Hüppa postitusse
Postitatud
comment_26761

Jah sai siis täna osetud esimene BMW endale ..

Auto on ss 318i 83kW Punast värvi ja mdiagi siukest mida pikemat aega otsinud olen :respect:

Autol on ss 14 tolline originaal valu all ss mingi antitiib kah taha ehitatud kerge toonklaas taga ja hele sisu.

Auto ingati korralik kuskil nagu roosteplekke ei leidnud.

Sai ss Boschis veel yle vaadatud ja mingeid vigu elektri systeemides ei esinenud.

Audio on stock seda võiks kah järgmine aasta millalgi vaatam hakkata. (Arvatavasti tuleb täis blaupunkt süsteem)

Praegu on ainult el.peeglid.

Läbisõit oli 207000 Nüüd millalgi peaks uued õlid sisse kallama.(Castrol täisünt arvatavasti)

Plaanis ss järgmise aasta suve paiku panna el.aknad ja el.katuseluuk.

Siis veel 17" OZ superleggerad valget värvi alla panna.

Siis mingi väike lisa ette, M-Tech II tagatiib ja mingi remuse 2-ne tagapütt.

M-Tech II rool on kah plaanis kuskild sebida :)

Kõigepealt ss auto välimus ja pärast seda mingi uus moto kah vahele aga seda ei tea veel mis moto :)

http://fotoalbum.ee/photos/weedboy13/sets/332061

Muudetud , muutis P2hkel

  • Vastuseid 288
  • Vaatamisi 53,4tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Ilusad ilmad vahepeal kohale jõudnud ja väike/suur update ka, siis selle auto kohta.    Juuni alguseks oli, siis mootor ilusti laiali võetud ja sai hakatud, kokku seda laduma, esialgse plaan

  • Niih see nädal, siis sai ära vahetatud küünlad. Peale läksid NGK omad, varasemalt olid boschid, mis kestsid pm 1 aasta sõtimist ja 2 aastat natuke törtsutamist garaažisrt sisse-välja. Peale küünalde v

  • Pole jälle pikalt midagi kirjutranud, aga juhtus siin selline asi, et oktoobri lõpus sain isaks. Peale seda, kui laps haiglast koju toodud, sai rull korraliku pesu ja peitsin talve eest ära. Kokk

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_80738

Pole tükk aega midagi kirjutanud. Mõnisada km veel ja siis 5000km sõidetud, selle aja jooksul on tahtnud nii mõnigi detail auto küljest lahkuda, aga õnneks olen ennem jaole saanud ja ilusti kõik jälle kinni keeratud ja üle pingutatud. Eks see võib sedasi minna kui autot liiga kaua ehitada ja ei kontrolli kõiki polte ja mutreid üle, aga nüüd peaks hea olema. :P

 

Lisaks olen ka autot tasapisi autot komplektsemaks teinud ja selle nv sai, siis ette home made coiloverid bilsu b8 amortidega ja taha h&r miskisest e36 coiloveri komplektist vedrud ja bilsu b8 amordid. Ja nuh ütleme nii, et masin on suht jäik, aga mulle meeldib. Esmasp üritan sillastendis ära käia ja järgmise nädala jooksul tagumised koopad ära rullida ning peaks veidi flantsi ka vahele panema ning siis mingiks ajaks rahul.

 

Lähi aja plaanidest siis tahaks auto üle poleerida, 5000km täitumisel õli ja õlifiltri vahetus, juhipoolse tagumise küljeliistu leidma (kui kellegil on tervete kinnitustega üle võib märku anda), udutuled valmis teha ning külge pookida, el vent ette ja lõpuni ära ühendada ning karbi katted külge panna (kui kellegil soovitusi kuidas paigaldada ilma auke tegemata karpidesse siis võib teada anda).

 

Aga mõni pilt ka tänasest, tänud Ardile

 

 

post-217-0-17424200-1402256863_thumb.jpg

post-217-0-36260500-1402256888_thumb.jpg

comment_80740

Ei jää pidama,seal pole sellist head pinda, siis peaks palju eeltööd tegema, et korralikult saada. Aukude ja õigete kinnitustega kõige lihtsam ja korralikum.

Rooste pärast pole mõtet põdeda, ise tegin augud värviga nii seest kui väljast kokku ja ei ole veel  midagi juhtunud. Lisaks karbiõli hiljem karpi .Julgeks mainida,  et sportvedrud ,igasugu laiad veljed ,koobaste rullimised, lisavarustus isepuuruva kruviga jms tapavad palju rohkem kere, kui need 16 karbikatte tüübliauku :)Enivei keegi siin üle 5a rullikat ei pea, seega pole mõtet muretseda :D

  • Autor
comment_80742

See konkreetne masin on minu nimel alates 2007 aastast vahepeal küll oli 2 aastat teise omaniku käes, aga tuli tagasi ja ei ole peas ka müügi plaane, aga samas, kui keegi teeks sellise pakkumise millest oleks raske ära öelda, siis vb isegi mõtleks selle peale. Aga karpidesse väga auke puurida ei tahaks.

Muudetud , muutis P2hkel

comment_80753

Parema kvaliteediga pildid (vajuta pildile, et näha suuremalt):

DSC_0065a.jpg DSC_0076a.jpg

 

Oli meeldiv juttu puhuda ning kuulda selle auto minevikust ja tulevikust. Edu Sulle plaanide ja ideede teostamisel ning hoian pöialt, et mõne aasta pärast oleks see auto tänaval selline pilgupüüdja nagu vaimusilmas ette kujutad!

comment_80785

Teroson MS9220 on väga hea kereliim, mida julgeks soovitada kui kange isu midagi liimida on. Nende pehmete kereplastikutega on aga see, et need on tihti kas polüetüleenist või mingist polüpropüleeni segust ja neid liimida on paras pain in the ass... Tuleb kasutada spetsiaalseid liimi krunte jne. Locktitei-l on ka üks uus huvitav hübriidliim 4090, mis pm. kõike liimib, aga maksab ka korralikult.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_81176

Niih täitus siis 5000km ja sai vahetatud, siis mootori kasti ja diffri õlid, õlifilter ka muidugi. Mootorisse panin praegu natukene odavama täissündi sisse kuna oli lihtsalt olemas ja peseks korra veel mootori ära, et siis ca 5000km jälle õli vahetus ja siis juba korralik täissünt sisse.

 

Jahutus süsteemi muredele võib ka lõpuks vist kriipsu peale tõmmata viimase 5000km sai siis ca 35L jahutus vedeliku mootorist läbi lastud. Et peaks ka see süsteem nüüd ilusti puhas olema ja enam ei tohiks lekkida ka. El.vent on ees ja jahutab ka ilusti.

 

Karbi kattetega otsustasin, siis minna ikkagi seda teed, et paigaldan nii nagu originaalis käib, homme peaks saama viimased tüüblid kätte ja ülejärgmine nädal, kui Tiit aega leiab, peaks saama külge asjad. Tänud ka Eixile kes mainis ära mida ja kui palju tellida. Aga kogu kinnituste ja tüübli majandus läheb kokku ~ 50.-

 

Liistu mure on jätkuvalt õhus ja üks udutuli ootab, siis klaasiliimi veel, et saaks kokku panna ning külge kruttida.

  • 5 kuud hiljem...
  • Autor
comment_86516

Pole tükk aega midagi kirjutanud, aga ega väga pole teinuid ka masinaga peale sõitmise midagi, kui viimased nädalad välja arvata.

 

Aga vahepeal sai, siis õlivahetus koos filtriga jälle tehtud, sisse läks seekord, siis samuti täissünt, mootoris on väike tiks sees, nagu m40-le kohane, aga kui kevade poole saab miskit muu masina kõrvale võtta, eks siis tegeleb mootori poolega ka sellel masinal.

 

Õnnestus, siis vahepeal leida väga pikka aega taga otsitud tagumine küljeliist ja masinal ka juba küljes. Kaasa sain muidugi terve liisturingi, mis pärit tegelikult facelift cabrio pealt, natuke tuli küll modida, et ilusti külge istuks, aga pole hullu, sai hea minu arust. Udutuled sai vahepeal ära lõpetatud ja külge poogitud, aga vasakpoolne klaas sai juba viga, et uue kuu alguses saab ehk see korda tehtud ning uuesti külge.

 

Eelmise nädala alguses sai, siis natuke talveks ette ka valmistatud masinat. Ehk siis karbid kriitilise pilguga üle vaadatud, kust vaja puhastatud ja siis kõik koopad ja karbid said ilusti uue kihi mastiksit peale, kässarisüsteem sai ilusti kokku pandud ja kõik toimib, alla läks, siis veel karterikaitse ka (Tänud Rihole karterikaitsme eest ja Toivokule bmw foorumist tehtud tööde eest).

 

Paar päeva tagasi sai, siis veel talvekad lõpuks alla pandud, suvekatega läks hommikuti tööle minnes päris libedaks, aga varsti vist tulevad laiad plekid müüki koos rehvidega, et need kellel oli huvi nende vastu võivad uuesti märku anda. Tekkisid mõned uued ideed ja jäävad, siis ilmselt üle, aga mis täpsemalt räägin, siis kui asi kindel.

 

Hetke plaanide kohaselt, siis mõttes uue kuu alul udutuli uuesti korda teha, karbikatted lõpuks külge panna, pagassile lip ja nipet näpet veel, et saab ehk lõpuks välimuse autol komplektseks.

 

Üritan lähiajal ka mõned pildid masinast teha ja siia panna, et nuh kes niisama möla ei viitsi lugeda saaksid vähemalt pilti vaadata. :)

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_88995

Aega jälle natuke mööda läinud ja auto kallal ka veidi toimetanud. Põhiliselt küll juppe kogunud mida külge keerata.

 

Nimelt, siis tee minuni leidnud, aku pagasnikusse paigaldamiseks mõeldud juthme komplekt, lävepaku liistud, suure flantsiga gardaan (tuleviku plaanidele mõeldes) ja lõpuks ka pikalt tagaotsitud must laepolster.  :D Kasutusse pole veel midagi läinud ja ilmselt nii pea ei lähe kah, seisavad ja ootavad ilusti oma aega.

 

Hetke plaanidest nii palju, et tulevasel kuul läheb masin natuke iluravi saama. Ja tahaks tellida ka uued rattad ära nii, et kellel huvi, siis laiad plekid saada. Teen eraldi ka müügiteema varsti. Karbikatteid pole ikka külge pannud ja sai otsustatud et ennem ei pane ka kui ilmad soojemaks lähevad.

 

Praeguseks ajaks olen ka autoga olude sunnil pm igapäevaselt sõitnud, aga kui saab masina nüüd iluravisse saata ja muud plaanid õnnestuvad siis jääb see masin kevadet ootama ning sellel talvel rohkem ei sõida.  ;)

 

Pilte pole jätkuvalt jõudnud teha, et peaks lähi ajal masina puhtaks pesema ja siis mõned pildid tegema.

  • Autor
comment_89010

Kapott ja touringust, alles jäänud soojendusega peeglid uue värvi alla ja ülejäänud auto esialgu poleerimisse, Täieliku ülevärvi jätan järgmisesse talve, koos plekitöödega.

 

Veglede kohapealt veel ei ütle midagi. Eks, siis kui käes ja valmis, siis teen pilti.  ;)

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_90764

Hey!

 

Ei jõudnud selle masinaga eelmine kuu midagi teha. Seisab praegu töö juures, hilises talveunes ja ootab oma aega. 

Enamus ajast on praegu töö alla läinud, aga vahepeal õnnestus osta teine masin kõrvale, igapäeva autoks. Tegemist,

siis 2001 aasta 730d. Põrusin natuke ostuga, vajab see ka väheke tähelepanu ning see masin siis hetkel eelis järjekorras ja kupee on tahaplaanile jäänud.

 

Sellegi poolest üritan tasapisi ka kupee kallal tegutseda ning suveks mingit progressi ka teha. 

  • Autor
comment_90849

Tõsi, on. :D

 

Aga vaatab vb jääb see masin natuke pikemaks ajaks hoopis seisma ja võtab ta järgmisel talvel kapitaalsemalt ette, ehk siis pulkadeks ning teeb, siis terve auto üle. 

 

Ma ei tea mõtteid igasuguseid, eks näis, mis aeg toob ja saama hakkab. 

  • 1 aasta hiljem...
  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_115342

Nohh jahh selles mõttes, et tööd teen ikka jah ja päris palju teist veel viimasel ajal. :D

 

Aga auto seisab ikka kurvalt varikatuse all ja ootab oma aega, siin hetkel oma kodu soetamine käsil ja tekkinud ka üks vähe teist masti hobiauto. 
Kui nüüd kõik hästi läheb, siis äkki siiski hakkab mõne kuu jooksul midagi toimuma. Tahaks juba sõita selle autoga üle pika pika aja. :D

 

Aga üks pilt uuest hobikast siis ka. Natike teist marki auto aga nuh madalale pillile paras vaheldus. :D

 

29886707816_156e83e588_c.jpg

Muudetud , muutis P2hkel

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_117325

Sai, siis siin aasta alguses otsus vastu võetud, et peab hakkama selle masinaga tegelma. Kurb oli juba vaadata, kuidas ta niisama seisab ja jubedalt tahaks ikkagi suveti sõita selle masinaga.

 

Aga lähemalt ka natuke siis juttu. Kuna siin ennem selle masina seisma jäämist sai kiirustades tehtud väikene kõks selle masinaga, siis sai otsustatud et võtab ette sellel masinal terve kere ja tuleb, siis täis ülevärv, väikese tooni muutusega.

 

Esimse asjana sai ära telitud, siis uued kereplekid: põll (mõeldes tulevikule, siis sai diisli põll võetud, parem jahutus alt), vasak tiib ette, taga paneel ja uus paak kuna praegune lekib veits. 

 

Teiseks, siis sai ajusid ragistatud ja rakke põletatud ning kuna tegemist ikkagi suve autoga, siis ka uued veljed koos rehvidega tellitud, Velgedeks, siis said JapanRacingu JR10 17x8 ette ja 17x9 taha ET20 mõlemil. Rehvideks olid vist 205/40/17 ja 215/40/17. Mõtlesin ka päris pikalt nö BBS RS replikatele, aga neid kuidagi liiga palju linnavahel juba ja toivoku oma remotec A-sid ka ei taht maha müüa, siis sai otsustatud nede kasuks. 

 

Kolmadaks sai, siis tellitud H2-st mõned tihendid ja tüüblid ning nö IS-i lisa, Tänud Eixile. Lisaks siis Eixi käest veel pagasniku lip ja veel mõni tihend.

Juhuste kokku langemisel, sai veel Buumeri käest ära võetud shadowline liistudega tagumised lahtikäivad aknad, mida tükk aega otsinud.

Ja tekkis veel ka garaaži nurka siis M52B28 mootor, mis hetkel jääb ootama uut talve, kus siis läheb täitsa pulkadeks laiali ja uute detailidega kokku. Ning kui jõuab, siis järgmiseks aastaks äkki vahele.

 

Eelmise nädala lõpus, siis sai hakatud kerega pihta. Tõin masina linna, kus, siis vaadatakse põhi üle ja pärast uus kiht mõginat peale. Kui see saab tehtud, siis läheb masin plekitöödesse ja tuleb, siis täis ülevärv ja eks siis peale seda peab hakkama vaikselt komplekteerima.

 

Aga mõni pildike ka siis pika jutu peale.

 

 

10891423_934647536577361_4578213510677145538_n_1.jpg

17634590_1446693505372759_8006139669176586491_n_1.jpg

17426176_1422018237840286_3989559679101285326_n_1.jpg

Muudetud , muutis P2hkel

  • Autor
comment_117399

Täna said rehvid lõpuks velgedele peale ja rattaid sai ka alla proovitud. Tulemusega võis enamvähem rahule jääda, kuid istusid veidi koopas. Mure lahenes, siis õnneks suht kiirelt, taha läks siis 5mm flatsi ja ette läks 7mm vahele ja siis sai juba täitsa heaks asja. Eest vaja coilid veel liikuma saada ja natuke madalamks keerata, siis peaks olema timm praeguseks.

 

Aga üks pilt ka siis jutu kõrvale.

 

 

17951475_1453612694680840_3111720249940671449_n.jpg

Muudetud , muutis P2hkel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.