Hüppa postitusse

320i (m20b25 turbo) 1989 - lepa

Postitatud

Ostsin siis 02.03.08 kasutajalt buumer BMW 325i 125kw sedaan.
Mootor väga hea, vaikne, hea minekuga ja kütusekulu suhteliselt väike.
Auto ise musta värvi ja hiljuti värvitud.
Välimusest: ees-ja taga M-TechII spoilerid-koopiad arvatavasti, kulmud, kristall-suunatuled ees,
toonklaas.
Sisu peaks olema originaal recaro, mis on suhteliselt korralik-juhi iste tiba katki.
Kevadel on tulemas: 16 tolli valuveljed, M-TechII udutuled ette, hella
blackid, taha punased tuled, parem audio süsteem. Rohkem ette ei ennusta.
Pildid tulevad hiljem. :D

 

 

Olen lepa ja kirjutan venna konto alt 

Teen siis selle listi lõpuks ära mis sai mootoriga tehtud.

 

Motori plokk - M20B25
Plokikaan - M20B25 (885) 
Väntvõll - M52B28 juurde sai treitud simmeri alune puks

Kepsud - M20B20 (130 mm)

Kolvid - Originaalid, pealt veidi madalamaks treitud (4mm)
Hooratas - M20B20 Kergemaks treitud ja tööpind vastavalt sidurikettale üle treitud
Siduriketas -(oli bemmi v8 ketas) 4 labaga
Sidurikorv - Audi AAN
Käigukast - Getrag 260
Turbo- holset hx 40 super
Intercooler - 450x300x76
Kolektor- ebay oma, roostevabast.

Wg prescision 46mm
Blow off - hiinakas,ägeda häälega.

Kütte pump-(oli walbro paagisisene 255l)  bosch o44

Kütuse regulaator- org. 3,0 bar

Kaane tihend- victor reinz, papist ja 2,05 paks.

Pihustid- siemens deka  630 cc

Kaane poldid- (algul olid org.) Nüüd ARP tikpoldid.

Kütuse rõhu kell(kapoti all)

Coil pack- opeli tutikas.

Org. küünlajuhtmed(uued)

Külmad küünlad

Lairiba lamda

Õliradiks- 525 tds

Sumbuti- keskel reso ja taga simons pütt.

Launch kontroll

LCD

Muud kellad ka salongis.

Sisse- ja väljalase kõik 3"

 

Mootoril said kõik uued saaled,tihendid, rõngad jätsin vanad.

Kaan lihvitud,klapid tehtud jne

Kogu seda jama juhib Vems 3.6

Düno andmed on siis- (oli 294 kw ja 570nm) 

Uus turbo juba olemas- holset hx 40 super.  433hp/319kw ja 570nm

Kõike pole kindlasti kirjas,kuid tähtsam sai

 

http://www.youtube.com/watch?v=CP-iqvmgPtQ

 

Uus turbo ka pildil :D

33069600sh3.jpg

2013-07-30 21.00.08.jpg

2013-07-30 21.00.56.jpg

p4213663ql2.jpg

2013-05-25 19.11.34.jpg

2013-01-30 12.42.17.jpg

2013-01-17 09.20.34.jpg

2012-12-08 21.46.12.jpg

2013-02-13 09.03.30.jpg

2013-05-24 07.28.09.jpg

post-499-0-09330100-1384007433.jpg

2014-10-03 15.40.26.jpg

Muudetud , muutis taurikazz

  • Vastuseid 579
  • Vaatamisi 113,5tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Üle aasta eelmisest postitusest möödas  Sõidab ca kolm kuud tagasi ja sõidetud umb. 1000 km. Sain selle plokikaane siis lõpuks ikka pidama. &#1

  • Sai oma ka käima pandud ja väike tiir tehtud  4 kuud seisnud      

  • Siimule, saime oma surveastme teada ja tuleb parandusi uue mootori tegemisel Sai masin talveunne ära pandud, kevadeks teeb vast uue moto siis Mõni video enne kotti minekut 

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

Kui terveks saan siis vahetan juhtmeid ja vaatan seda esimest hammasratrast, aga kuidas saab see paigast ära minna, seal ju kindlad augud kuhu horatta paigaldad.

Kunagi muidugi ma võtsin ta küljest kui roolivõimu paigaldasin :huh:

Pihustid on vahetatud.

Muudetud , muutis lepa

Mul oli M40 mootoril esimene ratas nihkes. Oli ka muud jamad, aga uuemaväärne jupp aitas samuti kõvasti kaasa.

Kuigi see pidi olema väga haruldane juhtum..

Muudetud , muutis christian

kirjutasin ju et seal peal on nn hammasvöö mis võib sele hooratta peal liikunud olla, kuigi kahtlen. mul omal oli üks 2.0 kunagi juppideks, millel olid need alumised augud ümber puuritud millegi tarbeks ja siis see ratas oli ka ńihkes.Ma ei tea mis powerit see tegevus juurde võis anda :)

Täna sai siis käidud võistlusel, 12 sõitjad ja ma kuues, krt ei tule noh, rada oli küll õudne, kargas nagu kits.

Loomkatsega sädeme tugevust pole vaadanud? Üks mees annab starterit, teine hoiab süütepoolilt jagajasse minevat juhet mootori ligidal (nt. tõsteaasa juures), nii et säde üle hüppaks. Peab olema korralik pikk ja sinine, igast nirud väiksed punased sädemekökatsid ei ole päris see. Endal oli näiteks juhus, kus süütepooli peale minevad juhtmed olid lahtised natuke. Enne katset võid pihustite pistiku ka lahti võtta, ei ujuta silindreid üle.

Selline juhus on mul ka olnud, kus rootori kinnitusplaat (nukaratta otsas) oli mingi aja vist lahtiselt sõitnud ja tihvti augu ovaalseks söönud. Jällegi, mingil hetkel viskas selle valesse asendisse ja paukus ja mürtsus mis kole.

Muudetud , muutis GTA

Ei ole katsetanud nii, kuid olen teist süütepooli proovinud.

Huvitav on veel see, peale korralikku piitsutamist(mootori temp kõrgel;kuid ei kee) hakkab tühikäigul nii hullusti lonkama et lõpus jääb seisma ära :huh:

  • 4 kuud hiljem...

Teemat ei leia enam üles :D

Auto seisis jälle vahepeal pikalt.Nüüd kindlustus tehtud.

Uus b osa juhitiib, tehtud muid värviparandusi.Vahetatud üks sisimine sharniir.

Panin peale teised pihustid ja küünaljuhtmed, lootes et saab mootori tühikäigul korralikult käima aga ei :(

Tegeltud ikka veel temaga aga ei tule meelde.

Aa veel said alla pandud MIM 1900 15" veljed, valgeks ka värvisin.

Plaanin siis järgnevate päevade jooksul ÜV ära teha, muu peaks korras olema aga sai õhulugeja kruvi näpitud ja kardan et CO on paigast ära?

Korralik puhastus jälle seest.

Proovin ka mõne pildi teha.

Peale ÜV on masin ka müügis!!!

Tühikäigu kõikumisega oli mul näiteks nii, et sai hoopis lisaõhku mitmest kohast. Suurim probleem oli gaasiklapi ja kollektori vahelt, lisaks oli üks voolik otsast suht katkine. Need sai kinni pandud ja oluliselt paranes olukord kohe. Väike kõikumine jäi alles aga ka väike leke jäi alles, sest polnud võtta neid kõiki voolikuid.

Point siis selles, et lase mingit hästi põlevat ainet erinevatesse kohtadesse voolikute jms suunas ning vaata, mis teeb.

Täna käisin teeninduses ja üks tuntud, tark mees ütles et rihm on hamba võrra üle hüpanud, kuna tal ei olnud aega siis ruttu koju ja kontrollima, kondrolli kuidas tahad aga märgid on paigas.

On küll sellised sümptomid nagu vale oleks, mootor läheb väga kuumaks, sumbuti tagumine pütt on ka tuline ja minek pole pea poolt see mis oli vanasti, muidugi see meeletu puterdamine.

Veel, küünlad on jumala valged?

Homme lähen vast targa mehe juurde tagasi ja vaatan mis räägib.

Muudetud , muutis lepa

  • 3 nädalat hiljem...

Tänan!

Reblic jh, väliselt veel vaja tagumiste tuledega midagi teha :rolleyes:

Aga peaks vist parema kaameraga pilte tegeme, kuidagi ei ole need ikka.

  • 2 kuud hiljem...
  • 1 kuu hiljem...

Müügist maas.

Kapoti all haigutab nüüdseks tühjus.

Tutikas turbo jõudis kohale, puhub ca 400hp.

Kolektor jõuab ka järgmine nädal.

Epay kaup.

Eks näis mis saab, suvel tahaks sõita, kuid kahtlen veits :lol:

Muudetud , muutis lepa

  • 1 kuu hiljem...

Peaaegu kõik jupid on olemas.

Mootor tuleb siis 2,8 l. m52b28 vändaga, m20b20 kepsud jne.

Kevadel tuleb siis hakata neid külge keerama, kuna heltel pole väga kohta kus seda teha.

Juhtajuks saab olema VEMS.

Kui viitsib kunagi mõne pildi teha siis kirjutab ka rohkem.

Kuigi mõtlesin teema üldse lukku panna, ei ole eriline netihunt ;)

  • 4 nädalat hiljem...

Pikk jutt,s**t jutt.

Tegelt asi ikka vaikselt edeneb,pea kõik asjad olemas, kevadel vaja ikka buustida :D

post-499-0-91118000-1360251790_thumb.jpg

post-499-0-84011900-1360251817_thumb.jpg

post-499-0-74334700-1360251829_thumb.jpg

post-499-0-56582800-1360251844_thumb.jpg

Vändale kaela puksi treima. On m20b25 kolvid ja pealt maha treitud. Nukvõll jäi originaal.

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.