Hüppa postitusse
comment_26644

29.10.2007 sai ühte bmw 325e-d vaatama mindud Tartu kanti, välimus oli enam vähem rahuldav.

Karbid heas korras, sidur libises, starterit ei võtnud järgi, esimene vasaku poritiiva alt oli tükk väljas, sumbuti oli pooleks.

Eelmise omaniku jutu järgi oli suvel tehtud järgmised asjad autoga:

Vahetatud:

süüteluku põhi

õlid mootoris,kastis, reduktoris

vahetatud mootori.-geneka.-roolivõimurihmad, ventikasidur,alumine simmerling

esimesed piduriklotsid,jagajakaas+rootor

reguleeritud klapid

Kaasa sai:2tk esimesed tiivad(üks uus)

uued tagumised piduriklotsid

Aga kuna kaua sai sellist autot endale otsitud siis sai see igatahes ära toodud, seisis garaaziz pakkude otsas, kile peal. Esimene vaatlus oli täitsa hea, kohe pakkudelt maha ja lükkasime käima, suht esimese matuga kohe (starter oli kutu) kerge sõiduproov ja saigi masin ära ostetud.

Oli kauge sõit ka aga masin sai igatahes ära toodud.

Masin sai rohkem ostetud mõttega talvel vähe lõbutseda kuskil rajal ja siis kevadel maha müüa aga eks vaatab mis saab.

tegemist siis:

1987a autoga

2.7l R6 95kw mootor

läbisõit spidomeetri järgi ostu ajal oli: 270452km

värvus hall

roolivõimendi, kesklukustus (puldiga), elektrilised välispeeglid, katuseluuk

tühimass 1140 kg

täismass 1580 kg

kandevõime 440 kg

Kohe sai järgmised probleemid leitud ja ära parandatud:

Starter ei tööta - peal oli vale starter, igatahes palju väiksem kui olema peaks, sõbralt sain korraliku starteri, uus pendiks (250.-) ja töötab ilusti

soendusmootor ei tööta - pika otsimise peale leidsin, et relee oli puudu ja suurem kaitse oli ka pandud kaitsmeblokki

Kõik võimalikud pirnid sai ära vahetatud mis olid läbi ja neid oli armatuuris palju.

Käigukast sai alt ära võetud ja paremas korras sidur ja sidurikorv sisse pandud, kuna eelmised olid ikka päris läbi.

Tehtud korda sumbuti. (Sport lõpupütt 900.- ja keevitamine 1000.-)

Käigukasti mahavõtmisel sai ka kõik need käigukangi plast puksid uued pandud, et see ei liiguks nagu pesumasin.

Elektripeeglid ei tööta - uksesse minevad juhtmed on puruks, tegeleb hiljem sellega

Sisse sai ka pioneer makk.

Tulevik:

uus ketas, korv ja survelaager on (Hind kokku on 4500.-)

korralikud uued esituled, vb ka tagatuled

toonklaas

udutuled või kaugtuled

parem muusika

külge vaja panna uus vasakpoolne poritiib+värvimine (kes teeb hästi ja soodsalt?)

tagaluugile "316" märk

piduriketaste ja klotside vahetus

uued euro nr. märgid

Pildid:

DSCF1827.JPG

DSCF1830.JPG

DSCF1831.JPG

DSCF1836.JPG

DSCF1837.JPG

DSCF1841.JPG

Muudetud , muutis cobra

  • Vastuseid 163
  • Vaatamisi 34,2tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Jätkuvalt midagi pole muutunud. Ennem talve tõstsin kõrgemaks, panin alla talvekad et äkki on vaja sellega liikuda.....aga talve polnud ja puudus ka vajadus.   ÜV sai tehtud ja pärast s

  • Pole suurem asi foorumis kõvataja aga......on olnud muudatusi vahepeal. Mootor täielikult korrastatud, kõik uued tihendid ja vajalikud kuluosad vahetatud.   Plokk O rõngastatud, or

  • Väga pole midagi muutunud, seisab, sõidan, seisab ja kõige tähtsam leidsin lõpuks Lätist ühed veljed. Kuna trippisin euroopas ringi, siis viisin kõik seisvad rondid vahepeal maale. Turbo e30

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_21202

tere

su eelmise aasta taastamise teema oli üpris huvitav ja oled ka sellel aastal suure töö ette võtnud! Aga paraku ei saa mainimata jätta, et suur hulk roostet jäi kindlasti nii kapoti alla(mootori ruum), kui ka mõlemale poole porikoopasse!

ise samamoodi vaatasin, et auto täiesti roostevaba(esiots), hiljem, kui mõlema poole tehasemastiksi eemaldasin, siis avanes suht roostes vaatepilt, eriti piduritoru hoidikud (nende tagant), peamiselt oli rooste kahe plekipinna vahel. see mastiks, mis sa peale oled lasknud, see ei kõlba ka kusagile, need pigi paasil mastiksid on saast! Muidugi ka see, et oled selle suht musta ja tolmuse pinna peale lasknud!

aga muidu üpris korralik e30, mis on saavutatud taastamise/remondi käigus!Vaeva oled palju näinud ja raha kulutanud :)

edu ja jõudu edaspidiseks! :wink:

  • 2 nädalat hiljem...
comment_21065

no enamik roostet sai ikka ülesse leitud, ka see rooste, mis puges lihtsalt 2 pleki vahele ja pole sellel mastiksil ka viga midagi, on kasutatud ja kasutatakse edasi ka. Päris hullu ka nüüd teha ei saa ja kogu kere kuskile happe tünni pista :) aga ok see selleks.

Äkki keegi pakub korraliku reflektori pinnaga Ühte täistuld, klaas pole oluline, katki või üldse pole, peaasi et peegelpind oleks korralik.

  • 4 nädalat hiljem...
comment_20654

Minu väike "Sleeper" hakkab ka siis tasapisi juba valmima, hetkel käsil mootori seadistamine, ei saa tühikäiku hästi tööle ja muud testsõidud, plaan siis haapsalu ajaks normaalselt tööle saada.

väike poolik pilt ka autost siis, mõned ideed veel on, aga nendest hiljem. Seega vanamuttide hirm on jälle linnas tagasi!

sleeper.jpg

comment_20523

Mälestuseks siis ajad ka, mis loodetavasti ei jää selliseks.....

.kiirendus.jpg

ja aegade põhjal oli parim aeg siis kohal 121, arvestades et oli kokku 493 starti.

ja varsti tuleb hunnik pilte ka tööst, mis sai sellel 4 kuul vältaval mootorivahetusel tehtud :)

kusjuures ma ei teagi, kas uuema või vanema tüübi mootor, 89a oma on, ma arvan et see uuem tüüp on mul.

Krt hetkel värvi peast ei tea, hiljem ütlen, mis ta nüüd oli.

comment_20521
16sec aeg oli see kus tagurpidi startisid ? :D

ma igaks juhuks ütlen ära, et esimese sõidu tegin mina, ajaga 15.11 ja järgmised 2 sõitu tegi hea sõber, kellega koos me oleme seda ehitanud....ja temal jah selline õnnetus siis juhtus, aga nagu näha, isegi niimoodi polnud üldse paha aeg :?:

comment_20515

Nii palju ma nägin, et läks sinna poole võtis vesti seljast ja ulatas ühele mõlamaffia liikmele selle :wink: Rohkem ma ei näinud sest põgenesin müra seest eemale, et telefoniga rääkida. Võib olla ajan ka kellegi teisega sassi :?:

comment_20491

Nii, väike jutt siis sellest, kuidas Timo ja Kauri oma meeldivaid õhtuid sellel aastal garages veetsid. Alguses oli plaan et teeme selle 2.7 eta mootori korda, kuna õli loopis küünlad täis ja sellega tappis oma 3 jooksu küünlaid väikese ajaga. Mootori mahavõttmisel siis oli avastus, et pole tegemist mitte täiesti tavalise eta mootoriga vaid Super eta, mis tähendab seda et seal peal on juba olemas 2.5l kaan. Igatages mootor on alles ja kunagi läheb veel kuskile peale ka, kuna tegemist väga hea mootoriga.

24. Jaanuar 2009 sai esimene sõit taas tehtud ja talve garagest tööjuurde sõidetud, kus siis võtsime auto juppideks, seest põhjamatt välja, tiivad küljest ja algas suurem keevitustöö, nagu ikka eestnurgad olid läbi palju muud.

Tegelikult oleks olnud see 2.4TD täiesti olemas, tiba seisnud aga olemas, oh teeb ikka kadetaks küll....oleks saanud ringi lõgisada Diisliga.....

P2233858.JPG

Nägemist vana mootor!!!

P2013700.JPG

Uus vs vana mootor

P2013703.JPG

Vana 2.7 eta mootori siis viisime kuskile paremasse kohta, kunagi ehk istub ta mõne huvitava kere vahele.....Opel Rekord äkki? :?:

P2083769.JPG

Maal tegime isaga ekstra sellejaoks ühe lihtsa mootoritõstmise puka, mis õigustas ennast ideaalselt.

P2063719.JPG

Ma nüüd täpselt enam ei mäleta, aga teise mootori katsetused peale ja maha olid juba päris käpas viimased korrad, kokku vb käis see kere peale ja maha ca 7-9 korda äkki? Sest nagu loodetud, mootor ei istu tõesti 1:1-le

P2073721.JPG

P2073722.JPG

P2073732.JPG

P2073739.JPG

P2083777.JPG

P2153795.JPG

P3114743.JPG

Eest taha uus sumbuti....keskel sport resokas ja taga 318is lõpupütt.

P3204771.JPG

P3214784.JPG

P3244795.JPG

Ees el. vent, kuna teiselepoole enam ei mahtunud midagi.

P3284800.JPG

Ja radiaator on ees võimalikult suur, et jahutus oleks piisav, selleks siis Timo tegi väheke lõiketööd, aga näed, ära mahtus! :)

P2153794.JPG

comment_20482

tegemist on e32 mootoriga, oli siis 89a 735-ga tegemist. nii et selle 7-se käigukast ja eta kardaan. Kardaan on kõige lühemas astmes ja täpselt sobis alla, oli ka olemas üks teine gardaan aga see jäi tiba pikaks, nii et selle tööga suht joppas. Kerele pidi jah haamrit näitama, muidu lihtsalt ei mahu ära see suur kolakas mootor.

No pilte on mul ikka sittakanti jah, eks kunagi võin täitsa galerii küll teha sellest, kunagi vanaduspõlve on hea vaadata, mis nooruse lolli peaga sai valmis tehtud :?:

ei noh, mis ta siin projekt on, enam vähem üritan ikka kere korras hoida, vahel ka üritan jupid ära vahetada, kui suuremaks jamaks läheb ja lihtsalt hea Jäägrit kiirelt poest tuua, kui poe kinnipanekuni on jäänud nii 10 minutit :D

lisan veel tiba ehituse pilte, mis sõber mulle oma fotokast saatis, ehk kellegil on huvitav vaadata neid :D

dsc09932.th.jpg dsc09915.th.jpg dsc09852.th.jpg dsc09844h.th.jpg dsc09837h.th.jpg dsc09834y.th.jpg dsc09826m.th.jpg dsc01818b.th.jpg dsc01762g.th.jpg dsc00109v.th.jpg dsc00026cvw.th.jpg dsc00025gli.th.jpg dsc00108uhf.th.jpg dsc09925v.th.jpg dsc09853n.th.jpg dsc01813g.th.jpg dsc01775j.th.jpg dsc00133klt.th.jpg

  • 2 nädalat hiljem...

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.