Hüppa postitusse
Postitatud
comment_25148

BMW 325i Coupé 1990.a.

Algul...

24149889ol6.jpg

....ja nüüd.

OgAAANqhAFdwGiCOYZNpmiNxXKE-yXa1nIcGqhOdcyT4Truk-u_dg1NvWxO46rrAT4qiTQKZ3n5fv2MpslJqM39aGTYAm1T1UGqiWnm6aWEZQlVoITUeDBAQ5-pq.jpg

Mootor enne.....

55py0.jpg

.....ja nüüd.

OgAAAOOdkphUTg-Nt3-yrO1dKD8aDGoxTDWjgLC6rg0aDhq8_vYZOUIT21U3I0G80BbrQcbyyH2q2MiGO9FfKEPkatAAm1T1UABeWHGwt34w2mBZIBGRszWj5nxC.jpg

Kere on täiesti tühjaks loobitud, keretööd tehtud. Mootor on hetkel ajutine

141kw 2,5L, hammasrattaid segan Getrag 260/5 kastis ja jõu maha aitab

panna suurkorpus Visco LSD 3,64 ülekandega.

Uue mootori komplekteerimine.

* M50B25 plokk

* M52B28 Väntvõll

* Uus õlipump

* Uued ketid

* Uued hammasrattad

* Uued ketitallad + pingutid

* Eagle kepsud

* Wiseco kolvid

* Õlijahutus väljavõttega filtrijalg

* Vems

* Holset HX50

* PPF BOV

* 60mm WG

* 2,5TDS saaled

* 600x300x100 IC

* 325i Tropic radikas

* Nuke kütuselatt

* Nuke kütuserõhu regulaator

* 2x Bosch 044 pumbad

* Kütuse paak pagassi

* Uued kütusevoolikud

* 8000rpm klapivedrud

* Racing klapid

* Sport nukad

ja kõik muu mis sinna kõrvale üleslugemist ei vaja :)

Muudetud , muutis Turbiin

  • Vastuseid 501
  • Vaatamisi 165,1tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_13972

arkis registreeriti M50B20 ilma mingi probleemita ja ülevaatusel ei olnud ka

probleeme. Praegu on aga masinal rohkesti ümber ehitatud või originaalist

erinevaid lahendusi mida ÜV punktis kohe mitte näha ei taheta.

Täna sai tehtud esimesed tiirud, vääne on koguaeg taga, õieti elama hakkab mootor 4k rpm kuni lõpuni. See viimane on oletus, kõigepealt vaja sissesõit

ära teha ja siis alles tuleb hakata edasi vaatama mis saab. :) Igapäeva

masinaks seda pmst enam nimetada ei saa kuna lärm on sees sedavõrd suur.

Selle aasta lõpuks saab ka järgmise aasta plaanid paika pandud, plaanidest

aga siis kui asi käes :)

  • Autor
comment_13961

see oleneb suuresti sellest kuidas töö kõrvalt jõuan aga väga tahaks küll

selleks on vaja tagumised vedrud + amordid ära vahetada kuna praegused

ei kõlba driftiks mitte kuidagi. Roolilatt ka vaja veel ära vahetada kuna

4,7 tiiru ühest otsast teise on ikka liiga palju. Tegemist nagu oleks enne

aga ka praeguse seadega on võimalik driftida :)

EDIT:

Meelde tuli veel ka selline asi, et tagumine sillatala on kõver, kõver oli

ta juba alla pannes aga vot ei osand vaadata, kiire oli ka ja nüüd sis

avastasin :D

OgAAADBxY5InUqdLlWpq6wE19UbxlcDZCDv4G27C-1xYlIR0zyk_k-1JKpGW3Wqr8pQvkqsmgOKecUWXsfQSX2YAEGkAm1T1UNeal0W8-kl5G6B-cGH35p4KF42u.jpg

OgAAAEfhe_SYmddEDZC0VSH63Z4b5yNsGqYTK85524UHdypeBexLJOiiRqlb_uIHNSXNwpVFWtj9F2DzRmp4d6lzXTYAm1T1UBXKwsH4KdkGxFX53Z31cvQ2abQb.jpg

OgAAANOXO6FkYkXXl8kVaX4rREQIa8rarDtvhAUhNRA2D6tDFATHk-ctx88SAjiyK5PaYczB0pxEFjYj0NIT8ndpXMQAm1T1ULKsdI1yZh74xZzSpJ4_xX13dPJy.jpg

OgAAAECt2ukXdP_gRtonop3b8ePtpvAPK9zmDiklMDoNVLDG40izKQ9Y0kwjiRsSBVpkizIUUL0eRgaUVO4FCeSYG54Am1T1UBC2PgdCKpEptKMtokjtcQ4Rh8q5.jpg

OgAAAHbJqgC365SUmHhL3ojTfRn2z7MROKI4qRmk92cOJjGpxpLLRPsBhfYJAbiVsEQeDto-Wbg7cES0vO6K8DmIzHEAm1T1UA4QpjiK3n8cQ_CHSz7PC8keTpiu.jpg

Sellises seisus praegu siis :)

  • Autor
comment_13944

plaan on minna M-Tech2 ringi järgi aga seda veel ei tea kuna.

praegune puudu olev põlle lisa tuleb originaal kuna see orig.

lai lisa sai maha müüdud just sellepärast, et too ei püsinud võru

tänavatel eriti auto küljes :) koguaeg läks kuhugi vastu jne.

  • Autor
comment_13933

eks sinna poole tuleb pürgida, iseasi mis hinna eest sellise mootori kätte saab

üks asi on mootori hind ja teine asi on mootori olukord ja remont :D

mootori valik S38 suunas tuli just sellest, et ülerõhu all M50 mootor pole

suurem jõu tootja võrreldes 3,6L mootoriga :) aga kui norm pakkumist

ei tule, jään ikkagi M50 peale kuna selle tarvis palju performance juppe juba

kogunenud.

  • Autor
comment_13916

nii, esimesed vead ilmnevad. Nimelt sai terve päev kenasti ringi sõidetud ja

häda midagi, õhtul aga hakkasin puhmase garaasi driftikat vaatama minema

aga vot ei jõudnudki kohale. Juba sõites vaatasin, et tahokas kuidagi hüpleb

ja ei näita kohati õiget asja kuni tühja koha pealt läks taho näit täitsa nulli

ning mõnisada meetrit hiljem suri auto välja. Jäin seisma ja proovisin uuesti

käivitada, auto käivitus aga ei töötanud õigesti ja tahokas näitas mida soovis

mõni hetk ning seejärel vajus ära nulli. Mootori töö on vaevaline. Algul arvasin,

et tegu vända anduriga mis oli õliseks saanud kuna klapikambri otsa kaane

vahelt imbus õli ja jooksis mööda juhet andurisse aga andur kontrollitud ja

tihend vahetatud, ikka sama jama. Täpsemalt said kontrollitud vända kui ka

nuka andurid, kõik toimib kenasti. Kontrollima pean veel nukkade asendit,

äkki lihtsalt paigast ära kuidagi aga see on vähe tõenäoline. Testri patarei sai

ka tühjaks andmaks märku, et õige aeg tööpäev lõpetada ja järgmine värskelt

alustada.

Hetkeks over and out! :)

  • Autor
comment_13909

viga leitud, nimelt andis saba mootori aju mis juba ostes oli vigane, nüüd

uus küljes ja mootoril olemas ka tühikäik mida eelmise ajuga ei olnud.

Jõudu nagu tuli ka juurde kuna eelmine aju uputas hirmsat moodi ja vääne

selletaha ära kaduski. Eks peab mingiaeg WB kella külge keerama ja vaatama

mida see segu siis üldse teeb :) Ahjaa, Getrag 260 M50 mootorile oleks teretulnud :D

  • Autor
comment_13903

niisis, tallinna ots sai just hetk tagasi lõpetatud, auto pidas kenasti vastu ja

probleeme ei esinenud. Nüüd normaalsem õli sisse panna ja siis juba vähe

rohkem tallata :)

Võru - Tallinn - Võru otsa peale kulus ~50L kütet, mille sisse kuulub nii linna

ja maantee sõit. Tartus sai ringi sõidetud väheke ja ka tallinnas. Kilometraazi

öelda ei oskagi kuna spidomeeter ei suvatsenud koguaeg koostööd teha :?

Tegemist vajavad:

* Summuti toru lühemaks tegemine (ots liiga väljas)

* Spidomeeter teeb vahepeal nalja

* Istmed vahetusse

* Tagumised vedrud vahetusse (liiga pehmed)

* Klaasipesurid ühendada

* Bensu pump vähe vaiksemaks muuta

* Üks väike leke eemaldada kütuse süsteemist

* Keskmine reso alt minema ja midagi väiksemat asemele

* Esiots madalamaks

* Pagasnik isoleerida salongist

Kindlasti midagi veel aga kohe meelde vist ei tule :)

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus