Hüppa postitusse
Postitatud
comment_121170

Selleks et kõik ausalt ära rääkida tuleb alustada algusest.  

Toredal krooni ajal sai E30-neid omatud hulgi,  siis ei maksnud nad ka suurt midagi,  kôige suurem summa vist oli pea tuhande krooni juures mis sai makstud E30 eest.  

Vahepeal on ka paar "raibet" ja "projekti" olnud aga need on kiirelt juppideks läinud või uue omaniku leidnud.  

Nüüd kui E30 hind on kohati pea kümnekordistunud sattus läbi mingi lolli juhuse minu kätte üks E30 318i .

 

Valge E30 318i , sedaan 

Roheline sisu

Manuaalsed aknad 

16" valuvelg 

 

Eestis on auto alates selle aasta algusest ja mina siis eestis teine omanik. 

Tulnud on auto soomest ja ennem seda siis kodumaalt saksast.  Nii palju kui praegu uurida olen saanud siis tundub et olengi antud auto neljas omanik aga see on veel täpsustamisel.  

 

Autoga kaasas oleva manuali service osa on täidetud suhteliselt piinliku täpsusega ja kirjade järgi vajab varsti õli vahetust , kellal 275 ... 

Kapoti all puhta mootori kôrval BMW kirjadega aku ja pagasnikus isegi komplektne tööriista sahtel.  

 

Kerel leidub rooste kohti,  läbiv kahjustus on juhipoolsel esimesel karbi otsal mis vajaks keevitust.  

Näha on, et millalgi on autot värvitud sest küljed paistavad värskemad ja kerge tooni erinevus on sees.  

Hetkel on auto komplektsusest puudu esimesed tulede kojamehed ja mootorid mis eelmisel omanikul peaks kuskil alles olema ja kui leiab siis saab need ka külge.  

 

Suuremad vead siis : 

Juhipoolne esimene karbi nurk 

Juhi iste väsinud,  riie katki,  soendus ei toimi.

Sumbutaja vajab keevitust

Differ undab ôrnalt 

Armatuur pragusid täis

 

Väiksemaid vigu : 

Erinevad pirnid vajavad vahetust salongis ja môni ka väljapool

Klaasipesu süsteem toimib poolikult

Pindmine rooste

 

Vin koodi järgi tehtud otsing annab lisade alla atm kasti kuigi auto on manuaal , et kui keegi seda kommenteerida oskab siis aga palun.  

 

 

 

IMG_20170911_172021_927.jpg

Screenshot_2017-09-12-13-52-13.png

Screenshot_2017-09-12-13-52-25.png

Muudetud , muutis ervin

  • Vastuseid 114
  • Vaatamisi 12,5tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Kevad koputab uksele 🙂   Sai soetatud "uus" esipõll.  Põlle lisa vajab natukene remonti.  Proovin remondi käigus ära kaotada lisal kõik nähtavad kinnitused, hetkel veel pole kindel

  • Ütleme nii ,et vist hakkab looma 🙂

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_130807

@Toivoku äkki paned selle mootori nii kokku et ei lekiks igast manti 😀

 

@eix22 ma môtlesin et proovin natukene riide liimiga kaasa aidata ja edasi peaks püsima juba ise katte all paigal.  

Hetkel on ainuke murekoht et katte riidel on kest riiet kinnitused mis läbi istme pôhja tulevad. Matil tundub umbes olema piisavalt suured vabad kohad umbes sellistes kohtades,  et vôibolla saab need kinnitused ka läbi mati aga hetkel pole kindel veel.  

comment_130811

See jama on jah. Teine asi on see, et originaalis on kohe riide all. Proloni peale pannes jõuab see soojus läbi paksu kihi tagumikuni alles ei tea kuna. Minul oli see universaalmatt igatahes nii nõrga küttevõimega, et loobusin aretusest.

Kindlasti peab selg ja tagumik olema sama , mõlemad universaalsed või originaalid.

  • Autor
comment_130814

Tekitasin endale paar tundi vaba aega ja panin istme kokku.  

Mattide paigaldamiseks liimi ei kasutanud.  

Mattidel on pikkadel külgedel liimiribad juba olemas ja komplektis on kaasas ka teibi tükid, et otsad kinni saaks.  

Nii seljatoe kui istumise osa riidel jätsin kasutamata kolm keskmist läbi istme minevat kinnitust.  Teised sai kôik läbi istme mati kôrvalt.  Veits tegin haltuurat ja panin nipukatega..  Ärge siis pahandage 😊

Soendus toimib ja iste sai päris hea. Jah näeb natukene vilets välja endiselt aga parem kui ennem igatahes.  

 

IMG_20190323_124605.jpg

IMG_20190323_133059.jpg

IMG_20190323_132507.jpg

IMG_20190323_142314.jpg

  • 1 kuu hiljem...
  • 5 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_132491

See nädal võiks nüüd lõpuks ülevaatusele minna autoga. 

 

Suverehvid said vahepeal alla.

Tagumised piduriklotsid ja kogu rem. komplekt paigaldatud. 

Carbon pin sai soetatud ja paigaldatud. 

 

Kollane kile läheb tuledelt maha ja siis ülevaatusele. Kõikide eelduste kohaselt peaks puhtalt läbima. Eks paistab 😀

IMG_20190610_203607.jpg

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_133269

Youngtimeril käidud , ilm oli ilus ,üritus oli tore. Rulle oli kuidagi vähevõitu. 

 

@eix22 - ile tänud uue ilusa lisa eest 

IMG_20181114_130316.jpg.4997990b3e777a21a15e8ced39e1166c.jpg.9c2c9e131f067f4e03ab9f120dc1e7d4.jpg

 

 

Üritus lõppes minu jaoks aga kurvalt. 

Tallinna poole sõites, Saue viadukti all hakkas temp seier tõusma ja Laagei sirkli juures hakkas jõudma punasele. 

 

 

IMG_20190727_153855.jpg

received_2604754946202520.jpeg

received_2402354026493228.jpeg

  • 3 nädalat hiljem...

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.