Hüppa postitusse
Postitatud
comment_31638

Niih mõtsin, et teen kah teema uuest igapäeva liikurist, siis lõpuks ära.

Tegu, siis kolmada rulliga mis mul on olnud ja seekord siis jällegist 2.3 mootoriga isend.

Jõudis ta minuni harjumaalt, täpsemalt siis Sauelt ja sellise hinna eest nagu ma ta kätte sain oli autot küll, kohe sai ka mõtteid mõlgutatud, et mingid v'heke popimad veljed võiksid all olla kui orig. 14" plekid ning sai Tiiduga ühendust võetud ja temalt ära toodud 16" x 8" ja 16" x 8.5" laiemaks keevitatud plekk veljed, Algselt auto seisis miskine paar kuud mul hoovi peal ning üritasin teda väheke rohkem sõidu valmis saada. Kuid vend (ehk Martin_L) suutis oma ix lahti saada ja tal polnud millegiga sõita ja võttis mult fordi ära ja pold muud teha kui Bemmiga siis ise liikuma hakata.

Algselt polnud mul kollektori tihendeid vahel ja lörises masin üsnagi kõvasti, mitte et ta praegu väga palju vaiksem oleks aga sai siis need uued ostetud ja tihendid vahele pandud. Tihendite vahetusega on ka muidugi oma stoori nimelt kõik poldid olid põhi mõtteliselt näppuga kinni keeratud ja nii lihtsat kolle tihendi vahetust pole mul enne olnud. :D

Lisaks siis sai kohe alguses vahetatud bensu filter, õli filter, õli, tosool, taga istmete seljatoed, bensu taseme andur, uus ventilaator külge pandud, peeglid vanad olid katki ning uued on soendusega. taga amordid ning vedrud ja ette sai miskine -40 madaldus alla.

Plaanidest siis hetkel nii palju et on ostetud m52b28 mootor valmis mille tahaks tööle panna proge aju ja väheke parema väljalaske süsteemiga, Kevadel ilmselt esimest otsa veel 40mm madalamaks ja tagumist otsa 60mm. 3.64 LSD diffri, sport sadulad ette ja keretööd ära teha ja esialgu oleks nagu kõik.

Aga mis ma siin romaani ikka kirjutan, mõned klõpsud kah siis:

PB056398.jpg

PB056339.jpg

PB056315.jpg

  • Vastuseid 131
  • Vaatamisi 16,4tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_48353

Väga väikese nurga ja gaas koguaeg põhjas sai jah lõpuks kuidagi hakkama. Turbo peale esialgu ei mõtle pigem seda et natukene putitan seda mootorit veel ehk siis m50 sisselase, chip, nipet näpet veel ja hakkan ilmselt statoili võidusõidu kütusega sõitma. Kuna esialgu investeerin veel veidi vedrustusse, teen autot väheke veel kergemaks ja kindalsti lähen üle võidusõidu küttuse süsteemi peale ehk siis turva paak ja korralikud kütte voolikud kuna e30 süsteem ei ole lihtsalt vastupidav. Ja ehk järgmise hooaja keskel või kui õnnestub sponsoreid juurde saada siis enne järgmist hooaega plaanis siis ikkagi V8 peale üle minna. Turbo oleks küll huvitavam, aga selleks, et saada vastupidavat turbo masinat peab mootrisse investeerima ja sellist raha mul ei ole kohe mitte kuskilt võtta.

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_49166

Nagu piltidelt oli näha, siis masinale tekkinud M-tech II stange koopiad külge, nüüdseks on ka plastik kapott olemas ja carbonist ukse katted sisse, ehk siis polstrite asemele. Lisaks sai, siis ka ostetud ette püstakutele ära coiloverite keerme hülsid koos reguleer mutrite ja vedru vahe plaatidega, ehk siis läheb esi vedrustus väheke ümber tegemisele ja saab orig püstakutest coiloverid. See aasta ilmselt mootori kallalae veel ei lähe aga järgmiseks hooajaks peaks seda kah ilmselt vähe värskendama juhul, kui V8 muidugi peale ei tule.

Järgmine drifti etapp toimub 28-29 sept, asukohta veel ei tea, aga ehk õnnestub selleks ajaks, siis väheke vedrustust paremaks saada ja üritan ka uue kapoti peale saada ning uued polstrid külge.

  • Autor
comment_49377

Täna sai, siis sellel masinal kindlustus läbi ja alates tänasest see auto ilmselt omaljõul enam mööda tänavaid liiklema ei hakka, aga linna pildis või mujal välja arvatud ringrajad liigub see masin edaspidi ilmselt sedasi:

P9089569.jpg

Aga see auto ei ole ainult minu masina vedamiseks ja kindlasti aitab kõiki hätta jäänuid Tallinnas ja Harjumaal. Ilmselt saaks ka kokkuleppele väljaspool harjumaad, aga sellisel juhul tuleks kontakteeruda pildid oleval numbril.

  • 5 nädalat hiljem...
  • 2 nädalat hiljem...
  • 5 kuud hiljem...
  • Autor
comment_58969

Niih pole ammu selle auto kohta midagi kirjutanud, aga ega midagi toimunud kah ei ole välja arvatud see, et enne suuremaid külmasid sai vahetatud mootoris olev vesi tosooli vastu mõeldes, et ehk talvel kuskil jäärajal ära käia, aga eks see ainult mõtteks jäi. Täna, aga võtsin ette ja kaevasin auto lõpuks lumehangest välja, et vaadata, mis talv temaga teinud on. Aega läks kuskil tunni jagu ja auto oligi väljas sai vaadatud vedelikud üle kuhu vaja sai veits juurde valatud ja aku peale ning võtit ja käima ta läkski. Peale seda ka muidugi väike kohustuslik proovisõit ja siis tuli muidugi naeratus näüle ja päris fun oli.

Praeguste plaanide järgi, siis teen kiire vedelike vahetuse ja üritan leida e36 pealt aju koos immo süsteemiga, siis saab ehk piiraja jama kah korda ja siis veel mõned vead ära parandada, mis tekkisid eelmise aasta võistlustel ja kui kõik hästi läheb, siis on autot näha 20 ja 21 aprill Haapsalus kiirendusel ja drifti trennis. Esimene võistlus on praegu küsimärgi all kuna kuna samal nädalal on suured õppused ja ei tea veel kas linnaloale saan õige aegselt ja nuh ajateenijal ei ole just rahalised seisud väga kiita, aga annan endast kõik, et kohal olla Tabasalu ikkagi kodust ca 5km, siis võiks nagu kodurajaks nimetada. :P

  • Autor
comment_58991

Minu piiraja nuss seisneb selles, et see aju mis mul peal on on pärit e39 pealt ja tahab saada kiiruse signaali abs andurist aga rullikal tuleb see signaal diffrist ja see ei sobi sellele ajle ja lööd sisse vea koodi wheel speed sensor ja tänu selllele on piiraja 5300 peal, aga e36 võtab kiiruse signaali samt diffrist ja tänu sellele oleks vaja e36 aju ja kuna see aju maksab koos immoga umbes 100.- kanti siis pole mõtet hakata immot eraldi veel maha võtma.

  • Autor
comment_59464

iih sai natukene mõeldud siin ja kuna sõjavägi on paraja põntsu pannud finants olukorrale ja mõned probleemid veel hetkel liikumis vahenditega, siis jääb see masin hetkel tahaplaanile ja kogu see driftihooaeg ilmselt jääb tahaplaanile. Praeguse seisuga jõuab masin ehk hooaja lõpu poole rajale ilmselt midagi hetkel muutma ei hakka ja pigem valmistun järgmiseks aastaks.

Plaanid igatahes järgmiseks aastaks on kindlasti puur sisse, auto välimus korda teha ehk siis mõlgid jms välja ja ilusamaks kah kindlasti ja uus mootor ilmselt 4l bmw V8 kuna kõige odavam ja vastupidavam lahendus.

Hetkel kõik, kui hakkab miskit auto kallal toimuma, siis annan ka kindalsti siia teada.

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_63752

Sai täna pandud lõpuks peale e36 aju, aga probleem sellega ei lahenenud ja piiraja kamm jätkuvalt alles, kas kellegil on äkki miskeid ideid mida teha proovida siis need on teretulnud.

Tänud rihole aju ja immo kompoti orgunnimise eest ja raidile Truumu diagnostikast kes järjekordselt viitsis mässata selle immo värgiga.

  • 2 nädalat hiljem...
comment_64332

Ma ei ole vägapalju tegelenud auto ajudega, aga tean lihtsalt seda, et võimalus on ka eraldiseisvale ajule.

Eks nendeks on vems,ms ja piggyback. Rohkem pähe ei tule.

 Saad ju nendega peaaeug kõike muuta ja kontrollida, vast saab ka sellisest jamast lahti.

 

Võibolla tõesti ma eksin, selleljuhul ka vabandan.

  • Autor
comment_64440

Mõtted liikusid muidek isegi vahepeal proge aju poole, aga kuna plaan on niikuinii minna üle v8 peale siis oleks see hetkel mõtetu tegevus olnud, samas oleks ka seal saanud progeaju edasi kasutada. Aga hetkel on natuke tähtsamaid asju elus kuhu raha panna ja ilmselt enne talve ei hakka selle auto kallal midagi ehitama vb üritan saada orig. ajuga sellest probleemist ikka lahti aga kui ei õnnestu siis sõidan nii edasi hetkel.

Eks näis mis elu toob aga praegu liiguvad mõtted isegi selle poole et kui keegi sooviks siis hea pakkumise korral võib selle auto endale soetada, aga kui midagi mõistlikku ei tule siis ehk õnnestub endal ikkagi esialgsed plaanid talvel ellu viia.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_64865

Sai siis see laup käidud Raplas sõitmas ja heaks uudiseks on see et piiraja probleem lõpuks lahendatud ja autoga oli väga mõnus sõita. Halvaks uudiseks see et ventikas lõpetas töö ja ühe tünniga kokkusaades läks tagastange suht ribadeks, aga muidu oli üldiselt mõnus nädalavahetus ja tundus et aastaga pole midagi meelest läinud. Eks näis nüüd kuidas järgmine kuu finants seis on kui õnnestub siis tahaks uue stange ja ventika osta ning heameelega läheks võtaks ühest drifti etapist ka osa.

Praeguseks siis kõik.

  • Autor
comment_65153

Pärnus jah streeti ei ole et kas viimane etapp Raplas või eelviimane kus iganes see toimub. Eks vaatab peale palgapäeva mis seis on aga heameelega läheks funniks veidi veel.

Seoses sellega kui kellegil vedeleb miskised 14" suvekaid ~3mm ja peale mustrit ja madalaid 15" rehve siis võib märku anda tuleksin võiksin jalust ära.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.