Hüppa postitusse
Postitatud
comment_90822

Otsustasin ka teema ära teha, kuna esimene nö. hobiauto ja paljude asjade kohta oleks kindlasti küsida.

 

Tõin Valgast, eeldan et kasutaja m20b20 käest oli vist.

 

Arvele pole veel jõudnud võtta.

 

Esimene prioriteet oleks vahetada katus (ehk oskab keegi soovitada kus/mis?), ja tahaks ka mingisugused edevamad veljed alla panna ( - see set on ilus, aga kas läheb alla kah stock seades?)

 

Panen praegu müügikuulutuses olnud pildid, korralikke pole veel jõudnud teha:

 

NKrtyey.jpg

 

PzTkAnh.jpg

 

nJlCuRy.jpg

Muudetud , muutis Maiso

Esiletõstetud vastused

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_91808

Väike update, uued veljed + rehvid (16x8 RS replicad ja 205/40 rehv) kohal ja eile jõudis ka uus katus.

 

Täna sai uus komplekt alla pandud, aga eest käib vastu amorti (?, pole kindel). Mingisugune pilt kah posti lõpus.

 

Üritan siis selle asja kuidagi joonde ajada ja järgmine nädal ehk katuse vahetamise ette võtta.

 

qGFYrmD.jpg

 

fPtMy34.jpg

  • Autor
comment_91810

ET on 25.

 

Sai tellitud 40 kõrgusega, kuna müüja arvas, et 45 võiks pisut vastu koobast käia (ja 16x8 ring pidi ilusti istuma alla, aga eks kuidagi siis tuleb õppida kah).

 

Madalamate vedrude plaane hetkel ei ole.

comment_91818

No pilt meenutab minu probleemi mis mul oli .Mingi 5< 8mm vahe oli pystaku ja velje vahe aga kurvidese keerates k'ais ikka velg vastu pystakut .Panin 1 cm flants vahele ja prob lahendatud piisas ka 5mm aga neid oli jube jama   aukudega kohakuti ajada.

comment_91892

Mul on natukene suurem vahe püstaku ja veljeääre vahel(7.5 lai ning ET27, kolm mm spcer kasutusel).Velg ei ole püstakut küll puutunud kuid kurvilistel teedel on rehv siiski kergelt püstaku pinnal hõõrunud.Kasutaksin sellisel juhul vahetükki tsentreerimis randiga, nagu eelpool mainitud.

  • 4 kuud hiljem...
  • Autor
comment_98076

Tere üle pika aja,

Suve jooksul autoga sõitnud ~8000km, tehnilise poole pealt on kõik timm.

7mm flantsid võtsin vahelt ära ja tellisin asemel korralikud 15mm, mis nüüd ees all. Ideaalis oleks taha ka vaja, aga hetkel pole sinnani jõudnud.

Enne suve sai vahetatud ka katus, millega olen samuti rahul. Mootorit, mis katust liigutaks pole siiani tööle saanud, aga väga ei häiri ka.

Paar nädalat tagasi sai vahetatud ka õlid+filtrid ja pandud uued piduriklotsid.

Rohkem ei oskagi väga midagi lisada, välimuse poole jätan talveks, mis tegemist vajab, siis vaataks ka lähemalt üle, mis kere juures tegemist vajaks.

Lõpetuseks mõned pildid eilsest:

AR98F7D.jpg

QzO1UJL.jpg0Hlx34r.jpg

HWdrIH5.jpg

isO7rHO.jpg

  • 8 kuud hiljem...
  • Autor
comment_106175

Auto jälle välja aetud. 

 

Enne hooaega sai tehtud:

 
Generaatoririhm
Roolivõimu rihm
Vasak esimene sarniir
Esiõõtsade tagumised puksid
Kütusevooliku parandamine
Summuti kuumapleki kinnitus
Klapikambrikaane tihend
 
 
Küsimus ka, kas seda "päikeseloojanguga" OBCd (6nupuline) keegi korda ka teeb või tuleks välja vahetada?

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.