Hüppa postitusse

BMW 320i (M50B25TÜ) '89 - wabbit

Postitatud

Sai septembris ostetud 89 aasta kupee 320i. Spetsiaalselt ostetud täiesti stock masin ja kere jäikust arvestades ilma katuseluugita isend.Vaikselt saab tegeletud temaga. Pole igapäeva masin, lihtsalt selline hobikas.

Välimus:

1. madalat tüüpi originaal antitiib (olemas, vaja paigaldada)

2. is’i esimene add-on (olemas vaja paigaldada)

3. kulmud (olemas vaja paigaldada)

4. toonklaasi ring (tehtud, kõik peale esiakna)

5. avatavad tagaaknad (originaalis)

6. 7,5x16 ja 9x16 Borbet A (olid all, nüüd talvel plekkvelg)

7. B&G madaldussari (tehtud)

8. summutiotsad (vaja osta otsad)

9. mustad neerud (tehtud)

10. uued esilaternate klaasid (olemas, vaja paigaldada)

Tehnilse poole pealt siis sildades puksid kohe kohe kõik välja vahetatud, täiesti uus summuti pütt tagumine, valmis ostetud ketastega tagasild. Vahetatud kõik vedelikud masinal.

Sisemuselt täiesti tavaline ainult mtech1 rool on paigaldatud

Paremaid pilte hetkel kahjuks ei ole, klubi kokkutulekult mingid on siis:

http://images2.fotopic.net/?iid=yqmmg2&outx=0&quality=70&noresize=1

http://images3.fotopic.net/?iid=yqmmdu&outx=0&quality=70&noresize=1

http://images3.fotopic.net/?iid=yqmm4x&outx=0&quality=70&noresize=1

014314731a6f58.jpg

  • Vastuseid 373
  • Vaatamisi 84,8tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

  • Autor

Nii täna sai masinale installitud Luisi sportrool, JOM korvtool ja traksid

img6737io4.jpg

img6691ze4.jpg

Ja siis ka paar pilti uute välis detailidega

img6700id1.jpg

img6727eq2.jpg

img6743ac9.jpg

img6740pk2.jpg

  • Autor
Jep, maitsekas.

Kuidas pool-korviga on, nüüd püsid ilusti paigal ?

enam ei ole raja peal akendel käejälgi :D

aga ostsid aint 1 istme? :lol: ilusam oleks kui mõlemad ühesugused :D

muidu väljast on küll si*aks ilus 8)

aga ostsid aint 1 istme? :D ilusam oleks kui mõlemad ühesugused :D

muidu väljast on küll si*aks ilus 8)

Küll jõuab ka teise peagi osta :lol:

  • Autor
randiga borbet A oli igatahes ilusam kui praegune azev, aga noh maitseasi.

velje vahetus toimus juba rohkem auto sihtotstarbe pärast, ei soovi ainult näitamise autot, tahaks rohkem sõita ikka temaga

velje vahetus toimus juba rohkem auto sihtotstarbe pärast, ei soovi ainult näitamise autot, tahaks rohkem sõita ikka temaga

Sõita ei kannata siis velje laiuse või ET pärast? Või selline velg ise ehituselt nõrk ?

  • Autor

Sõita ei kannata siis velje laiuse või ET pärast? Või selline velg ise ehituselt nõrk ?

velje laius oli põhi argument, soovides madaldust kasutada peab kasutama liigselt madalat ja kitsast rehvi, millel rehvisein ei anna mängima ja sealt kaotab juba oluliselt rehvi pidavust

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor

Nii vahepeal juhtunud nii palju kui sai vahetatud pidurikonn, mis suutis täpselt õhtuses ummikus otsad anda :evil: ja lisaks sai masin endale täisjooksuna uue summuti, firmaks siis Simons

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor

Nii , pole midagi ammu kirjutanud siis. Vahepeal valmis muretsetud uued esimesed rattalaagrid, uued poolteljed, pooltelje otste katted, ¹arniirid, õõtsapuksid, kollektori tihendid, kaks uut resonaatorit, käigukangi kott(ainus mis paigaldatud on). Kui masin värvitud siis uued jupid külge ja võib jälle rahulik olla :). Lisaks sai vahepeal ka välja vahetatud siduritöösilinder mis suutis päris korralikult läbi jooksma hakata.

Lõpuks ometi sai täna keretööd käsile võetud. Rooste hakkas natukene silma riivama, ühes kohas oli isegi pisike auk. Värviks tuleb Delphin metallic.

Tänased pildid siis, masinat saab kahjuks teha ainult nädalavahetuseti ja läheb natukene aega. Jõudsin siis eemaldada enamus asju mis ette jäävad. Kahjuks polnud vastavat torksi et esimest stanget maha võtta ja nii ta täna seisma jäi. Enda imestuseks on olnud masinal kunagi kärukonks. Jõudsin ka kõik mõlgid auto peal ära märkida. Piltidel ka uus summutipütt näha. Summuti ehitatud jäigalt pukside peale.

bmwprojekt012zu3.jpg

bmwprojekt011kn4.jpg

bmwprojekt013je1.jpg

bmwprojekt037bv4.jpg

bmwprojekt044dj8.jpg

Korralik ette võtmine pistab tulevat aga kuskohas värvia lased ka ja kui saladus pole siis ps võid mulle hinna kah saata. :D

  • Autor

nii see nädalavahetus sai ka ainult 1 päev autot nokkida. tulemuseks siis enamuses eemaldatud roostetäpikesed, rohkem ei saand teha kuna terashari sai otsa. Puhtaks sai lastud ka tagumised koopaservad ja koopa seinad seest osaliselt, hetkel sai kõik kohad kaetud Loctite poolt toodetud roostesurmaga. Kahjuks ilmnes see et kaassõitja jalge ees olev nurk on omadega otsa saanud, see talvel keevitusse kui terve sisu saab välja võtta.

Ära sai siis tellitud uus poritiib, numbrituled ja ette uus bmw embleem.

Väikene video siis nädalavahetusest, kvaliteet pole kahjuks parim aga saab aimu:

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor

Nii nüüd natukene aega kommenteerimist vahele jäänud.

pildid räägivad rohkem kui 1000 sõna:

img5344us5.jpg

img5343bc3.jpg

img5346hy0.jpg

need siis esimesed detailid mis said krundi alla, muu auto pahteldatud ja lihvitud enamusjaolt, paar asja veel teha enne kui saab kõike kruntima hakata

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.