Hüppa postitusse
Postitatud
comment_87975

Tere, teen ka lõpuks teema ära oma e30st, mida olen juba pea 2 aastat omanud ja mille keretöödega sai alustatud. Autoks 89. aasta is kupee. Eelmine omanik oli mootori välja vahetanud m50b25 vastu kuid mina müüsin selle mootori auto pealt ära. Olemas oleks hetkel kapremonditud m10 millele olemas ka turbo set või siis heas korras m40b18. Eks näis mille kasuks lõpuks otsustan, ehk isegi m42b18.
Lisasi on ka natuke, mis on aja jooksul täiendust saanud ja sillad tulevad 5x120 poldivalemiga:

orig. hella black esituled, smoke esimesed suunad, intensiivpesu süsteem/tulepesurid, soendusega klaasipesu düüsid, -peeglid, -ukselukk, m-tech 2 replica laiendid, tagatiib m-tech 2 originaal, m-tech 2 väiksem rool (370mm), udutuled uute klaasidega, typ 188 lsd differ (3,64), roolivõimendi, shortshifter, tagumine strutbar, is sportistmed, orig. käetugi topsihoidjatega, tagumised peatoed, must lagi, tweetrid, valgustitega sisepeegel, el-antenn, el aknad, avatavad tagaaknad, katuseluuk, shadowline liistud, toonklaas, suur kompu (obc) juhtkangiga, püsikiiruse hoidja, m-tech valgustiga, nahast käigukangi nupp, kroom spidorõngad, seierid punased, konditsioneer, helkurpaneel, compacti (E36) ketastega tagasild, jämedad poolteljed, tagasilla camber plaadid, 51mm püstakud ees, ees madaldusvedrud, taga coilid, 17''x7,5''/8,5'' kaheosalised BBS RC041 /042 kerged sepisveljed.
Eelmise omaniku teema:


bmw.jpg
IMAG05.jpg
IMAG063.jpg
Veljed:

orig_28284611_d1RH.jpg
Mingi hetk lisan rohkem pilte ehitusest.

20180408_145251(0).jpg

Muudetud , muutis m10power

  • Vastuseid 71
  • Vaatamisi 11,5tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_99668

Mis nende klaasidega on et ilma Eixita keeruline lugu? Ise ka võimalik teha? Ilma nöörita värk, kiiluga toimetamine, kogemus muidugi puudub.

Vaatan et ustel tihendid ja akna ääred ilusti küljest roogitud, kui keeruline nende maha võtmine ja hilisem paigaldamine on?

  • 8 kuud hiljem...
  • Autor
comment_108468

Teema jätkub. Eile sai tulemüür uue katte, mootor peale, katuseluuk sai uued tihendid. Vaja veel korralikku kütusepaaki ja fl akualust plastikut. El aknatõstukeid veel külge ei saanud, kuna selle kallal tuleb natuke juhtmeid ja releesid arutada, fl tõstukid küll olemas, kuid klaasi siinid nendega ei sobinud.

Ustel veel kõik liistud paigas pole, suht aeganõudev töö oli küll uste ülemiste tihendite paikasaamine, selleks kasutasin väikest abivahendit.

IMAG1268.jpg

IMAG1266.jpg

IMAG1282.jpg

  • Autor
comment_108535

Laiendid on paigaldatud nii, et ülemine osa on kruvidega kinnitatud samadest kohtadest, kus kinnituvad originaal liistudki, alla serva on pandud alumiiniumist vinkel liistud, et võimalikult vähe kere külge kruve tuleks, seega alumisel osal lähevad kruvid alt suunaga üles vinklile, seega ei jää ükski kruvi nähtavale. 

Üks pilt veel: orig_29532045_rBWQ.jpg

Muudetud , muutis m10power

comment_108553
6/30/2016 kell 19:58, m10power ütles:

 El aknatõstukeid veel külge ei saanud, kuna selle kallal tuleb natuke juhtmeid ja releesid arutada, fl tõstukid küll olemas, kuid klaasi siinid nendega ei sobinud.

 

Kui sul on liigendmehhanismiga Fl uksed, klaasid ja mehhanismid siis ei tohiks probleeme olla, elektrilisel ja vändaga mehhanismil on ukse küljes erinevad kinnitusaugud. Kuhu sa releed tahad panna?

  • Autor
comment_108577

Tartus ikka kuna ma ise ka Tartu inimene :) vahepeal lihtsalt pole saanud tegeleda sellega ja auto seisis mul garaazis, nüüd on aega tegeleda, ehk saab kokku ka lähiajal.

Kunagi proovisin el-akna mootorit, mingi osa tõstis klaasi ilusti, kuid mingis asendis kukkus klaas rullikutelt maha. Klaas ise siinidega on selline, tavalise fl vända mehanismiga tõstis korrektselt:

http://static4.album.ee/files/1181/29/orig_29532429_uF7A.jpg

 

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_110773

Vahepeal toimunust:

Sai tellitud ukseliistudele klambrid, uksetihendid aknale ka uued olemas.

Uus b-osa kütusepaak saadud, värvitud ja alla pandud, kütuse-, piduritorud veetud.

Esipiduriteks ette sai e46 300mm vent kettad, e46 sadulad, -supportid ja sai lastud teha vahetükid sadulatele. Selle setiga peaks alla mahtuma ka 16'' veljed.

http://static4.album.ee/files/1182/80/orig_29570045_H188.jpg

http://static4.album.ee/files/1183/28/orig_29582221_BmCX.jpg

 

Shortshifter:

http://static4.album.ee/files/1183/30/orig_29582557_AKY7.jpg

 

Udutuledel mõlemil on klemmid roostes, ehk oskab keegi soovitada miskit, millega seda töödelda, et rooste edasi ei leviks ja et kontakt ilusti toimiks:

http://static4.album.ee/files/1183/30/orig_29582561_Dh9O.jpg

 

Oleks vaja leida veel akualune plastik fl-le ja miinus kaabel akult kere külge, korralikku 55l-se kütusepaagi põhjas olevat S-kujulist toru. Kellel miskit on, võib pakkuda!

Veel mõni pilt: 

http://static1.album.ee/files/1186/65/orig_29666351_1Kyk.jpg

 

IMAG1284.jpg

IMAG1378.jpg

IMAG1278.jpg

IMAG1335.jpg

IMAG1491.jpg

 

IMAG1270.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

IMAG1285.jpg

 

Muudetud , muutis m10power

  • 5 kuud hiljem...
Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.