Hüppa postitusse
Postitatud
comment_26761

Jah sai siis täna osetud esimene BMW endale ..

Auto on ss 318i 83kW Punast värvi ja mdiagi siukest mida pikemat aega otsinud olen :respect:

Autol on ss 14 tolline originaal valu all ss mingi antitiib kah taha ehitatud kerge toonklaas taga ja hele sisu.

Auto ingati korralik kuskil nagu roosteplekke ei leidnud.

Sai ss Boschis veel yle vaadatud ja mingeid vigu elektri systeemides ei esinenud.

Audio on stock seda võiks kah järgmine aasta millalgi vaatam hakkata. (Arvatavasti tuleb täis blaupunkt süsteem)

Praegu on ainult el.peeglid.

Läbisõit oli 207000 Nüüd millalgi peaks uued õlid sisse kallama.(Castrol täisünt arvatavasti)

Plaanis ss järgmise aasta suve paiku panna el.aknad ja el.katuseluuk.

Siis veel 17" OZ superleggerad valget värvi alla panna.

Siis mingi väike lisa ette, M-Tech II tagatiib ja mingi remuse 2-ne tagapütt.

M-Tech II rool on kah plaanis kuskild sebida :)

Kõigepealt ss auto välimus ja pärast seda mingi uus moto kah vahele aga seda ei tea veel mis moto :)

http://fotoalbum.ee/photos/weedboy13/sets/332061

Muudetud , muutis P2hkel

  • Vastuseid 288
  • Vaatamisi 53,2tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Ilusad ilmad vahepeal kohale jõudnud ja väike/suur update ka, siis selle auto kohta.    Juuni alguseks oli, siis mootor ilusti laiali võetud ja sai hakatud, kokku seda laduma, esialgse plaan

  • Niih see nädal, siis sai ära vahetatud küünlad. Peale läksid NGK omad, varasemalt olid boschid, mis kestsid pm 1 aasta sõtimist ja 2 aastat natuke törtsutamist garaažisrt sisse-välja. Peale küünalde v

  • Pole jälle pikalt midagi kirjutranud, aga juhtus siin selline asi, et oktoobri lõpus sain isaks. Peale seda, kui laps haiglast koju toodud, sai rull korraliku pesu ja peitsin talve eest ära. Kokk

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_127677

Tükk aega hoogu kogunud, et hakata kirjutama, mis siis vahepeal autoga toimunud on. 

 

Nüüdseks juba mõned nädalad autost eemal olnud ja ei teagi praegu kohe kas sellel hooajal hakkan üldse seda masinat veel välja ajama.  Jamanud juba päris pikalt selle mootori mitte töötamisega ja vaikselt hakkab mõistus otsa saama. Hetke seisuga, siis veel ainult kaks asja, mis võiksid põhjustada selle mootori mitte töötamist ja nendeks, siis pihustid või vända andur.

Samas juba nii palju jamanud sellega mootriga ja vaikselt kopp ees, et ei teagi kohe, kas tahan enam sellega tegeleda või otsiks miskise 1.8is mootori ja lajataks selle sinna vahele seniks kuni õigele doonorile küüned taha saan.

 

Aga lisaks selle mootoriga jamamisele jõudis, siis vahepeal minuni uus radikas, roostevabast tuulekoda el. vendi jaoks ja uued coilid. Radikas läks, külge E36, R6 kliimaversiooni oma ja jahutusmured läksid väiksemaks, aga ventikas on ikkagi suht nõrk, et siis peab uue ventika tellima ja selleks saab siis 15" Spali toode. Seda on saanud kasutada päris mitmel driftikal ja täidab oma eesmärki väga hästi. 

 

Coilideks sai valitud maxspeedigrods-i tootevalikust ja samuti, siis e36 omad, tagumised läksid ilusti külge ja vedrud said ilma kõrguse regullimis junnideta alla ning kõrgus jäi sama, mis varem ehk siis sellega jäin rahule. Esimsetel, sai siis e36 käändmiku kinnitusd kronsad ära lõigatud ja alumised otsad keevitatud e30 käändmike külge. Küll aga olid camberplatede amordikannu kinnitusvalem e36 omadel, e30 omadest erinev ja pidi veidike kinnitusauke ovaalsemaks tegema, aga kuna plaanis nkn tugevdusplaadid teha ette kannudele, siis väga ei morjendanud see praegu. 

 

Hetke seisuga vist võib siis selle hooaja kokku ka võtta. Selle jooksul sai, siis sõidetud äkki miskine 300-500km. Käisin masinaga kahel üritusel, esimeseks oli Tallinn Truckshow ja teiseks ürituseks oli Youngtimer Camp 2018. Mõlemal üritusel astus nii mõnigi inimene ligi ja uuris auto kohta ning jutustasin heameelega mida kõike sellega teinud olen ja mis edasised plaanid on.

 

Edasisteks plaanideks, siis selleks talveks on Auto sisu uuesti laiali katkuda ja masin läheb heliisolatsiooni paigaldussse, mille käigus, siis tahaks auto viia ka korraks eixi juurde kellega sai räägitud kerejuhtmestiku korrastamisest ja mõningate lisade juurde paigaldamisest. Täpsemalt olen tasapisi, siis varunud endale El.katuseluugi süsteemi, esimesed El.aknad ja lisaks siis ka aku-pagasnikusse juhtme komplekti. Peale seda siis ilusti kogu sisu kokku tagasi ja saab äkki lõpuks ka musta lae sisse. :)

 

Kogu esisilla majandus läheb vist vahetusse, nimelt vahetaks originaal roolilati e36 oma vasti ja lisaks uued õõtsad, žarniirid, rooliotsad, laagrid, piduri kaitseplekid, kettad ja klotsid ning suportid soodapritsi ning pulbervärvi. 

 

Tagasillas siis ilmselt ka laagrid, kettad, klotsid ja supportite pritsimine ning värvimine.

 

Lisaks siis tuleb ilmselt UM-ist veel hunnikuga juppe ja tihendeid tellida et saaks auto lõpuks komplektseks.

 

 

Peale seda võiks, siis silla majandus olla jälle nagu uus ning julgeks äkki järgmine aasta mõne pikema tripi ka ette võtta ala bimmerfest v skandinaavia e30 kogumemine v poola, aga eks see selgub siis kui masin koos ja mis ta endast kujutab.

 

Küll aga pean mõtlema päris tõsiselt mis sellest mootori saagast saab. Kui kellegil vedeleb kuskil nurgas töötav 1.8 is komplekt siis võib teada anda vahet pole siis kas e30 v e36 pealt ja kindlasti peab olema koos juhtmestiku ja aju jms jamaga.

 

Aga mõni pildike ka, siis. Colide paigaldamisega läks kiireks ja kahjuks pilte ei jõudnud teha.

 

PS! Loodan et pildi autorid ei pahanda piltide kasutamise eest.

 

 

 

 

35671806_1910260609036682_1598190814406639616_n.jpg

35885795_2007926242582813_8130009299008094208_n.jpg

38001564_1815426968533147_925682275398451200_o.jpg

39072700_340658206475164_322933634593980416_n.jpg

3f3bb97fbbcca92f48afbeff221e3267-2560x1707.jpg

38241921_1762509007196709_4884140150772203520_o.jpg

Muudetud , muutis P2hkel

comment_127683

Miks sa ventika radika taha tegid ja miks koda nii raskest materjalist?

Elektriventi valides on soovitav võimsust vaadata ja sellest oma järeldused teha- sinu ventikal silt peal 80W, originaal on 4x võimsam :D  http://alvadi.ee/varuosad/bmw/3-e30-1982/radiaatori-ventilaator/ Nende puhul pole mingit koda ka vaja, piisab kui on võimalikult radika vastu paigaldatud, kindlasti vaadata kas vent mõeldud kasutamiseks radika ees või taga- vale ppidi kasutades kannatab efektiivsus.

  • Autor
comment_127690

Ryan

 

Tiivad jah B-osa ja ei ole veel korralikult vahesid paika sättinud, peab veel mingi hetk selle korralikult üle vaatama ja proovima ja sättima veel, aga tänud! 

 

Tiit

 

Kapoti all on hetkel ruumi küllaga ja sellepärast saigi tehtud, El vent sai kunagi ammu ammu db-hp -st ostetud ja tookord väga ei pööranud tähelepanu sellele. Nüüd juba ise targem ja sellepärast ka plaanis uus soetada, spali oma jääb, siis ka samasse hinnaklassi nagu see originaal ja kuna tegu tegelikult tööstusliku kliima ventikaga, siis see ka päris võimas.. Materjali valiku kohta ei oskagi kohe midagi öelda, raske ta ei olnud ja oli võimalus selline teha ning sai tellitud. 

 

Sass

 

Olid all ennem Bilstein B8 amordid ja H&R vedrud, aga see combo oli liiga rets ja jäik tänavate peale. Esimene ots oli, siis coilideks ümber tehtudja topelt vedruga. Peale max-ide installimist läks auto mõnusalt pehmemaks ja ütlen ausalt, et mina olen rahul arvestades seda, et kui ise ebayst otsida viitsid, siis saab need rohkem, kui poole odavamalt kätte, kui bc-racing coilid. Ja ei võtnud, siis maxide puhul kõige odavamaid vaid täis reguleeritavad. Ja olen ise bc-sid ja maxspeedingrodse käes hoidnud ja ausalt öeldes mina ei näe pointi osta bc-d sellise hinna eest.

 

 

  • 6 kuud hiljem...
  • Autor
comment_130534

Niih. Vahepeal natuke lund maha sadanud ja siis ära sulanud ja uuesti maha sadanud ja veel pole ära sulanud kõik, aga võtsin täna end kokku ja kaevasin auto teiste omasuguste vaheslt garaazi tagant nurgast välja ja sai vähe ilmavalgust jälle näha ning teise garaazi veetud. (Tänud Toivole ja Ervinile kes abiks olid.)

 

Enne talve, olid suured plaanid selle masinaga, aga kuna nö daily ja naise masin tahtisd päris palju tähelepanu saada, siis jäi rull veits tahaplaanile Kuid sellegipoolest sai natuke tegutsetud juppide varumisega ja suurim asi, mis siis sai muretsetud, oli e36 pealt pärit m42b18 (Rahvakeeli IS) mootor. Ja seoses sellega, siis saigi masin veetud teise garaazi et praegune mootor mis kõlbab vist ainult paadi ankruks sealt vahelt välja tõsta. 

 

Praegu see mootori vahetus siis nö esmatähtis ja saab äkki auto lõpuks ka tööle, aga muidugi uus/mootor saab kerge värskenduse ka. Nimelt siis uued saaled, nipet näpet tihendid ja vaatab ka keti olukorra üle, vajadusel läheb ketikomplekt ka vahetusse. 

 

Praeguseks siis kõik ja eks proovin homme mõne pildi ka juurde teha, aga tänasest ka üks udune pildike sellest, kui auto garagest välja sai. 

 

 

53072742_2251700785098987_6039341490140094128_n(1).jpg.c32acc925572db04f4468c5d5f2d5bf0.jpg

 

  • Autor
comment_130664

To Margar 

Tänud! Ega rullikad vaikselt muutuvad pensionisambaks juba ja kui huvi on sellise masina vastu, siis tasub kindalsti uus muretseda.

 

To Sass

 

Just nii vaatab üle mis seisus see kett ja kõik muu sellega kaasnev on ja vastavalt vajadusele siis kas vahetab ära v praegu jääb tegemata see töö. 

  • 4 kuud hiljem...
  • Autor
  • Populaarne postitus
comment_133193

Ilusad ilmad vahepeal kohale jõudnud ja väike/suur update ka, siis selle auto kohta. 

 

Juuni alguseks oli, siis mootor ilusti laiali võetud ja sai hakatud, kokku seda laduma, esialgse plaani järgi pidid vahetusse minema kett, saaled, selle tööga juurde kuuluvad tihendid ja kapisääre tihendid. Küll, aga klapisääre tihendite vahetuse käigus selgus, et klapid ei pea survet ja sai mootor lõpuni laiali lammutatud ning tehtud, siis mootori kap. remont. 

 

Plokk sai õlist jms jamast puhtaks tehtud, silndrid kõik hoonitud ja kaas käis, Tallinnas Janimetis, kus tehti defekteerimine, minimaalne vajalik lihv, survestamine, klapipesade lõikamine, sooveldamine, väljalaske juhtpukside vahetus, uued klapisääre tihendid ja komplekteerimine.

 

Ülejäänud mootor, sai kõik uued tihendid, rõngad, saaled ja simmerid jne ehk, siis kõik sai uute asjadega kokku laotud. Kaasa arvatud, siis ka uued kaane ja kepsu poldid. Lisaks said mõned mootori välisdetailid vähekese värskendust. 

 

Väljalaske süsteemist oli mul alles pm ainult pükside osa, aga see oli juba eelneva mootori omaniku poolt kinni keevitatud ja osaliselt katki lõigatud, siis sai see alates kollektorite 4 - 2 ühinemise kohast maha lõigatud ja sealt Y pipega, kuni taha välja uus 2.5 tolline sumbuti tehtud. Alla läks ka siis uus töötav universaalne katalüsaator, keskele üks pütt ja lõpupütt.  

 

Masina koos uue mootriga sain käima, alles esmaspäeva (15.07) õhtuks. Esimesed katsed käivitamiseks käisid juba pühapäeval (14.07), aga  ei olnud sädet ega kütust. Sellele sai lahendus leitud selle näol, et aju pistikust välja tulev immo juhe sai läbi lõigatud. Peale seda oli kohe säde ja kütus olemas. (Immo oli siis ennem seda juba ajust maha võetud ja proovitud teise masina peal et töötab)

 

Ideaalis tahtsin jõuda masinat ooreks valmis ja ka sinna üritusele jõuda, aga mõned Ööd ja päevad jäid kahjuks puudu sellest eesmärgist. Selle kiirustamise käigus sai natukene nö nurkasid lõigatud. Ehk siis oleks rohkem aega olnud ja poleks sedasi kiirustanud, siis oleks võinud veel kogu ülejäänud poldi majanduse ilusate uute poltide vastu vahetada ja veel veidike iluravi mootori detailidele teha, aga mis seal ikka eks seda jõuab veel ka tulevikus teha. Hetke seisug, ainsad asjad mis jäid vahetamata olid ketitallad, kuna need tundusid praegu veel täitsa heas seisus olevat ja sai otsustatud et teeb seda natukene hiljem.

 

Neljapäeval (25.07), sai tehtud masinale veel mõned nipet näpet asjad ära ja tegin mõneks päevaks kindlustuse peale, et vaadata ja testida seda masinat natukene. Ala et kas tulevad mõned pisivead v lekked vms. Esimese 9km jooksul hakkas, siis termostaadi korpus lekkima ja läks gaasitrossi otsas olev plastik jubin laiali. Termostaadi korpus sai uuesti maha ja peale nüüd enam ei leki, gaasitrossi jubina asendasin hetkel nipukaga aga uus tellitud ning jõuab selle nädala lõpus. Lisaks sellele, lekib ka väljalaske kollektori flants mootori poolt. Hetkel ei kujutagi ette mida sellega teha, eks maha tuleb see nkn võtta, aga kas, siis lasta kontakti pinda kuskil vähe lihvida, veendumaks, et see 100% sirge oleks.  

 

Praegu igaljuhul natukeseks kaugemale tööle ära jälle ja tagasi tulles siis plaanis viimased vead kõrvaldada ja autole TÜV ning kinlustus peale ning siis nautida veel seda Eesti suve mis järgi jäänud on. 

 

Suured suured tänud, siis ka nendele inimestele kes nii jõu kui nõuga mind selle swapi tegemise ajal aidanud on:  @Riho  @Toivoku  Rauno, Martin, Veiko Ja Ka Rait Lemberile kelle valvsa pilgu all ja näpunäidete põhjal mootori kokku ladusin. 

 

Mõni pildike ka, mis sai tehtud telefoniga nii et ärge kvaliteedi kallal norige. 

 

 

67403719_683245335509084_6416846307486334976_n.jpg

67257296_686947821730037_9173637419373690880_n.jpg

67208351_458268631675117_7644406861864632320_n.jpg

67216095_408440806686400_1782860286282170368_n.jpg

67107472_861470730902684_3272725733356601344_n.jpg

67543307_469040990320318_2809533774138703872_n.jpg

67294261_2342807265959147_9175934647056465920_n (1).jpg

66895569_910519385952884_7704023318625517568_n.jpg

67080418_526693174535604_8564998750613798912_n.jpg

67163336_452192748666610_3502601475484286976_n.jpg

67258369_338382670379853_3614936096003063808_n.jpg

67636971_1355225387966213_5639913429746581504_n.jpg

67241319_2353193121563114_2882183592627142656_n.jpg

Muudetud , muutis P2hkel

  • 5 kuud hiljem...
  • Autor
  • Populaarne postitus
comment_135477

Pole jälle pikalt midagi kirjutranud, aga juhtus siin selline asi, et oktoobri lõpus sain isaks. Peale seda, kui laps haiglast koju toodud, sai rull korraliku pesu ja peitsin talve eest ära.

Kokku sai vuratud ca 1800km see aasta, kui arvestada seda, et olin autoga vaheapeal kuuaega Soomes ja enamuse ajast rull seisis, siis polegi kõige vähem. 

 

Kokkuvõtvalt oli päris tore selle masinaga jälle liigelda normaalselt üle päris pika aja. Talve mõtetest hetkel nii palju, et pika peale varutud siin mõned el lisad, el aknad, el luuk ja aku pagasnikusse komplekt. Sellega seoses, plaanis, kogu sisu välja võtta käia kõik pigimatiga üle ja siis ilmselt auto Eixi juurde. Vahetusse, läheb kere juhtmestik ning el lisad külge ja kogu sisu ilusti kokku tagasi, et kõik saaks nii nagu olema peab. 

 

Lisaks leidsin ühe 3.64 ülekandega type 188 Lsd diffri, mis tuleks laiali võtta korpus pritsi ja värvi saata ning pärast uute laagrite, simmeritega ning õliga kokku tagasi ja alla panna. Koos sellega võiks ka teha tagasilla tala regullitavaks ning esimesele talale tugevdused juurde keevitada ning osta taastatud e36 roolilati ja kõik uued roolivõimu torud, aga eks näis kuidas jõuab. 

 

Välimuse poole pealt niipalju, et tahakslaiendid külge panna, pagasnikule pisikese lipspoileri ning veljed vajaksid vähe värskendamist. 

 

Mingi hetk sai ka mõned uhked pildid masinast tehtud selle eest läheb tänu fiftyvisualile. 

FV Abandoned Garage-27.jpg

FV Abandoned Garage-9.jpg

FV Abandoned Garage-11.jpg

FV Abandoned Garage-19.jpg

  • 9 kuud hiljem...

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.