Jump to content

M: 318i (m50b25) 141kw


perfectenemy

Recommended Posts

25328808.jpg

http://www.auto24.ee/used/970157

mootor suvel vahetatud, passis jätkuvalt kirjas 1,8 83 kw

ark-s ei tohiks probleeme mootori vahetuse vormistamisega tulla kuna kasutatud jupid on pärit kõik bmw varuosa valikust mitte mossede ega eitea mille pealt.

kui leiad ülevaataja kes ei pane tähele et r4 asemel r6 siis ei teki ka ülevaatusel probleeme, kuna autol passis kat-i pole märgitud co on alati korras :D

lisasi väga pole, el peeglid, roolivõim(latt e36 oma), sportistmed, katuseluuk, esimesed udukad

all korralikud valla rehvid valgetel plekkvelgedel hetkel, kui saame kokkuleppele siis saab kaasa ka pildil olevad valuveljed mi llel pole ühtegi kriimu ega täket.

kere on üle keskmise, ühtegi läbivat auku pole, kuid näitab rooste algeid siit-sealt.

ees ise tehtud hella blackid

siit-sealt tahaks nokitsemist, nagu ikka vana auto puhul, kuid ise sõidan igapäevaselt ilma mingite muredeta.

hinda 1400 või vahetust audi coupe quattro vastu...

asun otepääl

Edited by perfectenemy
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Võta kui uppi :P aga kui sul arkis ette näidata auto dokumente ei ole millelt see mootor pärit on, siis kahjuks arvele ei saa. võib jama hoopis tulla kuna ark vajab tõendust ,et varastatud auto küljest tükid ei pärine.

Olen nendega sellel teemal suhelnud.

Link to comment
Share on other sites

Kui satub BMW toodangut tundev ülevaataja, on jama majas. M50-t ju e30-le ei paigaldatud. Ehk peaks proovima mõne m20 moto pabertesse saamist. Siis on lihtsam, mõlemad 6-silindrilised ja kui gaasid normis ja ei satu ka bemmifännist ülevaataja otsa.

Panin suvel e21-le m20b25 mootori. Originaalis oli seal m10b16 55kW. Pidin algul taotlema ümberehitusloa, siis "uue" mootori heitgaasid mõõtma. Seejärel ARK-s auto ette näitama. Siis uuriti selle mootori heitgaaside normi ja lõpuks tunnistati kõik õigeks. Kirja läks m20b20 80kW mootor. Õnneks ei pidanud vedrusruse vahetust tõendama. Ülevaataja ka ei uurinud mootorit lähemalt, luges silindid ära ja lasi kapoti kinni panna. Loa taotlemisel andsin koopia e21 320 paberitest, mis mul lammutatud autost alles jäid.

Edited by sillufromIV
Link to comment
Share on other sites

M50 on võimalik arvele saada, sellega probleeme ei ole. Siis tekib probleem ,kui ei ole ette näidata auto dokumente kust jupid pärit on. (arkis öeldi mulle ,et kui teil on "varuosa" auto dokid, siis on OK., kui neid ei ole siis on kööga)

Sry OT pärast :)

Link to comment
Share on other sites

MInu teada on kasutajal Turbiin auto passis m50 mootor kirjas ja ei kuulnud küll,et probleeme oli tal selle vormistamisega,aga täpsemat infot oskab kindlasti anda.

Aga äkki ma ostsin mootori lammustusest.Seega võib mootor üks kõik kust pärit olla ja mida ark siis öelda saab? Et sorry,aga ei saa arvele kuna ei tea autot,kust pärit.Lammutuse paberi saab ju alati sebida.seda ma uskuda ei taha,et see asi nii keeruline on arkis.

Vabandan OT-pärast.

Link to comment
Share on other sites

Ma ei tea millest te siin räägite, m50 pole vormistanud, aga rullika originaalmootoreid 3 korda ja mingit dokumenti mootori päritolust pole tarvis olnud, see oleks üsna absurd ka, kui ostad lammarist mootori näiteks. Ilmselt sellisel moel anaalitakse ainult Tallinnas ja Pärnus.

Silver, milline m20b20 mootor on 80kw, e21?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use & Privacy Policy