Hüppa postitusse
Postitatud
comment_90588

Tere

Eelmine aasta lõpp sai ostetud kasutaja -Kaido- 325 e30 ära ilma mootorita. Olin juba tükk aega igalt poolt otsinud sobiliku doonorit ,kuni tuli see isend müüki. Sai siis kiirelt kohale mindud ja auto üle vaadatud. Järgmine päev sai treileriga koju toodud ja tegutsema hakatud. Jaanuaris sai käidud Tallinnas ning autole uus mootor toodud. Peale läheb 3.0d m57 135kw manuaal käigukastiga. Kuna auto oli täiesti lahti võetud siis oli selle võrra kergem ,et lammutamise osa jäi ära. Esimese asjana tuli teha ära natuke plekitööd. Alustatud sai akukastist ,mis tuli uus teha.

Selle valmistasin roostevabast plekist. Seejärel sai ette võetud ka teised roostekohad. Taga numbri alla panin uue plekki kuna ei näe mõtet kahe roosteaugu puhul vahetada välja terve põll.

bmw m57.jpg

Mõned pildid siis töö käigust:

 

11026751_995810197113515_1352857301_n.jp

 

11016465_995810720446796_1498741476_n.jp

 

10968113_995810697113465_73830412_n.jpg

 

11039996_995810723780129_1866638797_n.jp

Muudetud , muutis raitz330

  • Vastuseid 299
  • Vaatamisi 57,7tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • raitz330
    raitz330

    Lõpuks auto põhja alt valmis ning mootor käib. Nüüd ootab salong lõpuni kokku panemist ning tööd veel kõvasti teha. See originaaliks tegemine üks suur peavalu. Et kõik tüüblid ja kruvid õige kohapeale

  • Pole vahepeal midagi kirjutanud aga auto 99% valmis. Iga nädal ikka paar tunnikest olen teinud ja need viimased asjad võtavadki tohutu aja. Hetkel otsin kleepse kapoti alla ja ukse vahele. Ainuke jama

  • Autole sai tehtud kerge poleer ja peale kantud keraamiline kate. Nüüd jääb üle ainult kevadet oodata...  

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_95413

Täna ülevaatusel käidud ja sai kõvasti kiita ,et nii korraliku autot pole tükk aega nähtud. Sai ka auto kaalu teada ,esiosa 660kg ja taga 500kg, kokku 1160kg. E46 330d kaalus 1660kg ,seega 500kg kergem. Kui endiselt ikka pihustitega mingi jama. 4 käiguga põhjagaasil jääb mingi pihusti lahti ja hakkab puterdama. Peab ikka kõik maha võtma ja remonti viima. Natuke veel sisu kokku panna ning siis saab igapäev liikuma hakata. Vaja veel puldiga kesklukk külge panna ning näidikute plokile tuleb lasta custom koodipult teha ,et kõik õieti näitama hakkaks.

  • Autor
comment_95420

See koodipulk on ainult tahhole/ ökonomeetrile, miskit muud see ei timmi.

Kütusenäidiku kohta kehtib endiselt ps kirjutatud jutt.

 

Näidikute plokk 324td oma ning mootori külge sai pandud m20b25 temperatuuri andur. Kas peaks panema m21 temp anduri? Hetkel ei näita midagi.

Paagi teemaga see ,et diisli paaki ei saa panna ,kuna vajan paagipumpa. Hetkel originaal 325i paak koos taseme anduritega. Kas diisli paagi taseme andur töötab teistmoodi ja teine takistus?

comment_95431

Temp andur ikka sama takistusega, viga kuskil mujal siis.

55l paaki saab samamoodi pumba panna, need augud täpselt samad.

Takistus teine jh, sellepärast et praegu on 2 andurit jadamisi sul. Kellasplokki pane siis 60l paagi näitaja.

Kas pealevoolutoru panid diisli oma? See on ka jämedam. Kui sul pumbaga, siis peaksid vist mölemad olema jämedad.

  • Autor
comment_95473

Eks vaatan temperatuuri anduri üle äkki see ikka ei tööta. Juhtmed said küll õieti pandud. Eks paagi asja vaatab veel ,mis sellega saab. BMW klubist sai ka 6 pihustid ostetud mootorile ning loodetavasti saab selle ka ideaalselt tööle. Veel sai täna tegeletud salongi juhtmestikuga ning kesklukk puldiga peale pandud. Veel sai süütelukku ümber pandud immo rõngas ning lastud teha uuetüübi võti vana võtme järgi.  Kapoti alune ka valmis ,suht imelik vaadata sellist mootorit kapoti all.

11297687_1057857110908823_567726392_n.jp

 

11124090_1057857090908825_392356228_n.jp

  • Autor
comment_95505

Mul m21 andur ja näitab ilusti tempi. Nende pihustitega on nendel mootoritel kogu aeg jama. Kui üks natukene peetis siis kohe mootor avariis.

 Vaatasin isegi varuosa programmist ,et m20 ja m21 temp andurid ikkagi erinevad ja arvatavasti takistus ka teine.

Muudetud , muutis raitz330

  • Autor
comment_95710

Täna siis 200km maha sõidetud ning tartus silla reguleerimises käidud. Kodus sai mõõdulindiga enam vähem paika pandud ning väga mööda polnudki. Tagasild on samuti korras ning midagi kõver pole :D . Vihmase ilmaga peab gaasipedaaliga ettevaatlik olema, kipub kogu aeg risti minema. e39 ja e46 sama mootoriga ikka väga uimased. Kütusekulu hetkel öelda ei oska ,kuna maantee peal rahulikult sõites seier eriti ei liigu aga kui minna anda siis kohe kukub. Peab millalgi täispaagi meetodil ära mõõtma tegeliku kütuse kulu. Hetkel ootan veel ukse polstreid ning siis saab lõpuks sisu kokku ära panna. Kütusepaagi vasakpoolse anduri ühendasin kokku ning hetkel hakkas paagi andur tööle. Temperatuuri andur sai pandud m21 oma aga ikka ei toimi õieti. Pean lähiajal veel seda uurima. Ainuke tahhomeeter mis õieti tööle hakkas on r6 bensuka oma. 324td tahhokas näitab tühikäigul 300rpm ja piirajas 2500rpm. Veel oleks vaja mootori padjad üle vaadata ,kuna need e28 omad natuke liiga jäigad ning tühikäigul keres mootori värin. 

 

 Audi esinduses 3D sillapingis

11421394_1062639767097224_2115753184_n.j

 

Lõunakeskuses sai ka käidud

11350086_1062639763763891_1758342733_n.j

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.