Hüppa postitusse
Postitatud
comment_90588

Tere

Eelmine aasta lõpp sai ostetud kasutaja -Kaido- 325 e30 ära ilma mootorita. Olin juba tükk aega igalt poolt otsinud sobiliku doonorit ,kuni tuli see isend müüki. Sai siis kiirelt kohale mindud ja auto üle vaadatud. Järgmine päev sai treileriga koju toodud ja tegutsema hakatud. Jaanuaris sai käidud Tallinnas ning autole uus mootor toodud. Peale läheb 3.0d m57 135kw manuaal käigukastiga. Kuna auto oli täiesti lahti võetud siis oli selle võrra kergem ,et lammutamise osa jäi ära. Esimese asjana tuli teha ära natuke plekitööd. Alustatud sai akukastist ,mis tuli uus teha.

Selle valmistasin roostevabast plekist. Seejärel sai ette võetud ka teised roostekohad. Taga numbri alla panin uue plekki kuna ei näe mõtet kahe roosteaugu puhul vahetada välja terve põll.

bmw m57.jpg

Mõned pildid siis töö käigust:

 

11026751_995810197113515_1352857301_n.jp

 

11016465_995810720446796_1498741476_n.jp

 

10968113_995810697113465_73830412_n.jpg

 

11039996_995810723780129_1866638797_n.jp

Muudetud , muutis raitz330

  • Vastuseid 299
  • Vaatamisi 57,6tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • raitz330
    raitz330

    Lõpuks auto põhja alt valmis ning mootor käib. Nüüd ootab salong lõpuni kokku panemist ning tööd veel kõvasti teha. See originaaliks tegemine üks suur peavalu. Et kõik tüüblid ja kruvid õige kohapeale

  • Pole vahepeal midagi kirjutanud aga auto 99% valmis. Iga nädal ikka paar tunnikest olen teinud ja need viimased asjad võtavadki tohutu aja. Hetkel otsin kleepse kapoti alla ja ukse vahele. Ainuke jama

  • Autole sai tehtud kerge poleer ja peale kantud keraamiline kate. Nüüd jääb üle ainult kevadet oodata...  

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_97231

Küsisin auto praeguse omaniku kaest ule,tuhimass passis 1630kg,sinna juurde nuud muusika( 2x13",suur kast,voim,teised kolarid) samuti tavaline sisu vahetatud tais el. Sport sisu vastu,murasummutus ja suuremad veljed. Seega koos juhiga tublisti ule 1700kg on kupee diisel e46

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_97717

Pole kaua midagi kirjutanud aga mõned päevad tagasi sai suurem turbo autole pandud. Peal läks GT2260V, mis tuli e60 pealt. Peal seda sai proovimas käidud ja nüüd jõudu ilusti 6käigu piirajani. Kellade järgi 4500rpmi ja kiirus 240km/h. Eks spido ka natuke valetab aga piiraja oleks vaja saada 5000rpm-ni ,siis võiks isegi miili sõidule minna. Täna kaalusin uuesti auto ära ning kogu kaal koos minuga 1300kg. Kütusekulu jääb ka hetkel 10l/100km kanti ,kuna ainult linnasõit ja väga raske jalg. Eks laupäeval haapsalu lähen tuleb täispaagi meetodil täpne kütusekulu teada.

Vana vs uus turboturbiin.jpg

 

  • Autor
comment_97811

Sooviks teada kus lasid Võrus, nahksisu nahatada? Ning ehk saad ka öelda palju maksis, kui ei soovi avalikult infot jagada siis ole kena pane PM! Ülikena Auto muidu Võrus liikvel, alati kui näen sõidan järgi ,et veidike veel piiluda ;)

Sisu lasin teha www.nahkur.com ,esiistmed lasin hetkel ainult sisemised osad teha ,kuna ääred juba olid musta nahaga ning tagaiste ja uksepolstrid läksid täielikult uue nahaga. See läks maksma ~600euri. Eks talvel lasen veel esiistmete ääre ka uued teha ,kuna muidu erinevus ikkagi sees.

  • Autor
comment_97866

Eelmine nädal hakkasin siis neljapäeval (viimasel registreerimispäeval) ennast OMC-le kirja panema ,kui avastasin tosooli paagist natuke õli. Seega oli pilt selge ,et osavõtmine jääb ära. Pesin siis tosooli paagi puhtaks ning sõitsin 30km ja jälle sama jama. Eks M57 mootoril väga muud olla saagi kui õlijahuti. Sai siis reedel kiirelt uus külge pandud ja asi korras. Kuna sõber oma autot valmis ei jõudnud ning tal oli osalustasu makstud oli väike lootus, et saab tema asemele sõitma. Sai siis hommikul võrust liikuma hakatud täis paagiga ning kuna oli kiire tuli 3h sõita 320km. Sellise sõiduga tuli maantee kulu 7l/100km. (4 inimest autos) Miilisõitu pidi sõitma sõber e30-ga, kuna tema oli kirjas. Andsin talle siis auto ning juhised aga nagu ikka autospordis juhtub alati midagi. Ühesõnaga 1km peal oli kiirus juba 208km/h ning nii kui 6käigu sisse pani lõi turbo lõdviku cooleri otsast ära ja lõppkiirus tuli ainult 220km/h. Teist sõitu tegema ei hakanud igaks juhuks ,kuna oli vaja sama autoga võrru tagasi tulla. Aega kulus tagasiteel 3.5h ning küttekulu 5,7l/100km.

146.jpg

Riiuli peal seisis ka üks komplekt xenonid ning need sai ka lähituledesse pandud. Eks näis kuna politsei maha võtab :D  

11909698_1202026106489909_88827918_n.jpg

Lisatud sai ka originaal kütuse jahutusradiks ette võre taha,millel tuli voolikutorud sirgeks painutada. Peale pildi tegemist sai radikas ka sirgemalt külge painutatud.

radi.jpg

Ja siin pilt vigasest õlijahutist.

viga.jpg

 

See nädalvahetus plaan minna uuesti Haapsallu ning vaadata ,mis 400m aega ka tuleb.

 

  • Autor
comment_98069

Haapsalus jälle käidud ning kaks 400m sõitu tehtud. Esimese sõidu ajal hakkas teine käik puterdama ning aeg 13.9sek. Teine sõit hakkas sidur täiega libisema ja see aega 15,2. Peale suure turbo intsallimist on hakkanud vahel mootor nullist kiirendades puterdama. Sama asja tegi ka eelmine e46 sama chipiga. Tundub nagu pihusti jääb lahti. Eks talvel tuleb pihustid kõik remonti viia,kuna stendis kõik korras. Samuti tuleb siduriga midagi välja mõelda kuna originaal jääb nõrgaks. Aga seda vaatab talvel kui aega rohkem.

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_99793

Kuna endiselt siduri probleemid ,siis sai prooviks tellitud e90 330i 190kw siduri komplekt ning eks paistab kas jääb pidama. Autoga väga aega pole sõita olnud aga tuli käia ära ülevaatusel. Kuna eelmisest ülevaatsest möödas 3500km siis läks ilusti läbi ning kiita sai tahmatestis ,mis oli 0,16. Aga enne seda sai korralikult ämblikuvõrgud torust välja lastud. Mingi udune video ka tehtud ,kuidas 3-da käiguga uisutada saab. Võibolla jõuab see kuu veel dynosse ka tartusse ja saab mingid õiged kw ja nm ka teada...

  • Autor
comment_99846

Täna sain uue LUK siduri kätte ja natuke juba uuritud. Sain võrrelda seda bmw e90 2.0d 120kw omaga. (Hetkel samasugune praegu sees) Sachsi karbis isegi LUK-i firma asjad:D Sidurikettad täpselt samakoodiga mõlemad. Sidurikorvil juba kõva vahe sees. 330i omal lamellid 3mm paksud ja tihedalt aga 2.0d lamellid 2mm ainult ja suured vahed sees. Kuna käigukast 2.0d oma siis ei saanud osta 330d sidurit kuna sellel sidurivõll suurema nuudiga.

Pilt e90 330i 190kw vs. 320d 120kw

sidurid.jpg

  • Autor
comment_99866

Hetkel ei taha salongi väga sooja puhuda ning mõtlesin ,et panen lisa tsirkulatsioonipumba vahele.Suvel nagu vahepeal asi toimis aga viimasel ajal suht külm. Aga armatuuri all salongiradika juures mingi klapi moodi asi juhtmetega. Asub vist tagasivoolu küljes. Oskab keegi öelda ,mis eesmärk sellel asjal on?

  • Autor
comment_100035

Täna siis dynos käidud ja tehtud 6 tõmmet. Parim siis ratast 169.9kw ja 531nm väänet ehk mootorist 195kw ja 610nm väänet ,kui arvutada 15%-ga. Seda siis 1.4bar turborõhuga ning talvel plaan rõhku juurde ja uus chip. Sidur ka hetkel peab veel ilusti ja libisema pole saanud.

comment_100052

No tal on kaalikas ilmselget väike seal peal.

Aga teemas oleva auto kohta väga viis ju. Peaks astuma väga viisakalt ning kütusetase ei ole ka ilmselt 1:1le suhtes parema jala pedaaliga :)

Talle sobiks minu driftika vurr, müügis ka.

Muudetud , muutis soonikx

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_100324

Vahepeal siis koju toodud M57N mootor ehk e46 150kw. Sama mootor samuti e60 peal 160kw.Talvel siis vaja see mootor peale visata ning natuke jälle juhtmestikuga möllata ,kuna see täisesti teistsugune. Väike väljakutse see tööle saada ja erineda teistest kellel tavaline M57 peal :D . Vana mootoriga siis sõidetud 4000km see suvi ja kui uue toimima saan läheb see müüki koos valmis juhmtesiku ja ajuga. Karteri peab ainult sealt ümber viskama mootoritel. Samuti veel plaanis esipidurid suuremad panna. Aga kuna alpina veljest loobuda ei taha siis peab vaatama ,kas panen 740 pidurid ,mis kahe kolviga. 4kolviga brembod ei taha ära mahutada ning flantsi ka vahele ei taha panna kuna siis tuleb juba ratas eest koopast välja.

  • 2 nädalat hiljem...
Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.