Hüppa postitusse
Postitatud
comment_24182

Sai siis endale kah soetatud BMW 320 IS, mis sai toodud Soomest. Soomesse oli toodud 2 aastat tagasi Itaaliast. Päris korralik pill. Autol siis kaks väikest iluviga(tagatiivakaar kriibitud ja esitiiva nurgal mõlk), veermikust vaja vahetada tagumised kiigepuksid ning täistuleklaasil on mõra. Täna sai siis ARK-s mitmeid tunde veedetud, kuna Eestis sellist autot varem ei olnud ja puudus tüübikood. Lõpptulemus, auto siiski nüüd Eestis arvel. Ülevaatusele lähen siis, kui kiigepuksid vahetatud. Lisad kah suht normaalsed: el. aknad, el peeglid, abs, roolivõim, kesklukk,signa, vändaga luuk,plokisoendus,musta värvi laepolster. Pildil siis veljed, mis olid tuues all. Kaasas olid originaal BBS 14" valud. Peal oli ka OMP Struth.

All 3.46 originaal plokkdiffer. Garaazis ootab juba Viljandist pärit karterikaitse ning plaanis ka paagikaitse.

  • Vastuseid 56
  • Vaatamisi 18,4tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • See auto sõitis juba 2-3 aastat tagasi jääradasid, aga masina kohta ei saanud ühtegi halba sõna öelda - see oli alati ilus ja korras (omanik sõitis alati kindla peale ja hullu ei pannud).Viimased paar

  • Pajataks natuke, et autot on hoitud v'ga h'sti-kuivas ja soojas garaazis. Juhuslikult ajasime ta k'ima eelmine nv, sest v'hekasutatavas garaazis asuvale talile oli vaja korraks rakendust-( tr[gisin si

  • See on ikka päris hea teema - 3 lk ja mitte ühtegi pilti. Respect!

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_16074

Sõitsin jah ja nimi oli klaasil K.KRUUS :)

Vb eksin aa kas sõitsid eelmine aasta sellega tarbijal jäärada ka.

Aknapeal eesti lipp ja K.KUUS vms ? Nägin seal mingit sellist autot eelmine aasta ja mõtlesin huvitav kas see ka sõidab ise selisega küll rallida ei raatsiks :P

  • 1 aasta hiljem...
  • 1 kuu hiljem...
comment_37784

See auto sõitis juba 2-3 aastat tagasi jääradasid, aga masina kohta ei saanud ühtegi halba sõna öelda - see oli alati ilus ja korras (omanik sõitis alati kindla peale ja hullu ei pannud).Viimased paar aastat ei ole autot näinud, kuid usun, et auto on endiselt eeskujulik.

comment_37786

See kleepsuläbu polnud küll kuigi eeskujulik kaopti peal.

Rikub lihtsalt haruldase pilli ära mille eest oleks võimalik head raha mõned aastad hiljem saada.

Pime oli ka ja minuarust esistange enam ühes tükis ei olnud. Vb nägin ka valesti. Raja seisukord oli ka selline, et sirge põlle E30'ga poleks isiklikult peale julgenud ronida.

Muudetud , muutis erxx

comment_37798

Selle üle peaks hea meel olema, et seda kasutatakse sihtotstarbeliselt ja rajal, mitte tänaval nagu enamus meist ( mina aegajalt kaasaarvatud :$ ). Kleepsudega kapott ja esipõll on asjad mis on kerge vaevaga asendatavad.

Rikub lihtsalt haruldase pilli ära mille eest oleks võimalik head raha mõned aastad hiljem saada.

See rohkem kollektsionääride ja rahaahnete rida :P õnneks pole kõik sellised vaid leidub ka neid kes kasutavad ära terve pööretevahemiku. Tänu nendele maksab tulevikus kollektsionääri auto veel rohkem.

comment_37800

Sõidan enda e30negagi sageli rajal, seda küll ainult suviti. Talvel seda küll lõhkuma ei hakkaks.

Olen see talv sõitnud oma audiga praktiliselt üle nädala jäärada, plaan ka järgmine nv võistlusele minna. Sellegi poolest on see mõlke juurde tulnud, summuti korra alt ära tulnud, stanged lahti tuld jne. Ei jää see asi terveks midagi.

Üldiselt ma sõidaks sellega suviti rajapäevadel vms. aga kokkuvõttes võib igaüks ise teha oma autoga mis tahab. Eks tegelikult ole selline 50/50 kaalujaotusega ja võrdlemisi hea erivõimsusega asi päris korralik. Niisama töristada sellega polegi mõtet.

Sõidetakse ka uute Subarute jms palju kallimate autodega.

Muidu väga huvitav masin, ainuke Eestis ?

Muudetud , muutis oppi

  • 2 kuud hiljem...
  • 10 kuud hiljem...
  • Autor
comment_59449

Sai siis auto ka Dynos ära testitud. Rattasse siis 130,43 kW (6900 p/min) ja 202,54 Nm (4900 p/min). Ka tehase andmetel peavad need parameetrid sellistel pööretel olema. Kuna mõõtmisel tekkinud kaod on enamasti ligikaudu 10 %, sai ka ära mõõta mõõtmisel kaduma läinud veeretakistuse ja trsansmissiooni jne kaod. 12,5 kW ja 16 Nm. Võib järeldada, et tehase andmed säilinud. Panen ülesse ka viienda käigu graafilise tulemuse, kus käigu ülekanne on 1.00 http://fotoalbum.ee/photos/kristokr/101895653. Sai ka proovida järjest kõikide käikudega, millest on video üleval http://speedy.sh/W7BR6/20130404-113847.mp4

Muudetud , muutis kristokr

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.