Hüppa postitusse
Postitatud
comment_26459

Panen siis enda auto ka üles. Masin valmistatud 1988 aastal ja ostetud Hollandist. Mudel 316i ja mootor 1.8 75kw M10. 16"speedline valuveljed ja sportvedrud eelmise omaniku poolt pandud. Taga veel veokonks. Liigub väga hästi. Sõitnud 210.000 km.

http://www.hot.ee/henrik15/Henrik15/P7070110.JPG

http://www.hot.ee/henrik15/Henrik15/PC050080.JPG

http://www.hot.ee/henrik15/Henrik15/PC050078.JPG

Mõned pildid siis

  • Vastuseid 192
  • Vaatamisi 33,1tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Tere jälle! Vastuseks eelpool räägitule - jõudu tarvis, auto liigub täitsa nobedalt. Pea aasta on mööda tiksunud viimasest sissekandest. Sügisel, talvel ja kevadel valitses vaikus. Auto veetis e

  • Tere jälle! Auto on vast oma poolteist kuud garaažis talveunes olnud. Suvel sai mitmed tuhanded kilomeetrid juurde mõõdetud. Möödus suhtkoht murevabalt. Tahtsin esimese soolani ära sõita, aga bemm p

  • Viimasest postitusest on möödunud umbes 9 kuud. Suvel tuli sõite tuhandete kilomeetrite jagu, mille hulka kuulusid ka otsad Salacgrivasse ning Riiga. Augusti lõpuks sai M10-mootoriga lugulaul mõneks a

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_7421

Kohe-kohe ülevaatusele. Seniks panen siia paar pildimoodi nikerdist kah. Ajan roolivõimu ka jupphaaval kokku, tegin ühe pildi, millel on kõik asjad, mis mul hetkel olemas. Olekski palve, et ehk teadjamad ütleks, mis pildilt veel puudu, ma siin vaikselt vaatan realOEM'i ja muid õpetusi ka, aga vahel kipub asi segaseks jääma, et mis mul siis olemas on ja mida pole. Keegi võiks täpsemalt ära öelda. Tahaks ruttu lati alla saada, kuna vana võimuta latt ilmutab pikemat aega väsimismärke. Ega võimuga latti alla pannes ei tule vahetada seda rooli ja lati vahelist kardaani ka? Igatahes, abi on teretulnud :). Ja üks nõmedalt kurb üllatus tuli ka nähavale, nimelt kõrvalistuja poolses karbis üks auk sees, pole küll spetsialist, lähen näitan tuttavale ette, äkki annab veel lappida, kuna enne suve ei hakka suuri asju tegema :x Ja pilte asjadest:

img7142t.jpg

img7146v.jpg

img7151d.jpg

img7148u.jpg

comment_7414

Nii rooligardaani pead välja vahetama jh.

Ise endal oli ka punasel ilma võimuta roolilatt aga see andis otsad ja siis kui vahetamiseks läks siis ikka panin võimuga süteemi peale ja rooli gardaani peab ära vahetama, kuna ilma võimuta versioonil on see gardaan pikem.

Minul siis läks ikka rulli roolivõimuga latt peale mitte E36.

  • Autor
comment_7332

Õige, lip tuli hiljem. Vana luuk oli roostes äärtest, mõtlesin korda teha, midagi hullu polnud, aga siis sattus kunagi siia müüki lip'iga tagaluuk väga hea hinnaga. Sain käpa peale, värvisin ära ja nüüd on siis teine luuk peal vahelduseks. Mulle meeldib :)

  • 3 nädalat hiljem...
  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_6311

Eile veendusin kindlalt, et mootoritöö täiega paigast. Jõudu on kaotsi läinud, kõrgematel pööretel hakkab jõnksutama ja pooma. Täpsete andmete järgi peaks selle mootoriga kiirendusvõime 0-100 u. 11 sek olema, nii oli see veel hiljutigi. Eile sain tulemuseks 15+ sekundit, midagi on väga paigast läinud. Ei tea, kas tegu lisaõhuga või muu jamaga. Plokikaas tuleb seest üle vaadata, summuti on ka kahtlane. Kahtlustada saab ka hiljuti vahetatud bensufiltrit, äkki sattus mingi jama ja kütusevool ei toimi korrektselt. Enne suve algust tegevust jagub :? Summuti saan korda, arvatavasti lendab katalüsaator ka leebet, kuna sellest järel üsna nutune osa, toru tuleb asemele. Tihendid kah summutil siit-sealt läbi. Kuskil peab mootoril surved ka ära mõõtma, praegu päris sant seis :roll: Aga noh, nii need asjad käivadki :)

  • 2 kuud hiljem...
  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_2897

Uus jagajakaas ja rootor, pöörded on ühtlased ja sõit jälle parem. Summuti sai sõbra abil mõni päev tagasi vaikseks tehtud, kuid juba 3ndat korda suutsin selle puruks sõita, seekord oma maakodu hoovi sisse sõites 10 km/h. Juhipoolselt esitiivalt on iluliist vehkat teinud, võite pakkuda, eks ma varuosade teemas varsti küsin kah :wink:

  • Autor
comment_2809

Tänud. Järgmise nädala lõpus on Tartusse minek, ehk tee peal saab Paidest kah läbi tulla. Generaator logiseb viimasel ajal vahel lahti, puksid ja kinnitused läbi, kuid kodu lähedal asuvad poed ei paku vajalikke detaile. Peab otsima ja vaatama, mis teha :roll:

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_31339

Vahepeal jälle uus summuti pandud, seekord otsast lõpuni tavaline ilma katalüsaatorita. Paar päeva tagasi sai mootoripadjad kah ära vahetatud, olukord oli päris piinlik. http://imageshack.us/photo/my-images/809/20111029142747.jpg/

Enne talve saab loodetavasti keevitusse viidud, kohendamist vajab tagapõll, ees tuuleklaasi juures olev aknanurk ja üks karp.

  • 3 kuud hiljem...
  • Autor
comment_37375

Uuendaks teemat kah. Detsembri lõpus juhtus nii, et viisin auto Reinole (suured tänud ettevõtmise eest :) ), et saaks kerele värskema olemise anda. Jaanuaris sai auto juba tagasi toodud. Muret tegid paljud kohad: esiakna nurk, akualus, karbid, tagakoopad, tagapõll põhi jms. Praeguseks on eelmainitud kohad üle käidud. Akualus ja aknanurk on väga viisakad, vanad karbid sai samuti päästetud. Põhi vajas eest nurkadest, äärtest, gaasipedaali juurest ja mujaltki keevitust. Tagumine parem koobas oli seest päris nutune, püstaku juures laiutas palju roostet. Koopa välimised ääred on ka uue välimuse saanud. Eks nad olid enne üsna halvas seisus, aga lihvi, kereliimi ja muuga andis olukorda parandada. Tagapõlle nurgad olid vatti saanud, muidugi oli läbi ka tüüpkoht tagumise veoaasa kõrval. Nii palju siis sellest. Reino aitas need kohad uuele elule ja mingil määral on muret jälle vähem. Pindmist roostet esineb siin-seal veidi ikka, sellega saan ise enne kevadet hakkama. Arvestades võimalusi, võib tööga väga rahul olla. Töö käigus on pilte ka tehtud, mõned neist siin http://fotoalbum.ee/photos/Henrik15/sets/1257203

Peaks ise ka kaamera kätte võtma ja päevavalges siit-sealt pilte tegema. Muresid on muidugi veel. Lähiajal vaja sammud poodi seada ja osta uued tagasillapuksid, esirattalaager, mootoriõli, piduriklotsid ja kettad ning kindlasti midagi veel. Mootor vajab klapiregulli ja paari uut tihendit. Juhiiste lagunes ära, seljatoe asendit on hetkel võimatu fikseerida. Vaatab, kas annab korda teha või vaja uut istet. Mõni päev tagasi tuli välja ka tõsisem jama, nimelt rool ei keera vasakule lõpuni välja nii palju, kui peaks. Paremale keerates on kõik korras. Ei tea, kas latt läbi või muu jama, peab uurima. Keldris pikemat aega võimuga latt küll olemas, peaks paar puuduolevat vidinat juurde ostma ja ära vahetama :) .Häirib ka see, et viimasel ajal on salongis kogu aeg korralik bensiinihais.. Ei ole kindel, millisele järjekordsele veale see viitama peaks. Tegemist ikka on, nõuanded on alati teretulnud. Märtsi lõpus on vaja ülevaatusel käia, enne seda on vaja veermik korda saada. Praeguseks kõik.

Muudetud , muutis Henrik

  • 3 kuud hiljem...
  • Autor
comment_43922

Tõstataks teemat kah. Aprillis sai ülevaatusel käidud, nüüd mõnda aega muretu. Vahepeal tehtud tööd/uued asjad: esipidurikettad- ja klotsid, käigukasti ja kardaani vahemuhv, väntvõlli otsasimmer, klapikambri kaane tihend, esimene parem rattalaager, paar bensiinivoolikut mootoriruumis, vahetatud roolilatt ja tehtud sillaregull. Samuti sai enne kevadet ostetud uus Pioneeri makk aux'i ja usb-avaga. Originaalmakke on kah paar tükki varuks kogunenud, aga muusikat nendest kõige parem pole kuulata :) . Lisaks on pagasnikusse tekkinud väike SPL basskõlar koos Blaupunkti võimendiga. Pole muidu küll sellise stiili otsene fänn, aga pakkumine oli nii soodne, et ei jätnud muud võimalust. Teha on ikka nii mõndagi, õlisid ei ole siiani vahetanud ja tagatulede tihendeid ka uusi vaja. Heal juhul käin homme uusi esistange lisa tüübleid ostmas. Muud suurt viga ei olegi, suvel tahaks rohkem sõita kui pidevalt midagi parandada. Üks tõsisem mure on kah, nimelt tavaliselt kuskil 75-90 km/h vahemikus hakkab rool korralikult vibreerima. Vibra pole väike, vaid väristab ikka ebanormaalselt palju. Kuna sel kevadel panin vahelduseks alla jälle oma vanad 16" veljed (eelmine suvi sõitsin 15" kärgedega), siis arvasin, et vajavad lihtsalt tasakaalustamist. See sai tehtud ja sild ka reguleeritud, aga sama jama. Roolilati vahetasin hiljuti lootuses, et uus peaks vigadeta olema, lähemal vaatusel tundus olevat kah. Ei teagi, kas asi ikka selles, või milleski muus. Ega roolikardaan põhjuseks ei või olla?

Igatahes nii ta praegu on, vaja rooliveale jälile jõuda ja paar väiksemat asja teha ning suvel tuld anda. Võite julgelt eelnevalt kirjeldatud probleemi kohta nõu pakkuda. Pilte peaks ka jäädvustama, enne vaja esipõll komplektseks seada.

Muudetud , muutis Henrik

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.