Hüppa postitusse
Postitatud
comment_96359

Mure selline, et auto hakkab teel lainetama alates kiirusest 120-130km/h. Hakkab loopima paremale-vasakule ja tuleb päris tugevalt mõlema käega roolist kinni hoida, et teelt välja ei veaks. Test sõite teen siledal ja uuel asfaldil.

 

Autol on kõik powerflex puksid. Alla 5000 km sõitnud B8 amordid. Vedrud ostetud kasutatuna ja teadmata läbisõiduga.

 

Rehvidest ja velgedest asi ei olene. Proovitud 15 tolliseid kui ka 16 tolliseid. Miskit ei muutu.

 

Tehnilisel ülevaatusel sillast vigu ei avastatud, sillastendis avastati tagasillas väike lahkujooks, reguleerida seda muidugi ei anna.

 

Omale tundub, et viga justkui tekkis peale tava rooli asendamist võimendiga rooli vastu. Mingeid lokse roolisüsteemis ise ei ole täheldanud, rool on täpne ja konkreetne.

 

Kellegil äkki on ideid, mida ja kuidas veel kontrollida?

 

 

 

Esiletõstetud vastused

comment_96376

Sai ka ühe tuttava e36-ega sõidetud mis ka ikka teed otsis ja loopis maanteel väga jubedalt. Väga karm oli sõita..

Kuid kui sillastend tehtud ja kokkujooks õige ja puksid kõik head siis ehk oskaks järgmisena pakkuda loksuga rattalaagreid või vigaseid tugilaagreid (vedrul miski pinge peal)

Muudetud , muutis grimes

  • Autor
comment_96377

Laagrid on head, neid mitu korda juba loksutatud ja kahinat kuulatud.

 

Tagumised tugilaagrid sama vanad kui amordid. Esimesed on vanad, teadmata ajast aga olen sõitnud katkise esimese tugilaagriga seda küll E36-el ja see sellist ujumist küll ei tekitanud, pigem kolksus mingitel momentidel.

comment_96557

Võibolla ei puutu asjasse aga kas võimendiga lati kinnitasid selleks ette nähtud aukudesse? Võimendita latt käib teadupärast teistes aukudes. Kas neid sa omavahel sassi ajada, ei mäleta :D

Kui ma e36 lati panin siis läks see esialgu esimestesse aukudesse,mingit ujumist ei tähendanud sellega.

comment_96568

Chulo

Mis se muuta saab kui taga flantsid vahel?

Kui tee rööpas pole näiteks?

Kui tagarööbe on oluliselt laiem kui eesmine, siis mõjub see juhitavusele suhteliselt katastroofselt. Tekib olukord kus auto soovib normaaltingimustes ülejuhitavaks minna, ehk siis tagasild soovib esimesest mööduda.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus