Hüppa postitusse
Postitatud
comment_90588

Tere

Eelmine aasta lõpp sai ostetud kasutaja -Kaido- 325 e30 ära ilma mootorita. Olin juba tükk aega igalt poolt otsinud sobiliku doonorit ,kuni tuli see isend müüki. Sai siis kiirelt kohale mindud ja auto üle vaadatud. Järgmine päev sai treileriga koju toodud ja tegutsema hakatud. Jaanuaris sai käidud Tallinnas ning autole uus mootor toodud. Peale läheb 3.0d m57 135kw manuaal käigukastiga. Kuna auto oli täiesti lahti võetud siis oli selle võrra kergem ,et lammutamise osa jäi ära. Esimese asjana tuli teha ära natuke plekitööd. Alustatud sai akukastist ,mis tuli uus teha.

Selle valmistasin roostevabast plekist. Seejärel sai ette võetud ka teised roostekohad. Taga numbri alla panin uue plekki kuna ei näe mõtet kahe roosteaugu puhul vahetada välja terve põll.

bmw m57.jpg

Mõned pildid siis töö käigust:

 

11026751_995810197113515_1352857301_n.jp

 

11016465_995810720446796_1498741476_n.jp

 

10968113_995810697113465_73830412_n.jpg

 

11039996_995810723780129_1866638797_n.jp

Muudetud , muutis raitz330

  • Vastuseid 299
  • Vaatamisi 57,6tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • raitz330
    raitz330

    Lõpuks auto põhja alt valmis ning mootor käib. Nüüd ootab salong lõpuni kokku panemist ning tööd veel kõvasti teha. See originaaliks tegemine üks suur peavalu. Et kõik tüüblid ja kruvid õige kohapeale

  • Pole vahepeal midagi kirjutanud aga auto 99% valmis. Iga nädal ikka paar tunnikest olen teinud ja need viimased asjad võtavadki tohutu aja. Hetkel otsin kleepse kapoti alla ja ukse vahele. Ainuke jama

  • Autole sai tehtud kerge poleer ja peale kantud keraamiline kate. Nüüd jääb üle ainult kevadet oodata...  

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_101420

Mootor siis pukis valmis tehtud ning täna sai auto peale ära pandud.Downpipe tuleb ka uus teha kuna uuel turbol tuleb 4tolli välja  :D. Nüüd vaja veel juhtmestik valmis teha ning võtit. Samuti sai ära ostetud e38 740i kahekolviga esipiduri supordid valmis,kuna originaal pidurid ikka väiksed. Uuel aastal tegeleb nende külge aretusega. 4kolviga brembod ei mahu nende velgedega ära ning flantse ei saa panna ,kuna siis tuleb juba ratas koopast välja.
P1010324.JPG

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_101971

Pühad möödas ning täna sai auto juures üle pikka aja natuke nokitsetud. Hetke seisuga vaja veel sumbutaja esimene osa uus teha ning paar tosooli voolikut külge panna ja siis sisselaske kollektor külge. 150kw mootori juhtmestik kõvasti lihtsam vanemast mootorist ning sellega väga aega ei läinud. Kevadeks uued suverehvid ka taha ostma. Eelmised kulusid millegi pärast kiirelt ära, 4000km.

 

  • 2 nädalat hiljem...
comment_102449

Hi armastan oma hoone!

Kas sama minu e30 nüüd. Mul on m57tud25 kes tulid E61 üritavad kohandada oma e30. Saatis ECU programmeerimine. Kustutamine EWS, EGR ja DTC ja trimmi seda;)

Kas ma küsida, mis enginemounts, õlivann õli mõõtevarras te kasutate?
Hoia meid kursis oma auto: D

tervitus

Vabandust minu keel. Google translator: P

 

  • Autor
comment_102450

Auto jälle koos aga hetkel aju ümber kirjutamises. Kuna see uuema mootori aju tuli automaadi pealt siis aju piirab igal võimalusel mootori võimsust. Esiteks ei lähe üle 4000rpmi kuna aju mõtleb ,et asi parkingu peal ning kiirus 0km/h. Vaja automaatkasti asjad ajust välja kirjutada ning kõik piirajad maha võtta. Aga hetkel sellega kiiret pole ,kuna kuskil katsetada pole võimalik.

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_103833

Kevad läheneb ja päike paistab siis viimane aeg auto valmis teha. Aju siis ümber kirjutatud manuaaliks ja piirajad maha võetud.Eks viimane seadistus tuleb sõites teha ning märtsi lõpus plaan dynosse minna. Veel sai taha uued rehvid ostetud kuna eelmised 4200km ja läbi :D . Õnneks need hinnakad nii odavad ,et pole mõtet kasutatud asju ostagi.

Pidurid said tuttava käändmiku küljes valmis meisterdatud ning lähiajal vaja külge keerata. E38 740d supordid ja raamid käisid liivapritsis ning must värv lakiga peale. Kasutusse lähevad siis E46 330d 325mm esikettad ja 740d klotsid.

12325374_1201497223211477_1354434722_n.j

 

12782015_1201497159878150_1315092463_n.j

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_104816

Mootoril originaal pihustid peal. Turbo ja cooler ainult suuremad. Chip lihtsalt hästi õnnestunud. Sõites viskab ainult korraks musta ,kui vajutada. Auto ikka väga kerge ning sõitta lausa lust.Sidur peab ilusti aga hooratas koliseb. Eks vaatab kas paneb ühemassilise ,kuna need kahemassilisi jääbki vahetama. Üritan 30. aprilliks mingid tänava slikid ka taha sebida ,et pidama saada stardis. 

comment_104820

Kindlasti paljud hakkavad vastu vaidlema, aga tundub et diislite tuunimine ikka kordades asjalikum ja kasulikum ettevõtmine, kui bensukaga sama teha. Sellise kombinatsiooni ja võimsusega tõmbad ikka enamusele koti pähe ja nagu aru olen saanud, siis täiesti mõistliku kütusekuluga igal ajal. Kõik legaalne, teepeal probleem puuduks ,kui härrad kapotialust uurivad (seda ikka tehakse väidetavalt), kõik diislid tehasest juba turbodega, bensukat ei saa ise tehtuna mingi valemiga passi turbona.

comment_104829

No aga kui doonoriks oleks 3L rida kuus turbobensukas, tehasest? Mitte isearetis? See on lihtsalt eksootilisem valik, kuid jõunumbrid - ma ei ütleks et seal nüüd nii ilmsed vahed on. Küttekulus ilmselt küll, kuid moodsad mootorid ja tänapäevane mootorijuhtimine on vaks vahet sellega mis 25 aastat tagasi, samamoodi nagu need vanemad diislid nii kärmed ja ökod polnud midagi.  Suured diislid on kättesaadavad, vanasti oligi ainuke alternatiiv oma M20-le diisli vänt või B27 alumine ots sebida :D

 

Aga midagi öelda targemat pole ka, endal pole midagi ette näidata, lihtsalt arutelu jätkuks :P

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
  • Populaarne postitus
comment_105910
SR avalaksul käidud ning sõidetud tänavarehviga kolm sõittu.
Esimene sõit- reaktsioon 0,162sek, 60jalga 2,3339 +aeg 13,3953 ja kiirus 174,11km/h
Teine sõit - rekstsioon 0,171sek, 60jalga 2,3113 aeg 13,3548 ja kiirus 173,57km/h
Kolmas sõit siis läks aiataha kuna mootor jäi peale starti seisma. Kütuselati taga oleval anduril tuli pistik lahti ja mootor jäi seisma.
Oleks pidanud ikka slikid kaasa võtma kuna tänava rehviga pidamine alles kolmanda käiguga. Aga muidu pidas tehnika ilusti vastu ja 650km maha sõidetud.
13131294_1296914863670518_72122586780958
 
13086998_1296925173669487_36519854956569
 

Muudetud , muutis raitz330

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_108142

Auto endiselt ennast ilusti üleval pidanud ja käidud One Mile sõidul. Taha sai pandud R18 veljed kuna 6käiguga kipub piirajasse kiskuma. Päev enne sõittu sai Vesi-Meta pritse peale pandud aga kuna õues jahe siis erilist tulemust see juurde ei andnud. Esimese sõidu kiiruseks tuli 235km/h. Teise sõidu tegin vesi-meta pritsega ning tulemuseks 239km/h. Tulemust saaks kindlasti paremaks kui leiaks taha teise difri. Hetkel 2.65 ning miili lõpuks pöörded 4700rpm-i. Diisel mootoril kahjuks hakkab juba jõud peale 4000rpmi kaduma.

Peale 15minutilist kohapeal käimist viskab korraks korraliku tahma ka välja :D

 

253.jpg

104.jpg

13457644_1289063477788184_2028544889_n.jpg

Muudetud , muutis raitz330

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.