Kõik, mis Max. postitas
-
M: Exip 15x7 (müüdud)
15x7 ET13 195/45 rehvid. 2 ok, 2 utiil. Aastaid omal kasutusel olnud, aga viimati väristasid natuke palju. Vajavad paremaid rehve või sirgestust ja/või tasakaalustamist. Iluravist nad ka ära ei ütleks. 300e 4tk. Pärnu
-
E30 kokkutulek 2025 2-3 august Loopre Veski
Palju autosid kokku tuli?
-
Probleemsed ostjad/müüjad foorumis.
Sain selle sama isiku poolt üle ühes teises foorumis. Kodanik teenib sellega päris osavalt elatist, tundub täiskohaga töö.
-
O: differ ja veovõllid
Kas võib ka tagakaaneta 188 diffi pakkuda? 3.64 ūk.
- M: Vasak ketasõõts
-
318i kupee '89 - Max
Just, kauge foori all! 😁
- 316i 87- Metsmaa
-
E30
E30 kere siin otseselt rolli ei mängi. Summuti ehituseks saab kõik ideed ja läbi proovitud variandid E46, 39 ja teiste M57 sünnikerede pealt noppida. Taga otsas püti suurustega suuri piiranguid ei ole - Simonsi ovaalsed mahuvad kõik. Keskosas võib resoka kliirentsiga tuugamaks minna, eriti madala autoga. E46 M57 3" toruga ja vaid tagumise mingisuguse Simonsi pütiga oli vist siis sportliku häälega küll, aga salongis oli jällegi närvidele käiv kumin.
-
316i kupee '90 - loonik
Nõustun, et R peaks parempoolne liiklus olema ehk siis meie jaoks õige variant.
-
323I ´83 martin13
Prioriteedid peavad paigas olema, muidu ei saagi suveks sõitma
- O: 370mm mtech1
- M: e30 sedaan 2.5i projekt
-
320i kupee 1986 Marko S
See 4 tiiru ühest ja 4 tiiru teisest jäi üle ridade lugemisega märkamata. Eix räägib õigust.
-
320i kupee 1986 Marko S
Diffriga suurt hämmingut ju siis polegi, kui flantsi kaudu juba läbi keerutatud. Kõrge pööre vihjab ka sellele. Eneserahuks saad veel diffri sees hambad üle lugeda ja suhte arvu välja jagada. E30Zone tabeli järgi tuleb 320i 4,10 ülekanne alles '87a lõpu poole. Aga noh see võib mitukümmend aastat vana auto all mitmeid kordi muutuda . Üldiselt kõik, kuni 2-liitrised, kepikastiga mudelid ongi aeglasema ülekandega - seda mitte ainult 3-seeria puhul. Ma ei tea, kas koerajalal on ülekannetes mingeid erinevusi ka tava kastiga võrreldes?
-
M: Typ 188 3,15 differ
Pärit E28 524td alt ehk siis 3,15 ük, lahtine. Lekkevaba, kõik simmekad vahetatud. E34 tagakaanega. 180e. Pilt
- M: Vasak ketasõõts
-
M: 15" Style 5
Septembris joomata jäänud viinarahad võib laristada siin - hind 200€
-
Lobamokkade rubriik
Ma ei ole leidnud, aga pärineb nö tehasemanualist. Seal keretööde kohta palju huvitavaid samm-sammult juhiseid koos piltidega. Võin faili jagada kui huvi. E30 repair manual upload.ee
- Lobamokkade rubriik
-
M: Vasak ketasõõts
Väiksema laagriga variant. Pritsitud, krunditud, vedruplaat vahetatud. Keermed korras. Komplektsus pildil. 150.- 120.- Võin ka vahetada suurema laagriga variandi vastu.
-
318i kupee '89 - Max
Fagumit ehk autopoe kaup. Isenesest mõnusad pehmed voolikud võrreldes hydroscandiga. Hydroscandi voolikud olen sama moodi räbalateks saanud. Ei ole sealt enam pikalt ostnud ka muidugi.
-
318i kupee '89 - Max
2024! Kilomeetreid siiani vaid 1000 kopikatega. Mai lõpuks olin tagasi kodus ning kräunutamise isu oli suur. Kuna otsustasin selle aasta rullika eelarve kokku kuivatada, siis pidi ju sügisel maha retsitud lae ja luugi tagasi külge monteerima. fun-fun-fun Kogu talve ja kevade olin pläranud, et ei mina selle autoga tegeleda see hooaeg ei viitsi ja blabla. Motivatsiooni oli päris raske koguda, aga lõpuks miskipärast tundus jube hea mõte see kokkuladumine teha 24h+ magamata peaga. Ma ei tea kust see viitsimine tuli, aga sõidukõlbulikuks ta sellel päeval jälle sai. Kõige hullem kogu lae juures minu jaoks oli C-piilari osa. Ma ei tea, kas enne tagumise küljeklaasi monteerimist tuleks siis laeriie pleki külge liimida? Igatahes narmendama kogu see üritus seal mul jäi, sest ei viitsinud kohe üldse selle jamaga tegeleda ning mõneks ajaks suht poogen kah. Klaaside paigaldus ise muidugi lihtsamaist lihtsam tegevus üldse. Kiilu joppimiseks võiks muidugi pöialde asemel mingi tööriist olla. Ahjaaa - luugi liimisin tuimalt kinni ning omades lõpuks normaalset, igavat diisel igapäeva liikurit, siis rull ainult paremateks ilmadeks. Esimesed piduriklotsid ka viimaks vahetatud. Uus varuosa Textarilt. Mulle tundus, et ketta pinna kattuvus võrreldes ATE-ga isegi gramm parem. Vanad klotsid igas tasapinnas suht imelikult kulunud. Supporti liugurid jooksid käe vahel küll minu meelest hästi. Iseenesest vahet pole, auto pidurdab väga hästi - isegi trummel tagasillaga. Siin oma osa ka uudsamal pidurivõimedil/peasilindril ehk. Mootori õlilekkega ka maadelnud. Sillatala enam küll ei idane ega mädane. Kindlalt lekkis õlijala ümbrusest, täpselt ei saanud aru kust. Õlijala tihend eelmine aasta vahetatud. Võtsin siis sisselaske kollektori maha, et õlijala küljepeal olevat survelüliti koja tihendit vahetada. Panin uue originaalosa tihendi sinna, aga seis ikka sama. Nädal hiljem võtsin radika eest ning kruttisin õlijala sootuks küljest ning asendasin Elringi õlijala tihendi originaalosaga. Tundub, et jala ümbruse sai nüüd kuivemaks küll, sest nüüd on õlinire vaid alatest karteri tasapinnast. Tundub, et õlivarda toru o-rõngas leemendab. Samuti ka siia sai eelmine aasta uus rõngas sisse, aga ei tea kas mõõt pole päris õige või siis asi selles, et õlitoru pole tegelikult otseselt kuhugi kinnitatud. Ei kannata silmaotsas ka märgistavat autot. Seegi on osa motti minema viinud vahepeal. Kusjuures ka igapäeva auto korraldas kevadel paksu pahanduse õlitoru o-rõnga vea tõttu - ei tea kas saatus. Mööda minnes sai õlivahetus, õhufiltri pesu + õlitus ning ÜV ka tehtud. Koos iga aastase õlivahetusega tuleb ka bensuvoolikuid vahetada. Kuumust nod ei kannata. Minu pildil on 3500km sõitnud bensuvoolik
-
O. Style 5, esituled
Ilma kapsliteta 15" S5 Pärnus pakkuda.
-
325i '90 - GTA
Igavest elu legendidele!
-
316i kupee '90 - loonik
Harjumata vaadata ilusat M40. 😀 Tavaliselt laiutab foorumlaste piltidel ükskõik millise muu mootori klapika alune ja tähtaegsest rihma vahetusest ei hakka rääkimagi.