Hüppa postitusse
Postitatud
comment_85546

Tervitused,

 

küsimus/mure veidi imelik, aga ehk keegi oskab aidata,
Nimelt sai endale koju veetud üks e30 kupee projekt, aga kuna eelmise omaniku poolt on masinale korralik keretöö tehtud, siis auto on võetud täiesti pulkadeks (ei ühtegi pedaali, klaasi, juhet, jne sees pole).
Aga nagu teada on, siis kui üks mees lammutab siis teisel keeruline kokku panna ehk kellegil on kusagil internetis jäänud silma kellegi projekt kus on palju pilte jne, et ehk sealt pealt oleks endal lihtsam masinat kokku saada. Kõige rohkem kardan just juhtestiku, et kus kohast mis kaabel jooksma peab, võib juhtuda, et ei ulata jne..

 

Keeruliselt vist seletatud, aga loodan, et keegi oskab abistada.
Tänud juba ette!

Esiletõstetud vastused

comment_85547

Tervitused,

 

küsimus/mure veidi imelik, aga ehk keegi oskab aidata,

Nimelt sai endale koju veetud üks e30 kupee projekt, aga kuna eelmise omaniku poolt on masinale korralik keretöö tehtud, siis auto on võetud täiesti pulkadeks (ei ühtegi pedaali, klaasi, juhet, jne sees pole).

Aga nagu teada on, siis kui üks mees lammutab siis teisel keeruline kokku panna ehk kellegil on kusagil internetis jäänud silma kellegi projekt kus on palju pilte jne, et ehk sealt pealt oleks endal lihtsam masinat kokku saada. Kõige rohkem kardan just juhtestiku, et kus kohast mis kaabel jooksma peab, võib juhtuda, et ei ulata jne..

 

Keeruliselt vist seletatud, aga loodan, et keegi oskab abistada.

Tänud juba ette!

Kus kandis sul see masin on? Lihtsam on kast õlut võtta ja keegi abiks kutsuda.

  • Autor
comment_85571

Sellega väga kursis, et projektid ei valmi üleöö, sest enda käeläbi nii mõnigi auto liiklusesse tagasi tulnud ning enda suve autot olen ehitanud juba pea 5a.

Kuna endal soe garaaz puudub, siis ehitus jääb kevadesse, aga enne ehitust sooviks teha eeltööd/tausta uuringut, et mis kuhu käib..Mida rohkem materjali läbi töödelda suudan, seda komplektsem ilmselt asi tuleb :)

comment_85584

Kui ise siis ise, siis ei jää muud üle kui internetist otsida põhjalikke taastamise teemasi, neid ikka on seal. Oleneb ,kui originaali taga ajad, üldiselt peaks teine auto kõrval olema, millelt vaadata vajadusel. Niisama interneti ja piltide põhjal see kindlasti ei õnnestu, kui latt on kõrgele seatud.

Avataril paistab see käsna kalle maalingutega e30, see ongi põhjalikult ette võetud??

comment_85586

Käesolev projekt on kupee kerega E30 nagu eespool kirjutatud. Maalingutega masin on aga sedaan kerega ning juba mõnda aega tagasi omanikku vahetanud.

  • Autor
comment_85588

Oeh... Tundub, et tegu siiski jälle tüüpiliste foorumi inimestega (ei üldista kõiki siia teemasse postitanud inimesi). Küsid midagi konkreetset ning räägitakse midagi muud ning kui veidikene iroonit või ära panemist teksti panna saab, siis õhtul kohe hea tuju.

 

Võibolla sai teema põhimõte keeruliselt seletatud, proovin siis uuesti. 
Palun abi inimestelt kes on netis lugenud palju e30 projekti teemasi ehk on Teil mõni põhjalikum teema silma jäänud kus on palju infot ja pilte. Oleks väga huvitatud kui jagaksite minuga seda infot. Ise ei ole kõige suurem asi google inimene.

 

Ning mis puutub minu avataril olevasse e30 ei ole kindlasti mingi suur projekt ning seda ütleb ära juba põhikooli õpilane ka. Pole kunagi kusagil ka väitnud, et tegu oleks olnud projektiga. Tegu oli talve autoga mis sai lihtsate koduste vahenditega järele aidatud.

 

Seega palun mitte teha mõttetuid eelarvamusi. Olen väga hästi kursis palju võtab projekti aega/raha ning närve.

comment_85589

Alusta sildade ja roolisüsteemi paigaldamisest et asja liigutada saaks. Põhja alt pilte leiab ma arvan netist piisavalt. Lisaks siis tehase joonised mida siin juba lingiti.

Seejärel piduritorustik, kütusetorud jms mis põhja all on. Need tehtud siis vaataks juba edasi..

 

Ega keegi ei panegi siia mingit step-by-step juhendit, kuidas e30 kokku panna  :D

 

Tee auto kohta teema ja siis kirjuta/pildista sinna, kui ei oska mingit detaili kuhugi paigaldada, ma arvan, et nõu andjaid leiab küll. Ma ise pole küll totaalselt lahti kiskunud pilli, kuid 3x e30 täieliku ülevärvi jaoks kinni-lahti olen monteerinud kellegiga kahepeale küll.

  • Autor
comment_85596

Auto kohta tuleb teema kindlasti kui töö pihta hakkab, hetkel seisab masin veerevatel ratastel külmas garaazis kus jääb ootama kevadisi soojasi ilmasi.
Veermiku osa on lihtne ning seal midagi nuputada ei ole. Kõige suuremaks peavaluks hindan ise kogu auto juhtmestiku mis on välja kistud (õnneks küll ilusti eemaldatud mitte läbi lõigatud).
Ega ei eeldagi, et kusagil keegi päris step by step teema teinud on, aga minu küsimus oligi selles, et ehk kellegil on kusagil välismaa foorumites silma jäänud, et keegi on ka juhtmestiku paigaldanud vms...

comment_85605

Olen ise ühe elektrihärraga koos kunagi ühest E34-jst juhtmestiku teise tõstnud. Siinkohal ütlen ära et ma olin rohkem abiks.

Laotasime selle algul õue peale maha n-ö auto kujuliselt s.t tagant numbrituledest hakkas pihta ja ette välja. Siis sai juba päris hästi aru kuhu miskit käis. Elektriskeemid on ka olemas netis.

 

Kevadeni aega, siis laotagi see maha ja uuri mis teha nende otsadega, mida ei tea kuskile panna skeemi pealt ;)

comment_85624

Eks jama on kui ise pole lahti v6tnud ja pole enne ka seda E/30juhtmestiku puutunud .Seal ju kummi lullad ka kere aukude tihenduseks vaja panna jama kui need 'ara ununevad ja siis kogu krempli uuseti tagasi selle p'arast kerima pead.Oleneb mudelist ka kas aku juhtmed jooksevad taha v6i ei  .Muidu tuleb suurem pundar juhipoolt k6ik sise.J6udu mis siin ikka linki kahjuks ei tea pole vaja olnud . :rolleyes:;) ;)

comment_85953

Ma sebiks komplektse rulli kõrvale ja sealt hea vaadata. Nagunii kellegi teise poolt lahti võetud masinalt osad puudu.

Pealegi juppe nagunii kulub. Ja kui midagi järgi jääb siis osad müüki ja saab mingiosa rahast ikka tagasi.

 

Kirja suurusega midagi juhtunud, imelik  :D

Muudetud , muutis Andrus

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus