Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

massu

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    13
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    1

massu võitis päeva viimati 10. september 2012

massu sai oma postitustele enim meeldimisi!

Foorumi reputatsioon

1 meeldimist

Kasutajast massu

  • Tiitel
    Algaja

Hiljutised profiili külastajad

Hiljutiste profiili külastajate paan on keelatud ja ei näidata teistele kasutajatele.

  1. massu

    M: E30 kupee toorik

    Tervist, sai kunagi endale garaazi veetud selline isend, aga pole aega olnud masinat tänavale tuua. Autot hakati taastama ca. 10a tagasi ning tänaseni on siis kere 100% taastatud ning krundi all. Kerega kokku ehitatud rieger body kit (stanged ja karbikatted pole polditavad). Auto on veerevatel sildadel, aga muu osa kõik eemaldatud (kindlasti on ka paljud jupid ajaga kadunud ning mõnda asja mitu tükki). Ehk keegi oskab väärust autol öelda? Kuna garaazis leiba ei küsi, siis vanaraua raha eest ta kindlasti uut omaniku ei leia. Väga hea kere, tõsta hea tehnika ja sisu peale ning ongi olemas. Hetkel selline: Aga võiks olla värvituna selline: Pakkuge hind või vahetus MB W114/W115. Asub Harjumaal, Tallinna külje all.
  2. massu

    Põhjalik e30 projekt.

    Auto kohta tuleb teema kindlasti kui töö pihta hakkab, hetkel seisab masin veerevatel ratastel külmas garaazis kus jääb ootama kevadisi soojasi ilmasi. Veermiku osa on lihtne ning seal midagi nuputada ei ole. Kõige suuremaks peavaluks hindan ise kogu auto juhtmestiku mis on välja kistud (õnneks küll ilusti eemaldatud mitte läbi lõigatud). Ega ei eeldagi, et kusagil keegi päris step by step teema teinud on, aga minu küsimus oligi selles, et ehk kellegil on kusagil välismaa foorumites silma jäänud, et keegi on ka juhtmestiku paigaldanud vms...
  3. massu

    Põhjalik e30 projekt.

    Oeh... Tundub, et tegu siiski jälle tüüpiliste foorumi inimestega (ei üldista kõiki siia teemasse postitanud inimesi). Küsid midagi konkreetset ning räägitakse midagi muud ning kui veidikene iroonit või ära panemist teksti panna saab, siis õhtul kohe hea tuju. Võibolla sai teema põhimõte keeruliselt seletatud, proovin siis uuesti. Palun abi inimestelt kes on netis lugenud palju e30 projekti teemasi ehk on Teil mõni põhjalikum teema silma jäänud kus on palju infot ja pilte. Oleks väga huvitatud kui jagaksite minuga seda infot. Ise ei ole kõige suurem asi google inimene. Ning mis puutub minu avataril olevasse e30 ei ole kindlasti mingi suur projekt ning seda ütleb ära juba põhikooli õpilane ka. Pole kunagi kusagil ka väitnud, et tegu oleks olnud projektiga. Tegu oli talve autoga mis sai lihtsate koduste vahenditega järele aidatud. Seega palun mitte teha mõttetuid eelarvamusi. Olen väga hästi kursis palju võtab projekti aega/raha ning närve.
  4. massu

    Põhjalik e30 projekt.

    Sellega väga kursis, et projektid ei valmi üleöö, sest enda käeläbi nii mõnigi auto liiklusesse tagasi tulnud ning enda suve autot olen ehitanud juba pea 5a. Kuna endal soe garaaz puudub, siis ehitus jääb kevadesse, aga enne ehitust sooviks teha eeltööd/tausta uuringut, et mis kuhu käib..Mida rohkem materjali läbi töödelda suudan, seda komplektsem ilmselt asi tuleb
  5. massu

    Põhjalik e30 projekt.

    Tallinna külje all asub... Aga eks neid õlle kaste kulub nii ehk naa... Huvi oleks ise nikerdada ning päris võhik auto alal ei ole, aga lisa materjal teeks kindlasti asja kergemaks.
  6. massu

    Põhjalik e30 projekt.

    Tervitused, küsimus/mure veidi imelik, aga ehk keegi oskab aidata, Nimelt sai endale koju veetud üks e30 kupee projekt, aga kuna eelmise omaniku poolt on masinale korralik keretöö tehtud, siis auto on võetud täiesti pulkadeks (ei ühtegi pedaali, klaasi, juhet, jne sees pole). Aga nagu teada on, siis kui üks mees lammutab siis teisel keeruline kokku panna ehk kellegil on kusagil internetis jäänud silma kellegi projekt kus on palju pilte jne, et ehk sealt pealt oleks endal lihtsam masinat kokku saada. Kõige rohkem kardan just juhtestiku, et kus kohast mis kaabel jooksma peab, võib juhtuda, et ei ulata jne.. Keeruliselt vist seletatud, aga loodan, et keegi oskab abistada. Tänud juba ette!
  7. massu

    BMW 316i '88 - massu

    Müüdud masin, asub nüüd Tartus
  8. massu

    BMW 316i '88 - massu

    Tänud heade sõnade eest. Endal seda kindlat kätt ei ole, värvis üle sõber. Näha saab tööpäeviti Viru keskuse all terminaalis ning päris palju sõidan ka Tallinna peal ringi. Üks hea pilt:
  9. massu

    BMW 316i '88 - massu

    Auto tehnilisespassis märkustesse pandud, et auto mitmevärviline seega on tegu täiesti legaalselt sõitva autoga.
  10. massu

    BMW 316i '88 - massu

    Mõni klõps siis juurde. Passis auto roosa ning märkuste all mitmevärviline.
  11. massu

    BMW 316i '88 - massu

    Kuna tegu talve autoga siis väga rõhku kvaliteedile ei pane + väga raha raisata ka ei taha. Kuna suve auto on liikluses silmatorkav, siis mõtlesin, et teen talve auto ka silmatorkavaks
  12. massu

    BMW 316i '88 - massu

    Tervitused, kuna valge autoga (http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=134581)juhtus mul avarii siis oli see ilmselge märk, et ta tuleb seisma jätta ning aega mööda korrastada. Tuli leida siis teine liikur, sai vaadatud kõike, aga hing ihkas ikka BMW'd osta. Aga kuna max hind oli piiratud siis midagi head väga polnud. Sai leitud kuulutus e30'st mis asus Viljandis, mõeldud tehtud ning pool 1 öösel Viljandisse jõutud, aga kuna autol oli genekas lühises, siis tuli see lahti ühendada ning peale aastast seismist läks auto jube hästi tööle. Sõit võis alata Tallinna poole, pidureid oli täpselt nii palju kui esimesed võtsid, sest tagumised olid pimedaks tehtud, aga pidama sai . Akusi vahetasime teepeal ainult neli korda Ühesõnaga vahva auto ost oli sest koju jõudsime pool 4 öösel. Autost: Värv: tumesinine Mootor: 1.8 75kw Käigukast: manuaal 5k. Lisad: vänt. katuseluuk, el. peeglid, lisatuled, 15" BBS valuveljed. Tehtud: 1. Piduritorustik uus 2. Genekas vahetatud 3. Veidi keevitust ka keretööd Mõni kehv pilt. Sai veidike lihvitud Suuri keretöid ei teinud seega värvile raisata väga pole ka pointi, aga siiski Montana spry'd mis on paremad kui tavalise ehituspoe omad. Lõpptulemusest pilte siis kui asi valmis saab, loodetavasti reede ööga lõpetame.
  13. massu

    BMW 320i kupee '89 - paka66

    Milleks põhja värvida? Mastiks on ikka põrandale kõige õigem asi, sest see jätab mõnusa paksu kihi mis kannatab kriipimist jne! Edu taastamisel, siiani on kõik väga hea (Y)
×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus