirust kord mitte.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

jah ikka võib jamada, kui pistikust ja ajust on omavahel asjad ühendatud, signaal tuleb ikka diffrist.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

nii pühapäeval sai tehtud autole diagnostika ja polnud ühtegi viga.

ainult üks lambda oli läbi muud midagi. 

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

oskab keegi õelda kuidas karteri tuulutuse lahendama peaksin e36 õlivardal on koht kuhu läheb karterituulutuse toru aga mul e34 karter ja selle õlivardal ei ole seda kohta.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Õlivarda torule keevitama samasuguse torujupi nt.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

võ m50 sisselaset kasutama ja karterituulutus klapi ära kaotama.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

selge panen esialgu õlivarda külge aga kui on pakuda m50 sisselaset siis olen ka sellest huvitatud

 

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Kui leiad veel mõne m50 kolde võid mulle ka teada anda 😄.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

need ei ole nii kadunud,et ei leiaks, mina leidsin kliendi projektile 3 päevaga. Lihtsalt mõned arvavad,et on leidnud kullatüki ja küsivad 100+ euri :D ise leiane,t  50.- on selline okei hind.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

mure nüüd järgmine mootor puterdab ja ei käi üldse ja töötamise ajal läheb sisselaske kollektor viienda silindri juurest kuumaks.

kas aeg uut mootorit otsima hakkata või suudab keegi selle käima panna :D ise enam ei oska midagi teha :D

Muudetud , muutis VÕHIK

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Nukkvõlli andurit prooviks vahetada, mis nägu küünlad on?  ega pole vana bens sees? See "uus" 95 läheb üsna kiiresti hapuks. Mul seisis 3 kuud on see bens oli juba kõlbmatu, 30L 98 sat lahendas mure. 

Muudetud , muutis TonT

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Pöördesse ei pruugi minna ka vigase väntvõlli anduri pärast ja üldiselt see ei näita ka viga, eriti kui sul siiski käima läheb kuidagi. 

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

sain soovitusi et silindrites surved üle vaadata ja tuli välja et viiendas silindris puudub rõhk. teised olid kõik 13-14 bari.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead sa olema registreerunud kasutaja

Loo konto

Loo kasutajakonto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse

×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus