Hüppa postitusse
Postitatud
comment_26761

Jah sai siis täna osetud esimene BMW endale ..

Auto on ss 318i 83kW Punast värvi ja mdiagi siukest mida pikemat aega otsinud olen :respect:

Autol on ss 14 tolline originaal valu all ss mingi antitiib kah taha ehitatud kerge toonklaas taga ja hele sisu.

Auto ingati korralik kuskil nagu roosteplekke ei leidnud.

Sai ss Boschis veel yle vaadatud ja mingeid vigu elektri systeemides ei esinenud.

Audio on stock seda võiks kah järgmine aasta millalgi vaatam hakkata. (Arvatavasti tuleb täis blaupunkt süsteem)

Praegu on ainult el.peeglid.

Läbisõit oli 207000 Nüüd millalgi peaks uued õlid sisse kallama.(Castrol täisünt arvatavasti)

Plaanis ss järgmise aasta suve paiku panna el.aknad ja el.katuseluuk.

Siis veel 17" OZ superleggerad valget värvi alla panna.

Siis mingi väike lisa ette, M-Tech II tagatiib ja mingi remuse 2-ne tagapütt.

M-Tech II rool on kah plaanis kuskild sebida :)

Kõigepealt ss auto välimus ja pärast seda mingi uus moto kah vahele aga seda ei tea veel mis moto :)

http://fotoalbum.ee/photos/weedboy13/sets/332061

Muudetud , muutis P2hkel

  • Vastuseid 288
  • Vaatamisi 53,2tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Ilusad ilmad vahepeal kohale jõudnud ja väike/suur update ka, siis selle auto kohta.    Juuni alguseks oli, siis mootor ilusti laiali võetud ja sai hakatud, kokku seda laduma, esialgse plaan

  • Niih see nädal, siis sai ära vahetatud küünlad. Peale läksid NGK omad, varasemalt olid boschid, mis kestsid pm 1 aasta sõtimist ja 2 aastat natuke törtsutamist garaažisrt sisse-välja. Peale küünalde v

  • Pole jälle pikalt midagi kirjutranud, aga juhtus siin selline asi, et oktoobri lõpus sain isaks. Peale seda, kui laps haiglast koju toodud, sai rull korraliku pesu ja peitsin talve eest ära. Kokk

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_117737

Vahepeal juhtunud nii mõndagi. Põhjaga sai ühelepoole ja uus paak läks ka alla, kerge mootori hooldus ja siis kiskusin auto laiali.

Reedel aga oli see tore päev kus sai auto plekksepa juurde viidud. Vahetusse läheb siis tagapaneel ja karbid. Lisaks, siis saab uus põll ja vasak tiib külge. Tagaluugil mingid vanad anti-tiiva augud ja antenni auk kinni ning taga nö akukast keevitatud. Lisaks, siis kõik detaili vahed ilusti paika.

Peale mida, siis läheb auto maalri kätte, kes auto tervenisti üle värvib. Auto jääb punaseks, kuid tuleb natukese erksam, kui originaal värv. Uus värv, siis ei ole enam Bmw valikust, kuid siiski sakslaste seast, täpsemalt siis škoda valikust ja värvi nimeks Corrida Red. 

 

Aga jutule siis lisaks mõni pildike ka juba tehtud töödest. 

 

 

18034231_1465955806779862_8983440709115408011_n.jpg

18083683_1820171988294329_1002704830_o.jpg

18110012_1819838368327691_626149130_o.jpg

18111177_1819838361661025_1351492883_o.jpg

18111195_1819838281661033_829447634_o.jpg

Muudetud , muutis P2hkel

comment_117770

krt siis jama jh. Mõtlen lihtsalt, et miks nii suurena välja vahetatakse väikeste kohtade pärast, a no eks iga meister ise tea mis ja kuidas, peaasi et omanik rahul :)

Mäletan seda autot /kere ka üsna heas seisus olevat, sain P2hkli käest parema korraliku originaal tiivagi ,kui ta seda lammutama hakkas kunagi mingitel imelikel meelte emotsioonide ajevil, mida kindlasti tagantjärgi kahetseb :)

  • Autor
comment_117779

Põhja alt tegi toivoku ja tema soovitusel saigi karbid kohe ette võetud. Oleksid ilmselt veel mõned aastad kestnud, aga kuna töö sai juba nii suuremahuliselt ette võetud, siis läksid karbid ka sisse. Eks ole näha, mis sealt karpide alt täpsemalt välja paistab, kui lahti lõigatud.

Tagumised koopad, olid iseenesest seest head ja põhja alt poolraamid samuti. Kindlasti lahti lõigates oleks sealt seest mingit roostealget leidnud, aga hetkel kruvikas kuskilt läbi ei läinud ja tundus hea. seega sai uus mastiks peale ja praeguseks jääb nii, muidugi laseb kõik õõnused aineid täis. Tagapaneeli parem nurk oli täitsa paha, oli sinna kõksu saanud ja lihtsalt pahtlist ülesse ehitatud, aga nüüdseks juba uus paneel küljes ja kõik ilusti sirge nii nagu peab. 

 

Edaspidi, hakkab see auto sõitma ainult soojal ajal ja kuna plaanis on kangem mootor vahele panna ning seda veel järele aidata, siis pole välistatud, et tagasillas muudatusi tuleb teha, kaasaarvatud taga poolraamiga, seoses sellega sai ka see praeguseks rahule jäetud. 

 

 

Muudetud , muutis P2hkel

  • Autor
comment_117805

Täna käis jälle tihe töö auto kallal ja tundub, et karpide vahetus ikkagi õigustas ennast ära. Juhi poolne oli seest viimase piiri peal, aga samas kunde poolne veel oleks kestnud. Igaljuhul juhi poolne külg sai ilusti kokku tagasi, aga kunde poolt lõpetab plekksepp homme. Kui nüüd kõik ilusti sujub ja mingeid üllatusi ei tule siis peaks auto jõudma nädala lõpuks juba maalri kätte. 

 

Aga nagu ikka siis kohustuslikud pildid ka. 

 

 

18120261_1821601468151381_489761003_o.jpg

18159521_1821753064802888_655025276_o.jpg

18159375_1821753078136220_981957520_o.jpg

Muudetud , muutis P2hkel

  • 3 kuud hiljem...
  • Autor
comment_120157

Mis ta ikka edeneb, ei ole jõudnud tegeleda. Järgmine nv peaks vaba olema, siis plaanis nokitseda auto kallal veidi.      
Tahaks nina kokku panna ja siis äkki jõuab salongiga ka veidi tegeleda. Hetkel proovin millalgi augustiks valmis saada masina. 

  • Autor
comment_120160

Hakkasin vaatama viimaseid postitusi ja sellest etapist ikka auto päris palju muutunud. 

 

Parempoolne karp sai ka ilusti uus külge ja siis läks auto maalri kätte. Maaler siis vaatas terve kere kriitilise pilguga üle ja kõik suuremad ning väiksemad mõlgid sai ilusti siledaks tehtud ning lisaks sai tellitud ka uus b osa kapott, enda oma oli suht prügi ja ostetud uus kasutatud osutus ka prügiks ning sai siis otsustatud uue kasuks. 

Lõpuks jõudis siis autole ka peale pikka nühkimist, kruntimist ja lihvimist uus värv peale ning hunnikuga lakki. 
Lõpp tulemusega jäin ise väga rahule ja kui autole järgi läksin siis pm kõik muu lülitus minu peast välja ja lihtsalt ttirutasin ümber auto ning kõik oli täpselt selline nagu vaimusilmas ette kujutasin. 

 

Nüüdseks on autol kõik aknad küljes ja auto nö veekindel, aga tegemist veel on küllaga.

Aga et igav ei hakkaks siis hunnik pilte ka ikka juurde:

 

 

GOPR1832.JPG

18195639_1822203104757884_1680036720_o.jpg

GOPR1834.JPG

IMAG1829.jpg

IMAG1838.jpg

IMAG2118.jpg

IMAG2134.jpg

IMAG2144.jpg

IMAG2151.jpg

IMAG2186.jpg

GOPR2216.JPG

GOPR2220.JPG

GOPR2226.JPG

GOPR2230.JPG

 

18765877_1511752775533498_2745146635504654312_n.jpg

20524341_10213850401635976_1140958759_o.jpg

18765551_1512441745464601_446610479_o.jpg

Muudetud , muutis P2hkel

  • Autor
comment_120173

Värviks jäi škoda valikust Corrida red. Need pildid kõik telefoniga tehtud, ehk siis ei too värvi nii esile nagu päriselus paistab. Pimedas ja varjus on ta selline natuke tumedam punane, aga päikese käes särab mõnusalt ja tundub selline punane. 

Eks kui masina kokku saab siis peab minema kuskile korraliku kaameraga pildistama. :smiling-face-with-halo:

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_120411

Aega on selle kiire asjaga, mingi hetk kadus motivatsioon ära, kuna selle aastaga ikka päris suur summa raha selle masina alla läinud, Kuid seis ikka selline nagu ta on.

Peab ennast kokku võtma ja kui varem ei saa sellega hakama, siis septembri lõpp, oktoobri algus on mul puhkus ja siis nui neljaks panen selle pilli kokku ning teen kas või ühe väikese tiiru see aasta ära.

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_121951

Sai siin motivatsioon kokku kogutud ja masin Murastest linna toodud, kus ta, siis oli pinnuks silmas koguaeg ning tekkis isu masinaga toimetada. 

Väljast sai auto pm kokku, mõni liist siit sealt veel puudu aga need peab siis kuskilt foorumist leidma korralikud ja üle värvima et teiste plastikosadaga ühte tooni jääks, ehk siis kui kellegil pakkuda vasakut esimest ja tagumist stange liistu millel sügavaid kriime pole ning enamus kinnitus nagad terved siis oleksin huvitatud kindlasti. 

Lisaks sai, siis auto ka korralikult igasugu tolmust ja muus ollusest puhtaks pestud ja hetkel paigutatud lume eest peitu talvekorterisse. Natuke tahaks nüüd koguda ennast ja tegeleda ühe teise projektiga ning kuskil jaanuari paiku, siis uuesti käed külge panna pillile. Keerata viimased välised detailid külge, korralikult salong heli isolatsiooniga üle käia ning siis peale keemilist puhastust ning natuke tooni muutmist vaibad jms sisse ja kokku panna.

 

Aga mõni pildike ka siis jutule lisaks nagu ikka.

 

23023505_1693551490686958_1821344724_n.jpg

22854925_1693551494020291_460451402_n.jpg

  • 4 kuud hiljem...
  • Autor
comment_124551

Pikalt vaikus majas olnud ja kui aus olla siis pole masina kallal midagi toimetanud ka, kui siis see välja arvata et siin hiljaaegu saime teatise et koht kus minu ja nii mõnedki teised masinad talve eest peidus olnud tuleb ümber kolida. Põhjuseks siis vanade ruumide maha lammutamine miskise uuema ehitise tarbeks ja sai siis masin ümber kolitud uude paika mis seekord peaks vähe pikemalt meie kätte jääma. Meie all pean siis silmas seda et seal veel hunnik rulle ja ka muid sama või varema ajastu pille peidus talve eest. 

 

Aga üks pilt ka. 

 

29066375_1866817876693651_4831597538055388092_n.jpg

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_126242

Mõned kuud jälle vaikust olnud, aga see eest miskit toimunud ka.

 

Sai, siis eelmine nädal masin talvekorterist ära toodud ja tegeletud ka masina kallal. Praeguseks hetkeks, siis sisu koos, või noh nii koos, kui ta selleks aastaks jääb. Kõik peale laepolstri, kuna see on lihtsalt nii habras ning järgmine talv tuleb jälle kõik välja kiskuda heliisolatsiooni jaoks, siis otsustasin praegu lage mitte sisse panna. Aga sisu poolest siis praegu said põhjamatt ja esiistmed keemilise pesu. Peale seda värvisin põhjamati mõlemad osad ning tagumise mütsiriiuli mustaks. Katsetasin selle jaoks, siis nii tavalist musta läikivat spreid, kui spetsiaalset vinüüli värvimise spreid. Põhjamati peal meeldis minule tavalise värvi kuivanud tulemus rohkem, aga mütsiriiul sai, siis vinüüli spreiga tehtud. Arvestades seda, et originaal musta värvi korraliku põhjamatti suhteliselt keeruline või pm isegi võimatu Eestist leida, siis see oli minu jaoks ainuke pääsetee. Raha kulus mul selle jaoks, siis umbes 30.- + oma aeg ja vaev ning lõpptulemusega olen mina väga rahul, seda enam, et kunagi tellitud riidest jalamatid ka musta värvi, siis sobib see combo oma vahel väga hästi kokku. 

 

Peale seda sai toodud, uus esiklaas, mis sai valitud rohelise ülemise ribaga ja klaasi ette paigaldades avastasin, et kogu klaas kerge roheka tooniga, mis iseenesest sobib kogu ülejäänud autoga ka kokku kuna kõik klaasid roheka tooniga natuke. Klaas läks ludinal ette, kuid kiilu paigaldamisega läks ca paar tundi aega ning pärast olid mõnusad valutavad pöidla otsad. Paigaldasin, siis sebivee ja plastikust polstri eemaldamise tööriistadega, kuna auto hiljuti värvitud ja ei tahtnud riskida, et kruvikada kuskile värvi sisse või tihendile mingeid kahjustusi tekiks.  

 

Lisaks siis sai tegeletud ka natuke helitehnikaga ette läksid korralikud focali komponent kõlarid ja taha mütsiriiulisse sai siis ajutiselt augutäiteks vaadatud miskised Gas koaksiaalid, mille saab hiljem asnedatud ka focali kõlaritega.  Bassikõlar läheb ka praegu miskine suvaline sisse, aga hiljem plaanis kasutada 2x12" Focali elementi, mis siis saavad ilmselt miskise custom kastiga endale asukoha pagasnikus. 

Makiks otsustasin seekord kasutada Alpine toodangut, viimased 5a kasutanud ainult Pioneeri makke aga mõtlesin et prooviks vaheldusks miskit muud ja mängib isegi täitsa hästi. 

Ja kuna antennikoht sai keretööde käigus eemaldatud, siis uus antenn sai võetud nn sisene, ette klaasi peale. Tegemist Boschi toodanguga ja läheb paremale akna nurka, otsustasin selle kasuks, siis sellepärast, et see siiani ainuke, mis minu arust toimib hästi. 

 

Hetke seisuga pole enam palju jäänud et masin tänavatele saada, põhjaalt vaja taga amordid ära vahetada, pooltelje kummid uued, üks šarniir vahetada, kütusepaagist väljauvatele voolikutele uued klambrid panna, sillastend, esistange kinni, esimesed suunad ja udutuled ära ühendada ja peale seda võiks olla pill valmis et minna TÜV-le ja teha ära kindlustus. 

 

Ehk siis äkki järgmise nädala lõpuks saab pilli tänavatele. Ja suured tänud ka Käändmik OÜ-le kelle ruumides masinaga tegelen, Värvilised autopesulale kes hea hinnaga keemilise tegi ja Audiofookusele ning Ghost audiole hea hinnaga muusika süsteemi tükkide eest. 

 

Aga praeguseks siis paar pilti ka, kui auto valmis ja tänavatel siis tuleb pildimaterjali kindlasti juurde.

 

34200931_1982558255119612_6925109992810872832_n.jpg

34268807_1982558221786282_167272002468446208_n.jpg

34321839_1982558361786268_5807339862059122688_n.jpg

34278729_1982558318452939_731970982536806400_n.jpg

  • Autor
  • Populaarne postitus
comment_126538

Niih see nädal, siis sai ära vahetatud küünlad. Peale läksid NGK omad, varasemalt olid boschid, mis kestsid pm 1 aasta sõtimist ja 2 aastat natuke törtsutamist garaažisrt sisse-välja. Peale küünalde vahetust, tulid kõik silindrid järgi ja mootor hakkas esialgu tööle, kuid ikkagi poob kinni suht tihti. Sellele hakkasin, siis viga otsima kütusepumbast, mis juba kunagise driftika peal undas nagu boschi 044 pump, aga samas on ta oma töö siiani ära teinud. Peale läks igatahes e36 pealt pärit pump, nüüd pump mõnus ja vaikne, aga pill ikka ei tööta korralikult nagu kütte puudus tekiks.

Järgmiseks ideeks on siis pihustid, mis võiks takistada mootori normaalset tööd. Leidsin miskised vanad pihustid veel kodust ja eks peab kõik korraga kontrolli viiima ning, siis parimad välja valima ja vaatama, et mis siis saama hakkab. 

 

Ahjaa lisaks üks tore uudis, nimelt otsustas, siis ka radikas lõpuks otsad anda, pressib, siis mõlemalt poolt otstest plastik vannide kinnituste vahelt välja. Selle lahenduseks, sai siis tellitud uus nissensi radikas. Täpsemalt, siis e36 R6 kliima versiooni oma ja lisaks,  siis sai ka juba tellitud tuulekoda el. vendi jaoks, oli ennem teine niisama vastu radikat, aga ummikuktes kippus soojaks minema, äkki nüüd saab sellest murest ka lahti. 

 

Aga üks pilt ka: 
35071130_1992638760778228_436331843634069504_n.jpg.a9290323a2f7461661521e14b0a6de54.jpg

Muudetud , muutis P2hkel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.