Hüppa postitusse
Postitatud
comment_108065

Heihei, juhtus kätte punane litsilõks. Tehasest lahkus 1989 silmatorgates lasso katuseluugiga ning istmesoendustega. Alustanud on auto oma teekonda Soomes ning Eestis olen esimene numbritega omanik. Põhi väidetavalt keevitatud, samuti on saanud ka 2009 a. üsna algaja näppus valminud värvitöö. Veermikule annab tööd vana M40, mis on oma elus tiksu perioodi saavutanud. Tehtud töödest ka niipalju, et taha on veetud vask piduritorud, uus summutijooks, minu poolt vahetatud radikas ning esimesed piduriklotsid. 

Sõitmist segavaid faktoreid on ka. Kolks esimeses püstakus(hiljuti on vahetatud tugilaager, kuid kolks on siiski alles jäänud). Taga sillas samuti veo rakendumisel tekkiv kolks.

Üritasin püstakut ka juba ette võtta kuid ei õnnestunud seda alt saada ning ladusin sama lollilt tagasi kokku.

1.JPG

2.JPG

3.JPG

Maru koledalt sööb rehve seestpoolt.

4.JPG

Probleemsemad kohad kere tagaosas.

5.JPG

Tekkis küsimus, et mis jupiga siin täpsemalt tegu on, näeb üsna nutune välja.

7.JPG

Siit paistab esimene makse riigile

8.JPG

9.JPG

10uus.jpg

11.JPG

Sai siis soetatud uus-vana radikas kasutajalt Tenzki. Tuli välja ,et pole kyll päris see mis peaks sobima, aga pookisin selle külge ning ei saa moto tempe enam normaalseks. Nimelt maanteel on nagu pisut jahe ning kohapeal seistes kipub keema minema. Kas õhk sees või puuduva tuulekoja pärast? Läbi radika õhutusnipli sai õhutatud küll, kuid mootori juures olev polt on kinni mis kinni. Ehk kellelgi ideid?

12.JPG

Mis konksud need on?

13.JPG14.JPG15.JPG

 

Muudetud , muutis Max.

  • Vastuseid 236
  • Vaatamisi 23,9tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Nii, tänavune hooaeg algab taas mootorivahetusega. Nagu lubatud, siis püssi põõsasse ei ole visanud ning kuidagi suutsin ikkagi M20nele truuks jääda 😁. Küll tiirlesid mõtted M4X, M5X ja igasuguste M20

  • Mõned dollarid hiljem... ~10000km see hooaeg   D2 coilid 51 püstakule. Aga rahunege, pukside kasutamisega said ühed päästetud ning kasutust leidsid 45 püstakud. Riiulis on ootel ka

  • 3/3   Muudest muljetest:   Pidurid, pidurid, pidurid. Tunnen, et krt kergelt jäävad peale, lükata raske. Jantisin, mis ma jantisin, aga olin piduripedaali vedru külge unustanud sik

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_110240

Lõpuks sai vahepeal siis maha kistud bensupaak. Asi üle vaadatud ning mõeldud, et lükkab seekord paagi surma edasi, oli seda varemgi juba lapitud. Rooste oli osad kohad auklikeks purenud- sai need täidetud tinaga. Muu seas sai vahetaud ka kardaani leevendi. Ei oskagi rohkem midagi rääkida kui, et mootor ka vaikselt edeneb, mentidel on igav ning järgmine ülesanne oleks ikkagi kesklukk :D 

 

1.JPG

2.JPG

3.JPG

6.JPG

11.JPG

14.JPG

13.JPG

 

4.JPG

7.JPG

8.JPG

9.JPG

15.jpg

16.jpg

17.jpg

18.jpg

19.jpg

20.jpg

21.jpg

22.jpg

23.jpg

24.jpg

Krt, A-Osa on ikka sitke tükk :P 

25.jpg

26.jpg

27.jpg

  • Autor
comment_110250
Just nüüd, eix22 ütles:

Oli siis ikka miskit sisse läinud?

Tolmune ikka, eks see kate oli pigem selleks et pinnad seest ilusaks ja terveks jääks.

Just nüüd, eix22 ütles:

Oli siis ikka miskit sisse läinud?

Tolmune ikka, eks see kate oli pigem selleks et pinnad seest ilusaks ja terveks jääks.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_110678

Oli selline juhtum möödunud neljapäev, et sai mindud joonele ning tegemaka hakatud "burnouti" kuid tagant kostuv kõva kolks pani selle lõpetama. Esimene 'guess' oli, et pooltelg(sai ka juba ära ostetud), aga tuli välja, et hoopis differ sai seest poolt otsa :). Ja kuna ilgelt sõita vaja, siis olin nõus mõneks ajaks kempiga leppima, mis oli kohe võtta. Seega olen praegu avatud pakkumistele 'uue' diffri osas, võiks äkki isegi aeglasem ülekanne olla:rolleyes: samas ei tea kah, võiks juba m20 peale ka mõelda.

2.jpg

1.jpg

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_111070

Moto käes. Nipet näpet veel teha nagu hooratas ja sidur külge, geneka rihm, mõned vaakumid ja vollad üle vaadata ning siis võiks sellega ühel pool olla. Millal peale saab, pole aimugi. Peale pressib aeg ning töö tegemiseks vajalike tööriistade puudulikus, aga küll kõik üksaeg leiab. 

 

Üsna klassikaline m20 värvilahendus. 

14438985_1096100127163596_2091054216_o.jpg

  • 1 kuu hiljem...
  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_112339

20161106_220332.jpg

 

Kõigepealt ilusat talve foorumikaaslased. Talv tuli oodatust varem peale ja seega on ka auto ehitus venima hakanud.

Nüüd sai hakatud siis mootori ümber olevat pudipadi kokku laduma. Juhtmestikku tehes sai ikka mõne juhtme kärssama ka :D okei, sai need nagu paika-vast midagi hävinenud pole.
Mahlad sisse, küünlad maha, võtit ja algasgi tundide pikkune keberniit pihta. Nimelt oli kuulda ainult starteri uhinat, ei märkigi vända pööretest. Ainukeseks järelduseks tol õhtul jäi, et starteriga aamen amigo. Ostsingi siis uue-vana starteri olles jumala kindel, et nüüd asjad toimetavad. Ja siis starter nr1 maha ning uus nr2 asemele. Mass peale, võtit ja sama pettumus, mis varemgi. Lõhkised ja krampis jalad ning käed. Oleks see vahetus siis lumme kusta.
Siis sai hakatud igaüks omi teooriaid pakkuma ning lõpuks leiti oma teadmiste pagas erinevatest hammasvöödest ühe ja kahemassilistel hooratastel. Kokku oli meil tol ööl äkki 3-4 starterit mille vahel kombineerida üks toimiv. Küll oli ühel vale hammas, tõmberelee kutu, mootor kutu, korpus vale jne. Praktiliselt sai siis võetud õige hambaga starter laiali ja võetud sellest võll koos hammakaga+aretatud sinna võllile vajalik kompott, et tõmmekad ja asjad sobiks. Pisut freesi ning sai lõpuks starter peale ja väntki ajab nüüd ringi.

Ei viitsi enam elusees starterit vahetada ja loodan,  et lähitulevikus seda tegema ei pea.
Nüüd on vähe peavalu vl. kolde külge saamisega. Tunne nagu osad plokipea augud oleks turkis, aga eks paistab. Järgmine kord tahaks käima saada.

 

20161106_220410.jpg

20161106_220341.jpg

  • Autor
comment_112350
1 tund tagasi, eix22 ütles:

peaasi et korpus ja rootor sama starteri omad, muidu pead ikka selle töö uuesti ette võtma :)

vale hambuvus saab olla m40 starteri, r6 starteri tel ikka samad.

 

Aga ometi oli mul kõrval niisama prooviks veel üks ühemassiline, mille peal proovisin kahe starteri hammakaid. ühel, mis nüüd siis lõpuks sobis, selle hambuvus oli perfektne, aga teine hammakas ei hakanud üldse ilusti veerema. Ja ma olen veendunud et ühegi r4 starteriga me ei tegelenud

comment_112352

kahemassiline hooratas 325e'l ja selle starter sama mis tava r6. vahe on vanema ja uuematüübi starteril, aga hambuvus sama ja sobivad omavahel. Ainult r4 m40 starteril teine , visuaalselt starter sama.

ega hoorattast ja/ või starteri esiotsast ei viitsi klõpsu teha, võid ps panna, oleks huvitav teada mis variandi otsa sattusid siis?

  • Autor
comment_112353
48 minutit tagasi, eix22 ütles:

kahemassiline hooratas 325e'l ja selle starter sama mis tava r6. vahe on vanema ja uuematüübi starteril, aga hambuvus sama ja sobivad omavahel. Ainult r4 m40 starteril teine , visuaalselt starter sama.

ega hoorattast ja/ või starteri esiotsast ei viitsi klõpsu teha, võid ps panna, oleks huvitav teada mis variandi otsa sattusid siis?

 

Ma nädalavahetusel siis vaatan.

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_112891

Nii, starteri anomaalia seljataga. Siis hakkas esimese käivitamisega probleeme tulema. Ei saanud asja nagu käima, sest 2 andurit olid sassi läinud. Üks oli vändaandur ja teine ei mäletagi mis ta oli, mõlemad olid 3pinnised, seega oli lihtne vussi ajada. Sai palju lammutatud, et teada saada, miks ei käivitu, isegi nuka ja vända märgid vaatasime veel üle. Lõpuks olid ikka kütusevollad tagurpidi :memeGrin:.

15281987_1357938047573000_392438023_n.jpg

 

Mootor sai käima, siis oli isu nagu proovida ka, aga nüüd hakkas siis siduri dilemma, millest nii mõnigi juba siit kuskilt lugenud on. Nimelt veel probleemist, et kuna ei lahutanud, sai kaheks juhuks sidurisilindri varras pikemaks tehtud, millest abi polnud. Võtsime siis käimari maha, inspekteerimisime olukorda. Visuaalselt kõik tip-top. Korv sai maha võetud, avastatud, et kinni kiilunud, sai kuidagi liikuma pandud ja siis uuesti kokku laotud. Tulemus siiski :memeYUNo: null, AGA juba parem, sest umbes 10st korrrast ühe korra sain kohapeal isegi käigu sisse. Edasipidi oli nii, et käivitasin käik sees ja kuidagi sain isegi kuni 3nda käiguni vahetatud. Samas mingit grindimist ei olnud, käik ei tahtnud lihtsalt sisse minna, sest kui täiesti ilma sidurita käiku hoorata, siis hakkab kärisema ju jubedalt. Seega mingi 20% ta lahutab. Ei teagi nüüd, kas tõesti korv kutupiilu või mingi loll viga mujal. 

 

kiirelt sepistatud tsentreerimisriist :lol:

15239231_1357938124239659_1617077241_n.jpg

 

Sai ajaviiteks ära vahetatud ka hoovastiku munaka plastik puks ning samuti varustatud lõtke seibidega.

15292807_1159940727446202_262170838_o.jpg

 

Ja kuna vahepeal oli sünnipäev ja tulemas on jõulud, siis peasponsorilt kallimalt sain endale 'M'-fashion ise kootud kindad, sweet :bmwdance:  tänud talle :) 

Ning sõber kinkis päkapikkude jaoks 2 sokki- ups, jälle on asjal stiili. 

15231722_1159940680779540_1350040626_o.jpg

 

Lõpetuseks üks tõestuslik video, et mootor tõesti töötab, missest, et miljon vaakumleket, no lambda jne. :beer2:

 

  • Autor
comment_112897
42 minutit tagasi, GTA ütles:

Rida kuus on ikka teine asi jah? :D Kust torukolde said, mis tootja oma on?

Tagaistmel istub ka mingi kotermann sul, sõbrad ei jaksa ära oodata millal sõitu saab :ipb-tongue-smile:

 

6 pauku on ikka 6 pauku. Torukolde sain foorumist kasutajalt kassu321 käest, kellel see siin suht pikalt müügis oli. Firmakas vast pole, tundub rohkem ida rahva oma, aga noo väideti paremat performanci kui hartgel, eitea:ipb-tongue-smile: ...kui ma õigesti aru sain. Sõpradega jah nii, et ei saa tööd rahulikult tehagi kui nagu kärbsepilv ümber sita tiirlevad koguaeg :ipb-happy-smile:

  • 5 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_113880

Mina jälle siin.

Tegelt sain auto nüüd lõpuks liikuma. 

  • Numero Uno probleem oli siduriga. Enda teada ostsin täiesti toimiva komplekti, kasutusjälgi minimaalselt, pinnad nagu uued. Peale igasugust jantimist(õhutamine, töösilindri remont, varraste pikendamine, lahti võtmine:memeYUNo:, puhastamine jms iganes, et jumala eest palju välja ei peaks käima) ja lootust tuli ikkagi välja, et sidurikorv kutu. :memeOhNo: Pressi all selgus, et lammidele surudes surveplaat liikus kahtlaselt üles alla. Uus-vana korv sai alla ning sai sellega ühele poole- vast peab :lol:

 

  • Kui mingi aeg mässasin, nutsin ja ilkusin starteritega ning enda arust asja pidama sain, siis eksisin. Uue korviga vajadus sõitma minna nurjus- starteri pärast, jäi peale.Võtsime siis oma starteri surnuaia lauale ning mõtlesime, et miks juba tegelikult esimesel korral ostetud starter ei toiminud. Kuna sellel hambuvus oli õige, ehk M20 oma ning nagu relee ka toimis, siis õnneks või kahjuks oli viimane kord kahe silma vahele jäänud vigane kontakt. Seest oli kümnene polt/tikk lahti ning ei andnud head sutsakat(kui ta just ei peagi lahti olema ja seda pingutades kuskile vastu minema?!) Igatahes probleem lahenes klemmiga nagu pildilt näha.

Lõpuks sai garages asi kokku ja saab nüüd vanuri ja ka enda puhkusele saata :ipb-happy-smile:(mõneks nädalaks ehk?)

 

1.JPG

 

Remontkomplektis olev tihend oli selle töösilindri kolvi jaoks nii tihke, et suutis kogu nö. tolmukatte(mida hoiab rõngakujuline 'hammastega' stopper) punni suruda ning praktiliselt õhku lasta.:memeBigFrown: Sai ühest teisest silindrist pärit kolb koos "normaalse" tihendiga sisse ning ebamäärast survet seal enam ei tekkinud.

2.JPG

3.JPG4.JPG5.JPG

 

Sachsi korv, mis siis mitte toimivaks osutus.

6.JPG

15784647_1193907634049511_202374315_o.jpg

 

Vasakul vist e36 starter, oli niisama võrdluseks, hambuvus nagunii ei sobinud ning paremal siis M20(äkki B20) starter, mis peale läks.

7.JPG

 

Klemmiga parandus.

8.JPG9.JPG10.JPG

 

Vanad M40 saaled, no hakkas igav ja enne romulasse minekut sai natuke lõhutud :D 

11.JPG

 

Tõestuseks, et nüüd ausalt auto vist sõidab. Sumpa isegi all ja puha. Operaatori üle ei tasu pahandada, õpib alles.

 

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_114461

Niiiii, näpud sügelesid ja nii ma siis kevadeks valmistun.

Et ülevaatus ilusasti läbida, siis number 1 näitaja on tuled korda saada- eest regullitavaks ja taha korralikumad klaasid.

 

Valida on mul 2 komplekti tulede vahel, et teha üks korralik. Valikusse jäi üks 'blacki' raam ja tuled ning siis ühed standard tuled, mis tuleb seest puhtaks teha ja 'blackiks' teha.

1.JPG

2.JPG

RaidoM soovitusel harjaga puhtaks lastud vardad ja liiguvad väga libedalt nüüd. Roostes vs haljad...

3.JPG

 

Täna sai üle käidud ka esimesed pidurid. Seekord tulid õhutusega kettad ning foorumikasutajalt 'Buumer' sai ostetud uued sadulad, mis said remonditud.

Neerud ja võred saavad kah  värskenduskuuri. Tahaks stange ka kere värvi saada, aga eks näis kas jõuab.

IMG_0236.JPG

IMG_0237.JPGIMG_0238.JPGIMG_0239.JPG

Peale sai haamri värv ka, kokku panna oli ilus, kaua kestab- eitea :D

IMG_0245.JPGIMG_0242.JPGIMG_0246.JPG

 

IMG_0247.JPGIMG_0251.JPG

 

Suuremad asjad enne igasugust ümberkirjutamist ja ÜV-d oleksi nüüd tuled külge, lambda, sumpa korralikumalt ära toestada, väljalaske lekked eemaldada, kuskilt immitseb tosooli, viskovent ette ja siis võiks hooaega täitsa alustada :beer2:.

Muudetud , muutis Max.

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_116082

UUPPP!

Auto on nüüd liikvel. Enne sai veel tuled kokku-lahti osaliselt. Ühte uut korpust vaja, kuhu klaas külge käib, siis on nendega vinks vonks. Sai veel õlivahetus tehtud, uus õhufilter ja lähiajal ka uus kütsifilter. Autol all toll väiksemad valukad kui varem. 

Praegu usin sissesõit käib, ilmnes ka üks viga- nimelt tahtis nukaratta polt üle pingutamist, autol hakkas süüde jebima. Peabki nüüd uue lambda anduri ja jagaja osakonna sättima + peaks lahtise diffri otsima. Kui tonn kilti täis saab, peaks veel klapivahed üle regullima/kontrollima. 

 

58bc82651f438_1(1).JPG.71cce0f5c46711997268cdac0ac6d893.JPG58bc828ced3f3_1(4).JPG.c421f50bbb6e1534985cfc9adb4848ae.JPG58bc828590f8f_1(3).JPG.2baff96c481ac66913df955e4f93da53.JPG58bc82937e8ec_1(5).JPG.2b9596c2ca4e23705984122883be8b4e.JPG58bc827ec52e8_1(2).JPG.972551847492cfd2a2730069f792bb59.JPG58bc8296e3f09_1.jpg.19518ca92070cccc48c660446d442357.jpg58bc829877621_2.jpg.17161a257d623966bac18b97473860b2.jpg58bc829aaa035_3.jpg.9827e781b5039eb350ea86f5f0b4f4f5.jpg58bc829da2925_4.jpg.bcb3d0fe001408e4cc25e026dbdc4f04.jpg

 

 

  • 5 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_117142

Kuu ajaga 1300km maha põletatud ning vahepeal soetatud boshci universaalne lambda, mis ei paista toimivat.

Pihustid said uued o-rengad.(peale vahetust ikka lekkivad, mdv?)  Alles hiljuti avastasin, et mootoril on 2 tüüpi pihusteid- ühed peaks 1.8 omad olema ja teised M30 omad. Võibolla omast laiskusest pole jõudnud õigete vastu veel vahetada.

Tühikäik ka endiset paarisaja võrra kõrgem, ma ei tea kas mingist vaakumlekkest(leketest) või lambdast. 

Täna vahetasin veel õli uuesti ära ning asendust leidis ka kütusefilter.

Ning kuna käimas on üv kuu, siis läheb hirmkiireks.

image.jpeg.c33b084b53783a3ec3469a1201197f8e.jpeg

image.jpeg.d34b949804ba6445fdcd3b51e6a654eb.jpegimage.jpeg.3ac6a6275c195639180b568c6f4334ac.jpeg

Soetasin ka originaal nupu- mōnus!

image.jpeg.0e6facdbcb81d4b5c78644ae9aef5aab.jpegimage.jpeg.5155d83c3aa12a5462a0df2c9d6a4e5f.jpegimage.jpeg.c2e2d003b075af8e627c87dbf95c0936.jpeg

 

 

Muudetud , muutis Max.

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_118875

Nii, käes on suvi ja no auto pole juba kuu aega sõidukorras olnud. Mõnda aega tagasi sai alustatud katalüsaatori paigaldamisega. Eesmärk oli katt flantsidele teha, et oleks hea "vahetada" ja huvikorral miski muu vastu swappida. Kogu aretus käis kodu ja töö vahelt, mis tähendas, et pidi mõõtma, sobitama, siis mujal punktima ning kui sobis, siis kinni keevitama. See tegi protsessi maru aeglaseks. Eile keerasin veel lõplikult viimased poldid ja mutrid kinni, kuid ette poole tuleks veel üks kandur nokitseda. Flantsid said tehtud sekist meelepäraste tihendite järgi. Palju ideid, materjal ja keevitused tehtud isa poolt. 

Kuid alustuseks sai vaakumvoolikuid vahetatud.

1.JPG.7cb8115bff5fbba3fed896f440d90c7f.JPG

2.JPG.e1c223a80ac57fe53c4d04da5aa66bbb.JPG3.JPG.528173bffa4fc654711d6ed03652fdc0.JPG4.JPG.4de3c49e29b6ac47c518d9df3f897858.JPG5.JPG.53d2d02a51694789cfe5a980d1d0ff13.JPG6.JPG.1eddc9d9fea0ae9a1960e43cea995622.JPG7.JPG.dc8097b16042f9e363cd5cdc2d296343.JPG8.JPG.5580aee8740da734c64051908499a107.JPG

Kuna üks flants oli ma ei mäleta, kas katki või puudu, siis sai asenduseks tehtud puidust, lihtsalt, et saaks vormi teada.

9.JPG.6dcb35735c24f1235245e4d1aee4118b.JPG

Vanast pütast nii palju, et käiku läksid esimesed 'leegitorud' ja ehk saab ka reso kasutada.

10.JPG.fd3357a3ebd1d4eef800e1e200e8e02b.JPG

11.JPG.c824eb0913ec9d42805c7b34f666139f.JPG

12.JPG

Lõpuks sain ka kunde poolse lähitulele õige korpuse ja nüüd saab tuled ka lõpuks ära regullida.

13.JPG

14.JPG

15.JPG

16.JPG

17.JPG

18.JPG

19.JPG

Ja ikka on alati nii, et alustad ühest asjast, maksimaalselt ühe komplekti tööriistadega ja lõpuks on siuke segadus ja mitu asja korraga laiali.

20.JPG

Spidoplokk sai ka üle vaadatud, tuleb ikka miski teine muretseda, kuna mõned kontaktid jeblivad, kuigi on juba varem üle tinutatud. Kässari tuli põleb ka siis kui ise tahab või matsu vastu armatuuri annad. Kaablid iseenesest nagu terved.

21.JPG

Lõpuks sai E34 lõdvik asendatud E30 omaga. Tügikäigumootorile tuli väike kõverik panna, et saaks selle toruga kasutada. Samuti sai kähku valmistatud õhupoksi kinnitused ning nüüd ei ima enam radikalt sooja õhku ja näeb niisama uhke välja. Kuid vaja oleks proovida teist õhukululugejat, kuna õrnalt gaasi andes hakkab justkui pooma. 

22.JPG

Kuna kässaritule lülitid ennem polnud, siis sai microswitchist oma aretud tehtud, toimib.

23.JPG

Summutile sai taha ka veel 2 lisa kandurit tehtud.

24.JPG

Kuna täna laupäev, siis arvestasin ,et üv punkt on 3'ni lahti ning kiirustasin jõhkralt, et sinna jõuaks. Suure hurraaga sinna jõudes oli seal kiri, et just täna on see ainult 2'ni lahti :) . Mis seal ikka, proovime siis nädala algul uuesti.

25.JPG

comment_118877

Väga kena. Endal ka kohekohe sama asi ees. Mōtlesin samuti, et peaks asja laskma teha polditavate kinnitustega, et kui vaja midagi lahti teha siis ei pea kollektorist alates lahti vōtma. 

Anna siis teada, kas heitgaasi näitajad on normis. 

Kas vana katt oli läbi omadega? 

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.