Hüppa postitusse

longero

Foorumikasutaja
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Kõik, mis longero postitas

  1. Latt, peeglid, logarid läinud. Muud veel jagub
  2. saadan PMi
  3. FL tagastange - väga heas korras, mõni harv kriim, kõik liistud olemas ja kandurid ka terved - 60 eur sedaani esimesed ja tagumised küljeklaasid. pre masinatelt. esiklaasid toonita, tagumised rohekad/sinakad. esimestel alla laskmisest mõned kriimud (juhipoolsel rohkem) - 5 eur tk e30 standard rool, heas korras, suunalükkaja küljes - 25 eur 2x peeglit (kõrvalistuja oma elektrita variant), klaasid räbalad, korpused vajavad ka värvi, tihendid/poldid kaasas (muidu terved) - 2 tk 5 eur sedaani sisemised klaasitihendid, terve ring - kogu komplekt 10 eur võimuga variandi roolilatt + õli reservuaar - ise proovinud pole, väidetavalt oli korras ja tuli töötavalt masinalt - 20 eur kõik kokku esimesed blic logarid (b-osa), uued ja kasutamata - 5 eur tk tagumised sedaani kolmnurkklaasid, korralikud, tihendid ka terved - 20 eur tk 2x sedaani tagumiste uste polstrit, nahk ja kinnitused terved (muster Nutria?) - 25 eur kmpl kapotihing - 10 eur ilukilbid - terved, kui kriime leidub - 15 eur sedaani uste väline kroomring. Uste sisemised plastikud ja pre tagauste sisemised kroomliistud koos ilmastikutihendiga sedaani esiuste klaaside siinid, uste piirajad, linkide mehhanismid jms kraam kahe viimase rea kohta (ja ka teiste kohta, kui hind ei sobi) võib oma pakkumised teha.
  4. see värv on ikka e30 diileri tase. esmamuljes low-key, aga kontrollib nagu sõjavägi
  5. Update! Auto on elus ja käivitus ka 2020. aastal edukalt. Eelmisel aastal kogunes läbisõitu 804 km. nüüd vaja teha klapiregull, õlivahetus ning hankida korralikud suverehvid. Kellelgi esimesi porilapateid on pakkuda? Tagumised õnnestus eelmisel aastal leida
  6. Keegi seda rohelist kupeed on vaatamas käinud, mis juba pikemat aega müügis on? Imelik, et veel alles (ilmselt väike mootor ja lisadevaesus). Piltidelt (nagu alati) ilus.
  7. Reilingute peale sobib, aga vaja veel ka osasid, millega kinnitada. Mul neid pakkuda pole. Kõik, mis olemas, on piltidel.
  8. Laiuse poolest läheb, aga alla on mingit muud vidinat ikkagi vaja (või vajab hoopis reilinguit alla).
  9. Ei hakka kindlasti. Aga mu meelest on porilapatid alati e30 sedaanile kuidagi sobinud.
  10. Müüa sellised asjad. 25 eurot nt?
  11. Nädalavahetusel sai auto ühe pooleldi lisa juurde. Pooleldi selle pärast, et esimesi lapatseid veel pole. Külje pealt vaadates on isegi üsna lahe - vast hoiab ka mõne kivi sisenemise värvi ära. Kel esimesed lapatsid üle, võib pakkuda.
  12. Täna sai vähemalt üks (ajutine) lahendus ühele probleemile leitud. Sattus näppu (vist E36?) Alpine, millele kood õnnestus hankida. See töötab nüüd originaalkõlaritega päris mõnusalt. Homme töö jätkub.
  13. Kütus nüüd 98, aga sümptomid olid ka 95ga (enne kui biolisand tuli). Ma ise kahtlustan ikkagi, et mingi õhulugeja ja TPS kombo, sest täna +14 kraadiga olid pöörded tiba kõrgemad - vb isegi 600 peal. +30kraadiga aga laksas kohe 500 peale. Lambda lahtiühendamisel ei juhtunud tühikäigu pööretega midagi...
  14. Bombaclaat! Seis siis selline, et eelmisel neljapäeval sai masin ilma ühegi veata ülevaatluselt läbi viidud ning osaleb sellest ajast juba liikluses. Mis kõige parem, siis CO2 täiesti normis (passis ilma KATita ning mõõt vaid tühikäigul). Tegemist vajavatest asjadest oli tulesid vaja natuke regullida, sest kogu süsteem sai toimivaks tehtud ning vardad tänu sellele paigast ära. Other than that ei saanud ühtegi etteheidet ning tänaseks on vahelduva eduga läbitud 408 km Emotsioonid on tuusad, sest teele pole jäänud ja suuremaid viperusi pole ka juhtunud. Kuna kere ja veermik uus, siis nii vana auto kohta on juhtimine ulme hea ja liigub väga täpselt, kuid teisest küljest mõnusalt robustne nagu tank, sest roolivõimu ju pole. Ja R6 on ikkagi R6. See madal litakas on omaette väärtus. Kokkuvõttes said ostmisest alates täpselt 2 aastat ja nädal, et auto sõidukorda saada. Tuleb muidugi öelda, et tegemist ei ole perfektse autoga ja vigu jagub omajagu, sest mootor ju praktiliselt uuendamata. Aga isegi sellises seisus nagu ta on, on sõidud nii linnas kui ka maanteel olnud mõnusad. Ootasin, et müratase on sellel autol suurem, aga täiesti aktsepteeritav ka lahtise luugi, akende ning all olevate M/S rehvidega, mida pole veel jõudnud paremate vastu vahetada. Sisse kallasin 98 kütust (ma ei tea, kas biolisandiga 95 ka sobiks?) ning mootoris on uus õli ja filter. Küünlad samuti uued koos rootori, kaane ja küünlajuhtmete ning radikaga. Kurvides pole julgenud veel väga selle auto teelpidamist testida, sest rehvid originaalmõõdus ning tundub kuidagi "kõrge", aga arvatavasti harjumise asi. Jutu jätkuks ka paar pilti: Nagu piltidelt märgata, siis istmed on õnneks veel täitsa ühes tükis, aga väiksemaid kulumisi ja augukesi hakkab juba tulema. Kui kellelgi sellise tooniga istmeid pakkuda, siis oleksin väga tänulik. Vahepeal sai mingi tondi käest ligi võetud ka kummimatid - mõtlesin, et nendega rikub vähem salongi, aga kuna mul matikinnitused puudu, siis hetkel nad jalge all üsna libedalt seal edasi-tagasi liikumas. Autoga olid kaasas ka heledat tooni veluurmatid - mõtlen, võibolla panen need tagasi, sest sõitmine nagunii ainult suvel. Rool on plaanis ära vahetada ja E30 sportrool (orig) juba ootel, vaja vaid ära tuua ja külge kruvida. M-Tech oleks ka kena, aga see raha oleks õigem pigem mujale panna. Selle originaalbaranka puhul häirib kõige rohkem kaare liiga peenike struktuur - ebamugav kinni hoida. Ilusa jutu jätkuks aga nüüd probleemidest ka: 1) Kõige suurem mure endiselt tühikäik. 800-850 asemel on mul see 450-600 juures. Kõige rohkem aga püsib 500-525 juures. Küünlad uued (NKG ES lõpuga vm, vahed tundusid stockis õiged), rootor, kaas, küünlajuhtmed samuti. Vaakumlekked välistatud - visuaalselt kontrollitud enamik lõdvikutest ning üle käidud ka cleaneriga, kui masin töötab. Tühikäigumootor testitud (sureb välja, kui lahti ühendada ning proovitud ka teist mootorit). Lisaks uus paak, kütusepump, filter ja torud. Lambda anduri lahtiühendamisel ei muutu ka midagi, kuigi katti autol all pole enam. Puhastatud segusiiber ning TPS andur (kuidas see eesti keeles on?) TPSi kontaktide mõõtmisel igal juhul õigeid takistusi kätte ei saanud ning lõhkusin lahti. Plastikud olid nii tugevalt kinni, et ta pigem murdus lahti, mitte ei tulnud ilusti. Sisu oli täiesti triiki õli täis - puhastasin ära, panin kokku ja kruvisin külge, aga takistused endiselt mu arvates valed - seega võiks viga sealt eeldada? Kas kellelgi on mulle töötavat kontrollitud takistustega TPS andurit pakkuda? Kui enne oli nii ,et tihti stallis pärast gaasi vajutamist (kui pöörded alla tulid), siis TPS anduri puhastamise järel seda enam ei tee, aga pöörded ikka madalad ning +30 juures läks käima, aga suri ka kohe välja. Käik sees ühtegi probleemi pole, kiirendab normaalselt, ei "haki" ega jõnksuta, kui mootoril vedada lasta gaas lahti. Aga närvi ajab see värk - tahaks, et asjad töötaks nii, nagu nad peaks töötama. Või on keegi tühikäigukruvi näppinud? 2) Esimeste akende ja ühe tagumised välimised ilmastikuliistud - kuna auto sai endale kõik uued (pre) uksed, siis liistud enam ei sobi ning jäävad väiksed, mille tulemusel on klaasi ja liistu vahel pisike vahe ning vesi tuleb ukse sisse - NOT GOOD! Kas siin on lahendus päris uued tihendid tellida ja loota, et nad on piisavalt laiad, et tihendavad akna kenasti ära? Igal juhul see on suur mure ja vale oleks lasta seal veel tegutsema hakata, missest et vaid suvel sõidud kavas. 3) Näidikuplokk - auto ostes kütusenäidik võbeles ja käis, kuidas jumal juhatas. Nüüd uue paagiga ei tööta üldse. Paaris august läbi sõites korraks viskas justkui õige näidu, aga kadus siis nulli ja rohkem elule ei hakanud. Tuli ei põle. Tagumine kruvi ja jooted visuaalselt üle käidud. Samuti ei tundu akud olevat lekkinud...AGA...paar probleemi viitavad justkui veel akudele...nimelt ei lähe ka temp andur päris keskele vaid püsib kolmandiku peal (termostaat vahetatud). Samas kui ülevaatlusel kohapeal käis, keris üle normi natuke, kuid tuli kohe alla, kui sõitma hakkasin. Tosool normis, viscot ei tea...aga kas see võiks ka pigem ikkagi vanadele akudele viidata? Viimane asi, mida ka sellega seostan, on inspection tulukudesed. Tegin reseti ära, kuid 5 asemel põleb vaid 3 tuld - normaane või pigem ka mingi muud jura? 4) Klotsiandur - klotsid ja andur uued, aga tuli põleb kenasti armatuuris edasi. Pikema sõidu ajal kustus pärast paarist august läbi kolistamist ära - pistik ei anna piisavalt kontakti, katki või mingi tüüpviga? Ehk keegi on selle vea fixinud? Ei tahaks nagu pirni välja keeramise teed minna... 5) Raadio - soov OEM makk panna ning kätte sattus üks Bavaria CII. Ühendan järele ning küsib koodi, sisestan, aga viskab ette - - - -. Lasen süüde I astmes ja makk sees seistes resettida nii, et tuleb uuesti CODE. Panen ja vajutan parempoolset SEEK nuppu, kuid viskab ikka - - - -. Ja nii korduvalt. Mingi hetk tuleb ekraanile ka HAL või NA. Makk erroris või teen mina midagi valesti? Koodi sain kahe erineva foorumi erineva kasutaja käest ning need ühtisid. Kui vale kood on, kas siis peab mingi teate ka viskama? Kui keegi saab nõu ja jõuga abiks olla, siis suured tänud juba ette.
  15. Kuuga panin siis mööda, aga nagu arvata oli, siis sellised asjad seisma ei jää. Meil riigis veel ostujõulisi vähe.
  16. Võiks üritada...LKFist tuli ka teada, et 20. juuliks vaja kindlustus ära teha või ajutiselt arvelt maha võtta
  17. Mina ka pole veel päris täpselt aru saanud, kas 320i on alati kindlasti kahe toruga või on ka ühelisi variante. Kuna mul oli keegi juba kati alt lõiganud ja ühese püti alla pannud, siis sai ka nüüd nii tehtud. Aga nagu ka eespool kirjutasin, siis kataloog näitab midagi muud katiga variandi kohta, sest lambda on leegigate küljes olemas autol. Igal juhul seekord siis nii, tulevikus loodetavasti paremini. Hetkel veel autol mõned asjad kokku laduda, vahepeal sai leitud orig pistik raadiole, mõned puuduvad plastikud ning ühe uduka. Mõtlesin ka elektriakende installile, kuid pole tõstukeid ega vajalikke kaabeldusi. Esimeste uste sisesed juhtmed on olemas.
  18. Ilus värv, mul täpselt samasugune. Kust selliseid veel leiab? Sul kat ka veel all - minul oli keegi juba maha saaginud ja selleks sai ka natuke valesti oma väljalase arendatud. Aga töötab. See on super ilus värv minu meelest, eriti kui veel värske toon õnnestub peale saada. Mootori tühikäik on normaalne?
  19. Originaalraadio pistikut kellelgi pakkuda?
  20. Mul oli Corteco oma ja tuli ka maha saagida.
  21. Kui plaan autot edasi pidada, siis mina teeks juba tervenisti ülevärvi. Võimaldab likvideerida ka mingi osa roostest, mida sellisel autol nagunii juba plekkide all leidub (kui just keretööd tehtud pole?). Suvi rahulikult ära sõita ning sügisel hea aeg tegelemiseks. Kulu kindlasti suurem kui värvipulgal ja poleerimisel, aga saad ka tip-top tulemuse. Auto värvitoon muidu väga ilus ja üldse v hea väljanägemisega!
  22. Igati nõus selle mõttega. Ei kujuta ette, kui peaks näiteks kingi ostes hakkama iga proovimise eest maksma. Tarbeasjad mõlemad. Samas eks saan aru ka müüja seisukohast, eriti veel siis, kui on ise oma kätega ehitanud ja kõvasti ressurssi alla ladunud. Aga sellisel puhul on "korrigeerimiseks" teised meetmed nagu viidatud. Iga automüüja unistus on ju tegelikult auto võimalikult kiiresti maha müüa, tekitades ostjas tunde, et see auto on just mõeldud sulle!
  23. Auto töötab ja esimesed tiirud kodu ümber tehtud! Kuna auto omajagu seisnud, siis väljalaskest tuleb õrnalt kondekat ning valget auru. Loodetavasti kaob see mõne pikema otsaga ära ega pole lõpu algus Väljalase sai ise ikkagi selline, et otse leegikatele keskmine pütt peale keevitatud ja siis rear silencer otsa klambriga. Keegi on masinal kati maha lõiganud ja muidugi flantsid ka sellega läinud, seega väga variante ei jäänud. Kokkuvõttes aga uued jupid all ning tulemus hetkel rahuldab. Kui saaks aega algusesse kerida, teeks nagu kataloogis ette nähtud. Äkki tuleb tulevikus üks auto veel? Kuna ükski asi ei saa liiga kerge olla, siis nüüd alles õige muinasjutt algab - nimelt ei töötanud autol signaal, ohutuled ega ka ei lähi- ega kaugtuled. Suunad töötasid u 55% ulatuses põhimõttel, et tagumise poolega kõik korras, ka numbrituled ja udukas, aga esimestel täielik ebakorrapära. Esimene FAQ kõne kohe Eixile, kes jutu peale arvas, et ju pistikud valede tarbijate järele ühendatud. Kontrollisin seda juba alguses mitu korda ja kui ka auto juhtmestikku natuke süüvida, siis on seal kimbud juba (vähemalt minu jaoks) loogika ja trajektoori poolest nii üles ehitatud, et väga palju valesti panna ei anna, sest lähi- ja kaugtulede pistikud omavahel ei sobi ning signaalid samuti teistmoodi pistikutega. Jäävad suunad, pargid ja udukad. Kiskusin kõik lahti ja katsetasin eri variante - midagi. Järgmiseks kõik massid üle vaadatud ja ei suutnud ühtegi anomaaliat leida. Kes hoolikalt juba algusest peale luges, siis nägite ka, et rooli peal ei töötanud signaalinupud. Aga mitte niisama ei töötanud, vaid ikkagi mingil määral töötasid - nimelt kui signaali anda, siis vilgutas auto hoopis suunatulesid - täielik kuradi tsirkuseauto! Sellist kräppi on raske seletada. Mõõtsin veel üle pistikutesse sissetuleva voolu ja ei midagi, raske ka uskuda, et auto lahtivõtmise käigus midagi nii pihta saanud, et selline segadus. Aga erinevaid e30 tule ja signaaliprobleeme netis googeldades võttis üsna nõutuks, sest paljudel häda lambist süttivate piduritulede ja kustuvate lähituledega ning raske viga üles leida. Muidugi vaatasin veel tulutult mitu korda üle kaitsmed ja releed ning nende õige paiknemise. Kokkuvõttes jebisin sellega kaks päeva (mitte küll tervet, aga vahelduva eduga) ja lõpuks oli juba idioodi tunne, kui tulin mõttele, et äkki on salongis hazardite ja tagaklaasisoojenduse lülitid vahetuses? Tõstsin ümber ja ohukate lüliti hakkas vähemalt salongis vilkuma (enne põles staatiliselt, kui sisse lülitada - siit oleks pidanud kohe kinni haarama tagant järele tark olles!), samuti oli klemmi küljest lahti tulnud üks ohuka juhtmestiku pruun/valge kaabel (mass, eeldan?), mille sidusin ära ja panin kokku. Tulemuse võite ise ära arvata. Selline on siis praegune diagnoos, milleni ise suutsin jõuda. Kui auto juures tagasi, eks siis vaja täiendavad testid teha ning veelkord kõik üle fikseerida.
  24. Ilmselgelt tänapäeva turutingimustes suur loogikaviga, aga võibolla sellisest konkreetsest eksemplarist huvitatute spread ongi liiga lai, et tuleb seda teatud meetmetega, mis aitab volüümist selle kõige potentsiaalikama välja sõeluda, korrigeerida?

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.