taytz Postitatud 11. mai 2010 Jaga Postitatud 11. mai 2010 kas sul siis mootorivahetus passis tehtud? Passis on M50B20 Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
RDMU Postitatud 11. mai 2010 Jaga Postitatud 11. mai 2010 Ja kui lihtsalt passi selle m50b20 said? Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
KUKS Postitatud 11. mai 2010 Jaga Postitatud 11. mai 2010 Hea töö(Y) Kuna siis ikkagi turbokas peale tuleb? Ps: Mul jäid nüüd 3.5-se pihustid üle,peaks olema 218cc/min Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
kaido1 Postitatud 11. mai 2010 Jaga Postitatud 11. mai 2010 paagi pärast ei hakata jaurama ülevaatusel ? Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
s3nder Postitatud 11. mai 2010 Jaga Postitatud 11. mai 2010 paagi pärast ei hakata jaurama ülevaatusel ? olgem ausad, palju nad sinna pagassi ikka vahivad.D Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 11. mai 2010 Autor Jaga Postitatud 11. mai 2010 arkis registreeriti M50B20 ilma mingi probleemita ja ülevaatusel ei olnud ka probleeme. Praegu on aga masinal rohkesti ümber ehitatud või originaalist erinevaid lahendusi mida ÜV punktis kohe mitte näha ei taheta. Täna sai tehtud esimesed tiirud, vääne on koguaeg taga, õieti elama hakkab mootor 4k rpm kuni lõpuni. See viimane on oletus, kõigepealt vaja sissesõit ära teha ja siis alles tuleb hakata edasi vaatama mis saab. Igapäeva masinaks seda pmst enam nimetada ei saa kuna lärm on sees sedavõrd suur. Selle aasta lõpuks saab ka järgmise aasta plaanid paika pandud, plaanidest aga siis kui asi käes Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
P2hkel Postitatud 11. mai 2010 Jaga Postitatud 11. mai 2010 Aga kas see aasta jõuad mõnele drifti üritusele kah ? Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 11. mai 2010 Autor Jaga Postitatud 11. mai 2010 see oleneb suuresti sellest kuidas töö kõrvalt jõuan aga väga tahaks küll selleks on vaja tagumised vedrud + amordid ära vahetada kuna praegused ei kõlba driftiks mitte kuidagi. Roolilatt ka vaja veel ära vahetada kuna 4,7 tiiru ühest otsast teise on ikka liiga palju. Tegemist nagu oleks enne aga ka praeguse seadega on võimalik driftida EDIT: Meelde tuli veel ka selline asi, et tagumine sillatala on kõver, kõver oli ta juba alla pannes aga vot ei osand vaadata, kiire oli ka ja nüüd sis avastasin Sellises seisus praegu siis Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
paka66 Postitatud 12. mai 2010 Jaga Postitatud 12. mai 2010 Ilus!! Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 12. mai 2010 Jaga Postitatud 12. mai 2010 Miks arvad et tala kõver? õõtsad võivad ka olla.. Muide, pealkirjas võiks olla ikka reaalne mudelitähis, mitte töömahu järgi tuletatud :wink: Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 12. mai 2010 Autor Jaga Postitatud 12. mai 2010 tala on näha et on kõver, nagu lennuki propeller on õõtsad üle mõõdetud eelmine aasta ja need olid korras Neljapäeval ehk homme siis sõidan tlnasse peale tööpäeva sissesõitu tegema, kellel huvi võib ju linnavahel kokku saada Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
-elav- Postitatud 12. mai 2010 Jaga Postitatud 12. mai 2010 Esiots karjub miski lisa järgi :twisted: Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 12. mai 2010 Autor Jaga Postitatud 12. mai 2010 plaan on minna M-Tech2 ringi järgi aga seda veel ei tea kuna. praegune puudu olev põlle lisa tuleb originaal kuna see orig. lai lisa sai maha müüdud just sellepärast, et too ei püsinud võru tänavatel eriti auto küljes koguaeg läks kuhugi vastu jne. Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Kaido S Postitatud 12. mai 2010 Jaga Postitatud 12. mai 2010 Lahe auto ja osavad käed - kuhjaga retsepti 8) Lisaks ühed kõige ilusamad rullika veljed laulurahva maal... Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 12. mai 2010 Autor Jaga Postitatud 12. mai 2010 Tänud! Tegelikult peaks need veljed Penu kätte saatma ja laskma nad üle käia, aga eks see on ka päevakorda juba seatud. Kas keegi teab kus või kes müüb S38B36 mootorit? tegu siis M5 mootoriga Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Ummy325 Postitatud 12. mai 2010 Jaga Postitatud 12. mai 2010 Kas keegi teab kus või kes müüb S38B36 mootorit? tegu siis M5 mootoriga Juba uued tuuled puhuvad? Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
paka66 Postitatud 12. mai 2010 Jaga Postitatud 12. mai 2010 Ja päris kõvad tuuled veel :twisted: Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 12. mai 2010 Autor Jaga Postitatud 12. mai 2010 eks sinna poole tuleb pürgida, iseasi mis hinna eest sellise mootori kätte saab üks asi on mootori hind ja teine asi on mootori olukord ja remont mootori valik S38 suunas tuli just sellest, et ülerõhu all M50 mootor pole suurem jõu tootja võrreldes 3,6L mootoriga aga kui norm pakkumist ei tule, jään ikkagi M50 peale kuna selle tarvis palju performance juppe juba kogunenud. Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
P2hkel Postitatud 12. mai 2010 Jaga Postitatud 12. mai 2010 Ma kujutan ette kuidas seda pilli võidakse tankides vaadata kui sa kuskile tankima peaksid minema ja pagassi lahti teed. Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Jyrx Postitatud 12. mai 2010 Jaga Postitatud 12. mai 2010 mis seal pagassis siis on ? :roll: Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
paka66 Postitatud 12. mai 2010 Jaga Postitatud 12. mai 2010 kütusepaak eespool sellest ka pildid :wink: Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 12. mai 2010 Autor Jaga Postitatud 12. mai 2010 nii, esimesed vead ilmnevad. Nimelt sai terve päev kenasti ringi sõidetud ja häda midagi, õhtul aga hakkasin puhmase garaasi driftikat vaatama minema aga vot ei jõudnudki kohale. Juba sõites vaatasin, et tahokas kuidagi hüpleb ja ei näita kohati õiget asja kuni tühja koha pealt läks taho näit täitsa nulli ning mõnisada meetrit hiljem suri auto välja. Jäin seisma ja proovisin uuesti käivitada, auto käivitus aga ei töötanud õigesti ja tahokas näitas mida soovis mõni hetk ning seejärel vajus ära nulli. Mootori töö on vaevaline. Algul arvasin, et tegu vända anduriga mis oli õliseks saanud kuna klapikambri otsa kaane vahelt imbus õli ja jooksis mööda juhet andurisse aga andur kontrollitud ja tihend vahetatud, ikka sama jama. Täpsemalt said kontrollitud vända kui ka nuka andurid, kõik toimib kenasti. Kontrollima pean veel nukkade asendit, äkki lihtsalt paigast ära kuidagi aga see on vähe tõenäoline. Testri patarei sai ka tühjaks andmaks märku, et õige aeg tööpäev lõpetada ja järgmine värskelt alustada. Hetkeks over and out! Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Jyrx Postitatud 13. mai 2010 Jaga Postitatud 13. mai 2010 ei tea kas e30-ga ka nii, aga isa volvol suri genekas koos tahomeetriga Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
s3nder Postitatud 13. mai 2010 Jaga Postitatud 13. mai 2010 mul oli ka kunagi bemmil nii et genekas kössas ära ja hakkas sama moodi tahokas ja igast tuled segast panema . Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 13. mai 2010 Autor Jaga Postitatud 13. mai 2010 viga leitud, nimelt andis saba mootori aju mis juba ostes oli vigane, nüüd uus küljes ja mootoril olemas ka tühikäik mida eelmise ajuga ei olnud. Jõudu nagu tuli ka juurde kuna eelmine aju uputas hirmsat moodi ja vääne selletaha ära kaduski. Eks peab mingiaeg WB kella külge keerama ja vaatama mida see segu siis üldse teeb Ahjaa, Getrag 260 M50 mootorile oleks teretulnud Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse