Mure selline, et auto hakkab teel lainetama alates kiirusest 120-130km/h. Hakkab loopima paremale-vasakule ja tuleb päris tugevalt mõlema käega roolist kinni hoida, et teelt välja ei veaks. Test sõite teen siledal ja uuel asfaldil.
Autol on kõik powerflex puksid. Alla 5000 km sõitnud B8 amordid. Vedrud ostetud kasutatuna ja teadmata läbisõiduga.
Rehvidest ja velgedest asi ei olene. Proovitud 15 tolliseid kui ka 16 tolliseid. Miskit ei muutu.
Tehnilisel ülevaatusel sillast vigu ei avastatud, sillastendis avastati tagasillas väike lahkujooks, reguleerida seda muidugi ei anna.
Omale tundub, et viga justkui tekkis peale tava rooli asendamist võimendiga rooli vastu. Mingeid lokse roolisüsteemis ise ei ole täheldanud, rool on täpne ja konkreetne.
Kellegil äkki on ideid, mida ja kuidas veel kontrollida?
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Mure selline, et auto hakkab teel lainetama alates kiirusest 120-130km/h. Hakkab loopima paremale-vasakule ja tuleb päris tugevalt mõlema käega roolist kinni hoida, et teelt välja ei veaks. Test sõite teen siledal ja uuel asfaldil.
Autol on kõik powerflex puksid. Alla 5000 km sõitnud B8 amordid. Vedrud ostetud kasutatuna ja teadmata läbisõiduga.
Rehvidest ja velgedest asi ei olene. Proovitud 15 tolliseid kui ka 16 tolliseid. Miskit ei muutu.
Tehnilisel ülevaatusel sillast vigu ei avastatud, sillastendis avastati tagasillas väike lahkujooks, reguleerida seda muidugi ei anna.
Omale tundub, et viga justkui tekkis peale tava rooli asendamist võimendiga rooli vastu. Mingeid lokse roolisüsteemis ise ei ole täheldanud, rool on täpne ja konkreetne.
Kellegil äkki on ideid, mida ja kuidas veel kontrollida?